ja, wat wil je met die warmtequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.quote:
Koffielaaf, ik vind het nog steeds een perfecte weergave van een entiteit ooit opgesloten in een drankkelder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef versabommie het volgende:
Ocharme.. De koffielaaf heeft een topic gevonden : DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???
Zoudie een krukje krijgen om mee te kunnen kijken ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.
Ik heb geen ballen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die ballen willen wat koelte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Beetje de vaart erin houden pik... er gebeurt nu tenminste wat op het subforumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommie is nu net Manu tijdens BB5.
Die opende ook ieder topic na het andere.
Whahahaha.... er liggen genoeg bloemetjesjurken, dus, stapeltje maken en voila, of er moet er eentje zich beschikbaar willen stellen als opstapvoetveegbanktrapjeskruk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoudie een krukje krijgen om mee te kunnen kijken ?
Kut goffer de goffer, ik hoopte op een nieuwe rel, omdat ik je vergeleek met Manu.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje de vaart erin houden pik... er gebeurt nu tenminste wat op het subforum
lol.. ziet ernaar uit dat ze erbij geroepen was als versterkingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Jian het volgende:
Huubs Blog
Nou Darly, ik hou het weer voor gezien Ik krijg namelijk opeens spontaan last van een fobie voor sommige namen hier.lol Groetjes en fijne dag nog.
Door: Assepoester | op: 2009-07-03 | om: 16:51
Nou, da's ook lullig, ik heb d'r nog wel zo vriendelijk uitgenodigd om effe te komen praten
Jamaar ik vin Manu een hele geschikte pikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kut goffer de goffer, ik hoopte op een nieuwe rel, omdat ik je vergeleek met Manu.
Je weetzz, die ene met grote bek op forum, maar IRL in een hoekje gaat kruipen.
Maar je hapte niet... shit goffer de goffer...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Jian het volgende:
Huubs Blog
Nou Darly, ik hou het weer voor gezien Ik krijg namelijk opeens spontaan last van een fobie voor sommige namen hier.lol Groetjes en fijne dag nog.
Door: Assepoester | op: 2009-07-03 | om: 16:51
Nou, da's ook lullig, ik heb d'r nog wel zo vriendelijk uitgenodigd om effe te komen praten
Godver...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
Internetionaal correct gelul komt uit zijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar ik vin Manu een hele geschikte pik![]()
Volgende keer beter joh
Ze zijn zo easy bommelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
lol.. ziet ernaar uit dat ze erbij geroepen was als versterking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |