quote:Dr. Phil wil ex-vrouw omkopen
15-04-2009 - De man weet op bijna alle problemen raad als het op zijn gasten aankomt, maar in zijn eigen leven lijkt het steeds slechter te gaan. Momenteel is hij verwikkeld in een vechtscheiding en het ziet er niet naar uit dat het snel zal overgaan. Hij probeert zijn ex-vrouw nu onder druk te zetten, zodat ze een schandaalboek over hem niet zou publiceren.
Op televisie kan je met alle problemen en vragen steeds bij Dr. Phil terecht. In zijn eigen leven lijkt het iets minder te lukken om alles op te lossen. Zijn ex-vrouw Robin heeft namelijk plannen om een onthullend boek te publiceren over hun voorbije huwelijk. En naar verluidt ziet het er niet zo goed uit voor Dr. Phil.
“In het boek onthult Robin alle details over Phils slippertjes. Ze vertelt hoe hij haar al van in het begin van hun huwelijk bedroog en hoe ze eigenlijk al na zes maanden wilde scheiden”, vertelt een vriend van Robin. Toch besloten ze om met elkaars fouten te leren leven, maar blijkbaar is de maat nu vol.
Het spreekt voor zich dat Dr. Phil helemaal niet blij is met dat boek. Hij probeert er dan ook alles aan te doen om te verhinderen dat het uitgegeven wordt. Als ze beslist om het boek uit te geven, dan loopt ze 200 miljoen dollar mis die ze normaal zou krijgen na de verdeling van de goederen. Hij beloofde haar zelfs drie miljoen op voorhand als ze alles laat vallen. Toch lijkt Robin nog te twijfelen, want ze beseft dat ze met het manuscript ook een goudmijn in handen heeft. Afwachten dus wat ze beslist. (HH)
Jawel, maar nu is het echt waar!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Als je googlet krijg je al berichten uit 2006 over een scheiding
Ja ik wacht al met smart op hemquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef borisz het volgende:
Als Ole het zegt dan zal het wel zo zijn he.
Kijken wat tong er van vindt.
http://www.clint.be/nieuws/dr-phil-wil-ex-vrouw-omkopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je een link naar de bron, ben benieuwd naar de echtheid
Vind het niet echt geloofwaardigquote:04-02-2009 - Dr. Phil, de zelfverklaarde redder van Amerika, is zelf een ongelofelijk onhebbelijk man. Tijdens zijn programma gebruikt hij zijn eigen huwelijk vaak als voorbeeld, maar het blijkt alles behalve rozengeur en maneschijn te zijn ten huize Phil. Hij terroriseert zijn vrouw en hangt regelmatig aan de fles, tenminste als we de buren mogen geloven.
Dr. Phil probeert in zijn programma mensen met problemen te helpen. De gerenommeerde Amerikaanse psycholoog heeft al meermaals relaties en zelfs levens gered, maar nu blijkt dat hij zelf gered moet worden. Dr. Phil durft volgens de buren wel eens naar de fles grijpen en terroriseert zijn vrouw. Een keer zou hij tijdens een ruzie zijn vrouw Robin overreden hebben met de wagen.
De buurman van Dr. Phil en Robin, Evander Morrison, is niet te spreken over het gedrag van zijn bekende buur. Op televisie is hij de rust zelve, maar thuis is de man ronduit gevaarlijk. Robin en Phil leven al jaren in ruzie, maar hij is als de dood om dat uit te laten komen. Het zou slechte reclame zijn om zijn eigen huwelijk op de klippen te laten lopen.
Als Phil naar de fles grijpt – wat volgens de buurman meer dan een keer per week gebeurt – is zijn vrouw daar elke keer de dupe van. Robin wordt dan fysiek mishandeld door Phil, tot grote verontwaardiging van de buren. Enkele maanden geleden had het koppel ruzie over de auto en toen Robin voor de auto ging liggen om te luisteren naar de motor, reed Phil gewoon over haar. Robin kwam er zonder kleerscheuren vanaf, maar de buren hebben schrik dat het ooit wel eens zal mislopen.
“We snappen echt niet wat Robin nog bij hem doet. De man is echt een moderne versie van Jekyll en Hyde. Hij heeft twee gezichten en het zal ooit wel eens slecht aflopen, voor hem of voor Robin”, aldus een ongeruste buurman. (KC)
Ik vind dat dus zooooooo overdreven van "Kijk ons eens gelukkig zijn" gedoe..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:02 schreef SCH het volgende:En dat hand in hand lopen na iedere uitzending dan?
Gekkie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind dat dus zooooooo overdreven van "Kijk ons eens gelukkig zijn" gedoe..
Helamaal niet geloofwaardig!
Het zou me sowieso niet verbazen als die twee een verstands(geld) huwelijk hebben..
Dat artikel is zo ongeveer het ongeloofwaardigste artikel dat ik ooit op een gossipsite heb gelezen. Over haar HEEN GEREDEN? En er dan zonder kleerscheuren vanaf komen? Yeah right!quote:
Ik krijg ineens een heel raar visioenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Gekkie.
Dat is juist het ultieme symbool van liefde en genegenheid en onvoorwaardelijke trouw. Wij hebben het thuis ook ingevoerd. Iedere avond na het 8 uur journaal lopen we hand in hand door de kamer.
quote:
quote:DR. PHIL SECRET DIVORCE DEAL
April 14, 2009
In the ultimate betrayal, Dr. Phil McGraw's wife Robin is writing a tell-all book that exposes his darkest secrets, sources say.
Robin's "warts-and-all" memoir about their 32-year marriage could bring her a whopping $3 million advance, according to publishing insiders.
"Phil believes he's being betrayed," a friend of the 58-year-old TV shrink told The ENQUIRER. "But at the same time, he feels he's almost powerless to stop Robin!
"Their marriage has been on shaky ground for some time, and he thinks that if he demands she not write the book, she will dump him for good."
And the self-help guru has plenty of reason to worry, said another source.
"Robin reveals how Phil has humiliated her by his cheating and lying," a friend of 55-year-old Robin told The ENQUIRER.
"She's also written about their secret divorce deal - which is already done - and disclosed the real reason he hates his talk-show mentor Oprah Winfrey!"
Robin has already hit the best-seller list twice with self-help books.
"A tell-all would be a natural progression for her," her friend pointed out. "And since their marital problems have already been exposed, it makes perfect sense that now would be the time to put it out there."
Robin already writes about the couple's ups and downs on the Dr. Phil show Web site, and she recently revealed that they discussed divorce less than a year into their marriage.
As The ENQUIRER has reported, that woman was a 19-year-old college student. Phil first treated her in 1984 when he was 34. The woman has said that he became sexually abusive a year into their relationship, when she began working for him as an intern. The woman eventually reported Phil to the Texas State Board of Examiners of Psychologists, which determined he'd engaged in unprofessional conduct.
"When Phil reached a settlement with the group's board, and was publicly reprimanded, Robin felt humiliated, cheated on and lied to," said her friend.
Robin's manuscript also reveals that the couple has already worked out a secret divorce pact, said her friend.
According to the standard divorce laws in California, where the couple have lived since 2002, Robin is entitled to half her husband's earnings - a whopping $200 million payday, said the source.
"Phil knows Robin wants the success of a best-seller, but he's confident he can dissuade her by giving her a payoff equal to the potential $3 million book advance she'd reap," his friend told The ENQUIRER.
"Phil can be very convincing, and he's telling her it's what's best for their marriage. He thinks she'll take the loot - 'crazy money' he calls it - and forget all about turning the manuscript into a book."
quote:21-04-2009 Meer onthullend én verontrustend nieuws over Dr. Phil. De man die al jarenlang relatieproblemen probeert op te lossen, is nu zelf verwikkeld in een echtscheiding. Zijn soon to be ex-vrouw Robin heeft aan de buitenwereld toegegeven al een tijdlang niet meer te kunnen leven met de man die wereldfaam verkreeg als psycholoog in de shows van Oprah Winfrey.
Reden hiervoor zou zijn dat Phil alles behalve zijn eigen regeltjes opvolgt. Hoe goed hij de problemen van anderen ook weet op te lossen, omgaan met zijn eigen sores kan hij niet. Daardoor grijpt hij te vaak naar de fles en wil hij nog wel eens fysiek worden in een van de vele ruzies met zijn Robin.
Wist vorige week hun buurman nog te onthullen hoe Phil ooit over Robin heenreed met de auto, nu doet een oppaser uit de doeken hoe het eraan toe gaat in huize McGraw. "Misschien is het niet slim om te zeggen, maar ik vind dat de waarheid naar boven dient te komen. Ik heb meerdere malen het bed gedeeld met Dr. Phil. We spraken op geheime plekken af. Hij zei dat hij het nodig had om even niet aan z'n vrouw te denken. Eerst wilde ik het niet, maar hij was zó overtuigend."
Dr. Phil zou dus regelmatig zijn vreemdgegaan. Maar dat is nog lang niet alles, zegt de blonde Alice. "Er zijn weinig mensen die dit weten, maar hij is dus ook de man die in het pak van Big Bird zit. En hij heeft van Joran van der Sloot te horen gekregen dat Nathalee Holloway nog leeft. Hij weet zelfs waar ze nu is!"
Alice doet hiermee belangrijke uitspraken. "Ik ben me ervan bewust wat dit allemaal teweeg brengt. Daarom doe ik dit ook. Al heeft Phil wel gedreigd me iets aan te doen als ik een van zijn geheimen zou onthullen. Hij zei: 'Als je ook maar iets hiervan onthult, dan zal ik je ontvoeren, net als dat ik met 'Maddy' (Madeleine McCann, red.) heb gedaan. En die hebben ze ook nog steeds niet gevonden.' Ik ben eigenlijk wel bang, ja." (IQM)
Dit bericht klinkt wat serieuzer nuquote:
Hebben wij ook niet naast elkaar op de trouwstoelen gezetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:02 schreef SCH het volgende:En dat hand in hand lopen na iedere uitzending dan?
Is dit niet wat overdreven?quote:'...........maar hij is dus ook de man die in het pak van Big Bird zit. En hij heeft van Joran van der Sloot te horen gekregen dat Nathalee Holloway nog leeft. Hij weet zelfs waar ze nu is'....
Dat iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef Sk00p het volgende:
serieus ik denk nu alleen maar:![]()
Dat hand in hand loopje -> loopt nu naar de maan![]()
Kun je nagaan wat voor reputatie Psycho Phil heeft bij de kijkers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
O en die details: dat 'ie naar de fles grijpt en z'n vrouw mishandelt, daar geloof ik dus echt geen flikker van.
Zou je denkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Big bird is toch pino ?? Nou sorry als je gaat beweren dat hij in het pino pak zit dan verlies je bij mij alle geloofwaardigheid.
Jij gelooft zeker ook nog dat Sinterklaas nu in Spanje is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
O en die details: dat 'ie naar de fles grijpt en z'n vrouw mishandelt, daar geloof ik dus echt geen flikker van.
Ik ook niet, onmogelijk dat dat niet eerder naar buiten zou zijn gekomen. Daarbij denk ik als naieve braverik dat je dan niet met goed fatsoen zo'n show kan doen. Ok, misschien gaan ze wel scheiden maar mishandeling en vreemdgaan en dan met droge ogen de dr. Philshow doen???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo gaat dat toch in de States?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef Leandra het volgende:
Flauw gedoe, eerst jarenlang het brave huisvrouwtje uithangen dat de hele show in het publiek zit en aan het eind van iedere show hand in hand weglopen, en als het niet lekker meer gaat de vuile was buitenhangen??
Yeah right.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |