ja, wat wil je met die warmtequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.quote:
Koffielaaf, ik vind het nog steeds een perfecte weergave van een entiteit ooit opgesloten in een drankkelder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef versabommie het volgende:
Ocharme.. De koffielaaf heeft een topic gevonden : DIKKE VETTE stemmenfraude bij de Bunker Online???
Zoudie een krukje krijgen om mee te kunnen kijken ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaat een dronken papa binnenkort ook ervaren (zo'n paardenoog dat je wazig, doch dreigend aankijkt). We zullen de sterke verhalen wel horen.
Ik heb geen ballen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Die ballen willen wat koelte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zakken jouw ballen ook altijd zo'n eind beneden met dat warme weer?
Beetje de vaart erin houden pik... er gebeurt nu tenminste wat op het subforumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommie is nu net Manu tijdens BB5.
Die opende ook ieder topic na het andere.
Whahahaha.... er liggen genoeg bloemetjesjurken, dus, stapeltje maken en voila, of er moet er eentje zich beschikbaar willen stellen als opstapvoetveegbanktrapjeskruk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoudie een krukje krijgen om mee te kunnen kijken ?
Kut goffer de goffer, ik hoopte op een nieuwe rel, omdat ik je vergeleek met Manu.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje de vaart erin houden pik... er gebeurt nu tenminste wat op het subforum
lol.. ziet ernaar uit dat ze erbij geroepen was als versterkingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Jian het volgende:
Huubs Blog
Nou Darly, ik hou het weer voor gezien Ik krijg namelijk opeens spontaan last van een fobie voor sommige namen hier.lol Groetjes en fijne dag nog.
Door: Assepoester | op: 2009-07-03 | om: 16:51
Nou, da's ook lullig, ik heb d'r nog wel zo vriendelijk uitgenodigd om effe te komen praten
Jamaar ik vin Manu een hele geschikte pikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kut goffer de goffer, ik hoopte op een nieuwe rel, omdat ik je vergeleek met Manu.
Je weetzz, die ene met grote bek op forum, maar IRL in een hoekje gaat kruipen.
Maar je hapte niet... shit goffer de goffer...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Jian het volgende:
Huubs Blog
Nou Darly, ik hou het weer voor gezien Ik krijg namelijk opeens spontaan last van een fobie voor sommige namen hier.lol Groetjes en fijne dag nog.
Door: Assepoester | op: 2009-07-03 | om: 16:51
Nou, da's ook lullig, ik heb d'r nog wel zo vriendelijk uitgenodigd om effe te komen praten
Godver...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
Internetionaal correct gelul komt uit zijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar ik vin Manu een hele geschikte pik![]()
Volgende keer beter joh
Ze zijn zo easy bommelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
lol.. ziet ernaar uit dat ze erbij geroepen was als versterking
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Godver...![]()
kan je dat effe laten....... op welke debiel heb ik nou gestemd?
ik heb toch geen script aan mijn ava hangen straks hé.....
euh wie van jullie is assepoester?quote:
Ik click niet, maar is dat dé foto waar Huub het nageboorte in ontvangst neemt en Brian en Claire lachend op de foto staan met hun kindje?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Godver...![]()
Op mij! Je zult doen wat ik wilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Godver...![]()
Krijgen ze nog geeneens een stream dan om het te volgen, dat is nou weer is triest voor hun fans.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk het wel, weet het wel zeker hahahah ze doen daar net of hun zelf moeten bevallen, maken er een heel drama van ach het is zo zwaar pppfftttt echt er zitten er tussen die denken dat ze op afstand moeten meepersen daar, en geheid als ze bevallen is dan schrijven ze ook nog naar huub, wij hebben meegepuft hoor, kon je het merken
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef Jian het volgende:
Okay, wtf is "Milly" ?![]()
Huubs Blog
162
Jongens, het stemmen op huub en claire heeft helemaal geen zin meer. ze hebben deze site nu ook al gefokt. als je op deze blog komt gaat er automatisch een stem naar die berryv. leuk hoor. stelletje kleuters. bah en nog een bah.
Door: Milly | op: 2009-07-03 | om: 13:48
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hup, onder het bureauquote:
quote:
Die vergelijking kwam mij anderhalf jaar geleden op Nowlive op een ban te staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan Huub niet een soort Jim Jones worden en zijn volgelingen trakteren op een lekker verkoelend glas KoolAid (met een snufje cyaankali)? Met dit weer moet dat te doen zijn.
Ik zou 'm op marktplaats zetten. Kan je dit najaar van de opbrengst een leuke wereldreis maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
ik klik in deze reeks gewoon NERGENS meer op, kom ik één keer spieken heb ik gelijk op die idiootquote:
Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn veelal door mannen teleurgestelde miepen
Wij zijn ervoor om te bewijzen dat 15-20 cm in hun nabijheid nog zo gek niet is
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Keep on dreaming.![]()
Dat is nou precies waarom vrouwen veel beter kunnen autorijden dan mannen: mannen dat denken bij het inparkeren dat zo'n klein kutstukje een halve meter is.
Bah.. moet er niet aan denken met dit warme weer..quote:
wahaaaaaa, ik lacht me de tering hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh wie van jullie is assepoester?![]()
Lieve Beer ik kom eraan, zo een kans laat ik me niet ontgaan. Jippieeeeeeee
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bah.. moet er niet aan denken met dit warme weer..
quote:
Wat?quote:
ja wie is het ? thundert?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:21 schreef Jian het volgende:
[..]
wahaaaaaa, ik lacht me de tering hier![]()
![]()
![]()
niks is wat het lijkt
![]()
Je kende d'r al![]()
wat zitten er een stelletje domme wijffen tussen. ik lees met verbazing en vooral niet reageren op de aanhang van bommie wordt er geroepen door een zekere Lemke.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:21 schreef Jian het volgende:
[..]
wahaaaaaa, ik lacht me de tering hier![]()
![]()
![]()
niks is wat het lijkt
![]()
Je kende d'r al![]()
Nee, tis een echte.................... toch ? Tis natuurlijk wel verdacht dat ze fatsoenlijk kan spellen, maar tochquote:
Eén van de mooiste nummers ooit gemaaktquote:
Dan is ze er gewoon bijgehaald voor tegengas kan nie andersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, tis een echte.................... toch ? Tis natuurlijk wel verdacht dat ze fatsoenlijk kan spellen, maar toch
Geweldige kloon heb je weer weten neer te zetten...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:33 schreef versabommie het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon iemand op het blog die het wel begrijpt!![]()
Ach Lemke, laat mensen nu gewoon lekker zelf uitmaken hoe en op wie ze willen reageren! Als ik Huub mag geloven kan hier veel, dus waarom me de wet voor laten schrijven door iemand die zijn blog leest? Ik lees zijn blog ook, ook de reacties en als ik eerlijk ben................? Nou ja, dat willen een aantal mensen hier niet eens horen! Maar dat je je meer dan een jaar na het beeindigen van DGK nog steeds fan noemt zegt mij meer dan genoeg! En ZouZou, was jij op NL niet Nada of zo iets?? Ach ja, bij sommigen is het nog steeds niet doorgedrongen dat alle ex-bewoners van DGK nu gewoon een baan hebben en zelf in hun onderhoud moeten voorzien, Ze gaan echt op gewone mensen lijken, moeten gewoon zelf hun broek ophouden net als de meesten van ons!
Dat wordt niks meer met die jongen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
Godverde.. Gert gaat weer overal slotjes op pleuren
eeyyy Coosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt niks meer met die jongen.![]()
Overigens goede middag
Hi Coosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt niks meer met die jongen.![]()
Overigens goede middag
Hoi Evaquote:
Hahaha.. en die echte Baron dan? Is hij van de één op de andere dag gestopt met usenetten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja .. het werd toen gelijk een stuk minder grof
En gewoon de Baron an sich kon een mythe worden op usenet, was veel te zonde om hem te laten gaanHet is me aardig gelukt
![]()
Daar valt niks over te vertellen.quote:
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar valt niks over te vertellen.
Of nou ja, ik ga kabeljouw, brado, haring en garnalen eten.![]()
Maar nu eerst een biertje.
Ik ben benieuwd of hondjes de hitte daar een beetje overleefd.
Later
Hé Eva,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
Waarom nou overal slotjes, mogen we niet meer rellen?
Dat is de concurentie van een vrouw met een haring. De echte hollandse.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.
Die bij het buitenhof heb je ze van daar al gegeten?
Wat heerlijk toch, liever verdorven, dan zo'n zure soepjurk dragende fan van Huub zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hé Eva,
Jij schijnt verdorven te zijn:
197
Darley die 2 dames die op 2 Yvon en 3 Evaxsis staan horen bij de bende of volgers van Berryv. Hij heeft er eergisteren voor gezorgd dat Yvon naar 2 ging eerst naar 1 (Snap niet dat zij hier aan mee doet ze is een admi van Fok)[b] en evaxsis is al net zo verdorven als Berryv.Die dame die op 1 staat weet ik ook niet hoe die ineens zoveel stemmen heeft gekregen Begin van de week stond ze nog op de 8 of 9 e plaats. Dus dat. Allemaaal gewoon blijven stemmen Al is het maar voor de EER voor Huub en Claire Ook al mochten ze niet winnen
Door: Maryo | op: 2009-07-03 | om: 16:56
Niks van aantrekken hoor. Ik ben trouwens gek op verdorven vrouwen.
Owja joh smaken jou vrouwen zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de concurentie van een vrouw met een haring. De echte hollandse.
Een heerlijke sappige poes likken of een heerlijke haring verorberen.
Dan kies ik toch voor het tweede...![]()
Dan maar maagd tot mijn 45e.
Die heeft inderdaad goede haring, maar voor de allerlekkerste moet je eens naar Henk Kraan gaan, aan de 1e haven hier in Scheveningen. Dat is echt toppie!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.
Die bij het buitenhof heb je ze van daar al gegeten?
euh ik heb beloofd het daar nooit over te hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. en die echte Baron dan? Is hij van de één op de andere dag gestopt met usenetten?
Het is een beetje stilletjes nuquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef Marloesz het volgende:
Kom ff kijken wat de laatste nieuwtjes zijn..![]()
Of hoef ik vanavond geen leuke rel meer te verwachten..
Ja hallo zeg, nu maak je me pas echt nieuwsgierig natuurlijk. doe het anders maar via PM.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ik heb beloofd het daar nooit over te hebben
hey... een heuse vol-beebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef Marloesz het volgende:
Kom ff kijken wat de laatste nieuwtjes zijn..![]()
Of hoef ik vanavond geen leuke rel meer te verwachten..
Nope, belofte maakt schuld ( en nu maar niet hopen dat Pietje in mijn nek komt hijgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, nu maak je me pas echt nieuwsgierig natuurlijk. doe het anders maar via PM.
Ik ook. Maar wel van rond de 60 kg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Niks van aantrekken hoor. Ik ben trouwens gek op verdorven vrouwen.
Goed bezig Bomsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef versabommie het volgende:
Ik kon het niet laten ....
Quote:
Ja zo is Ilse de Lange verleden week ook met ontzettend veel punten naar vorengeschovenze kwam als een bom van de 2e rij... net zoals die anderen.. dus heb een vermoeden dat dit ook niet erg eerlijk is gegaan..
Dus als ik het goed begrijp kan het gewoon niet zo zijn dat Ilse de Lange, een vrouw met een dijk van een stem, die dus echt wat kan, met meerdere nummer 1 hits op haar naam van een ander kaliber als "nooit meer naar huis", met een fancub van duizenden leden ( ietsje meer dan een handjevol dwazen die de aankomende baby van Huub claimen omdat ze last hebben van trillende eierstokken en een vreemdsoortige schijnzwangerschap en die het drukken op een plusje twitteren noemen) boven een vrouw kan komen qua stemmen die een korte tijd in een rls heeft gezeten? Claire is natuurlijk van het kaliber Nelson Mandela, Bono, Obama, Dalai Lama, Moeder Theresa, de Paus, Djengis Kahn, Edison, Einstein, Jezus van Nazareth, Ceasar, Beatirx, Kennedy, Monroe en nog een handjevol plebs! Ik begreep het al niet. Ze heeft zoveel meer geresteerd dan Ilse de Lange en daarom kan het niet zo zijn dat er meer op haar gestemd is dan op Claire. FRAUDE , dikke vette fraude!!! Dit onrecht kan zo niet langer! Ilse op de brandstapel zeg ik! Mongolen! En Huub, ik heb geen hekel aan je maar aan je groupies, al tijden! Ze verzieken elk forum. En als ik jou was zou ik bescherming in huis nemen, want ik heb zelden zulke gevaarlijke mensen bij elkaar gezien!
Quote Door: Bommie | op: 2009-07-03 | om: 18:08
Vrouwen??? zeg uhhhhhh ik houd het sinds 2006 al bij één en dezelfde.quote:
Nog lekkerder dat bestaat haast nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad goede haring, maar voor de allerlekkerste moet je eens naar Henk Kraan gaan, aan de 1e haven hier in Scheveningen. Dat is echt toppie!!
Wat is Usenetten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, nu maak je me pas echt nieuwsgierig natuurlijk. doe het anders maar via PM.
Voor PB was het meer Useslettenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat is Usenetten?
Ik ben ook nieuwsgierig nee Boms doe het lekker hier
Usenet (ook bekend als 'News' of 'Newsnet') is een globaal, gedecentraliseerd netwerk voor de verspreiding van tekstberichtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat is Usenetten?
Ik ben ook nieuwsgierig nee Boms doe het lekker hier
Ik dacht dat je net zei dat die vrouwen naar haring smaakte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vrouwen??? zeg uhhhhhh ik houd het sinds 2006 al bij één en dezelfde.
En die smaakt lekker, maar de smaak van een haring wint het dan toch nog...![]()
Verse vis is niet vies. En goede rosbief ook niet.
Op usenet kon je zo enorm asociaal losgaan .. dar kan geen forum aan tippenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Usenet (ook bekend als 'News' of 'Newsnet') is een globaal, gedecentraliseerd netwerk voor de verspreiding van tekstberichten
Nooit van gehoord, ook al gemist dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor PB was het meer Usesletten![]()
En laten we het erop houden dat ik een klein zielig mannetje tot een usenet mythe heb gemaakt
Vergeet de binaries nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Usenet (ook bekend als 'News' of 'Newsnet') is een globaal, gedecentraliseerd netwerk voor de verspreiding van tekstberichten
Als er geen moderatie is gaat dat al snelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op usenet kon je zo enorm asociaal losgaan .. dar kan geen forum aan tippen
Aha thanx HiDiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bestaat dat nog, heb je voor mij daar ook nog wat leesvoer opstaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op usenet kon je zo enorm asociaal losgaan .. dar kan geen forum aan tippen
Ha.. maar daar heb je abuse voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er geen moderatie is gaat dat al snel
nopequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En bestaat dat nog, heb je voor mij daar ook nog wat leesvoer opstaan
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat heerlijk toch, liever verdorven, dan zo'n zure soepjurk dragende fan van Huub zijn
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha.. maar daar heb je abuse voor![]()
Heb wel tig hetnet accountjes versleten daar![]()
Echt, je komt 1 keer in de groepen huishouden, doehetzelf, borderline, huisdieren en padvinders melden dat je last had van racekak, maar ook een sollicitatiegesprek. Om te voorkomen dat de broek vol zou zitten had ik zogezegd purschuim tussen mijn billen gespoten en dus vroeg ik daar hoe ik dat weg kon krijgen zonder blaren etc etc
Uiteraard aflsuitend met : Alleen serieuze reacties graag...
Jooooooooooooooh... het hok was te klein
nee ben meer een meereller..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is een beetje stilletjes nu![]()
Kan jij er niet èèn voor ons gaan starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |