ja, wat wil je met die warmtequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.quote:
Koffielaaf, ik vind het nog steeds een perfecte weergave van een entiteit ooit opgesloten in een drankkelder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef versabommie het volgende:
Ocharme.. De koffielaaf heeft een topic gevonden : DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???
Zoudie een krukje krijgen om mee te kunnen kijken ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.
Ik heb geen ballen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die ballen willen wat koelte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Beetje de vaart erin houden pik... er gebeurt nu tenminste wat op het subforumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommie is nu net Manu tijdens BB5.
Die opende ook ieder topic na het andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |