Hier trekt het nu ook dicht met gerommel vanuit zuid-west (goh daar ligt ......)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
geen spatje regen hier...allenig maar gerommel
Ik wil nu de naam, heb pas over een half jaar ruimte nodigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, als je alleen een naam wilt. Wil je ook ruimte moet je even vergelijken.
Kijk ook even bij je eigen provider (bij ziggo kan het nl ook)
beterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn toenmalige vriend gewoon op zijn punten een huis laten huren en toen heb ik 'm eruit gegooid. En z'n spullen er achteraan.
Ja ik ga ook naar die markten, is al zooo lang geleden ik wil naar de Albert Cuyp,maar ik heb veel kennissen die er al beroofd zijn , ze slaan zo je harses in voor een euro.Maar als je niet stadse daar bent dan ga je ook naar de Kalver en Dam want ja daar zitten leuke winkels dus ik ga ook ff achter die toeristen aan schuiven.Kom er niet elke dag.Misschien zie ik je wel voorbij sjezen op je bezemsteeltje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh dat merk ik niet eens hahaha of zalle ze dan niet naar me kijken??? nee maar ach Amsterdam de binnenstad vind ik ook 10 keer niks hoor met al die domme toeristen die je voor de voeten lopen, dus ben weinig in de stad, lekker de markten op is veel gezelliger, en mijn tas draag ik altijd over mijn schouder en op mijn geld let ik goed. maar veel plezier straks als je daggie komt doen.
Arnhem?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier trekt het nu ook dicht met gerommel vanuit zuid-west (goh daar ligt ......)
das minder iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter![]()
....wij zaten gekocht...en mn ex was van de poen...dus tja
nou...ik denk dat ik dit keer over wordt geslagen...moet ik vannacht echt beneden in mn woonkamer gaan slapenquote:
och weet je....ik ben blij dat ik weg ben gegaan en dat ik dan nu ff wat onzekerder zit is het me toch allemaal waard......quote:
Je kunt je naam altijd over laten zetten als je ruimte wilt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu de naam, heb pas over een half jaar ruimte nodig
Hier hagel en donder en bliksem...maar ja als t maar goed opfrist.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier komt het echt extreem hard naar beneden nu
heb ik vorig jaar zomer ook gedaan. Tuindeur open ventilator aan uiteraard wel een tafeltje voor de hordeur dat niemand binnen kon komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik denk dat ik dit keer over wordt geslagen...moet ik vannacht echt beneden in mn woonkamer gaan slapen
ieder voordeel heeft zn nadeel hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
och weet je....ik ben blij dat ik weg ben gegaan en dat ik dan nu ff wat onzekerder zit is het me toch allemaal waard......
Secte, ik zeg het jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Jian het volgende:
Huubs blog
(knip)
Dus denk echt dat wij moeten blijven stemmen tot het bittere eind.. baat het niet het zal zeker ook niet schaden.. al is het alleen maar om te laten zien hoeveel achterban Huub en Claire hebben.. en ze te laten zien dat wij met velen nog heel veel voor hun kunnen betekenen.. en dat wij ze nog niet vergeten zijn.. tenminste dat denk ik hoor..
Omg, de eerste opasmoeders/oma's melden zich reeds aan, ............ Daar moet Huub toch ook benauwd van worden
Ik kwam uit Spanje zonder enige rechten. Ging samenwonen en verhuisd naar kast van een huis op haar punten. Relatie over en ze ging vrijwillig. Zit ik dan in een kast van een woning, aan de dijk van de IJssel en in heerlijk buitengebied.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn toenmalige vriend gewoon op zijn punten een huis laten huren en toen heb ik 'm eruit gegooid. En z'n spullen er achteraan.
Mijn ex was van het schuinsmarcheren, de hard drugs en de criminele vriendjes ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:24 schreef Laysa het volgende:
beter![]()
....wij zaten gekocht...en mn ex was van de poen...dus tja
Dan krijg ik wat google mij geeft. Heb liever advies van iemand die er ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt je naam altijd over laten zetten als je ruimte wilt.
google anders even op domein registratie
Kan Huub niet een soort Jim Jones worden en zijn volgelingen trakteren op een lekker verkoelend glas KoolAid (met een snufje cyaankali)? Met dit weer moet dat te doen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Jian het volgende:
Huubs blog
(knip)
Dus denk echt dat wij moeten blijven stemmen tot het bittere eind.. baat het niet het zal zeker ook niet schaden.. al is het alleen maar om te laten zien hoeveel achterban Huub en Claire hebben.. en ze te laten zien dat wij met velen nog heel veel voor hun kunnen betekenen.. en dat wij ze nog niet vergeten zijn.. tenminste dat denk ik hoor..
Omg, de eerste opasmoeders/oma's melden zich reeds aan, ............ Daar moet Huub toch ook benauwd van worden
Anders wil ie het worstje, of moet ie kotsen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Anniebab het volgende:
Bommie staat nu nakend in de regen....als de hond van de buren maar gegeten heeft.
Nee hij zal t worstje wel willen, hij heeft nog nix gegeten dan toch?Oja ik ga straks wokken ,weet je nog?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Anders wil ie het worstje, of moet ie kotsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |