Dat zijn argumenten waar ik gevoelig voor ben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je gaat nog steeds over de knie als het moet
Ja maar dan kan je toch gewoon op 'm stemmen met zgn Alcatraz-credits, ... of ie eens per week mag luchten bijvoorbeeld, of het flikkerlicht of de harde muziek een uurtje uitmogen, dat soort dingen, best aardig tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik zie Bommie liever hier op FOK! en zo, niet in een bunker waar ik niet met hem kan kletsen
Ahhhhhh daar is ze met verkapte doodsverwensing gevold door schijnheilige smiley...quote:
Dat heb ik wel gelezen vannacht, was vermakelijke kostquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onderschat VOL niet, het sterft daar van de hardcore Huub-groupie haters![]()
Nope.. het Huubsoppersvirus is het hardnekkigste sinds Happy '99.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar ook al![]()
Bestaat er niet iets zoals een virusscanner maar dan dat die verzuurde soepjurken scant?
Dat je het maar weet, jongedamequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn argumenten waar ik gevoelig voor ben.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nee .kom niet meer op Vol ,dan krijgt Bommie stemmen erbij.
Toch?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nee .kom niet meer op Vol ,dan krijgt Bommie stemmen erbij.
Toch?
Een ietsje pietsje aardig doen kan toch wel?.Jij schreef bij huub dat wij niet sociaal zijn.Ik ben het ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ahhhhhh daar is ze met verkapte doodsverwensing gevold door schijnheilige smiley...
Nee hoor liever gewoon hier, dan kan ik hem ook zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch gewoon op 'm stemmen met zgn Alcatraz-credits, ... of ie eens per week mag luchten bijvoorbeeld, of het flikkerlicht of de harde muziek een uurtje uitmogen, dat soort dingen, best aardig toch
Spijt me zeer maar de mensen die daar een beetje normaal zijn en normale dingen zeggen zijn op 1 VINGER te tellen. Never nooit zo'n stel asociale tokkies bij elkaar gezien!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een ietsje pietsje aardig doen kan toch wel?.Jij schreef bij huub dat wij niet sociaal zijn.Ik ben het ook niet![]()
maar scheer niet iedereen over 1 kam..
Dus daar bestaan geen scriptjes voor?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope.. het Huubsoppersvirus is het hardnekkigste sinds Happy '99.
Je hebt het echt te pakken van 'm hčquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hoor liever gewoon hier, dan kan ik hem ook zien![]()
Doe daar maar iemand anders voor uitzoeken
Ja de 1 is Huub fan en de ander is Bommie fanquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt het echt te pakken van 'm hč![]()
Hoe doet die vent dat toch
Toppie toch,ga voor je favoquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
, ik heb me vandaag al onder 8 verschillende namen daar aangemeld
Ik hou maar even wijselijk mijn mondquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja de 1 is Huub fan en de ander is Bommie fan![]()
Zie het verschil tussen hun fans nou nou nou
Whahahha..... Ik zou hem graag met Huub willen zien in TBO.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zou jou bij nader inzien wel in de TBO2 willen zien ,samen met Jeroen.Kijken wat je dan allemaal brabbelt.
Pollll![]()
And the winnar is![]()
Geen Bom of Jeroen..![]()
Pas op waar je om vraagt hčquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh kom laat je gaan, gooi je haar los (ownee das voor de vrouwen) en maak ons gek
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahahha..... Ik zou hem graag met Huub willen zien in TBO.
My money is on Bommie (het rijmt ook nog).
Edit:
Jeroen is ook geen partij, dat is een feit, maar dat weet hij vast ook, Huub heeft pretenties, en dat is interessanter.
Ja maar jij hebt foto's van me gezien en Mooiii is nog in de veronderstelling dat ik een kleine iele nerd benquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DUDE! Ik ben geen boeman heurquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Pas op waar je om vraagt hč...... nee hoor ik kijk wel uit, krijg ik die leermeester van je straks op m'n dak, eerst nog effe oefenen
Ik zet mijn geld ook op Bommie dat hij wintquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, kwilde zien of ze die bochel en dat glazen oog nog hadquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Hahaha....keek even in fobo van Thunderbitch.
