dawas idd wel een enorme kutstreek.. als je daar in no time overheen kan stappen ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond Huub eigenlijk niet meer zo leuk toen ie Eric zo wegtreiterde.
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
Arme Eric in z'n onderbroekie die z'n spullen weer bij elkaar aan het rapen was.
Volgens mij deden alle bewoners wel dingen die heul niet leuk waren. Het was all in the game en het boeit me echt niet meer wat er allemaal in DGK gebeurd is. Wil alleen nog maar weten hoe de baby van Huub en Claire er uit ziet en dan ben ik er echt klaar mee tenzij er sappig nieuws is natuurlijk over Natasia of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
ja? uit zijn mond?? ja? Wat? Ik heb niet in een rls gezeten dus geheel offtopic! Als je wat offtopic geneuzel nog uit je vingers krijgt kun je me hier vinden: [TBO SC #93] Als een zwerend paarden oogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef isa2006 het volgende:
oh mag ik dit niet zeggen dan over bommie het is toch schandalig wat er uit zijn mond.
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Mylene het volgende:
Toch opvallend dat de tegenstanders van Huub het nog steeds drukker hebben met hem en aanhang dan de voorstanders. Wie houdt hier nou wie voor de gek?
Maakt niet uit verder. Het houdt deze reeks levend.
SAXAY!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?quote:
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub deed wel meer dingen die heul niet leuk waren. Toch zijn Eric en Huub dikke vrienden.
Zou het spel geweest zijn?niks is wat het lijkt.
Ik weet wel waar ik mij liever onder schaar. Voor mij geen bloemetjesjurk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.
Ik krijg zo het vermoeden dat het aan de gang is! Op Twitter ook al ff niets gezien.quote:
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand nog wel eens iets vernomen van die twee maffe Russen, broer en zus van adel? Die beweerden toch dat er een reality-serie van hen uitgezonden zou gaan worden?
Lieke is een toppertje!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mensen die mediageil zijn, zijn bereid om elkaar te gebruiken. Vergiffenis is dan maar een kleinigheid.
Niemand kan mij wijsmaken dat Eric niet ECHT geleden heeft en zwaar voor lul gezet is. Ik zie hem nog janken. En vergeet niet, hij mocht bij Huub in de onderbroek, in dat wereldje schep je snel een band die geen schaamte kent, Wat dat betreft heeft Huub zijn dominatie kunnen uitventen op Eric, hetgeen hem niet bij Lieke gelukt is.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is wat loos hoor ,huub al uren niet op twitter , dat kan natuurlijk niet ! zet em op claire ! ! ben benieuwd hoe ze gaat heten .....
Weer een sterretje kaliber F gescoordquote:Op zondag 5 juli 2009 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Christina heb ik de laatste tijd heel leuk contact. Superleuke meid.
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineelquote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
ja pearlbitch ,echt grappig enne mijn dochter heet tess !quote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
Die namen worden inderdaad veel gekozen. Ik vind het niet zo erg. Goede smaak kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:30 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineel
HuubGoudenLul was zeker al vergeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Noemt Huub zich op Twitter HuubGoudenKooi?
Merkwaardig.. De Gouden Kooi is al lang afgelopen zeg hij zelf altijd..quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die naam gebruiken is ook een beetje triest.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halen![]()
Wat is er? Loop je leeg?quote:
iddquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Kan ik me voorstellen; die anti Huubbrigade van Vol.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Doe ff normaal, Lieke was zoo nep en zoo 1980.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Kan ik me voorstellen. Het gáát ook maar door. En kut-opmerkingen over je aanstaande kind worden weggehaald, dat gaat simpelweg over de grens.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
1s ! Enne succes met allesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |