Ze leest toch niet nog steeds mee hier?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef Svensational het volgende:
Ja..
Ik had m'n eerste pm alweer binnen.
Waarom wil ze eigenlijk een nieuwe start maken? Is ze gebanned?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar daarom juist... als je een soort "nieuwe start" wil maken, doe dat dan ff anders...
Volgens mij leest ze heel fok na. Je hoeft maar iets te zeggen over haar en je krijgt een pm.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze leest toch niet nog steeds mee hier?!
De vrouwelijke Danny dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens mij leest ze heel fok na. Je hoeft maar iets te zeggen over haar en je krijgt een pm.
O dank je.quote:
Is er een rooie-neusgebeuren dan?quote:
Ik dacht dat jullie het over een of andere nieuwe hype hadden waarvan ik niets vanaf wistquote:
Nee joh, gewoon verbrand van de hele dag in de zon tennissen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het over een of andere nieuwe hype hadden waarvan ik niets vanaf wist![]()
Yeah, I figured it outquote:Op zondag 26 april 2009 19:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon verbrand van de hele dag in de zon tennissen.
Owww shit, quick everybody!!! FAG WAR!!!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef Steve het volgende:
Ik vind het intens fijn dat je het nu begrijpt Zhenar. Doet me echt deugd.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef El_Che het volgende:
[..]
Owww shit, quick everybody!!! FAG WAR!!!!!!
Ik wil in de kleine kinderen wereld blijvenquote:Op maandag 27 april 2009 08:26 schreef Duvel het volgende:
Hou 's op met huilen man, welkom in de wereld van de grote mensen.
pedoquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil in de kleine kinderen wereld blijven
Je Tom Cruise/Scientology fase was best te pruimen, Dizquote:
Bedankt makker.quote:
Ja, dat is ook gelukt, tot half 9quote:
maar 't past helemaal niet bij d'r...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, dat komt vanzelf wel goed. Toen mijn kat nadat hij drie maanden rondgezworven had weer terug was, heeft hij zich een paar weken lang heel erg teruggetrokken, maar nu is hij meer dan de oude hoor. Even afwachten
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |