abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 00:44:44 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70688169
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!
Ergens morgen gaat ze je uitfoeteren, maar niet schrikken hoor, doen alle vrouwen die aan het bevalllen zijn.

Zo blij en trots als jullie je straks voelen hè... wow. Sterkte en succes het komende etmaal.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 6 juli 2009 @ 00:49:03 #152
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70688258
Claire, persen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 6 juli 2009 @ 00:50:26 #153
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70688284
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Gert het volgende:

[..]

OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!
Ergens morgen gaat ze je uitfoeteren, maar niet schrikken hoor, doen alle vrouwen die aan het bevalllen zijn.

Zo blij en trots als jullie je straks voelen hè... wow. Sterkte en succes het komende etmaal.
Gert weet er alles van
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 01:01:01 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70688487
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:50 schreef Prospera het volgende:

[..]

Gert weet er alles van
Haha.. mwah, heb maar ervaring met ééntje hoor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70688722
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]

idd
1 cm
Love music!
pi_70689302
Het is natuurlijk niet zo leuk, als mensen niet lief tegen je doen. Ja dat doet Auw, hele dikke Auw.
pi_70689306
Zijn de foto's van de bevalling ook al verkocht? Voor een knip of tangverlossing telt een beetje blad toch al gauw een meier of vijf neer.
pi_70689309
wat ook goed is voor de p.r. is je baby over een balkon hangen of het gezichtje bedekken met een masker of doekje
  maandag 6 juli 2009 @ 03:19:43 #159
2018 PC eend
relativist
pi_70689354
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:

al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.
En nu een beetje huillie doen: die kneuzen kwetsen mij
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 6 juli 2009 @ 05:48:11 #160
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70689485
quote:
Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Het moet niet kunnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prospera op 06-07-2009 06:07:34 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 06:02:11 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_70689492
Ik zal het wel niet live meemaken dus sterkte voor Claire tijdens de bevalling (hoop voor dat het allemaal niet te lang duurt) en alvast gefeliciteerd!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 6 juli 2009 @ 06:09:27 #162
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70689496
quote:
Op maandag 6 juli 2009 06:02 schreef Charmian het volgende:
Ik zal het wel niet live meemaken dus sterkte voor Claire tijdens de bevalling (hoop voor dat het allemaal niet te lang duurt) en alvast gefeliciteerd!
Claire
pi_70689593
quote:
Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.
En nu een beetje huillie doen: die kneuzen kwetsen mij
ach weet je,

als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.

Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.

Snap je het echt niet?

[ Bericht 15% gewijzigd door ditisHuub op 06-07-2009 07:30:05 ]
pi_70690050
inderdaad, wat een stom, puberaal gezwam hier.

Neen, ik ben geen huubsopper, maar er wordt een kindje geboren, dus lul eens normaal hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door hondjes op 06-07-2009 08:38:58 ]
  † In Memoriam † maandag 6 juli 2009 @ 08:44:18 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_70690131
Laat ze toch lullen Huub, vertel me liever hoe het met Claire gaat.......
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 6 juli 2009 @ 08:58:15 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70690308
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Spannend!

Ik puf gewoon een beetje mee. Voor het idee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 juli 2009 @ 09:48:57 #167
241662 Jian
Well, well, well
pi_70691241
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach weet je,

als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.

Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.

Snap je het echt niet?
Nou ben je Hypocriet met een grote H, dude , want die eend heeft natuurlijk wel een punt en bovendien groot gelijk !!! En als je dit nog eens beziet als je opkomende emoties door het naderende vaderschap weer wat zijn bedaard,..... zul je dat waarschijnlijk alleen maar kunnen beamen !

En ga nou maar samen met je vrouw een gezond kind op de wereld helpen
  maandag 6 juli 2009 @ 11:13:53 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70693554
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach weet je,

Snap je het echt niet?
Ook ik vond je woorden gebruik regelmatig onnodig kwetsend. Woorden die mijn inziens geen enkele strategische waarde hadden.
Het heeft dan ook denk ik uiteindelijk tegen je gewerkt.
Zielig zijn die mensen , die ruim een jaar na DGK jou nog steeds zien als de Huub die in een spel zit, en als zodanig posten.
Met een beetje gezond verstand( na een jaar Huub op FOK) weet je dat er een Huub is van tijdens en een Huub van na DGK.
En vermoedelijk weten de meesten het ook wel, maar gaat het puur om het rellen, en waarschijnlijk ook enige reactie (lees aandacht)van jou te krijgen.
En die aandacht krijgen ze dan ook.
Het is je goed recht om op de vaak pijnlijke beledigingen te reageren,maar heeft het enige zin?
Misschien moet je ze negeren, en waarschijnlijk zullen ze dan nog een aantal stappen verder qaan met beledigen, maar dat moet je dan maar overlaten aan een moderator. Absorbeer de positieve reacties wat minder, en beantwoordt hun wat vaker.
pi_70693593
Wat een prachtvrouw heb ik,duurt niet lang meer"Huubs twitter"
Love music!
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 11:20:57 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70693779
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.

Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.

Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.

Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 11:33:40 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70694226
  † In Memoriam † maandag 6 juli 2009 @ 11:36:51 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_70694343
Thanx Gert.

Nou Claire, persen meis. Je kannut.

Huub, niet flauwvallen hè? Gewoon doorTwitteren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70694636
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.

Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.

Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.

Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
  maandag 6 juli 2009 @ 12:08:17 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70695475
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Ook deze boodschap van Gert weer niet begrepen denk ik.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 6 juli 2009 @ 12:10:24 #175
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70695553

Claire .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')