Zei je Beatrix?quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 05:13 schreef Zhenar het volgende:
Whatuup bitches?!![]()
Een paar dronken meisjes vroeg mij welke koningin vandaag jarig was, en ik had het na veel twijfelen toch fout
Joh, hoe zit het met maandag 18 mei?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker tijdstip om te melden overal.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ik had ook niet anders verwacht van zo'n infantiele, debiele knurft als jij.quote:Op donderdag 30 april 2009 05:13 schreef Zhenar het volgende:
Whatuup bitches?!![]()
Een paar dronken meisjes vroeg mij welke koningin vandaag jarig was, en ik had het na veel twijfelen toch fout
Kijk, aan zo'n intellect kan Zhenar nog een voorbeeld nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien weer een studie volgen.
Ja ja, to the point: heb je ze nog geneukt?quote:Op donderdag 30 april 2009 05:13 schreef Zhenar het volgende:
Whatuup bitches?!![]()
Ik geloof er niks van en ga dus ook niet vragen welke studie jij 'misschien' gaat volgenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien weer een studie volgen.
binnen en op 't balkon, mits ik daarbij ben. Niet op straat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef El_Che het volgende:
Aan de kattenbaasjes hier: houden jullie je katten binnenshuis? Of zijn ze vrij om buiten rotzooi te trappen?
Fuck, nee!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
binnen en op 't balkon, mits ik daarbij ben. Niet op straat.
Why?!(wil je een kat nemen!?
)
wilde (hell yeah) doch kleine dieren!! Er is binnen plek genoeg om te sluipen, klimmen en rennen!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef El_Che het volgende:
[..]
Fuck, nee!Ik vroeg me gewoon af hoe jullie dat deden. Laat je je kat wel eens uit? Ik vind het best sneu als zulke "wilde" dieren niet eens meer buiten komen
![]()
ik heb 'm in de bios gezien - was ik 16 ofzo - en daarna echt tig keer op video!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken! Echt jeugd/pubersentiment
Hier precies hetzelfde. Eventjes lekker simpel vermaak en je verbazen over de rare kleding van "die tijd"quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
bovendien ben ik na al dat aanslag(sensatie)gebeuren wel toe aan 'n beetje dom vermaak
Nee, zo erg is het niet. Ik zei in eerste instantie Juliana, toen zei een vriend van mij "Nee, Wilhelmina". En toen zei ik dat hij wel gelijk zou hebbenquote:
Was hij aan het pussystealen of speelde jij wingman?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet. Ik zei in eerste instantie Juliana, toen zei een vriend van mij "Nee, Wilhelmina". En toen zei ik dat hij wel gelijk zou hebben
Nee, het werd ons beide gevraagd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef El_Che het volgende:
[..]
Was hij aan het pussystealen of speelde jij wingman?
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
* IQM] luistert naar [ afbeelding ] Haddaway - What Is Love [ afbeelding
[ afbeelding ]
Dan komen wij naar jou toe.quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Joh, hoe zit het met maandag 18 mei?
Ziggy blijft binnen en Spider komt op het balkon. (En in onderliggende tuinen en dan kan die sukkel dus niet meer terugquote:Op donderdag 30 april 2009 @ 14:42 schreef El_Che het volgende:
Aan de kattenbaasjes hier: houden jullie je katten binnenshuis? Of zijn ze vrij om buiten rotzooi te trappen?
Ja en je was weg voor ik even hoi kon komen zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:04 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy blijft binnen en Spider komt op het balkon. (En in onderliggende tuinen en dan kan die sukkel dus niet meer terug![]()
)
Druk, druk, schatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en je was weg voor ik even hoi kon komen zeggen.
Volgens mij wel! Ik weet alleen de datum niet meerquote:
Net was Ziggy dus ook even op het balkon, maar ze vindt de wind eng. Dus als er dan een briesje langskomt gaat ze boos blazen tegen wat er ook maar tegenover haar isquote:![]()
Oh, to be young
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Net was Ziggy dus ook even op het balkon, maar ze vindt de wind eng. Dus als er dan een briesje langskomt gaat ze boos blazen tegen wat er ook maar tegenover haar isEen schoen of een plant ofzo
![]()
9 mei? Ik zet het iig in mijn agendaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Ik weet alleen de datum niet meer
JA JIJ GING KEILANG BELLENENENEN!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en je was weg voor ik even hoi kon komen zeggen.
Super lief!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net was Ziggy dus ook even op het balkon, maar ze vindt de wind eng. Dus als er dan een briesje langskomt gaat ze boos blazen tegen wat er ook maar tegenover haar isEen schoen of een plant ofzo
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:58 schreef babette21 het volgende:
ik heb gisteren dit jurkje gekocht voor een bruiloft binnenkort. Maar ik heb iets meer tiet dan dit model, dus ik vrees dat ik straks de hele avond "dat meisje met dat decollete" ben...Maar ergens wel leuk dat ik mezelf eens een keer iets beter vind staan dan zo'n model...
![]()
Dat zou nog beschaafd zijn. De meeste mannen zullen aan je refereren als "dat sletje met die inkijkjetsers"quote:Op zondag 3 mei 2009 10:58 schreef babette21 het volgende:
ik heb gisteren dit jurkje gekocht voor een bruiloft binnenkort. Maar ik heb iets meer tiet dan dit model, dus ik vrees dat ik straks de hele avond "dat meisje met dat decollete" ben...![]()
Tof!quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 10:49 schreef Dizer het volgende:
Dagschop.
Overigens, ik heb genoeg eftelingzelgels om heel SC mee te nemen met korting van 8 euro op een kaartje van 28 euro
Moet kunnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:58 schreef babette21 het volgende:
ik heb gisteren dit jurkje gekocht voor een bruiloft binnenkort. Maar ik heb iets meer tiet dan dit model, dus ik vrees dat ik straks de hele avond "dat meisje met dat decollete" ben...Maar ergens wel leuk dat ik mezelf eens een keer iets beter vind staan dan zo'n model...
![]()
Iemand heeft teveel Sex & the City gekeken de laatste tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |