Dan is ze er gewoon bijgehaald voor tegengas kan nie andersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, tis een echte.................... toch ? Tis natuurlijk wel verdacht dat ze fatsoenlijk kan spellen, maar toch
Geweldige kloon heb je weer weten neer te zetten...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:33 schreef versabommie het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon iemand op het blog die het wel begrijpt!![]()
Ach Lemke, laat mensen nu gewoon lekker zelf uitmaken hoe en op wie ze willen reageren! Als ik Huub mag geloven kan hier veel, dus waarom me de wet voor laten schrijven door iemand die zijn blog leest? Ik lees zijn blog ook, ook de reacties en als ik eerlijk ben................? Nou ja, dat willen een aantal mensen hier niet eens horen! Maar dat je je meer dan een jaar na het beeindigen van DGK nog steeds fan noemt zegt mij meer dan genoeg! En ZouZou, was jij op NL niet Nada of zo iets?? Ach ja, bij sommigen is het nog steeds niet doorgedrongen dat alle ex-bewoners van DGK nu gewoon een baan hebben en zelf in hun onderhoud moeten voorzien, Ze gaan echt op gewone mensen lijken, moeten gewoon zelf hun broek ophouden net als de meesten van ons!
Dat wordt niks meer met die jongen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
Godverde.. Gert gaat weer overal slotjes op pleuren
eeyyy Coosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt niks meer met die jongen.![]()
Overigens goede middag
Hi Coosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt niks meer met die jongen.![]()
Overigens goede middag
Hoi Evaquote:
Hahaha.. en die echte Baron dan? Is hij van de één op de andere dag gestopt met usenetten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja .. het werd toen gelijk een stuk minder grof
En gewoon de Baron an sich kon een mythe worden op usenet, was veel te zonde om hem te laten gaanHet is me aardig gelukt
![]()
Daar valt niks over te vertellen.quote:
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar valt niks over te vertellen.
Of nou ja, ik ga kabeljouw, brado, haring en garnalen eten.![]()
Maar nu eerst een biertje.
Ik ben benieuwd of hondjes de hitte daar een beetje overleefd.
Later
Hé Eva,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
Waarom nou overal slotjes, mogen we niet meer rellen?
Dat is de concurentie van een vrouw met een haring. De echte hollandse.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.
Die bij het buitenhof heb je ze van daar al gegeten?
Wat heerlijk toch, liever verdorven, dan zo'n zure soepjurk dragende fan van Huub zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hé Eva,
Jij schijnt verdorven te zijn:
197
Darley die 2 dames die op 2 Yvon en 3 Evaxsis staan horen bij de bende of volgers van Berryv. Hij heeft er eergisteren voor gezorgd dat Yvon naar 2 ging eerst naar 1 (Snap niet dat zij hier aan mee doet ze is een admi van Fok)[b] en evaxsis is al net zo verdorven als Berryv.Die dame die op 1 staat weet ik ook niet hoe die ineens zoveel stemmen heeft gekregen Begin van de week stond ze nog op de 8 of 9 e plaats. Dus dat. Allemaaal gewoon blijven stemmen Al is het maar voor de EER voor Huub en Claire Ook al mochten ze niet winnen
Door: Maryo | op: 2009-07-03 | om: 16:56
Niks van aantrekken hoor. Ik ben trouwens gek op verdorven vrouwen.
Owja joh smaken jou vrouwen zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de concurentie van een vrouw met een haring. De echte hollandse.
Een heerlijke sappige poes likken of een heerlijke haring verorberen.
Dan kies ik toch voor het tweede...![]()
Dan maar maagd tot mijn 45e.
Die heeft inderdaad goede haring, maar voor de allerlekkerste moet je eens naar Henk Kraan gaan, aan de 1e haven hier in Scheveningen. Dat is echt toppie!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, vooral van die haringen kan ik maar niet genoeg krijgen.
Die bij het buitenhof heb je ze van daar al gegeten?
euh ik heb beloofd het daar nooit over te hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. en die echte Baron dan? Is hij van de één op de andere dag gestopt met usenetten?
Het is een beetje stilletjes nuquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef Marloesz het volgende:
Kom ff kijken wat de laatste nieuwtjes zijn..![]()
Of hoef ik vanavond geen leuke rel meer te verwachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |