OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Gert weet er alles vanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!
Ergens morgen gaat ze je uitfoeteren, maar niet schrikken hoor, doen alle vrouwen die aan het bevalllen zijn.
Zo blij en trots als jullie je straks voelen hè... wow. Sterkte en succes het komende etmaal.
Haha.. mwah, heb maar ervaring met ééntje hoor.quote:
1 cmquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Het moet niet kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Clairequote:Op maandag 6 juli 2009 06:02 schreef Charmian het volgende:
Ik zal het wel niet live meemaken dus sterkte voor Claire tijdens de bevalling (hoop voor dat het allemaal niet te lang duurt) en alvast gefeliciteerd!
ach weet je,quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.
En nu een beetje huillie doen: die kneuzen kwetsen mij![]()
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Spannend!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Nou ben je Hypocriet met een grote H, dude , want die eend heeft natuurlijk wel een punt en bovendien groot gelijk !!! En als je dit nog eens beziet als je opkomende emoties door het naderende vaderschap weer wat zijn bedaard,..... zul je dat waarschijnlijk alleen maar kunnen beamen !quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Ook ik vond je woorden gebruik regelmatig onnodig kwetsend. Woorden die mijn inziens geen enkele strategische waarde hadden.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.
Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.
Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Ook deze boodschap van Gert weer niet begrepen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |