Geslijm werkt bij mij altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja als dat als resultaat heeft dat jij wat vaker komt opdoemen, dan doe ik dat graag!
Ik heb mijn 04 gewoon aanstaan ... Zouzou, als je kijkt... bel me!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GvdAlles afgezocht naar 04-tjes. Nergens aan te komen.
Als je dan eerst je rode latex aantrekt vindt ie dat alleen maar aangenaam, je kent 'm tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jeetje, een man en man, een woord een woord, dat geldt ook niet meer anno 2009. Ik moet hem eens streng toespreken.
Ga je nou jezelf quoten en zeggen dat het geslijm is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geslijm werkt bij mij altijd![]()
Maar ik duik m'n mandje in... truste allemaal
Edit:quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey Jimmy, wordt er nog gepoll-ed?
Ik heb iets mooiers voor hem in petto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je dan eerst je rode latex aantrekt vindt ie dat alleen maar aangenaam, je kent 'm toch
ja, heb 'm al ge-editquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga je nou jezelf quoten en zeggen dat het geslijm is?
Kruip je leker je nestje inquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ja, heb 'm al ge-editsorry ben een beetje müde
Buonanottequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geslijm werkt bij mij altijd![]()
Maar ik duik m'n mandje in... truste allemaal
Oow maar daar vergis jij je dan weer inquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wil je echt nietvin je trouwens veels te lief
Ik had ook al zo'n toestel gevraagd aan Bommie om over te kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GvdAlles afgezocht naar 04-tjes. Nergens aan te komen.
Nee joh, ik ben geen kloon, die aantijging heb ik hier al meer gehadquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL ook goed, een kloon van wie want dat weet ik nog steeds niet
Ik ben redelijk vast met mijn nick, hier en daar, tot in Italia toe, maar niet overalquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen kloon, die aantijging heb ik hier al meer gehadOp Vol ben ik Beer, maar hier heb ik gewoon een andere naam, zo als zovelen hier en daar,.. :
En op Huubs blog heb je er meerderequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen kloon, die aantijging heb ik hier al meer gehadOp Vol ben ik Beer, maar hier heb ik gewoon een andere naam, zo als zovelen hier en daar,.. :
Ik heb eigenlijk overal een andere, soms wel handig en grappigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vast met mijn nick, hier en daar, tot in Italia toe, maar niet overal
OpaPrins, verstokt Huubsopperquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En op Huubs blog heb je er meerdere
zij nie belquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn 04 gewoon aanstaan ... Zouzou, als je kijkt... bel me!
Maar wat jij die soepjurken hebt aangedaan foeiquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk overal een andere, soms wel handig en grappig
Ze nie bellie nie maar hey.... Shoarmac zijn ook mensen!quote:
Jij hebt me opgestookt en argeloos als ik ben heb ik toen dingen gedaan waar ik achteraf veel spijt van heb. Ik heb dan ook nog een openbare spijtbetuigenis in gedachten op het blog van Huubquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat jij die soepjurken hebt aangedaan foei
Ooow Bommie ik schiet omhoogquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn 04 gewoon aanstaan ... Zouzou, als je kijkt... bel me!
Weet je Beer, denk je niet dat ik zonder jouw hulp ook niet gewoon de hel in gewenst wor?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt me opgestookt en argeloos als ik ben heb ik toen dingen gedaan waar ik achteraf veel spijt van heb. Ik heb dan ook nog een openbare spijtbetuigenis in gedachten op het blog van Huub
Als je de i en de e had omgedraaid kreeg je een ban, al is het verkeerd gespeldquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Kun je er niet een soort van beeltenis hier plaatsen? Er zal er vast wel 1 online staan ergens!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je de i en de e had omgedraaid kreeg je een ban, al is het verkeerd gespeld
Jazeker wel,quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je Beer, denk je niet dat ik zonder jouw hulp ook niet gewoon de hel in gewenst wor?
Zit hij daar ook al, en wat is zijn nick daar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En op Huubs blog heb je er meerdere
Ik kan zo in een Suske en Wiske: de Dankbare Dekmantelquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker wel,daarom was ik ook van plan om in mijn spijtbetuiging jou als kwade genius aan te wijzen, jij bent toch niet meer te redden
Vertel heeft hij daar gerelt, wat een heerlijkheid is tie danquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat jij die soepjurken hebt aangedaan foei
Zeg vertel eens wat over jezelf, ben je een vrouwtje? Zoja: Wat zijn je maten? Ennuh heb je voor mij ook ff de rest van mijn 04-nummer niemand weet me te bellen op dat dingquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir mes chers amis ! Bommie u mis mij ,hein? maar vandaag ben ik moe,druk gehaad , nu ben ik lief , je suis gentille, aimable en ik hou vn jullie !
Nou en vergeet mij niet want ik ben al net zo evil als jij daar bent, want ze kunnen nou eenmaal niet de dingen gescheiden houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je Beer, denk je niet dat ik zonder jouw hulp ook niet gewoon de hel in gewenst wor?
Als je nou niet een keer oprot, figuurzaag ik je in stukken, vreet je met huid en haar op, zodat ik je letterlijk uit kan kotsenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef zouzou het volgende:
Bonsoir mes chers amis ! Bommie u mis mij ,hein? maar vandaag ben ik moe,druk gehaad , nu ben ik lief , je suis gentille, aimable en ik hou vn jullie !
zoek maar op opaprinsquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vertel heeft hij daar gerelt, wat een heerlijkheid is tie dan
en Bommie gaat al net zo hardquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je de i en de e had omgedraaid kreeg je een ban, al is het verkeerd gespeld
jij weet zeker niet dan het niet mag op de forums en dat het vies is en zo ik snap niet dat er geen mensen zijn die mensen als jouw niet van de forums afgooien maar ga maar verder zo je zult het nog wel eens merken dat niet alles zo maar kan dan is zo maar ineens afgelopen en dan zijn wij van je af daar zul je wel niet over nagedacht ehbben he net goet boontje komt om zijn loontje vergeet dat niet zo als je dat maar weet het gaat vanzelf overquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Kun je er niet een soort van beeltenis hier plaatsen? Er zal er vast wel 1 online staan ergens!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je nou niet een keer oprot, figuurzaag ik je in stukken, vreet je met huid en haar op, zodat ik je letterlijk uit kan kotsen
Ach jeuzus, was da dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef zouzou het volgende:
Hey Eendquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je nou niet een keer oprot, figuurzaag ik je in stukken, vreet je met huid en haar op, zodat ik je letterlijk uit kan kotsen
hebbie geoefend?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jij weet zeker niet dan het niet mag op de forums en dat het vies is en zo ik snap niet dat er geen mensen zijn die mensen als jouw niet van de forums afgooien maar ga maar verder zo je zult het nog wel eens merken dat niet alles zo maar kan dan is zo maar ineens afgelopen en dan zijn wij van je af daar zul je wel niet over nagedacht ehbben he net goet boontje komt om zijn loontje vergeet dat niet zo als je dat maar weet het gaat vanzelf over
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jij weet zeker niet dan het niet mag op de forums en dat het vies is en zo ik snap niet dat er geen mensen zijn die mensen als jouw niet van de forums afgooien maar ga maar verder zo je zult het nog wel eens merken dat niet alles zo maar kan dan is zo maar ineens afgelopen en dan zijn wij van je af daar zul je wel niet over nagedacht ehbben he net goet boontje komt om zijn loontje vergeet dat niet zo als je dat maar weet het gaat vanzelf over
Doe eens niet zo lelijk eend-beestquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Da's de grote Shoarmacquote:
Oow echt ja dat heb ik wel gelezen, humor is ditquote:
Nee, het kostte me wel enige moeite om dit te verzinnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Auw mijn buik, mijn buik!
Je wil toch niet zeggen dat jij Willy bent he
Klinkt geil, wat is het?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef zouzou het volgende:
Ik ben een vrouw niet lellijk ,lang donker haar, niet groot 1m65 ik heb een special typ orientale achter,
Ohw daar voel je niets van...quote:succes met mannen, succes met mijn werk, voilà! een zoon vn 12.
Nee toch hè, als dat zo is ga ik me zo langzamerhand afvragen of er eigenlijk wel één echte Huubsopper daar zitquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Auw mijn buik, mijn buik!
Je wil toch niet zeggen dat jij Willy bent he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |