10 jaar reality 1999-2009 #2quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
Kan ik veilig doorklikken of beter niet? Of doen mijn chrome gewoon raar?quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.teamhondacuracao.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.teamhondacuracao.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Tis eigenlijk alleen de homepage van Diepvriez , dus de FA's hoeven alleen zijn profiel aan te passenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef static het volgende:
Die link is een heel topic, ik wacht nog even.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:54 schreef Poeke het volgende:
Als ik ZOMG!!!1! Ricky Martin is homo! open linkt chome door naar hun veiligheidspagina tegen malware:
[..]
Kan ik veilig doorklikken of beter niet? Of doen mijn chrome gewoon raar?
Kwam door de link naar de homepage van Diepvriez. Er was niks aan de hand, zolang je daar maar niet op klikte. Maar het is wel irritant dus ik heb die link maar weggehaaldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik krijg ook een virus binnen, weghalen die link dus maar.
Dat dus, gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tis eigenlijk alleen de homepage van Diepvriez , dus de FA's hoeven alleen zijn profiel aan te passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |