Je loopt doorgaans niet over van goeie ideeën, maar dit initiatief steun ik. Bommie in TBO2!!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zou jou bij nader inzien wel in de TBO2 willen zien ,samen met Jeroen.Kijken wat je dan allemaal brabbelt.
Pollll![]()
And the winnar is![]()
Geen Bom of Jeroen..![]()
En ik dacht dat ze alleen op NowLife zo eng warenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Yv![]()
Ze worden met de dag gekker daar, en ze jutten elkaar ook lekker op en gaan samen spannen. Ze zijn gevaarlijker dan je denkt, echt!
Daar komen die verzuurde fans toch wel vandaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze alleen op NowLife zo eng waren
Nah, dat valt dan alweer mee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar jij hoeft ook geen katoen te plukken
Lijkt me geen sterk plan... heb al eerder gezegd.. als ik 25 dagen in een hok moet zitten met een gast die over zijn pot gel begint te janken, dan is de kans groot dat ik de 15 jaar daarna ook in een soort bunker moet zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je loopt doorgaans niet over van goeie ideeën, maar dit initiatief steun ik. Bommie in TBO2!!!!
Daar komen ze ook vandaan. Sinds de vete tussen Huub en Sly verhevigd is, is er op LowLife geen plaats meer voor Huubsoppers. Ze zijn daar praktisch allemaal geband en leven nu in een digitale diaspora.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze alleen op NowLife zo eng waren
Ik dacht dat het gewoon een blog heettequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar komen ze ook vandaan. Sinds de vete tussen Huub en Sly verhevigd is, is er op LowLife geen plaats meer voor Huubsoppers. Ze zijn daar praktisch allemaal geband en leven nu in een digitale diaspora.
Dat zou dan toch wel leuke streams hebben opgeleverd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me geen sterk plan... heb al eerder gezegd.. als ik 25 dagen in een hok moet zitten met een gast die over zijn pot gel begint te janken, dan is de kans groot dat ik de 15 jaar daarna ook in een soort bunker moet zitten
Alleen maar leuk voor de kijkers en je zet TBO en Enjoy Media daarmee wel op de kaart. Als beloning word je vijftien jaar lang iedere week trouw bezocht door Huub.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me geen sterk plan... heb al eerder gezegd.. als ik 25 dagen in een hok moet zitten met een gast die over zijn pot gel begint te janken, dan is de kans groot dat ik de 15 jaar daarna ook in een soort bunker moet zitten
eventjes jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zou dan toch wel leuke streams hebben opgeleverd.
Staat 1-1 nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je loopt doorgaans niet over van goeie ideeën, maar dit initiatief steun ik. Bommie in TBO2!!!!
Waar is het mis gegaan met joe? Je was vroeger zo'n lief usenet meiskequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen maar leuk voor de kijkers en je zet TBO en Enjoy Media daarmee wel op de kaart. Als beloning word je vijftien jaar lang iedere week trouw bezocht door Huub.
Klinkt aanlokkelijk, toch?
Als ze allemaal in dat Huubkot bleven met een een grote muur eromheen was het allemaal niet zo erg, maar ze zijn zo'n beetje naar alle fora uitgezwermd. kijk maar es hier of op VOL.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een blog heette![]()
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&jaar=2009&maand=07
Paar camera's erop en we hebben de langst lopende RLS ooit, Bommie goes Alcatrazquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
2-1 voor jouquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar komen ze ook vandaan. Sinds de vete tussen Huub en Sly verhevigd is, is er op LowLife geen plaats meer voor Huubsoppers. Ze zijn daar praktisch allemaal geband en leven nu in een digitale diaspora.
Onderschat VOL niet, het sterft daar van de hardcore Huub-groupie hatersquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze allemaal in dat Huubkot bleven met een een grote muur eromheen was het allemaal niet zo erg, maar ze zijn zo'n beetje naar alle fora uitgezwermd. kijk maar es hier of op VOL.
Hahaha.. kleine meisjes worden groot..quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan met joe? Je was vroeger zo'n lief usenet meiske
Nee ik zie Bommie liever hier op FOK! en zo, niet in een bunker waar ik niet met hem kan kletsenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zou dan toch wel leuke streams hebben opgeleverd.
Maar je gaat nog steeds over de knie als het moetquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. kleine meisjes worden groot..
15 jaar zonder Bommie dat wordt een dramaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen maar leuk voor de kijkers en je zet TBO en Enjoy Media daarmee wel op de kaart. Als beloning word je vijftien jaar lang iedere week trouw bezocht door Huub.
Klinkt aanlokkelijk, toch?
Ach, ik zou het geen haters willen noemen, ze worden gezien als een aparte groep meer niet, die verplichte gele H in hun AVA heeft verder geen betekenis ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onderschat VOL niet, het sterft daar van de hardcore Huub-groupie haters![]()
I know!! Er zitten daar heel wat fans van Lieke die het bloed van die hobbit wel kunnen drinken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onderschat VOL niet, het sterft daar van de hardcore Huub-groupie haters![]()
Ze doet toch nog steeds leuk mee?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan met joe? Je was vroeger zo'n lief usenet meiske
Daar ook alquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze allemaal in dat Huubkot bleven met een een grote muur eromheen was het allemaal niet zo erg, maar ze zijn zo'n beetje naar alle fora uitgezwermd. kijk maar es hier of op VOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |