Die users zijn er niet, en Huub is al helemááál een slecht voorbeeld van zo'n user want die is hier naast "toegejuicht" ook onophoudelijk beschimpt sinds hij hier post. Maar dit is een goed moment om het gesteggel even te laten rusten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je even een lijstje maken van "gewone users", users die alleen maar toegejuicht mogen worden op dit forum?
Spuit elf.quote:samen met claire alleen in de verloskamer. Weeen zijn kapot heftig nu. Wat een bikkel die claire
Hij twittert nog vrolijk doorquote:we are hanging in there, wat een intense ervaring!!
2 minutes ago from mobile web
3 minuten, das best nog wel veel tijd. Zet 'm op Claire.quote:tussen iedere wee heb je drie minuten
2 minutes ago from mobile web
Hij gaat steeds sneller twitterenquote:tussen iedere wee heb je drie minuten
1 minute ago from mobile web
Tssss, ik heb geen behoefte om van half zwanger en of bevallen Nederland te weten hoe het met hun aambeien gaat, wil weten hoe het met moeder, vader en a.s dochter ex-gouden kooi bewoners gaat.quote:
Wij zitten allebei bovenop het nieuws hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Claire hem zo een ram voor zijn harses geeft met z'n getwitter.
quote:perswee nog niet begonnen, familie uit de verlos kamer. Alleen claire en huub face the weeen!
less than a minute ago from mobile web
Ik eik ook, maar will do.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef Eef999 het volgende:
Ik moet nu ff weg, hou jij ons op de hoogte ??
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.quote:1 uur terug 6 cm. Ze heeft infuus gekregen, claire mijn held
less than 10 seconds ago from mobile web
Voer voor psychologen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Vind het gaaf dat hij dat doet en ach als man sta je er toch een beetje verloren bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub altijd vol geweest van spraakmakend en vernieuwend. Nou de bevalling is dat ook. Al bloggend en twitterend geboren worden en iedereen op de hoogte houden.
Oke, tot ik me kind naar school moet brengen doe ik me bestquote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Silence, neem jij het over? Ik moet ook weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |