Dat geloof ik best maar het was het waard, geloof mequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, het kostte me wel enige moeite om dit te verzinnen.![]()
Ik was eerst z'n zoon, maar toen raakte ik dat verdomde wachtwoord kwijt, dus toen moest ik wel als opaquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow echt ja dat heb ik wel gelezen, humor is dit![]()
En hij werd er al van verdacht, ze dachten dat jij dat was Bom
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee toch hè, als dat zo is ga ik me zo langzamerhand afvragen of er eigenlijk wel één echte Huubsopper daar zit
was dit dan, een contactadvertentie ??quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef zouzou het volgende:
Ik ben een vrouw niet lellijk ,lang donker haar, niet groot 1m65 ik heb een special typ orientale achter, succes met mannen, succes met mijn werk, voilà! een zoon vn 12.
Ik wist het, het kon gewoon niet waar zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee toch hè, als dat zo is ga ik me zo langzamerhand afvragen of er eigenlijk wel één echte Huubsopper daar zit
Of een heeeeeeeeeeeeeeele slechte mantraquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was eerst z'n zoon, maar toen raakte ik dat verdomde wachtwoord kwijt, dus toen moest ik wel als opa
Nee blijf nog even... we nemen je echt heel serieus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef zouzou het volgende:
Ok Bommie, PC ben jij boos op mij ? OK! Ik ben niet welkom.
Nee hoor ik zou je graag kapot willen trekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef zouzou het volgende:
Joh denk je dat nou echt, waar haal je die waanzin vandaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef zouzou het volgende:
Nee, niet weggaan, je begrijpt 'm verkeerd, dat doen heel veel mensen, hij heeft eigenlijk een hele edele inborst enzo, kijk maar naar z'n sigquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:22 schreef zouzou het volgende:
Zouzie: Hij bedoelt hiermee, dat hij je teder op je knietjes wil zetten en 'm keihard in je ster wil proppen en aan je haren trekken, op je rug spugen en op je reet slaan, om vervolgens zijn snikkel aan je lange haren af te vegen en je tranen op te likkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou je graag kapot willen trekken
combien de kilo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef zouzou het volgende:
Ik ben een vrouw niet lellijk ,lang donker haar, niet groot 1m65 ik heb een special typ orientale achter, succes met mannen, succes met mijn werk, voilà! een zoon vn 12.
En dat is alleen nog maar het fysieke gedeeltequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zouzie: Hij bedoelt hiermee, dat hij je teder op je knietjes wil zetten en 'm keihard in je ster wil proppen en aan je haren trekken, op je rug spugen en op je reet slaan, om vervolgens zijn snikkel aan je lange haren af te vegen en je tranen op te likken![]()
![]()
Sukkoltjuh. Niet goed opgelet tijdens de rlssen. Het is "uit elkaar trekken". En als je dat niet bedoeld dan relativeer je niet genoegquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou je graag kapot willen trekken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zouzie: Hij bedoelt hiermee, dat hij je teder op je knietjes wil zetten en 'm keihard in je ster wil proppen en aan je haren trekken, op je rug spugen en op je reet slaan, om vervolgens zijn snikkel aan je lange haren af te vegen en je tranen op te likken![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Relaxed is wel de beste staat, als Eend op je los wilquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef zouzou het volgende:
Ok Jian ! Begrip il bommie. ik ben relaxe!
Ik bedoel kapot trekken, maar iemand is me al ongeneselijk voor geweestquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sukkoltjuh. Niet goed opgelet tijdens de rlssen. Het is "uit elkaar trekken". En als je dat niet bedoeld dan relativeer je niet genoeg
Oow maak jij het even af danquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat is alleen nog maar het fysieke gedeelte
zie je wel, het valt allemaal best wel mee tis gewoon een houding van 'mquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef zouzou het volgende:
Ok Jian ! Begrip il bommie. ik ben relaxe!
Het begint vaste prik te worden Coosquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
Goh, ik moet eens vaker een jointje draaien.
't is gelijk druk hiero.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
zie je wel, het valt allemaal best wel mee tis gewoon een houding van 'm
ZouZou blijft maar hier PC bedoeld het wel goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel kapot trekken, maar iemand is me al ongeneselijk voor geweest
Het is de bedoeling dat ze dat zelf gaat doenquote:
???quote:
en m'n relalarm deed het niet eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het begint vaste prik te worden Coos
Heeej, good cop, bad cop hè, anders is het speeltje zo wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]psies! Tis zeg maar mijn muurtje
Met andere woorden eerst keihard gebruiken en dan ver weggooienquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze dat zelf gaat doen![]()
Van minstens 8 hoog
Jij komt hierheen dus, op je knieen slaafjequote:
kijk! we zijn weer thuis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt hierheen dus, op je knieen slaafje
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met andere woorden eerst keihard gebruiken en dan ver weggooien![]()
Zodat ze niet meer terug kan komen voor meer
Francaises zijn best geil leuk. Heb al heel wat expatvrouwtjes vriendinnetjes gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met andere woorden eerst keihard gebruiken en dan ver weggooien![]()
Zodat ze niet meer terug kan komen voor meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |