Weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson wil begraven worden op Neverland
AMSTERDAM - Michael Jackson had altijd al één grote wens: begraven worden op Neverland.
De King of Pop zag het helemaal voor zich: hij zou begraven worden op zijn geliefde Neverland.
Dat zou een plek worden voor fans om heen te gaan, het zou een pelgrimsoord worden en tegelijkertijd zijn nalatenschap garanderen, aangezien het park biljoenen waard zou kunnen worden. 'Michael wilde het heel graag, maar wist niet of de autoriteiten het plan goed zouden keuren, zegt een bron in Daily Mail.
De familie van Michael heeft een grote vergadering gehad over de vraag of ze die wens nu in vervulling kunnen laten gaan
Zal een eventuele nieuwe eigenaar ook blij mee zijn, dat chemisch afval in z'n tuin.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
'Michael Jackson wil begraven worden op Neverland
AMSTERDAM - Michael Jackson had altijd al één grote wens: begraven worden op Neverland.
De King of Pop zag het helemaal voor zich: hij zou begraven worden op zijn geliefde Neverland.
Dat zou een plek worden voor fans om heen te gaan, het zou een pelgrimsoord worden en tegelijkertijd zijn nalatenschap garanderen, aangezien het park biljoenen waard zou kunnen worden. 'Michael wilde het heel graag, maar wist niet of de autoriteiten het plan goed zouden keuren, zegt een bron in Daily Mail.
De familie van Michael heeft een grote vergadering gehad over de vraag of ze die wens nu in vervulling kunnen laten gaan
Hier, heb je een leuke reviewquote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snapte niets van dit spel!
He die heb ik ook nog gehad!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snapte niets van dit spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Oh dat zou helemaal een 'mooie' oplossing zijn ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan hij geplastificeerd in Neverland komen te staan.
Nu wil Debbie de kinderen opeens wel? Das toch compleet het tegenovergestelde van wat er in dat andere interview gezegd wordt?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.news.com.au/ad(...)4442-5006301,00.html
Drie partijen die vechten over de kinderen?
Alsof een nanny de voogdij zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.news.com.au/ad(...)4442-5006301,00.html
Drie partijen die vechten over de kinderen?
Even kijkenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hier, heb je een leuke review
http://www.gametrailers.c(...)ttack/44106?type=flv
Ik kijk er af en toe naar, 't blijft geweldig
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
He die heb ik ook nog gehad!
Lag niet aan mij dus gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Only in...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof een nanny de voogdij zou kunnen krijgen.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Zo lang er geen écht nieuws is verzinnen ze gewoon maar van alles.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof een nanny de voogdij zou kunnen krijgen.
Gatver , hier draait mijn maag van omquote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef wapwip het volgende:
MICHAEL Jackson's oldest son thought his dying father was play-acting when he collapsed on the living room floor, it has been revealed.
Prince Michael Jackson stood "in a trance" as his father's personal physician tried to revive him.
"The horror of it all is that Prince thought his dad was just being his dad and clowning, but it was real, and he watched as they worked on him," Jackson family biographer Stacy Brown told the New York Post.
"Prince was stunned – in a trance – just watching. There was no movement, just looking around and not real-ly processing what was happening."
![]()
![]()
Je zóu als zender ook gewoon even kunnen toegeven dat je fout zat.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef shomila het volgende:
RTL 4 blundert met Michael Jackson documentaire'
Hij lag in bed ja. Dat is op de tape te horen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gatver , hier draait mijn maag van om
-edit- Hij lag toch in bed????
Wil je me alsjeblieft de linkjes in goede volgorde even PM-en? Dan hoef ik ze niet terug te zoekenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien dat goede interview op Youtube in de OP zetten?
Klopt, miscshien hebben ze hem daar later ingelegd?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gatver , hier draait mijn maag van om
-edit- Hij lag toch in bed????
Nee, ik was er natuurlijk niet bij maar dat kan écht niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:13 schreef wapwip het volgende:
[..]
Klopt, miscshien hebben ze hem daar later ingelegd?
(ligt het aan mij of spreken veel berichten elkaar gewoon ontzettend tegen)
Lijkt me ook niet echt helemaal logisch neequote:Op zondag 28 juni 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was er natuurlijk niet bij maar dat kan écht niet.
Dat zou betekenen dat een arts hem van de grond eerst in bed gesleurd heeft alvorens hem te gaan reanimeren, terwijl je beter op de grond kunt reanimeren. Daar geloof ik echt nul komma nul van
Wow...heel erg vet om te zien dit !!!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef Bullebak het volgende:
Billie Jean op Awakenings Festival gisteravond, laatste nummer @ 23:00 uur op de Main Stage![]()
Mooie afsluiter na alleen maat technogeweld![]()
![]()
Ze leeft met 11 honden en 30 paarden oidquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Debbie Rowe is door de jaren heen nogal veranderd![]()
[ afbeelding ]
Een beetje Belinda, maar dan anders?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze leeft met 11 honden en 30 paarden oid
ze heeft geen nekquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Debbie Rowe is door de jaren heen nogal veranderd![]()
[ afbeelding ]
Dat is goed Greys. Ook dank Shitney en Hara en jij zelfquote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Is het handig als ik even een wiki van de OP maak zoals hij nu is? Met de complete docu en het hele verhaal met dank aan Shitney en Hara? Want er zullen nog wel vele topics volgen de komende tijd denk ik en dan is het misschien lekker makkelijk?
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Is het handig als ik even een wiki van de OP maak zoals hij nu is? Met de complete docu en het hele verhaal met dank aan Shitney en Hara? Want er zullen nog wel vele topics volgen de komende tijd denk ik en dan is het misschien lekker makkelijk?
quote:
Zo zonde he , wat heeft die man toch zichzelf aangedaan , die hoge wenkbrouwen staan ook zo raarquote:
Net alsof hij constant verbaasd isquote:Op zondag 28 juni 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zo zonde he , wat heeft die man toch zichzelf aangedaan , die hoge wenkbrouwen staan ook zo raar
ik kan nog steeds niet lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |