Brit blijft thuis (showbiznews.nl)quote:ROB DE NIJS TRAKTEERT AL ZIJN FANS BIJ CONCERT OP GLAS JENEVER
(22-12-2008) Rob de Nijs heeft zondagavond in het concertgebouw van Brugge iedere bezoeker van het Kerstconcert dat hij gaF na afloop getrakteerd op een glaasje jenever tijdns een uitgebreide signeersessie!
De NIjs, die tweede kerstdag 66 jaar wordt, putte in Brugge uit zijn rijkgevulde oeuvre waarbij ook een vleugje humor en ironie nooit ver was weg. Zo kondigde De Nijs een nummer aan van een Franse dichter met– de naam ontsnapt me nu, maar iedere zin begint met: “n’ecrit pas” of “schrijf me niet”. “Ironisch voor iemand die zoals ik in een echtscheiding zit," ging Rob verder, "maar de tekst is van Belinda. “Scheiden en schrijf me niet”" herhaalde de zanger al mompelend...
De Nijs bracht ook een eerbetoon aan de overleden Benny Neyman. “Een artiest die de gave bezat, mooie teksten met inhoud uit zijn pen te laten vloeien”, zo stelde Rob ingetogen. Waarna de Amsterdammer uitpakte met “Daar sta je dan alleen”.
quote:Oppassen op oudejaarsavond voor Britney Spears
23 december 2008, Dinsdag
Geen feestjes met oudejaarsavond voor Britney Spears. Dit jaar zal de zangeres namelijk thuis blijven om op haar kinderen te passen.
Kevin Federline heeft nog steeds de volledige voogdij over zoontjes Sean Preston en Jayden James, maar in plaats van bij zijn kinderen te blijven, gaat hij feesten met zijn nieuwe vriendin, Victoria.
Een bron vertelt: "Kevin en Britney kunnen de laatste tijd steeds beter met elkaar opschieten en hij wilde niet dat hun relatie weer achteruit zou gaan als hij Victoria zou noemen. Hij weet dat Britney de kinderen graag met kerst wil zien, dus mag ze hen opzoeken. Daarbij mag ze de kinderen nu op oudejaarsavond ook hebben."
Recentelijk gingen er nog geruchten dat Britney Kevin terug zou willen, maar Kevin zou hier geen zin in hebben.
Feest bij Yolanthe en Janquote:22-12-2008 14:30:48
ROBBIE WILLIAMS MET SPOED NAAR MOEDER IN ZIEKENHUIS
Robbie Williams is met spoed naar Engeland gevlogen. Zijn moeder heeft zojuist een hartoperatie ondergaan.
Jan, de 67-jarige moeder van Robbie Williams, is zaterdag in het ziekenhuis opgenomen. Vandaag heeft Robbie's moeder een zware hartoperatie ondergaan. De zanger is inmiddels onderweg naar huis. Robbie mag zijn moeder, met wie hij een zeer sterke band heeft, niet bezoeken zolang ze op de intensive care ligt. Eerste kerstdag brengt de zanger dan ook naar alle waarschijnlijkheid bij zijn moeder in het ziekenhuis door
quote:di 23 dec 2008, 11:30 Jan Smit en Yolanthe geven housewarming van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben hun Volendamse housewarming gegeven. En alle gasten kwamen in stijl opdraven...
De housewarming van Jan en Yolanthe
Lieke van Lexmond, Nick en Simon en aanhang, Monique Smit - zonder Thomas Berge maar met de kerstman - en Sander Foppele en Jasmine Sendar, allemaal kwamen ze in kostuum het feest van Jan en Yolanthe opluisteren
quote:zo 21 dec 2008, 15:56 Toppers in 'Studio Songfestival'? van onze rtv-redactie
AMSTERDAM - Naar verluidt hebben De Toppers bij de NOS een verzoek ingediend voor een dagelijks programma vanuit Moskou, à la Studio Voetbal.
Jack van Gelder weet echter nog van niets. "Ik ben al blij dat afgelopen donderdag eindelijk bekend werd dat ik op zondag 1 februari het Nationale Songfestival zal presenteren. Ik weet dat er ideeën zijn rond een dagelijks bulletin, maar verder is daar nog geen enkele duidelijkheid over."
Ik zeker nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed topic Ole!![]()
Gelukkige sterren, je heb d'r niks an.
quote:Kane-zanger Dinand Woesthoff gaat trouwen
Uitgegeven: 23 december 2008 18:16
Laatst gewijzigd: 23 december 2008 18:43
AMSTERDAM - Dinand Woesthoff stapt in het huwelijksbootje met zijn Britse vriendin Lucy Hopkins. Dat bevestigde hij dinsdagmiddag in het Radio 538-programma van Lindo Duvall.
Wanneer de zanger van rockband Kane zijn jawoord geeft, is onbekend.
In 2003 trouwde Woesthoff met actrice Guusje Nederhorst, de moeder van zijn 5-jarige zoon Dean Maddy. Nog geen halfjaar na hun huwelijk overleed zij aan borstkanker.
De 36-jarige Woesthoff heeft ook een zoontje met Hopkins, de 2-jarige Jimi Frank.
Dat was dan wel weer préttig goed nieuws vond ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:08 schreef Ole het volgende:
Ja, en het was een natuurlijke dood, geen mishandeling!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelukkig is de ezel nog steeds dood.
Daar trek ik me dan steeds weer aan op.
zie je wel! weer zo eentje waarover niks meer is te roddelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer préttig goed nieuws vond ik.
Zeg, zou Bon niet gewoon weer aan de drank zijn inmiddels?
Ach één glaasje bubbels zal me mijn lever toch niet kosten?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:02 schreef Ole het volgende:
[..]
zie je wel! weer zo eentje waarover niks meer is te roddelen.
Ze zal het misschien best moeilijk hebben, zo met de feestdagen
Qua de Nijs. Nou dit is toch wel curieus hoor, Hollandse jenever schenken in het Vlaamse Brugge tijdens een signeersessie en dan ook een tekst uitkramend: "Zo kondigde De Nijs een nummer aan van een Franse dichter met– de naam ontsnapt me nu, maar iedere zin begint met: “n’ecrit pas” of “schrijf me niet”. “Ironisch voor iemand die zoals ik in een echtscheiding zit," ging Rob verder, "maar de tekst is van Belinda. “Scheiden en schrijf me niet”" herhaalde de zanger al mompelend..."quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:49 schreef Ole het volgende:
<knip>
Deze moet ik inderdaad even quoten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef HighLander het volgende:
ik ga hier ws spijt van krijgen en hem ooit terug naar me kop geslingerd krijgen....
Maar ondanks dat ik heel nerveus wordt van Joling, vind ik het verdomde jammer dat hij niet met kwik en kwak weer de toppers doet... Die jeroen boom vind ik gewoon niet in het plaatje passen.... niet dat ik er verstand van heb though...
Het is niet me favoriet, maar vind het jammer dat een concept door onderlinge strubbelingen en allemaal andere niet genoemde factoren na 4 jaar wordt veranderd.
En onze Geer en Goor zorgden altijd toch wel voor wat entertainment, al heb ik nooit een programma van die twee langer dan 30 secondn gezien.
want onthouden tot je hem tegen me kan gebruiken wordt lastiger?quote:
Nou de Nijs heeft dat niet eens zelf vertaald: Wieringerwaard bezongen door Rob de Nijs na vertaling Jan Rot Helaas, had hij dat maar aan Belin overgelaten, die had er vast Oh Bosch en Duin van gemaakt, yeah...quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:01 schreef Ole het volgende:
suko![]()
echt heel erg: Rob heeft 'Les lacs du connemera" (of zo)
vertaald in: Oh Wieringermeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |