Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Huub eigenlijk niet meer zo leuk toen ie Eric zo wegtreiterde.
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Volgens mij deden alle bewoners wel dingen die heul niet leuk waren. Het was all in the game en het boeit me echt niet meer wat er allemaal in DGK gebeurd is. Wil alleen nog maar weten hoe de baby van Huub en Claire er uit ziet en dan ben ik er echt klaar mee tenzij er sappig nieuws is natuurlijk over Natasia of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
ja? uit zijn mond?? ja? Wat? Ik heb niet in een rls gezeten dus geheel offtopic! Als je wat offtopic geneuzel nog uit je vingers krijgt kun je me hier vinden: [TBO SC #93] Als een zwerend paarden oogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef isa2006 het volgende:
oh mag ik dit niet zeggen dan over bommie het is toch schandalig wat er uit zijn mond.
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Mylene het volgende:
Toch opvallend dat de tegenstanders van Huub het nog steeds drukker hebben met hem en aanhang dan de voorstanders. Wie houdt hier nou wie voor de gek?
Maakt niet uit verder. Het houdt deze reeks levend.
SAXAY!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond Huub eigenlijk niet meer zo leuk toen ie Eric zo wegtreiterde.
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?quote:
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
Ik weet wel waar ik mij liever onder schaar. Voor mij geen bloemetjesjurk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.
Ik krijg zo het vermoeden dat het aan de gang is! Op Twitter ook al ff niets gezien.quote:
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?
Lieke is een toppertje!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.
Niemand kan mij wijsmaken dat Eric niet ECHT geleden heeft en zwaar voor lul gezet is. Ik zie hem nog janken. En vergeet niet, hij mocht bij Huub in de onderbroek, in dat wereldje schep je snel een band die geen schaamte kent, Wat dat betreft heeft Huub zijn dominatie kunnen uitventen op Eric, hetgeen hem niet bij Lieke gelukt is.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is wat loos hoor ,huub al uren niet op twitter , dat kan natuurlijk niet ! zet em op claire ! ! ben benieuwd hoe ze gaat heten .....
Weer een sterretje kaliber F gescoordquote:Op zondag 5 juli 2009 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineelquote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
ja pearlbitch ,echt grappig enne mijn dochter heet tess !quote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
Die namen worden inderdaad veel gekozen. Ik vind het niet zo erg. Goede smaak kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:30 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineel
HuubGoudenLul was zeker al vergeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Noemt Huub zich op Twitter HuubGoudenKooi?
Merkwaardig.. De Gouden Kooi is al lang afgelopen zeg hij zelf altijd..quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die naam gebruiken is ook een beetje triest.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halen![]()
Wat is er? Loop je leeg?quote:
iddquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Kan ik me voorstellen; die anti Huubbrigade van Vol.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Doe ff normaal, Lieke was zoo nep en zoo 1980.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Kan ik me voorstellen. Het gáát ook maar door. En kut-opmerkingen over je aanstaande kind worden weggehaald, dat gaat simpelweg over de grens.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
1s ! Enne succes met allesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Gert weet er alles vanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Dat wordt weinig slapen dus vannacht!
Ergens morgen gaat ze je uitfoeteren, maar niet schrikken hoor, doen alle vrouwen die aan het bevalllen zijn.
Zo blij en trots als jullie je straks voelen hè... wow. Sterkte en succes het komende etmaal.
Haha.. mwah, heb maar ervaring met ééntje hoor.quote:
1 cmquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
Het moet niet kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Clairequote:Op maandag 6 juli 2009 06:02 schreef Charmian het volgende:
Ik zal het wel niet live meemaken dus sterkte voor Claire tijdens de bevalling (hoop voor dat het allemaal niet te lang duurt) en alvast gefeliciteerd!
ach weet je,quote:Op maandag 6 juli 2009 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sjesus man, jij was de reller van DGK, die niet te beroerd was om over overleden vaders van medekandidaten te beginnen.
En nu een beetje huillie doen: die kneuzen kwetsen mij![]()
Ik persoonlijk vind het trouwens zeer kwetsend als mijn geliefde medefokkers voor een stelletje kneuzen worden uitgemaakt
Spannend!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag, dus daar zitten we dan
Nou ben je Hypocriet met een grote H, dude , want die eend heeft natuurlijk wel een punt en bovendien groot gelijk !!! En als je dit nog eens beziet als je opkomende emoties door het naderende vaderschap weer wat zijn bedaard,..... zul je dat waarschijnlijk alleen maar kunnen beamen !quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Ook ik vond je woorden gebruik regelmatig onnodig kwetsend. Woorden die mijn inziens geen enkele strategische waarde hadden.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je,
als je het niet snapt waarom ik posts zoals die bijvoorbeeld van Meds kwetsend vind, snap je wel veel meer niet PC eend en aanverwante arme zielen.
Users zoals jullie zorgen er gewoon voor dat FOK het gemiddelde niveau van een tweekernet puber met papieren tissues onder zijn slaapbank en de streams van een of andere obscure RLS op zijn watergekoelde pc.
Snap je het echt niet?
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.
Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.
Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Ook deze boodschap van Gert weer niet begrepen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Die users zijn er niet, en Huub is al helemááál een slecht voorbeeld van zo'n user want die is hier naast "toegejuicht" ook onophoudelijk beschimpt sinds hij hier post. Maar dit is een goed moment om het gesteggel even te laten rusten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Spuit elf.quote:samen met claire alleen in de verloskamer. Weeen zijn kapot heftig nu. Wat een bikkel die claire
Hij twittert nog vrolijk doorquote:we are hanging in there, wat een intense ervaring!!
2 minutes ago from mobile web
3 minuten, das best nog wel veel tijd. Zet 'm op Claire.quote:tussen iedere wee heb je drie minuten
2 minutes ago from mobile web
Hij gaat steeds sneller twitterenquote:tussen iedere wee heb je drie minuten
1 minute ago from mobile web
Tssss, ik heb geen behoefte om van half zwanger en of bevallen Nederland te weten hoe het met hun aambeien gaat, wil weten hoe het met moeder, vader en a.s dochter ex-gouden kooi bewoners gaat.quote:
Wij zitten allebei bovenop het nieuws hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Claire hem zo een ram voor zijn harses geeft met z'n getwitter.
quote:perswee nog niet begonnen, familie uit de verlos kamer. Alleen claire en huub face the weeen!
less than a minute ago from mobile web
Ik eik ook, maar will do.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef Eef999 het volgende:
Ik moet nu ff weg, hou jij ons op de hoogte ??
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.quote:1 uur terug 6 cm. Ze heeft infuus gekregen, claire mijn held
less than 10 seconds ago from mobile web
Voer voor psychologen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Vind het gaaf dat hij dat doet en ach als man sta je er toch een beetje verloren bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Oke, tot ik me kind naar school moet brengen doe ik me bestquote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.
Helemaal mee eens, die aanstaande vaders lopen alleen in de weg andersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het voor Huub een goeie uitlaatklep is voor zijn gedachtes en emoties. Anders worden Claire en familie helemaal gek van hem hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |