ja pearlbitch ,echt grappig enne mijn dochter heet tess !quote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Let vooral op de namen die op 3 en 4 staan!!!!!!!!!!!!
Die namen worden inderdaad veel gekozen. Ik vind het niet zo erg. Goede smaak kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:30 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Dus jullie namen zijn er maar 1 van de velen en niet zo orgineel
HuubGoudenLul was zeker al vergeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Noemt Huub zich op Twitter HuubGoudenKooi?
Merkwaardig.. De Gouden Kooi is al lang afgelopen zeg hij zelf altijd..quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die naam gebruiken is ook een beetje triest.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee toch? Gouden kooi is allang afgelopen en je bent volgens Huub een lul als je dat er steeds bij gaat halen![]()
Wat is er? Loop je leeg?quote:
iddquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Kan ik me voorstellen; die anti Huubbrigade van Vol.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
we hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt. Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen. Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht,
al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
Doe ff normaal, Lieke was zoo nep en zoo 1980.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Mylene het volgende:
Ja, en dat alles omdat je zo gemeen bent geweest tegen Lieke. Dat is denk ik de drijfveer dat sommige hier op een warme dag als vandaag als bloedmonsters op duiken.
[..]
idd
Kan ik me voorstellen. Het gáát ook maar door. En kut-opmerkingen over je aanstaande kind worden weggehaald, dat gaat simpelweg over de grens.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden, vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af
1s ! Enne succes met allesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |