Ik ben in vorm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Tong is weer goed aan de gang ..vraag me niet waarom.
Dat is meer een algemeen topic met een hoog sc-gehalte. Ouwe koetjes en kalfjes en veel gezeik op elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef static het volgende:
Volgens mij kan dat best hier: Commotie om Huub # 9
Niet iedereen zit 24 uur per dag achter de computer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:23 schreef Py het volgende:
Ben je druk met andere dingen Static, of ...?
My God static stel je niet zo vreselijk aan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef static het volgende:
En ík ben nog altijd degene die bepaalt wanneer of hoe ik reageer.
Die groupies zijn een uniek, intrigerend, fascinerend fenomeen, voer voor sociologen en psychologen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Mensen, het gaat hier weer de foute kant op.
We gaan hier niét meer op de toer van de "domme Huub-groupies die hun uitkering er doorheen SMS'en" etcetera.
Blijf dan maar weg uit dit topic.
Geen gezeik over andere (groepen) users hier. Dit topic is bedoeld om users de kans te geven met Huub te babbelen. We laten dieze reeks niet vernaggelen door gezeik over en weer.
jij bent een raar mannetjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Adelante het volgende:
Tuurlijk, tuurlijk. Maar Gert blijft een lutser! Dat dat duidelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |