quote:'Paris Hilton heeft geslachtsziekte'
LOS ANGELES - Paris Hilton heeft een seksueel overdraagbare aandoening. Dat is de ware reden waarom het blonde feestbeest vorige week even vervroegd uit de gevangenis werd ontslagen.
Dit meldde de krant News of the World zaterdag op zijn website in een exclusief verslag van zijn showbizzverslaggever uit Californië. De sheriff die de hotelerfgename na drie dagen weer vrijliet, repte over een ,,ernstig probleem'', maar weigerde dat nader toe te lichten.
De rechter stuurde het societysterretje de volgende dag weer haar cel in.
Hilton moet een straf van 45 dagen uitzitten wegens rijden zonder rijbewijs. Verwacht wordt dat ze na 23 dagen al vrijkomt op basis van goed gedrag.
ja, maar dit topic heet 'ditjes en datjes', en dat rijmt op genitale wratjesquote:
quote:'Jack Osbourne had seks met Paris Hilton'
Uitgegeven: 20 juni 2007 12:06
Laatst gewijzigd: 20 juni 2007 13:27
AMSTERDAM - Jack Osbourne heeft enkele jaren terug de lakens gedeeld met Paris Hilton. Dat hebben Ozzy en Sharon Osbourne onthuld in een interview met een verslaggeefster van de Britse krant The Sun.
"Paris kwam vaak bij ons over de vloer", aldus de Black Sabbath-zanger. "Ik dacht eerst dat ze bevriend was met onze dochter Kelly." Vader Ozzy zegt trots te zijn op de daad van zijn zoon. "Petje af voor Jack."
Het beroemde koppel laat eveneens weten dat ze hun huis verkocht hebben aan zangeres Christina Aguilera. Volgens het stel, onder meer bekend van de realitysoap The Osbournes, stonden er dagelijks zoveel fans voor de deur dat ze besloten een ander optrekje te zoeken.
"Fans doken dag en nacht voor ons huis op", aldus Ozzy. "Op een gegeven moment werd ons huis vierentwintig uur per dag bewaakt omdat ze het anders af zouden breken. Die bewaking kostte ons handenvol geld."
The Osbournes draaide in 2002 drie seizoenen op MTV en was een grandioos succes.
Paris in BB lijkt me nog best tof ookquote:Paris: liever sandwich dan seks
Een lekkere sandwich geeft Paris Hilton meer voldoening dan seks. Dat bekent zij deze maand in een interview met het Amerikaanse tijdschrift GQ. "Seks is niet zo belangrijk voor me", aldus feestbeest Hilton. "Ik eet liever thuis voor de televisie een lekkere sandwich."
De uitspraak van de 26-jarige erfgename van de hotelgigant past in het charmeoffensief dat zij houdt nadat ze in juni drie weken in de cel belandde wegens rijden onder invloed. Bij haar vrijlating verklaarde Hilton dat het gevangenisleven haar rijper en wijzer had gemaakt. Intussen is ze echter alweer gesignaleerd op talloze feestjes.
De society-ster onderhandelt op dit moment over deelname aan de nieuwe serie Celebrity Big Brother, de Britse Big Brother-variant voor beroemdheden. In dit programma zou zij de hele wereld willen laten zien hoe zij écht is, aldus een welingelichte bron. "Er is meer in haar leven dan shoppen en feestvieren", stelt de bron. Hilton wil echter alleen maar meedoen aan de serie als de makers haar "de juiste prijs bieden".
440.000 euroquote:Paris Hilton doet mee aan Britse Big Brother
Paris Hilton is klaar om de Britse Big Brother op stelten te zetten. De makers stoppen haar minstens 440.000 euro toe om drie weken lang opgesloten te zitten in hun Huis. Kwestie van die heimwee naar de wilde Hollywood-feestjes wat op te vangen, weet u wel. Haar krakkemikkige imago in Engeland opkrikken, daar is het de sluwe zakenvrouw om te doen.
"Paris mocht zelf haar prijs bepalen. Het is een fantastische stunt om haar in het programma te hebben", aldus een medewerker van Big Brother. Volgens een insider wil Hilton bewijzen dat ze meer is dan een leeghoofdige socialite. "Alleen wanneer er iets negatiefs te vertellen valt of als ze iets belachelijks zegt, haalt ze de media. Nu krijgt ze de kans om te bewijzen dat ze eigenlijk zeer slim en grappig is."
Hoeft het nog gezegd dat Paris de duurste Big Brother-ster ooit wordt? Zelfs Bollywood-actrice Shilpa Shetty moet ruimschoots de duimen leggen voor de eeuwigdurende hype in showbizzland. Met welke beroemdheden ze vanaf januari de dagboekkamer zal delen, is nog niet bekend.
Bron
quote:Paris Hilton verliefd op pizzajongen.
Paris Hilton heeft een nieuw vriendje, een verlegen pizzajongen uit Zweden. Alex Vaggo trok naar LA op vakantie en beleeft er het avontuur van zijn leven. Zijn Scandinavische makkers benijden hem. "Hij is een echte gelukzak."
Zijn moeder Cecilia uit Göteborg is niet eens zo verbaasd. "Ik heb het altijd al geweten dat hij iets speciaal zou doen in zijn leven." Haar zoon ontmoette Hilton in een nachtclub. Paris laat er geen gras overgroeien en heeft haar nieuwe verovering al voorgesteld aan haar ouders.
"Hij ging gewoon op vakantie in LA en verdiende wat bij als pizzaman", vertelt Richard Ramberg, makker van Alex. "We hadden nooit gedacht dat hij zou snel zou optrekken met Paris. Hij immers een verlegen jongen, Hilton zou hem levend opeten."
quote:But it was a long time ago. In dog years.
I mean bitch years.
quote:2. I love when she wails, "That was, like, a LONG time ago!" Bitch, it was 4 months ago. She has the time perception of a 5-year old.
quote:Yes Parisite and her fans we are laughing at HER not with her, now maybe you all get it including PARIS!!!!!
I so wanted her to cry.....I would have recorded it on my DVR, and played it over and over and over again.
quote:dazzauk - I have never, EVER and never WOULD buy any of this useless skank's garbage that she pimps. I would rather take my hard-earned money and flush it down the toilet before I'd ever give money to this subhuman. Some representative for your country you are making such ignorant comments. The people that buy her shit are stupid parents who are coerced to by their impressionable little girls. That is, I certainly hope it's little girls, but there are plenty of high school aged girls who are retarded enough to be brainwashed by this filthy, shameless, dumb whore
Ik vind daar niks grappigs aan, arm meisjequote:Op zondag 30 september 2007 12:09 schreef Aventura het volgende:
http://www.dlisted.com/node/15731
Paris wordt lekker hard aangepakt door David Letterman
Hij maakt goed duidelijk dat haar gevangenisavontuur het enige is dat interessant aan haar is.
Schijnt dat ze na de show in huilen is uitgebarsten
quote:Privé
Oscarwinnares Helen Mirren vindt dat Paris Hilton veel weg heeft van de in 1997 overleden Britse prinses Diana.
'Ik ben geen Paris Hilton-fan, maar ik vind haar wel cool', zegt Mirren in het Britse tijdschrift Now Magazine. "Ze heeft zich ontwikkeld, net als prinses Diana dat heeft gedaan. Ze gedraagt zich niet langer opzettelijk als een dom blondje.'
Paris vergelijkt zich zelf ook graag met Diana. 'Ik denk dat ieder decennium een blondine als icoon heeft, zoals Marilyn Monroe en prinses Diana,' vertelde de 26-jarige Hilton ooit in een interview. 'Nu ben ik dat icoon.'
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik smeek erom: "stop toch eens met het in de schijnwerpers brengen van deze nietsnut."
Ik snap helemaal wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[afbeelding] PPllzzzzz voor ik dingen ga zeggen die ban-waardig zijn..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:06 schreef Hanenwurger het volgende:
Ik hoop dat Paris gauw wat tunnels in Parijs gaat bezoeken dan..
Ik vind Paris toch wel even iets knapper hoor. tssssquote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef nils7 het volgende:
Ik vind Paris nou niet bepaald een sekssymbool...
dus: nee
Bekend zijn, acteren, in de muziek, eigen parfum lijn, eigen tv programma, etc, etcquote:
Dingen die ze alleen maar bereikt door haar status als steenrijk erfgename. Dat is haar enige prestatie, zich overal een weg naar binnen kopen met pappie's geld.quote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Bekend zijn, acteren, in de muziek, eigen parfum lijn, eigen tv programma, etc, etc
Bekend zijn:quote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Bekend zijn, acteren, in de muziek, eigen parfum lijn, eigen tv programma, etc, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |