quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Nee eva , ik hou van tendresse ,sensualite,romantisme etc..
Maar ik moet gaan slappen , in mijn "schaorma"was druk, ik zie jullie nog dan kan wij pratten. Bizous !
Je hebt het aardig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met andere woorden eerst keihard gebruiken en dan ver weggooien![]()
Zodat ze niet meer terug kan komen voor meer
Maar hoeveel kilo weeg je nouhou.....?????quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Nee evan , ik hou van tendresse ,sensualite,romantisme etc..
Maar ik moet gaan slappen , in mijn "schaorma"was druk, ik zie jullie nog dan kan wij pratten. Bizous !
Ja da's niet echt hoor, die bestaan alleen in de Eftelingquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Ooow sorry ik had je moeten roepen vergeet het helemaal door alle sensatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Nizno het volgende:
wrom zitten we nu in zoveel topics? nu mis ik nog meer dan bom al DMt
Lies kom naar mij. Ik ben uitgeput.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi!!
Maar Coos!!!
![]()
Kom voor je vakantie nog ff meeroken ok?
Ik ben zo blij met mijn huisje!
Schijterdquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Bonne nuit e à domainquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Net als Michael Jackson.quote:
Wat vinden je ouders van je huisje??quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi!!
Maar Coos!!!
![]()
De rode draad is Huubsoppers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Mag je hier slowchatten eigenlijk?
Geen idee waar we het over hebben, zag coos als laatste poster
quote:
dan mag je hier slowchattenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
zag coos als laatste poster
Nee maar Eend maakte dat ervan, toch niet weer dat ik het gezegd heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Francaises zijn best geil leuk. Heb al heel wat expatvrouwtjes vriendinnetjes gehad.
Na een of twee jaar zijn ze vanzelf weer weg.
wanneer gaan we meeten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:43 schreef zouzou het volgende:
55 kilos.
Wat jammers nou het werd net eventjes leukquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Eend noemt jou steeds zeug! Maar ik wil niet stoken hequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Eend maakte dat ervan, toch niet weer dat ik het gezegd heb.
Ik heb vorige keer ook al een offensief tegen mij gekregen doordat Eend wat spuide over zeug.
Truste Shoarmac!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef zouzou het volgende:
[quote]Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bonne nuit e à domain![]()
bonne nuit cher Ruud !
Mijn moeder had het schoner verwachtquote:
Ja volgenmde week wordt het minder weer dan kom ik wel effe langs. Ik bel wel. Ik wel bel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn moeder had het schoner verwacht
Verder hebben ze me onwijs verwend
maar ik ben ook blij dat ze overmorgen weer 200 kilometer verderop zitten!
Je moet ff komen kletsen.
Ja heb jij die power over je, jammer dat ze nou weggaat anders had je al een voorproefje kunnen houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het aardig door
Alleen zal ik haar geestelijk zo vernederen dat ze zelf springt
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef zouzou het volgende:
[quote]Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bonne nuit e à domain![]()
bonne nuit cher Ruud !
Hey Liesjequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi!!
Maar Coos!!!
![]()
Ik ben op parkpop mijn mobiel verloren, dus ik heb je nummer niet meer, anders zou ik jou ff bellen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja volgenmde week wordt het minder weer dan kom ik wel effe langs. Ik bel wel. Ik wel bel.
Ruud hartje Zouzou Ruud hartje Zouzou!quote:
Je bent te laat Coos, soms komt ze nog wel even terug terwijl ze zegt dat ze weg gaat, tis net een puppyquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hoeveel kilo weeg je nouhou.....?????
donequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, email mij ff dan hoef ik niet helemaal te zoeken naar je email adres
Dit is een rel topic alleen anders dan was gepland zie TTquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Mag je hier slowchatten eigenlijk?
Geen idee waar we het over hebben, zag coos als laatste poster
Ja maar dat ben ik ook Bommie dat heb je toch kunnen zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend noemt jou steeds zeug! Maar ik wil niet stoken he
Ja mijn FOK! adamquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:52 schreef zouzou het volgende:
Eva lieverd ik heb het druk dat was een congres in de restaurant en echt druk ! En Eva , Bommie is ht uw Adam?![]()
Dus jij zegt dat PC Eend een lelijk bankstel heeft???quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar PC Eend is de reincarnatie van Scanman toch ?
Valt wel mee vind ik, ze post hier ook met de lieve mensen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
Eef je staat derde! http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ennuh Zouzou... vertel nou eens waarom zit je zo vastgehaakt op die Huub-blog en die nare mensen daar ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
Eef je staat derde! http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ennuh Zouzou... vertel nou eens waarom zit je zo vastgehaakt op die Huub-blog en die nare mensen daar ?
Ik denk dat ze hier pas ontdekt dat er ook lieve normale mensen zoals wij bestaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik, ze post hier ook met de lieve mensen.
Leuk dat je mijn teksten veranderd, dat moet je mij ook is leren:Pquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat PC Eend een lelijk bankstel heeft???
Topickiller?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn teksten veranderd, dat moet je mij ook is leren:P
Of jij hebt je tekst snel aangepastquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn teksten veranderd, dat moet je mij ook is leren:P
sweet dreamsquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Devo lavorare domani e vado a letto. Buona notte a tutti en non dimentichi di votare per una persona speciale.
Ciao![]()
![]()
Joh gisteren op mijn msn zei ze het nog :quote:
dat dus! Ik quote veel te snel!quote:
Droom lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Devo lavorare domani e vado a letto. Buona notte a tutti en non dimentichi di votare per una persona speciale.
Ciao![]()
![]()
Dacht je nu door te gaan met mij Bommie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh gisteren op mijn msn zei ze het nog :
Eva say's: Joh wie is die fucking eend wel helemaal? Ik sloop hem keikapot. Ik ga hem helemaal afbeuken!
Bommie say's: Maar Eva, doe rustig meisje hij bedoelt het allemaal maar goed...
Eva say's : Niets mee te maken, die gevederde kutklaveraas is mine... ik laat geen veer van hem heel!
dat dus !
Ha jij durft!quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dacht je nu door te gaan met mij Bommie.
Wil je dat Eend flink uit zijn stekkerdoos gaat tegen mij.
Kom maar hoor eend met je grote muil, jij bent gewoon mijn biatch!!!![]()
Hey waarom is je box vol? Heb je zoveel dreigmailtjes ontvangen?quote:
Jullie hebben haar weer weggepest, dat krijg je daar nou van dan lopen ze hard weg.quote:
Zouzou is naar boubou.quote:
Hij's weer open sweetyquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey waarom is je box vol? Heb je zoveel dreigmailtjes ontvangen?
Maar nu ga ik echt plat want tussen 8 en 9 de schoorsteenvergers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Dat was tof! We hebben onwijs lang gebeld ook
Gewoon open doen en op de bank ploffen! Dat kan jij wel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar nu ga ik echt plat want tussen 8 en 9 de schoorsteenvergers.![]()
Gelukkig hoef ik niet echt iets tegen ze te zeggen.
O la la... Et tu aimes aussi les filles?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef zouzou het volgende:
Ik ben een vrouw niet lellijk ,lang donker haar, niet groot 1m65 ik heb een special typ orientale achter, succes met mannen, succes met mijn werk, voilà! een zoon vn 12.
*mompelt iets over aas eters enzo ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O la la... Et tu aimes aussi les filles?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*mompelt iets over aas eters enzo ...
Volgens mij ben jij hem aan het startenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo.. en nu eerst 'ns op een niet nader te noemen sopblog kijken of daar nog een lekkere vette rel aan de gang is..
Tis een gave... of een vloekquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg je 't toch voor elkaar Bommie, weer een topic vol crap, en iedereen vindt 't leuk.
Ja hou op schei uit, ben de hele nacht aan het stemmen geweest op jequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:46 schreef yvonne het volgende:
O
M
F
G
!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
wel lekker hequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:46 schreef yvonne het volgende:
O
M
F
G
!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ach, men doet wat men kan..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hem aan het starten
Heb jij geen twittert?quote:
Is dit een Huub- of Claire script??quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
Nog niet. Moest er eigenlijk maar es van komen hè..quote:
JA! Dan hoef ik niet elk half jaar op twee fora te vragen weke bitch mijn usenet bitch isquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet. Moest er eigenlijk maar es van komen hè..
Huub zijn zaad is verwisseld voor ander zaad en het kind is bang van paps en durft er nog niet uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
is er al meer bekend over de fraude?
oiquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub zijn zaad is verwisseld voor ander zaad en het kind is bang van paps en durft er nog niet uit.
quote:
edit: niet relevantquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aan die infantiele spelletjes meedoen.
ach je bent gewoon zuur dat jij ergens om zaad moeten gaan lopen bedelen wil je uberhaupt kans maken op een kind, om het naar alle waarschijnlijkheid op te voeden tot weer een mannenhaatster die blijft hangen in de negativiteit van dingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub zijn zaad is verwisseld voor ander zaad en het kind is bang van paps en durft er nog niet uit.
Doe eens niet zo offtopic lullen n00b!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach je bent gewoon zuur dat jij ergens om zaad moeten gaan lopen bedelen wil je uberhaupt kans maken op een kind, om het naar alle waarschijnlijkheid op te voeden tot weer een mannenhaatster die blijft hangen in de negativiteit van dingen
Is Thunderbitch nu ook al een mannenhater? Ik dacht dat ik dat was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach je bent gewoon zuur dat jij ergens om zaad moeten gaan lopen bedelen wil je uberhaupt kans maken op een kind, om het naar alle waarschijnlijkheid op te voeden tot weer een mannenhaatster die blijft hangen in de negativiteit van dingen
Ha.. eindelijk een lekkere kast-pot..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is Thunderbitch nu ook al een mannenhater? Ik dacht dat ik dat was.
Heee.. mooie avatar, Bommie. Was die niet van de Baron von Lederhosen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo offtopic lullen n00b!
En wie denk dat je dat nadat hij "verdween" twee jaar lang von Lederhose is geweest ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heee.. mooie avatar, Bommie. Was die niet van de Baron von Lederhosen?
Thunderbitch een mannenhaatster ???? Kom, kom Huub, je gaat nou wel van alles door elkaar halen hoor, kom op jongen verman jezelf, tis nu geen tijd om om je hoofd te verliezen. Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, goezo ventquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind het gewoon nergens op slaan dat ze zulke kwetsende dingen schrijft, waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Thunderbitch een mannenhaatster ???? Kom, kom Huub, je gaat nou wel van alles door elkaar halen hoor, kom op jongen verman jezelf, tis nu geen tijd om om je hoofd te verliezen. Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, goezo vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |