abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56530065
...en o ja, ze heeft gezoend met Simon, van het duo Nick en Simon (sjeez het lijkt wel de Fancy )
quote:
Monique Smit zoende met Simon Keizer
Monique Smit heeft in het verleden gezoend met Simon Keizer. "Ik ben niet alleen het kleine, lieve meisje, maar kan ook best stout zijn", zegt de Volendamse.

Monique Smit heeft in het verleden gezoend met Simon Keizer. Dat biecht de Volendamse blondine op in de maandageditie van De Telegraaf. "Ik ben niet alleen het kleine, lieve meisje, maar kan ook best stout zijn."

De vriendin van Keizer, die samen met Nick Schilder het duo Nick en Simon vormt, hoeft zich geen zorgen te maken. "Onze kuspartij was toen Simon nog geen verkering had", legt ze uit. "Ik zat op voetbal en Simon ook. Ik heb toen een keer op een feestje in de kantine met hem gezoend."

De ontboezeming is wellicht haar laatste in de komende paar maanden. Net als haar broer Jan mag de 18-jarige zangeres geruime tijd niet spreken wegens problemen met haar stembanden. Monique wordt in februari geopereerd. Haar broer ging al in november onder het mes.
[Novum]
Een wilde meid!

Monique, wat lijkt ze op d'r broertje

pi_56530120
Er wordt wat afgezwogen in die familie zeg!
pi_56530139
Kunnen ze dat niet zo laten bij die Smitjes?
pi_56530160
Ik vind haar en haar broer echt ZO onboeiend he Ik snap niet hoe ze het zo ver geschopt hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_56530199
Ontzettend wild ja, die foto.. Van mij mogen ze allebei stil blijven.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 4 februari 2008 @ 17:53:42 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56530260
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:48 schreef rena het volgende:
Ik vind haar en haar broer echt ZO onboeiend he
Dan snap ik niet wat je in SHO doet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 4 februari 2008 @ 18:02:16 #7
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_56530389
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:45 schreef Whatashockr het volgende:
Er wordt wat afgezwogen in die familie zeg!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:03:25 #8
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_56530404
Gelukkig is ze geen sloerie, maar wel best lekker...

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:04:36 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56530413
Ik zeg het hier ook weer: een WALGELIJKE foto.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:05:00 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56530419
En dan puur vanwege de houding
pi_56530447
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:03 schreef whoops het volgende:
Gelukkig is ze geen sloerie, maar wel best lekker...

[ afbeelding ]
Die armpjes zo stijf langs haar zijde.

Mooie foto hoor.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:09:03 #12
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_56530478
ze heeft wel lekker lichaam, maar d'r kop is te veel geplamuurd
pi_56530650
Vrouwen die zo waren:

En 20 kilo afvallen, hebben geen lekker lichaam.
Waarom denk je dat haar buik is bedekt?

maandag 4 februari 2008 @ 18:33:04 #14
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56530876
Jan heeft dr aangemoedigd, omdat de foto's van Yolanthe ook zo mooi waren.....

Okay...... wat voor aanmoediging heb je nodig om het te doen. K vraag me af of FHM er ook zoveel gaat verkopen als toen Yolanthe erin stond, vast niet tenzij Jan de hele oplage van zn zusje opkoopt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 4 februari 2008 @ 18:37:04 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56530935
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:33 schreef J-net het volgende:
Jan heeft dr aangemoedigd, omdat de foto's van Yolanthe ook zo mooi waren.....

Okay...... wat voor aanmoediging heb je nodig om het te doen. K vraag me af of FHM er ook zoveel gaat verkopen als toen Yolanthe erin stond, vast niet tenzij Jan de hele oplage van zn zusje opkoopt.
Je hoeft geen recordoplages te hebben om geld te verdienen, dus dat boeit eigenlijk helemaal niet.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:47:39 #16
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56531153
O nee dat is idd vaak de playboy. T scheelt 2 kledingstukken
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56531806
gelukkig maar...........zingen kon ze toch al niet
pi_56532384
For crying out loud, wát is er nou zo boeiend aan die zus van J. Smit, alleen dat ze een zus is van Volendammer J. Smit. Broer heeft het goed gevonden dat ze mag meeliften op zijn sukses, dat heeftie dan voor elkaar gekregen, voor de rest slelt ze echt geen moer voor, van binnen niet (gezoend met Simon Keizer en " kan ook best stout zijn," wow) en van buiten al helemaal niet. Als je maar uit Volendam komt en een zingende broer/zus/neef/nicht hebt lijkt heden tendage voldoende te zijn om BN-er te worden. Whoopie.... (true, Volendammer paling is wel het lekkerst )
pi_56532587
niets aan toe te voegen...straks krijgen we nog nicole en simone....de zussen van.

pffff
  maandag 4 februari 2008 @ 19:55:09 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56532612
En ze denkt dat ze de meest sexy vrouw van Nederland kan worden

De liploze big
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56532697
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef Vivi het volgende:

De liploze big

Ze heeft echt zo'n palinghoofd.
Net als wel meer Volendammers. Stammen af van Schoklanders, één en al inteelt was dat.

Ze heeft trouwens een deuk in haar tiet op die 'sexy' foto.
pi_56848294
quote:
Monique Smit aan de beterende hand
Monique Smit heeft een operatie aan haar stembanden ondergaan. "Ze is een beetje beroerd en slap", zegt haar vader. "Maar het gaat goed met Monique."

Zangeres Monique Smit heeft een operatie aan haar stembanden goed doorstaan. "Ze is een beetje beroerd en slap en ze zei net dat ze hoofdpijn had", laat de vader van de Smit-telg weten aan RTL Boulevard. "Maar het gaat goed met Monique."

'De zus van' moet acht dagen haar mond houden. "Gistermorgen werd ze om acht uur geopereerd en gistermiddag mocht ze alweer naar huis. Het zag er goed uit," vertelt haar vader. "Ze mag acht dagen niet praten en dan moet ze weer op controle. Dan kijken ze wat ze verder gaan doen." Monique was zelf minder positief. Op papier noteerde ze het woord 'shit'.

De stemproblemen kwamen aan het licht tijdens een routinecontrole, nadat eerder zowel broer Jan als zus Jenny stemproblemen hadden. Na de operatie is Monique naar verwachting twee maanden uit de roulatie. Daardoor moet ze de presentatie van Tros-kinderprogramma Kids Top 20 aan zich voorbij laten gaan. Ook heeft de verdikking op de stembanden consequenties voor haar zangcarrière. Zo komt de deze maand geplande single, de opvolger van de toptienhit 'Wild', pas komend voorjaar uit.
[Novum]
pi_56850009
Wat is dat toch met al die Nederlandse zangers en zangeressen die problemen met de stembanden hebben Ze zingen gewoon verkeerd ofzo?

Ik vind haar trouwens niet lelijk
pi_56850058
Ze verdient wel twee weken huisarrest na al dat gezoen tijdens een feest Kom nou, de jeugd van tegenwoordig heeft totaal geen normen en waarden, een beetje zoenen op een feest
pi_56852489
Ik kan er niks aan doen maar maar vind haar zo schattig en tegelijk vies geil.
Maar waarschijnlijk hou ik mezelf voor de gek en denk ik dat maar, dat; zodra ik de kans krijg heb ik een hook-up met Yolanthe.

PS: wat een kuttopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')