abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50204441
Ongelooflijk. Wat een snol
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:52:39 #152
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_50518383
Female Convicts are rough...

Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_50524212
quote:
'Paris Hilton heeft geslachtsziekte'
LOS ANGELES - Paris Hilton heeft een seksueel overdraagbare aandoening. Dat is de ware reden waarom het blonde feestbeest vorige week even vervroegd uit de gevangenis werd ontslagen.

Dit meldde de krant News of the World zaterdag op zijn website in een exclusief verslag van zijn showbizzverslaggever uit Californië. De sheriff die de hotelerfgename na drie dagen weer vrijliet, repte over een ,,ernstig probleem'', maar weigerde dat nader toe te lichten.
De rechter stuurde het societysterretje de volgende dag weer haar cel in.

Hilton moet een straf van 45 dagen uitzitten wegens rijden zonder rijbewijs. Verwacht wordt dat ze na 23 dagen al vrijkomt op basis van goed gedrag.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:17:00 #154
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50524274
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50524578
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef static het volgende:
Psst: Paris in de bak #3
ja, maar dit topic heet 'ditjes en datjes', en dat rijmt op genitale wratjes
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:58:38 #156
15080 static
pi_50525465
!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50651912
Like, eww!
quote:
'Jack Osbourne had seks met Paris Hilton'
Uitgegeven: 20 juni 2007 12:06
Laatst gewijzigd: 20 juni 2007 13:27

AMSTERDAM - Jack Osbourne heeft enkele jaren terug de lakens gedeeld met Paris Hilton. Dat hebben Ozzy en Sharon Osbourne onthuld in een interview met een verslaggeefster van de Britse krant The Sun.

"Paris kwam vaak bij ons over de vloer", aldus de Black Sabbath-zanger. "Ik dacht eerst dat ze bevriend was met onze dochter Kelly." Vader Ozzy zegt trots te zijn op de daad van zijn zoon. "Petje af voor Jack."

Het beroemde koppel laat eveneens weten dat ze hun huis verkocht hebben aan zangeres Christina Aguilera. Volgens het stel, onder meer bekend van de realitysoap The Osbournes, stonden er dagelijks zoveel fans voor de deur dat ze besloten een ander optrekje te zoeken.

"Fans doken dag en nacht voor ons huis op", aldus Ozzy. "Op een gegeven moment werd ons huis vierentwintig uur per dag bewaakt omdat ze het anders af zouden breken. Die bewaking kostte ons handenvol geld."

The Osbournes draaide in 2002 drie seizoenen op MTV en was een grandioos succes.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:57:45 #158
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50652186
omgzzz Paris Hilton die het doet met rijke zoontjes omg het moet niet gekker worden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_50856334
paris
pi_52292034
Krijg nou wat...

Paris Hilton stamt af van Karel de Grote
Paris Hilton heeft niet alleen een beroemde vader, ze is ook verwant aan andere beroemdheden.

Karel de Grote
De Amerikaanse hotel-erfgename stamt af van de Duitse keizer Karel de Grote. Dit zegt de Duitse historicus en genealoog dr. Ralf Jahn in de krant Bild. Het blonde feestbeest is daarnaast verwant met oud-president Theodore Roosevelt en actrice Elizabeth Taylor. rtl.nl-nieuws. Bild

pi_52297698
Karel de Grote was een BELGISCHE keizer.

Maar dat betekent dat Paris Hilton Belgisch bloed heeft, dus laat maar.
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:34:23 #162
101884 PeRi
Allons-y!
pi_52495164
quote:
Paris: liever sandwich dan seks

Een lekkere sandwich geeft Paris Hilton meer voldoening dan seks. Dat bekent zij deze maand in een interview met het Amerikaanse tijdschrift GQ. "Seks is niet zo belangrijk voor me", aldus feestbeest Hilton. "Ik eet liever thuis voor de televisie een lekkere sandwich."

De uitspraak van de 26-jarige erfgename van de hotelgigant past in het charmeoffensief dat zij houdt nadat ze in juni drie weken in de cel belandde wegens rijden onder invloed. Bij haar vrijlating verklaarde Hilton dat het gevangenisleven haar rijper en wijzer had gemaakt. Intussen is ze echter alweer gesignaleerd op talloze feestjes.

De society-ster onderhandelt op dit moment over deelname aan de nieuwe serie Celebrity Big Brother, de Britse Big Brother-variant voor beroemdheden. In dit programma zou zij de hele wereld willen laten zien hoe zij écht is, aldus een welingelichte bron. "Er is meer in haar leven dan shoppen en feestvieren", stelt de bron. Hilton wil echter alleen maar meedoen aan de serie als de makers haar "de juiste prijs bieden".
Paris in BB lijkt me nog best tof ook .
Whatever I want.
pi_52527189
quote:
Paris Hilton doet mee aan Britse Big Brother

Paris Hilton is klaar om de Britse Big Brother op stelten te zetten. De makers stoppen haar minstens 440.000 euro toe om drie weken lang opgesloten te zitten in hun Huis. Kwestie van die heimwee naar de wilde Hollywood-feestjes wat op te vangen, weet u wel. Haar krakkemikkige imago in Engeland opkrikken, daar is het de sluwe zakenvrouw om te doen.

"Paris mocht zelf haar prijs bepalen. Het is een fantastische stunt om haar in het programma te hebben", aldus een medewerker van Big Brother. Volgens een insider wil Hilton bewijzen dat ze meer is dan een leeghoofdige socialite. "Alleen wanneer er iets negatiefs te vertellen valt of als ze iets belachelijks zegt, haalt ze de media. Nu krijgt ze de kans om te bewijzen dat ze eigenlijk zeer slim en grappig is."

Hoeft het nog gezegd dat Paris de duurste Big Brother-ster ooit wordt? Zelfs Bollywood-actrice Shilpa Shetty moet ruimschoots de duimen leggen voor de eeuwigdurende hype in showbizzland. Met welke beroemdheden ze vanaf januari de dagboekkamer zal delen, is nog niet bekend.

Bron
440.000 euro . Voor drie weken .
pi_52981534
Dit is mijn favoriete topic Hier kan men Paris Hilton, de mooiste en meest sexy vrouw ter wereld, aanbidden
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_53275796
http://www.hilton-sisters.nl/

Een heel goede website
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:24:10 #166
15080 static
pi_53382851
quote:
Paris Hilton verliefd op pizzajongen.

Paris Hilton heeft een nieuw vriendje, een verlegen pizzajongen uit Zweden. Alex Vaggo trok naar LA op vakantie en beleeft er het avontuur van zijn leven. Zijn Scandinavische makkers benijden hem. "Hij is een echte gelukzak."

Zijn moeder Cecilia uit Göteborg is niet eens zo verbaasd. "Ik heb het altijd al geweten dat hij iets speciaal zou doen in zijn leven." Haar zoon ontmoette Hilton in een nachtclub. Paris laat er geen gras overgroeien en heeft haar nieuwe verovering al voorgesteld aan haar ouders.

"Hij ging gewoon op vakantie in LA en verdiende wat bij als pizzaman", vertelt Richard Ramberg, makker van Alex. "We hadden nooit gedacht dat hij zou snel zou optrekken met Paris. Hij immers een verlegen jongen, Hilton zou hem levend opeten."
pi_53383301
"Ik heb het altijd al geweten dat hij iets speciaal zou doen in zijn leven."

Ja, dat is toch wat iedere moeder hoopt, dat je zoon iets speciaals doet in zijn leven, zoals zijn leutertje hangen in ms wel H'wood's meest beleuterde doosch... wat het weer niet zo speciaal maakt, zou je denken
  zondag 30 september 2007 @ 12:09:12 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53585447
http://www.dlisted.com/node/15731

Paris wordt lekker hard aangepakt door David Letterman
Hij maakt goed duidelijk dat haar gevangenisavontuur het enige is dat interessant aan haar is.
Schijnt dat ze na de show in huilen is uitgebarsten
  zondag 30 september 2007 @ 12:21:24 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53585696
Die commentaren ook op D-Listed
Op een gegeven moment wil ze niet meer over haar jailavontuur vertellen want 'it was a long time ago'.
quote:
But it was a long time ago. In dog years.

I mean bitch years.
quote:
2. I love when she wails, "That was, like, a LONG time ago!" Bitch, it was 4 months ago. She has the time perception of a 5-year old.
quote:
Yes Parisite and her fans we are laughing at HER not with her, now maybe you all get it including PARIS!!!!!
I so wanted her to cry.....I would have recorded it on my DVR, and played it over and over and over again.
quote:
dazzauk - I have never, EVER and never WOULD buy any of this useless skank's garbage that she pimps. I would rather take my hard-earned money and flush it down the toilet before I'd ever give money to this subhuman. Some representative for your country you are making such ignorant comments. The people that buy her shit are stupid parents who are coerced to by their impressionable little girls. That is, I certainly hope it's little girls, but there are plenty of high school aged girls who are retarded enough to be brainwashed by this filthy, shameless, dumb whore
pi_53607678
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:09 schreef Aventura het volgende:
http://www.dlisted.com/node/15731

Paris wordt lekker hard aangepakt door David Letterman
Hij maakt goed duidelijk dat haar gevangenisavontuur het enige is dat interessant aan haar is.
Schijnt dat ze na de show in huilen is uitgebarsten
Ik vind daar niks grappigs aan, arm meisje

Paris
pi_53608817
ik vond het nogal flauw eigenlijk, lekker makkelijk scoren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53611968
Makkelijk scoren en niet eens grappig idd.. Ok 1 opmerking, maar hij bleef maar doorgaan met domme open deuren

Where facts are few, experts are many.
pi_53647296
Over domme open 'deuren' gesproken.........
pi_53702151
Paris' nieuwe parfum:

zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:03:48 #175
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53746616
quote:
Privé

Oscarwinnares Helen Mirren vindt dat Paris Hilton veel weg heeft van de in 1997 overleden Britse prinses Diana.

'Ik ben geen Paris Hilton-fan, maar ik vind haar wel cool', zegt Mirren in het Britse tijdschrift Now Magazine. "Ze heeft zich ontwikkeld, net als prinses Diana dat heeft gedaan. Ze gedraagt zich niet langer opzettelijk als een dom blondje.'

Paris vergelijkt zich zelf ook graag met Diana. 'Ik denk dat ieder decennium een blondine als icoon heeft, zoals Marilyn Monroe en prinses Diana,' vertelde de 26-jarige Hilton ooit in een interview. 'Nu ben ik dat icoon.'

Ik smeek erom: "stop toch eens met het in de schijnwerpers brengen van deze nietsnut."
pi_53746655
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Ippon het volgende:

[..]

Ik smeek erom: "stop toch eens met het in de schijnwerpers brengen van deze nietsnut."

En wat doe je zelf nu dan
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53746669
Maar er wel een topic over openen? hmz
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:07:00 #178
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_53746684
paris hilton is een sletje.
From feudal serf to spender.
pi_53746834
Diana was ook een sletje, zo'n dood maakt ineens legendarisch
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:22:19 #180
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_53746985
PPllzzzzz voor ik dingen ga zeggen die ban-waardig zijn..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_53747048
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[afbeelding] PPllzzzzz voor ik dingen ga zeggen die ban-waardig zijn..
Ik snap helemaal wat je bedoeld.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53747098
Nouja, het is niet alsof Diana wel beroemd is geworden vanwege haar wereldschokkende talenten he
pi_53747334
ik denk dat er 1 groot verschil is....

Diana deed het in stijl,

Paris doet het met iedereen
"There's big, then there's bigger, then there's oh my god its coming this way" - Bob Cicherillo
Where there is no more room in hell, the dead will walk the earth....
pi_53747661
Ik vind Paris wel leuk Al die Hollywoodvrouwen die in de roddelpers voorbijkomen zijn altijd zo labiel, zo lijdend onder het leven, zo overduidelijk met zichzelf in de knoop zittend....eetstoornissen, kop kaalscheren, ander labiel gedrag...Paris daarentegen heeft volgens mij gewoon heel veel lol
Ja goed, dronken achter het stuur is niet het meest verantwoordelijke gedrag en dat "ik ga me verdiepen in de Bijbel"-gedoe ten tijde van die gevangenisstraf leek ook wel wat labielerig....maar volgens mij gaat het over het geheel genomen uitstekend met 'r en heeft ze de tijd van d'r leven
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:06:28 #185
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_53747787
Ik hoop dat Paris gauw wat tunnels in Parijs gaat bezoeken dan..
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:21:27 #186
15080 static
pi_53748057
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:31:37 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53748269
Paris Hilton on Late Show w/ David Letterman 9/28/2007

Wordt zij even afgemaakt door Letterman zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:33:36 #188
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_53748304
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:06 schreef Hanenwurger het volgende:
Ik hoop dat Paris gauw wat tunnels in Parijs gaat bezoeken dan..

Lijkt me een heel goed idee.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_64246108
AMSTERDAM - Van het woord bescheidenheid heeft Paris Hilton schijnbaar nog nooit gehoord...

In navolging van haar eigen familie vergelijkt de hotelerfgename zichzelf met het legendarische sekssymbool: "Ik was het oudste kleinkind en iedereen was zó blij dat ik werd geboren. Ze namen de hele tijd foto's van me. M'n oma noemde me dan ook Marilyn Monroe of Grace Kelly."

Paris had al vroeg haar doel voor ogen, zo meldt entertainmentwise: "Sinds ik klein ben weet ik al wat ik wil worden: Een blond-icoon."

Het is voor het 'icoon' alleen te hopen dat haar leven niet net zo tragisch eindigt als dat van Marilyn...

http://www.telegraaf.nl/p(...)arilyn_Monroe__.html

Dat is nog al een uitspraak zeg. Zelf denk ik dat Paris beter dan Marilyn Monroe is, Paris is een levende legende, een blond icoon, 1 van de meest succesvolle vrouwen ooit op deze aard.
Maar wel een interessante discussie dus, is Paris de volgende Marilyn Monroe?

maandag 22 december 2008 @ 15:10:01 #190
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_64246163
Ik vind Paris nou niet bepaald een sekssymbool...
dus: nee
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 22 december 2008 @ 15:10:24 #191
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64246176
Megalomaan klerewijf is het.
Lang leve mij! *O*
pi_64246191
Nee, meer een over het paard getilde blonde aandachtshoer....
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64246215
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef nils7 het volgende:
Ik vind Paris nou niet bepaald een sekssymbool...
dus: nee
Ik vind Paris toch wel even iets knapper hoor. tssss
  Donald Duck held maandag 22 december 2008 @ 15:11:32 #194
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64246219
succesvol in wat?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64246247
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
succesvol in wat?
Bekend zijn, acteren, in de muziek, eigen parfum lijn, eigen tv programma, etc, etc
  maandag 22 december 2008 @ 15:12:53 #196
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64246261
paris zou willen dat ze de uitstraling van de halfvergane dikke teen van Marilyn had.. achterlijk inhoudsloos aangekleed skelet dat ze is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Donald Duck held maandag 22 december 2008 @ 15:13:33 #197
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64246281
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef laforest het volgende:

[..]

Bekend zijn, acteren, in de muziek, eigen parfum lijn, eigen tv programma, etc, etc
Dingen die ze alleen maar bereikt door haar status als steenrijk erfgename. Dat is haar enige prestatie, zich overal een weg naar binnen kopen met pappie's geld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 22 december 2008 @ 15:13:34 #198
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64246282
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef laforest het volgende:

[..]

Bekend zijn:
Acteren:
Muziek
parfumlijn
TV programma
Lang leve mij! *O*
pi_64246286
Levende legende? Wat heeft zij in hemelsnaam gedaan om die titel volgens jou te krijgen? Rijk geboren worden? 0_o

edit: oh sorry, geen antwoord gegeven op de vraag: neen
  maandag 22 december 2008 @ 15:14:59 #200
165512 MASD
Music is dead.
pi_64246323
De liefde in dit topique.
Long live music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')