Versabommie laatste voyeur![]()
edit: ik zat met Pearlbitch in mijn hoofd.![]()
Die gaat echt niet aan die infantiele spelletjes meedoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld ook op Bommie dat hij wint
Ahh dat vind hij heus niet erg, gunt ons best wat eigen vermaak denk ik zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Pas op waar je om vraagt hč...... nee hoor ik kijk wel uit, krijg ik die leermeester van je straks op m'n dak, eerst nog effe oefenen
Nee gelukkig niet, daar zijn andere dwazen voor nodig, en Bommie is hier nodigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aan die infantiele spelletjes meedoen.
denk dat er weinig opdrachten slagenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aan die infantiele spelletjes meedoen.
Ik hoef geen foto's van je te zien, je lult hem zo onder de tafel. Maar je hebt gelijk, als hij niet kan winnen gaat hij je willen likken en zoenen, en ja, dan wordt het WEL gevaarlijk natuurlijk. En ja, dan moet barba lala oppassen hatuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt foto's van me gezien en Mooiii is nog in de veronderstelling dat ik een kleine iele nerd ben
Zou je denkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahh dat vind hij heus niet erg, gunt ons best wat eigen vermaak denk ik zo
Dat gebeurt idd maar 1 keerquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van je te zien, je lult hem zo onder de tafel. Maar je hebt gelijk, als hij niet kan winnen gaat hij je willen likken en zoenen, en ja, dan wordt het WEL gevaarlijk natuurlijk. En ja, dan moet barba lala oppassen hatuurlijk.
Hey Jimmy, wordt er nog gepoll-ed?quote:
Waar voyeurde Bommie dan, bij welke bitch?>??quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Hahaha....keek even in fobo van Thunderbitch.
Versabommie laatste voyeur![]()
edit: ik zat met Pearlbitch in mijn hoofd.![]()
Je fobo zonder fotoquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar voyeurde Bommie dan, bij welke bitch?>??
Effe m'n forum-newbee-masker afzetten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey Jimmy, wordt er nog gepoll-ed?
Nouja als dat als resultaat heeft dat jij wat vaker komt opdoemen, dan doe ik dat graag!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goh Bommie, je houdt de boel wel lekker op gang hier![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd maar 1 keer![]()
Denk dat mijn stemmers zo wakker worden
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De meesten hebben een foto ja![]()
Nee, dat klopt, heb volgens mij niets aan gedaan. Hebben de meeste mensen dan foto's?
Ik heb geen poesie-album.
Dat wil je echt nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij zelf net ook, hij is geen boeman![]()
Dus ga eens los
Gvdquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hiihihihi zet je mobieltje ook even op mij aan dan
Jeetje, een man en man, een woord een woord, dat geldt ook niet meer anno 2009. Ik moet hem eens streng toespreken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe m'n forum-newbee-masker afzetten hoorDat was les 6 Evaxsis, ... niks is wat het lijkt op die fora
![]()
Neuh, die dikke wijsgeer(z'n nieuwe Ava) heeft besloten om het maar te verschuiven, 't komt niet op een dagje aan zegt ie. Ben wel nieuwsgierig, volgens mij heeft ie wel wat "kloterigs" verzonnen
Jij een poesie-album, ..... van welk vriendinnetje heb je dat afgepakt danquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, heb volgens mij niets aan gedaan. Hebben de meeste mensen dan foto's?
Ik heb geen poesie-album.
LOL ook goed, een kloon van wie want dat weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe m'n forum-newbee-masker afzetten hoorDat was les 6 Evaxsis, ... niks is wat het lijkt op die fora
![]()
Neuh, die dikke wijsgeer(z'n nieuwe Ava) heeft besloten om het maar te verschuiven, 't komt niet op een dagje aan zegt ie. Ben wel nieuwsgierig, volgens mij heeft ie wel wat "kloterigs" verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |