abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:52:52 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70617857
De onderste steen boven!

Op Huub's blog stond de vraag ...
quote:
aan Huub:
Ik vroeg me af...als het stemmen bij twitter zo gemanipuleerd kan worden. Hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van stemmen bij de bunker. Misschien dat je zwager daar een antwoord op weet.
Door: Sunny16947 | op: 2009-07-01 | om: 18:17

En daar willen we alles van weten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70618016
Dat wil ik ook wel eens weten, tvpje dus
pi_70618065
Heeft onze vriend Bram hier in het kader van de transparantie al op gereageerd?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:17:04 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_70618688
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik vind het gewoon nergens op slaan dat ze zulke kwetsende dingen schrijft, waar slaat dat op?
Je hebt het best moeilijk op het moment hè man, waarom neem je niet effe een paar dagen afstand van dit gebeuren en concentreer je, je lekker op Claire en de geboorte van je kind

Vermaken wij ons voorlopig wel effe met die sekte die achter jullie aanloopt

Effe, tussen ons, ze zijn best een beetje eng hè

Enne, nee, natuurlijk verwacht ik niet van je dat je dat hier uitspreekt

vrijdag 3 juli 2009 @ 17:20:57 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70618810
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Je hebt het best moeilijk op het moment hè man, waarom neem je niet effe een paar dagen afstand van dit gebeuren en concentreer je, je lekker op Claire en de geboorte van je kind

Vermaken wij ons voorlopig wel effe met die sekte die achter jullie aanloopt

Effe, tussen ons, ze zijn best een beetje eng hè

Enne, nee, natuurlijk verwacht ik niet van je dat je dat hier uitspreekt

Dat is het 'm.. ik heb eik heel niets tegen Huub.. Ik bedoel als hij niet hoogdravend op het forum komt dan hoef ik hem niet zoals de afgelopen 4 keer verbaal te bitchslappen. Nee zijn groupies... hele enge mensen waarvan ik niet begrijp dat Huub er niet bang van wor. Ze claimen onderhand zijn baby en ik zou er niet gek van staan te kijken als Mooiii zich verkleed als verpleegster en dat kind gapt als het eruit komt.. Wat een enge lui allemaal. Als ik de aanstaande vader was zou ik ze allang hebben laten ombrengen..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:26:01 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_70618975
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

En wie denk dat je dat nadat hij "verdween" twee jaar lang von Lederhose is geweest ?
Ik ben er altijd van uit gegaan dat jij de Baron was. Maar als ik het dus goed begrijp was er dus een andere Baron voordat jij z'n identiteit overnam?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:27:18 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70619024
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik ben er altijd van uit gegaan dat jij de Baron was. Maar als ik het dus goed begrijp was er dus een andere Baron voordat jij z'n identiteit overnam?
Ja .. het werd toen gelijk een stuk minder grof
En gewoon de Baron an sich kon een mythe worden op usenet, was veel te zonde om hem te laten gaan Het is me aardig gelukt
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:31:24 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70619132
Stemmen kosten toch gewoon geld?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 17:34:58 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70619246
Jongens... en meisjes... dit is niet meer dan een vehikel voor nóg een SC. Iedereen is welkom hier: [TBO SC #93] Als een zwerend paarden oog
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')