Dat is van Eva mênquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel Sex & the City gekeken de laatste tijd
Longoria?quote:
quote:
En natuurlijk kudos voor Sven omdat hij haar wel kentquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef El_Che het volgende:
Dat valt me van je tegen, ZhenarDat jij
Eva
niet kent
Ze spreekt wel mooi Amerikaansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef El_Che het volgende:
Dat valt me van je tegen, ZhenarDat jij
Eva
niet kent
Mooi/geil jurkje, Babsie![]()
Je kunt niet iemand dissen omdat hij haar niet kent en een ander kudos geven omdat hij haar wel kent!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef El_Che het volgende:
[..]
En natuurlijk kudos voor Sven omdat hij haar wel kent
Ben je bruin?quote:
Nee. bJa, het weer was goed, maar als je daar maanden woont leef je gewoon als een Spanjaard.quote:
Ze is er geborenquote:
Wha'evahhhquote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt niet iemand dissen omdat hij haar niet kent en een ander kudos geven omdat hij haar wel kent!![]()
Een diss kan als bijna iedereen haar kent, kudos kunnen als bijna niemand haar kent.
Ja, ik zoek een nieuwe quiz o.i.d. Ideeën?!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef El_Che het volgende:
[..]
Uitgerust en gebruind voor een nieuwe ronde Lingo dus
Holland Sport? Petje op/af. Nee, wacht!!!! Dat geheugenspel van omroep Maxquote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een nieuwe quiz o.i.d. Ideeën?!.
Holland Sport heb ik met een collega al geopperd. Morgen voor opgeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef El_Che het volgende:
[..]
Holland Sport? Petje op/af. Nee, wacht!!!! Dat geheugenspel van omroep Max
Tof!!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Holland Sport heb ik met een collega al geopperd. Morgen voor opgeven.
Maar denk eens aan al die rijpe groupies die zich na afloop aan je jonge, bruine lijf zullen vastklampenquote:Dat geheugenspel heeft niet de heroïek van HS en de prijzen zijn kut.
Een mooie belevenis dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. bJa, het weer was goed, maar als je daar maanden woont leef je gewoon als een Spanjaard.
En die zijn ook niet noemenswaardig bruin.
Maar ik heb wel genoten. Wat een stad!
En echt vrienden gemaakt daar, had ik van tevoren niet verwacht. Dat zoiets zo snel zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |