quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Nee eva , ik hou van tendresse ,sensualite,romantisme etc..
Maar ik moet gaan slappen , in mijn "schaorma"was druk, ik zie jullie nog dan kan wij pratten. Bizous !
Je hebt het aardig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met andere woorden eerst keihard gebruiken en dan ver weggooien![]()
Zodat ze niet meer terug kan komen voor meer
Maar hoeveel kilo weeg je nouhou.....?????quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Nee evan , ik hou van tendresse ,sensualite,romantisme etc..
Maar ik moet gaan slappen , in mijn "schaorma"was druk, ik zie jullie nog dan kan wij pratten. Bizous !
Ja da's niet echt hoor, die bestaan alleen in de Eftelingquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Ooow sorry ik had je moeten roepen vergeet het helemaal door alle sensatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:38 schreef Nizno het volgende:
wrom zitten we nu in zoveel topics? nu mis ik nog meer dan bom al DMt
Lies kom naar mij. Ik ben uitgeput.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi!!
Maar Coos!!!
![]()
Kom voor je vakantie nog ff meeroken ok?
Ik ben zo blij met mijn huisje!
Schijterdquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Bonne nuit e à domainquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Net als Michael Jackson.quote:
Wat vinden je ouders van je huisje??quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoi!!
Maar Coos!!!
![]()
Kom voor je vakantie nog ff meeroken ok?
Ik ben zo blij met mijn huisje!
De rode draad is Huubsoppers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Mag je hier slowchatten eigenlijk?
Geen idee waar we het over hebben, zag coos als laatste poster
quote:
dan mag je hier slowchattenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
zag coos als laatste poster
Nee maar Eend maakte dat ervan, toch niet weer dat ik het gezegd heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Francaises zijn best geil leuk. Heb al heel wat expatvrouwtjes vriendinnetjes gehad.
Na een of twee jaar zijn ze vanzelf weer weg.
wanneer gaan we meeten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:43 schreef zouzou het volgende:
55 kilos.
Wat jammers nou het werd net eventjes leukquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:41 schreef zouzou het volgende:
Eend noemt jou steeds zeug! Maar ik wil niet stoken hequote:Op donderdag 2 juli 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Eend maakte dat ervan, toch niet weer dat ik het gezegd heb.
Ik heb vorige keer ook al een offensief tegen mij gekregen doordat Eend wat spuide over zeug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |