abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:00:05 #1
163650 Greys
pi_70453385
MICHAEL JOSEPH JACKSON (29 augustus 1958 – 25 juni 2009)

Michael Jackson huurde vanaf 2009 een huis in Los Angeles, in de wijk Holmby Hills, waar hij zich voorbereidde op de concertreeks die hij vanaf 13 juli 2009 in Londen zou geven.

Op 25 juni 2009 werd Jackson rond het middaguur in zijn huis getroffen door een hartstilstand. Om 12:21 uur (lokale tijd) werd door een medewerker van Jackson met het alarmnummer 911 gebeld, daarbij meldend dat de zanger niet meer ademde. Een team van brandweerlieden dat in de buurt was, probeerde hem in zijn woning te reanimeren. Jackson werd vervolgens in allerijl naar het UCLA Medical Center gebracht, op zes minuten afstand van het huis in Holmby Hills. Vanaf 14:00 uur publiceerden steeds meer media via het internet over de ziekenhuisopname van Jackson. Volgens een eerste verklaring van zijn vader Joe Jackson, die zich in Las Vegas bevond, had Jackson een hartaanval gehad en was hij er niet best aan toe. Rond 15:20 uur meldden de Los Angeles Times en Associated Press op basis van een anonieme bron in het ziekenhuis dat Jackson zou zijn overleden. Andere media meldden dat hij in een coma zou liggen. Ondertussen waren verschillende familieleden van Jackson bij het ziekenhuis gesignaleerd, waaronder zijn moeder.

Om 16:30 uur citeerde CNN de lijkschouwer van Los Angeles, die verklaarde dat het overlijden van Jackson om 14:26 uur was vastgesteld. Dit werd later in een korte persconferentie bevestigd door broer Jermaine Jackson. Volgens Jermaine Jackson arriveerde zijn broer om 13:14 uur in het ziekenhuis en heeft een team van doktoren vervolgens ruim een uur gepoogd de hartslag weer op gang te brengen. Na het bekend worden van het nieuws verzamelde zich een grote menigte bij het UCLA Medical Center, waarna de politie de omgeving van het ziekenhuis moest afzetten. Ook bij zijn woning verzamelden zich belangstellenden.

Wie was Michael Jackson eigenlijk?

De zanger, die in de laatste jaren vooral bekend was als Wacko Jacko en regelmatig in het nieuws kwam vanwege het over balkons slingeren van zijn kinderen, afvallende neuzen, moonwalken in pyjama en meer van dat soort dagelijkse dingetjes, werd al op zijn negende wereldberoemd.

Met zijn broers vormde hij de Jackson 5, en werd ontdekt door Gladys Knight in wiens voorprogramma de band tourde. Bij het grote publiek werd hij echter geïntroduceerd door Diana Ross. In december 1969 kwam de eerste LP van de band uit, getiteld Diana Ross presents The Jackson 5. Al snel steeg zijn roem tot ongekende hoogte. De eerste single van het album, I Want you Back domineerde de hitlijsten, net als de opvolgers ABC, I'll be there, en The Love you Save. Er werd zelfs een tekenfilmserie over de band gemaakt.

Het eerste solosucces kwam met de single Ben. De hele wereld werd verliefd op de schattige Michael, en daarmee begon een carrière die zijn weerga niet kende. Tot vandaag is Michael Jackson de artiest met de meest verkochte platen aller tijden, de meeste awards aller tijden, de duurste videoclips aller tijden, de meeste nummer 1 hits aller tijden.

Eigenlijk is het antwoord op de vraag dan ook: duhuh, iedereen weet wie Michael Jackson is.

Maar er was meer. Naast Wacko Jacko's bizarre gedrag en geruchten over extreme plastische chirurgie, slapen in een zuurstoftent, het mummificeren van zijn lijk, kwam de grote klap voor Jacksons carriere in 1993 in de vorm van Jordan Chandler. Het jongetje, of liever zijn vader, beschuldigde Michael Jackson van seksueel misbruik. De rechtszaak die daarop volgde, sleepte een jaar aan en werd uiteindelijk door Michael Jackson geschikt voor 22 miljoen dollar. Twee jaar later heropende de Districts Attorneys Office de zaak tegen Michael Jackson, en werd hij vrijgesproken. Maar zijn carrière was voorgoed beschadigd.

Ten tijde van zijn dood was er van wat ooit de King of Pop was dan ook niet veel meer over. Een drugsverslaving, torenhoge schulden en een concertreeks in de O2 waarvan iedereen vreesde dat hij zou floppen is hoe Michael Jacksons leven er op 24 juni 2009 uitzag. Of zijn dood op 25 juni dan ook een welkome ontsnapping uit zijn leven was, is de vraag die nu rest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder de documentaire van Michael zelf 'Living with Michael Jackson, Take Two' (degene die RTL4 eigenlijk had zullen uitzenden toen ze de foute uitzonden ).

Met dank aan Shitney voor de uitgebreide tekst in deze OP en Harajuku. voor het verzamelen van alle linkjes naar de documentaire.

Deze openingspost is HIER te vinden.

[ Bericht 54% gewijzigd door Greys op 28-06-2009 19:45:01 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:00:36 #2
163650 Greys
pi_70453399
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson wil begraven worden op Neverland

AMSTERDAM - Michael Jackson had altijd al één grote wens: begraven worden op Neverland.

De King of Pop zag het helemaal voor zich: hij zou begraven worden op zijn geliefde Neverland.

Dat zou een plek worden voor fans om heen te gaan, het zou een pelgrimsoord worden en tegelijkertijd zijn nalatenschap garanderen, aangezien het park biljoenen waard zou kunnen worden. 'Michael wilde het heel graag, maar wist niet of de autoriteiten het plan goed zouden keuren, zegt een bron in Daily Mail.

De familie van Michael heeft een grote vergadering gehad over de vraag of ze die wens nu in vervulling kunnen laten gaan
Weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal denk ik.
Als hij dit echt had gewild dan had hij het heus wel vast laten leggen.
Of dit is wel waar en is het gewoon vastgelegd en dan is dat 'Michael wordt opgezet en geplastificeerd' verhaal dus weer kul. En zo zal het nog wel even doorgaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:01:10 #3
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70453409
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 28 juni 2009 @ 19:01:21 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453415
http://www.news.com.au/ad(...)4442-5006301,00.html

Drie partijen die vechten over de kinderen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:02:10 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_70453433
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson wil begraven worden op Neverland

AMSTERDAM - Michael Jackson had altijd al één grote wens: begraven worden op Neverland.

De King of Pop zag het helemaal voor zich: hij zou begraven worden op zijn geliefde Neverland.

Dat zou een plek worden voor fans om heen te gaan, het zou een pelgrimsoord worden en tegelijkertijd zijn nalatenschap garanderen, aangezien het park biljoenen waard zou kunnen worden. 'Michael wilde het heel graag, maar wist niet of de autoriteiten het plan goed zouden keuren, zegt een bron in Daily Mail.

De familie van Michael heeft een grote vergadering gehad over de vraag of ze die wens nu in vervulling kunnen laten gaan
Zal een eventuele nieuwe eigenaar ook blij mee zijn, dat chemisch afval in z'n tuin.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70453436
Dan wordt Neverland zeker ook een pretpark voor iedereen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 28 juni 2009 @ 19:03:17 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453457

Ik snapte niets van dit spel!
  zondag 28 juni 2009 @ 19:04:14 #8
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70453487
Billie Jean op Awakenings Festival gisteravond, laatste nummer @ 23:00 uur op de Main Stage

Mooie afsluiter na alleen maat technogeweld

Geef mij maar Amsterdam
pi_70453492
Misschien kan hij geplastificeerd in Neverland komen te staan.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:05:37 #10
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70453515
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70453522
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

Hier, heb je een leuke review

http://www.gametrailers.c(...)ttack/44106?type=flv

Ik kijk er af en toe naar, 't blijft geweldig
  zondag 28 juni 2009 @ 19:06:42 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70453541
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

He die heb ik ook nog gehad!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:07:12 #13
163650 Greys
pi_70453551
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan hij geplastificeerd in Neverland komen te staan.
Oh dat zou helemaal een 'mooie' oplossing zijn ja!
Ben benieuwd wat hij nou écht zelf wilde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:07:24 #14
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_70453554
Is hier niet 11 ipv 10?

Tevens tvp
pi_70453570
MICHAEL Jackson's oldest son thought his dying father was play-acting when he collapsed on the living room floor, it has been revealed.

Prince Michael Jackson stood "in a trance" as his father's personal physician tried to revive him.

"The horror of it all is that Prince thought his dad was just being his dad and clowning, but it was real, and he watched as they worked on him," Jackson family biographer Stacy Brown told the New York Post.

"Prince was stunned – in a trance – just watching. There was no movement, just looking around and not real-ly processing what was happening."

zondag 28 juni 2009 @ 19:08:12 #16
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_70453573
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:

Nu wil Debbie de kinderen opeens wel? Das toch compleet het tegenovergestelde van wat er in dat andere interview gezegd wordt?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 28 juni 2009 @ 19:08:12 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_70453574
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:

Alsof een nanny de voogdij zou kunnen krijgen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 28 juni 2009 @ 19:08:14 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453578
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hier, heb je een leuke review

http://www.gametrailers.c(...)ttack/44106?type=flv

Ik kijk er af en toe naar, 't blijft geweldig
Even kijken
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

He die heb ik ook nog gehad!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lag niet aan mij dus gelukkig
  zondag 28 juni 2009 @ 19:09:15 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453603
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Only in...
pi_70453628
RTL 4 blundert met Michael Jackson documentaire'

van onze redactie
AMSTERDAM - Het had zaterdag een mooie avond moeten worden op RTL4 met een eerlijke documentaire als ode aan Michael Jackson. Maar in plaats daarvan zond de zender per ongeluk de zeer kritische versie van journalist Martin Bashir uit.

Fans die klaarzaten om te kijken naar de documentaire 'Take 2: Wat je niet mocht zien..', kregen in plaats daarvan 'Living With Michael Jackson' te zien, de docu die aanleiding was voor Take 2, meldt Mediacourant.
In 'Living with Michael Jackson' schetst journalist Martin Bashir een zéér kritisch beeld van de King of Pop, doordat hij tijdens het monteren heel selectief te werk is gegaan. Na het uitkomen van de documentaire in 2003 waren fans woest, en ook Michael zelf kon niet geloven wat hij zag.
Daarom maakte hij Take 2, waarin beelden te zien zijn die zijn eigen cameraploeg had gemaakt en waarop te zien is dat de journalist niet altijd even eerlijk te werk gaat.
RTL4 brak de foute documentaire plotseling af. Liefhebbers zijn woest en snappen niet dat de zender zo'n fout kan maken. Presentator van RTL4 Peter van der Vorst vindt de fout 'jammer', maar denkt dat het nog wel een keer goedkomt. 'Iedereen is nog een beetje in de war van Michael Jackson.'
De zender zelf is zich van geen kwaad bewust. 'Bijna niemand weet dat er twee versies van de documentaire zijn en wij hebben voor de korte versie van 40 minuten gekozen, zonder de hele kritische stukken. Het beeld kwam binnen via satelliet en daarom viel de aftiteling weg, waardoor het lijkt dat we de documentaire hebben afgebroken. Maar dat is helemaal niet waar', zegt een woordvoerder in een reactie.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:10:30 #21
163650 Greys
pi_70453631
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef Spougle het volgende:
Is hier niet 11 ipv 10?

Tevens tvp
Je hebt helemaal gelijk
Ik zal even een modje vragen om te te wijzigen.
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Zo lang er geen écht nieuws is verzinnen ze gewoon maar van alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:10:59 #22
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70453641
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef wapwip het volgende:
MICHAEL Jackson's oldest son thought his dying father was play-acting when he collapsed on the living room floor, it has been revealed.

Prince Michael Jackson stood "in a trance" as his father's personal physician tried to revive him.

"The horror of it all is that Prince thought his dad was just being his dad and clowning, but it was real, and he watched as they worked on him," Jackson family biographer Stacy Brown told the New York Post.

"Prince was stunned – in a trance – just watching. There was no movement, just looking around and not real-ly processing what was happening."

Gatver , hier draait mijn maag van om

-edit- Hij lag toch in bed????
  zondag 28 juni 2009 @ 19:11:42 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453667
Misschien dat goede interview op Youtube in de OP zetten?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:12:32 #24
163650 Greys
pi_70453689
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef shomila het volgende:
RTL 4 blundert met Michael Jackson documentaire'
Je zóu als zender ook gewoon even kunnen toegeven dat je fout zat.
Wat nou 'wij hebben voor de korte versie gekozen'... er was aangekondigd dat het tot 22.40 uur zou duren dus ze hebben gewoon een fout gemaakt. Kan gebeuren, maar het is zeer lullig.
Het zou ze netjes staan als ze dat gewoon zouden toegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:13:50 #25
163650 Greys
pi_70453720
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hij lag in bed ja. Dat is op de tape te horen.
Dus ook dit verhaal is waarschijnlijk gewoon grote bullshit.
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien dat goede interview op Youtube in de OP zetten?
Wil je me alsjeblieft de linkjes in goede volgorde even PM-en? Dan hoef ik ze niet terug te zoeken
En dan kan ik even een modje roepen om de TT te wijzigen qua nummer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70453723
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Klopt, miscshien hebben ze hem daar later ingelegd?
(ligt het aan mij of spreken veel berichten elkaar gewoon ontzettend tegen)
  zondag 28 juni 2009 @ 19:15:37 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70453766
Het zal goed kunnen dat Michael in Neverland begraven wordt ...Net als Elvis in Graceland begraven ligt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:17:18 #28
163650 Greys
pi_70453804
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:13 schreef wapwip het volgende:

[..]

Klopt, miscshien hebben ze hem daar later ingelegd?
(ligt het aan mij of spreken veel berichten elkaar gewoon ontzettend tegen)
Nee, ik was er natuurlijk niet bij maar dat kan écht niet.
Dat zou betekenen dat een arts hem van de grond eerst in bed gesleurd heeft alvorens hem te gaan reanimeren, terwijl je beter op de grond kunt reanimeren. Daar geloof ik echt nul komma nul van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70453856
tvp
  zondag 28 juni 2009 @ 19:20:13 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70453876
zo, hier zijn we.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70453908
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, ik was er natuurlijk niet bij maar dat kan écht niet.
Dat zou betekenen dat een arts hem van de grond eerst in bed gesleurd heeft alvorens hem te gaan reanimeren, terwijl je beter op de grond kunt reanimeren. Daar geloof ik echt nul komma nul van
Lijkt me ook niet echt helemaal logisch nee
  zondag 28 juni 2009 @ 19:21:38 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453911

pi_70453912
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef Bullebak het volgende:
Billie Jean op Awakenings Festival gisteravond, laatste nummer @ 23:00 uur op de Main Stage

Mooie afsluiter na alleen maat technogeweld

Wow...heel erg vet om te zien dit !!!
pi_70453913
Als ik niet tour maken ze me dood'

van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson keek niet erg uit naar de concerten in Londen. 'Als ik niet tour, maken ze me dood', zei hij meerdere malen tegen vrienden.

Het ging niet goed met Michael Jackson, kan ook zonder het autopsierapport worden geconcludeerd. Hij was moe, uitgestreden en fysiek en mentaal niet in orde.
Maar bovenal wordt steeds meer duideijk dat hij zich extreem onde druk voelde gezet. 'Als ik deze tour niet doe, maken ze me af. Ik heb teveel schulden, overal krijgt iedereen geld van me', zei de popster meerdere malen tegen zijn omgeving. En daarom ging hij maar door, terwijl zijn lijf aangaf niet meer te kunnen.
Volgens verschillende bronnen ging Michael tot het uiterste, meldt The Sun. 'Hij kón niet meer en stond dan toch op het podium te oefenen, onder de medicijnen. Hij was dan vol energie en gaf alles, maar het volgende moment kon hij ineens apathisch voor zich uit kijken en met niemand iets te maken willen hebben.'
De King of Pop werd paranoïde, gaf aan dat hij zich in een hoekje gedrukt voelde en zei dat hij zou overlijden of vermoord zou worden als hij niet op tour ging. Onderwijl werd hij steeds meer geobsedeerd door zijn lijf en vroeg medicijnen voor elk klein wondje dat hij had.
Het beeld van een ster die onder de druk bezweek lijkt steeds duidelijker naar voren te komen. Alle geluiden vanuit zijn omgeving klinken hetzelfde: er werd téveel van hem gevraagd, plastische chirurgen zeiden geen nee meer en artsen gaven hem teveel medicijnen. Niemand behoedde hem voor zichzelf, ookal hoorde dat misschien wel bij het takenpakket van een aantal betrokkenen.
Grote kans dat in dit geval de concertorganisator die hem over het randje duwde en betrokken artsen nog lange tijd een hoop verwijten en schuld zullen krijgen.

bron telegraaf.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door shomila op 28-06-2009 19:31:44 ]
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 19:22:59 #35
184769 crew  Deisyy
pi_70453946
Debbie Rowe is door de jaren heen nogal veranderd

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:23:21 #36
163650 Greys
pi_70453954
Shamila, zou je zo lief willen zijn als je een bericht quote om er even bij te zetten waar het in stond?

Hara, bedankt voor alle linkjes!
De complete docu 'Living with Michael Jackson, Take Two' staat nu in de OP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:23:30 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70453958
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Ze leeft met 11 honden en 30 paarden oid
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:25:18 #38
163650 Greys
pi_70454003
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ze leeft met 11 honden en 30 paarden oid
Een beetje Belinda, maar dan anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:26:55 #39
189430 Anonymousz
pi_70454044
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
ze heeft geen nek
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 19:28:31 #40
163650 Greys
pi_70454090
Is het handig als ik even een wiki van de OP maak zoals hij nu is? Met de complete docu en het hele verhaal met dank aan Shitney en Hara? Want er zullen nog wel vele topics volgen de komende tijd denk ik en dan is het misschien lekker makkelijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 19:30:41 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70454141
'RTL 4 blundert met Michael Jackson documentaire' van onze redactie
AMSTERDAM - Het had zaterdag een mooie avond moeten worden op RTL4 met een eerlijke documentaire als ode aan Michael Jackson. Maar in plaats daarvan zond de zender per ongeluk de zeer kritische versie van journalist Martin Bashir uit.

Fans die klaarzaten om te kijken naar de documentaire 'Take 2: Wat je niet mocht zien..', kregen in plaats daarvan 'Living With Michael Jackson' te zien, de docu die aanleiding was voor Take 2, meldt Mediacourant.

In 'Living with Michael Jackson' schetst journalist Martin Bashir een zéér kritisch beeld van de King of Pop, doordat hij tijdens het monteren heel selectief te werk is gegaan. Na het uitkomen van de documentaire in 2003 waren fans woest, en ook Michael zelf kon niet geloven wat hij zag.

Daarom maakte hij Take 2, waarin beelden te zien zijn die zijn eigen cameraploeg had gemaakt en waarop te zien is dat de journalist niet altijd even eerlijk te werk gaat.

RTL4 brak de foute documentaire plotseling af. Liefhebbers zijn woest en snappen niet dat de zender zo'n fout kan maken. Presentator van RTL4 Peter van der Vorst vindt de fout 'jammer', maar denkt dat het nog wel een keer goedkomt. 'Iedereen is nog een beetje in de war van Michael Jackson.'

De zender zelf is zich van geen kwaad bewust. 'Bijna niemand weet dat er twee versies van de documentaire zijn en wij hebben voor de korte versie van 40 minuten gekozen, zonder de hele kritische stukken. Het beeld kwam binnen via satelliet en daarom viel de aftiteling weg, waardoor het lijkt dat we de documentaire hebben afgebroken. Maar dat is helemaal niet waar', zegt een woordvoerder in een reactie.

Bron:Telegraaf.nl
  zondag 28 juni 2009 @ 19:33:22 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70454206
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Is het handig als ik even een wiki van de OP maak zoals hij nu is? Met de complete docu en het hele verhaal met dank aan Shitney en Hara? Want er zullen nog wel vele topics volgen de komende tijd denk ik en dan is het misschien lekker makkelijk?
Dat is goed Greys. Ook dank Shitney en Hara en jij zelf
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 19:38:40 #43
184769 crew  Deisyy
pi_70454368
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Goed plan.

En misschien kan deze van One-conundrum er ook in, heeft al in elk MJ-topic gestaan

pi_70454400
tvp
  zondag 28 juni 2009 @ 19:39:49 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70454411

wa een raar neusgat zeg
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70454458
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

wa een raar neusgat zeg
Waarom maken mensen dat, dat hoofd is nog freakier dan hij er in werkelijkheid ooit uitgezien heeft.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:41:49 #47
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70454474
quote:
[ afbeelding ]

wa een raar neusgat zeg
Zo zonde he , wat heeft die man toch zichzelf aangedaan , die hoge wenkbrouwen staan ook zo raar
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 19:43:29 #48
184769 crew  Deisyy
pi_70454525
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zo zonde he , wat heeft die man toch zichzelf aangedaan , die hoge wenkbrouwen staan ook zo raar
Net alsof hij constant verbaasd is
  zondag 28 juni 2009 @ 19:44:12 #49
189430 Anonymousz
pi_70454549
quote:
[ afbeelding ]

wa een raar neusgat zeg
ik kan nog steeds niet lachen