mocht het waar zijn dan ben ik benieuwd wie de biologische vader is van Prince & Parisquote:Op zondag 28 juni 2009 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Die kindertjes hebben dus 2 keer hun vader verloren![]()
Donderdag en als ze erachter komen dat hij hun pappie niet was
En wanneer die dan zijn kinderen komt opeisen...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mocht het waar zijn dan ben ik benieuwd wie de biologische vader is van Prince & Paris
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof het wel als men zegt dat dat een halfbloedje is.
Ik vind ze wel prachtig zeg, zijn echt mooie kinderen!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.
Hier zijn ze in elk geval een stukje donkerder dan Debby Rowe, maar dat zegt natuurlijk niets.
[ afbeelding ]
Dat is het jongste jongetje toch?quote:
Ja, Blanket. Maar hij zei zelf ook dat Paris en Prince wel degelijk van hem zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het jongste jongetje toch?
Maar er is toch ook gezegd dat die juist wel van Michael was?
Ze lijken zelfs op MJ. Je maakt mij niet wijs dat dit zijn kids niet zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het stiekem wel heel erg, dat hij hun echte vader is.
Hier zijn ze in elk geval een stukje donkerder dan Debby Rowe, maar dat zegt natuurlijk niets.
[ afbeelding ]
Nou he, vind ik ook! Paris is helemaal echt een beauty!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind ze wel prachtig zeg, zijn echt mooie kinderen!
En dat heb je niet aan zien komen? De berichten zijn niet bij te houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het begint nu een hype te worden, overal waar je kijkt (o.a. youtube)
wordt zijn dood gigantisch uitgemolken. Overal waar je kijkt worden
sentimentele post gedropt. hij's dood. Kut en jammer. Maar door dat gejengel
wek je 'm ook niet tot leven.
Ik vind het ook zo apart dat er zo overdreven wordt geroepen dat Dr. Murray echt NIETTTTS verkeerd heeft gedaan, dat hij geen verdachte is en dat hijout of the goodness of his heart (dat was het toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef beequeen het volgende:
Dat het allemaal niet klopt wist ik al, maar ze moeten elkaar niet tegen gaan spreken.
Net op het nieuws een spokesman van Dr.C.Murray: Hij was al 20 minuten bezig met CPR toen de ambulance arriveerde.
Dan heeft de doc toch lang gewacht met naar bellen van 911. Je hoort de man van 911 namelijk zeggen : We're less than 1 mile away, don't worry.
Das goffer de goffer nog geen 2km. Daar doe je toch geen 20 minuten over?
De neus van Blanket lijkt op de neus van MJ ná plastische chirurgie ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:39 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft toch echt wel iets hispanic achtigs
en check de neus van blanket, die lijkt er wel verdacht veel op
Ik mag hopen dat die wel iets beters te doen hebben ja....quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
want het lijkt me stug dat de politie zo over hem gaat lopen slijmen
De Jackson's denken er hetzelfde over.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook zo apart dat er zo overdreven wordt geroepen dat Dr. Murray echt NIETTTTS verkeerd heeft gedaan, dat hij geen verdachte is en dat hijout of the goodness of his heart (dat was het toch?) in de buurt blijft nu om te helpen. Maar dat hij vooral echt niets verkeerd heeft gedaan.
Moet dat niet gewoon nog even uitgebreid onderzocht worden? Het lijkt alsof hij zelf dat soort berichten de wereld in helpt, want het lijkt me stug dat de politie zo over hem gaat lopen slijmen
Bron.quote:Jackson Family Doesn't Trust Michael's Doc
Posted Jun 28th 2009 10:56AM by TMZ Staff
Michael Jackson's family has its suspicions about Dr. Conrad Murray and what went down on the day Jackson died.
A source close to the family tells TMZ they feel Dr. Murray should not be cleared of any wrongdoing just yet. The family requested a second autopsy to find out what the last drug Jackson took was. We're told the family feels once those results are known, a criminal investigation will take place.
We're also told the family is questioning Dr. Murray's abilities as a doctor. In the 911 call, first published by TMZ, the caller says Dr. Murray was performing CPR on Jackson on a bed; CPR is routinely performed on a hard surface.
As our source put it, "If you're a doctor, how can you not know how to do CPR?"
Zijn er meer foto's van die kinderen? Ik kan niets vinden. Deze kende ik ook nog nietquote:Op zondag 28 juni 2009 18:39 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft toch echt wel iets hispanic achtigs
en check de neus van blanket, die lijkt er wel verdacht veel op
genoegquote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn er meer foto's van die kinderen? Ik kan niets vinden. Deze kende ik ook nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |