Goed bezigquote:Op zondag 20 januari 2008 00:26 schreef 16meter het volgende:
OP beetje opgefrist, dode linkjes verwijderd, paar nieuwe toegevoegd, aantal DJs erbij gedaan.
Van een ander forum:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef B-StylezZ het volgende:
Vermelding bij hardstyle liefhebbers? (A)
Weet trouwens iemand wanneer ongeveer de Qlimax '07 dvd uitkomt?
Was echt geweldig en wil het erg graag weer terugzien!
quote:I got response from Q about release data,from this monday it's gonna be available @ TicketOnline.nl and 10 days later for the other channels
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:51 schreef Da_Ripper het volgende:
tevupje
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:00 schreef NrSiX het volgende:
tvp
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef Bieflap het volgende:
teuveupeu
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef LeonH het volgende:
tvp!
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:51 schreef LeonH het volgende:
vooral die van Davide Sonar Trance Generators
super lekker setje (A)quote:
Daar zit ik nu ook toevalligquote:Op zondag 20 januari 2008 14:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
super lekker setje (A)
Welk nummer is dat met het stukje dark exile erin? rond de 28e - 30e minuut![]()
Fantasy Island, 1e pinksterdag, Het Hulsbeek in Oldenzaalquote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb echt weer zin om naar een outdoorfeestje te gaan, lente/zomer waar blijf je
duurt nog wel ff gok ik... kaartverkoop start half februari pasquote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef 16meter het volgende:
Al iets bekend over line-up enzo?
Haha jaquote:
Het was geweldig...zo'n 600 man in totaal. Volle bak dusquote:Op zondag 20 januari 2008 13:06 schreef CrustyClown het volgende:
Eey Sethje... Hoe was het gister. Geslaagd feestje geworden ??
Volgende week hequote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo medestampers!
Wordt er nog gestampt komende weken?
Voorlopig wordt mijn 1e feestje pas weer InQontrol.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo medestampers!
Denk ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Voorlopig wordt mijn 1e feestje pas weer InQontrol.
heuj ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef nattermann het volgende:
Aanstaande vrijdag naar Graceland in de Peppermill
2 februari op Supersizedquote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo medestampers!
Zaterdag Showtekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo medestampers!
Mike Kquote:Op maandag 21 januari 2008 02:13 schreef signom het volgende:
tvp!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die hier naartoe gaat?
ik versta er geen flikker van maar het klinkt wel als flink beuknummerquote:Op maandag 21 januari 2008 12:08 schreef Sethje het volgende:
B-front & faistos - Gazzerop ( Twisted Tool )
http://www.youtube.com/watch?v=PYg1fYxf7k8
Vanaf nu is alles en iederen omgedraaid of zullen we meteen maar zeggen: Twiiiiiiiiisssssssssted
Luister nog vaak je mix, echt heel erg goed gedaanquote:Op maandag 21 januari 2008 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik versta er geen flikker van maar het klinkt wel als flink beuknummer![]()
Sta trouwes nog steeds niet in de OP
lol, same herequote:Op maandag 21 januari 2008 12:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Luister nog vaak je mix, echt heel erg goed gedaan
haha gaafquote:Op maandag 21 januari 2008 12:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Luister nog vaak je mix, echt heel erg goed gedaan
Bol.com zegt 1 februariquote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef devv05 het volgende:
Iemand de Qlimax DVD al ergens gespot? Ticketonline zegt nog steeds 31 december 2008
Er werd hier geroepen dat ie vanaf vandaag al verkrijgbaar zou zijn via TicketOnline en een week later via de reguliere verkoopkanalen, maar ik denk van niet, jammer.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
En ook nog iets met als titel ' shit, ze hebben ons door...' whahaha
Die laatste is geweldigquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
ohja, iemand de q-dance site gezien? Rookverbod! Ik zie het al voor me, een volle bak gelredome waar je niet in mag roken... fucking hilarisch.
Het gaat echt langzaam de verkeerde kant op hier in NL. Ongelofelijk... Je ziet het echt al voor je dat de security door de hele zaal gaat lopen of er iemand staat te rokenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
ohja, iemand de q-dance site gezien? Rookverbod! Ik zie het al voor me, een volle bak gelredome waar je niet in mag roken... fucking hilarisch.
Over de q-dance site gesproken. Je wordt ook hierheen verwezenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Ladyxima het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de q-dance site gesproken. Je wordt ook hierheen verwezen![]()
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/159037
Wat een jankerd, vroeger ging hij naar feesten zoals ik het begrijp, sinds een jaar is hij tot inkeer gekomen en nu loopt hij overal tegenaan te schoppen. Qlimax draait gewoon om het duistere en dan moet je met religie kunnen klooien. Schiet toch niet op zo. Moeten we op de volgende editie als een stel martelaars met een groot kruis om ons nek gaan lopen en alsmaar bidden omdat we het niet aankunnen. Over death metal hoor je deze gast niet en die lui zijn alsmaar bezig om het duistere te aanbidden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
is wat zeg, leuk baantje voor die securities danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het gaat echt langzaam de verkeerde kant op hier in NL. Ongelofelijk... Je ziet het echt al voor je dat de security door de hele zaal gaat lopen of er iemand staat te roken
tis eigenlijk wachten op de eerste dj die wat van die christen muziek remixtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik word zo moe van al dat Christelijke gejank over housemuziek. Als je 't niks vind blijf er dan weg, en hou je er niet mee bezig. En over bekeren gesproken: wat doet die fucking bus met die jankstichting dan???
Headhunterz - Sacrifice. Is toch een christelijke uitspraak, weliswaar is de sample uit een film gehaald maar toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Ra-z het volgende:
[..]
tis eigenlijk wachten op de eerste dj die wat van die christen muziek remixt
Precies, ik luister er wel naar, maar op zo'n feest dringen die teksten echt niet tot me door ofzo. Gaat om de hele ambiance er om heenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb nog nooit naar de tekst geluisterd van de intro's ......gaat tenslotte om de totale sfeer....
Idd, ik luister ook nooit echt naar de teksten (ook de MC's vallen me nooit echt op). Als ik dan na afloop de setjes hoor, hoor ik altijd hele nieuwe dingen voor mij terwijl ik er toch echt was...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef signom het volgende:
[..]
Precies, ik luister er wel naar, maar op zo'n feest dringen die teksten echt niet tot me door ofzo. Gaat om de hele ambiance er om heen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Topictitel past trouwens wel goed bij deze discussie
Als ik Global Hardstyle mag geloven is ie op hun site te bestellen, dr staat iig beschikbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef devv05 het volgende:
Iemand de Qlimax DVD al ergens gespot? Ticketonline zegt nog steeds 31 december 2008
gehacktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En uit dezelfde film hebben Revivals ook hun sample gehaald (Boondock Saints) voor Final Prayer, hetzelfde stukje tekst uitgesproken door een ander later in de film.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:58 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Headhunterz - Sacrifice. Is toch een christelijke uitspraak, weliswaar is de sample uit een film gehaald maar toch.
Goed artikel manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
zaterdag eerst cabaretvoorstelling van Klaas van der Eerdenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef renz0r het volgende:
Hallo medestampers!
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef devv05
het volgende:
inderdaad, heb hem net ook besteld, gelijk betaald met iDeal, dus hij valt binnenkort in de busquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
heb net een mailtje van Q-dance gehad over de pre order van de DVD, ik heb hem nu besteld via ticketonline en als hetgoed is valt ie binnen 7 dagen in de bus.
de gewone verkoopkanalen hebben de dvd pas vanaf 1 feb
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
heb net een mailtje van Q-dance gehad over de pre order van de DVD, ik heb hem nu besteld via ticketonline en als hetgoed is valt ie binnen 7 dagen in de bus.
Volgens mij is hier eerder al een trackist van die mix gepost. Ongeveer 80% was eigen productie maar toch zag ie er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
IK WIL NU DE DVD!!!!
maar volgens mij is het niet de liveset van Headhunterz zoals op bol.com stond maar een mix van wat volgens Willem de lekkerste nrs zijn zoals de afgelopen defqon dvd etc
daar zal hij ook wel t nodige op tegen hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Wat een jankerd, vroeger ging hij naar feesten zoals ik het begrijp, sinds een jaar is hij tot inkeer gekomen en nu loopt hij overal tegenaan te schoppen. Qlimax draait gewoon om het duistere en dan moet je met religie kunnen klooien. Schiet toch niet op zo. Moeten we op de volgende editie als een stel martelaars met een groot kruis om ons nek gaan lopen en alsmaar bidden omdat we het niet aankunnen. Over death metal hoor je deze gast niet en die lui zijn alsmaar bezig om het duistere te aanbidden.
Hier nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:01 schreef Houniet het volgende:
Activator @ Italian Hardstyle Night (FearFM) (18-01-08)
1. Activator and Zatox - I Am What I Play
2. Activator, MC Syco & MC Da Syndrome - Go To Church
3. Acti vs Mani - Vet Hard
4. Activator - I’m Gonna Diss You Right Now
5. E-Fect - Glorification (Zatox and Activator Remix)
6. Hard’Onez - World Domination (Original Mix)
7. Mind Hunterz and Alpha Twins - No Mercy (Mind Hunterz Mix)
8. The Machine - Butterfly
9. Zatox and Activator - Can’t Stop (Original Mix)
10. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Activator Remix)
11. Activator, MC Syco & MC Da Syndrome - We Call Him..
12. Activator vs. Carnifex - To The Beat
13. Activator - Icon
Is deze al langsgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had 'm al eens gepost ja, paar topics terug geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier eerder al een trackist van die mix gepost. Ongeveer 80% was eigen productie maar toch zag ie er niet verkeerd uit
whahahahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha , bericht is aangepast
Nee, slechte scripting heet dat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha , bericht is aangepast
Ja, dat heet een comment.quote:
Rustig, rustig. Het stukje code van dat mooie witte blok staat precies na dat stukje, had niet gezien dat het een comment wasquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef mstx het volgende:
Mensen die niet snappen dat die grote tekst bovenaan door iemand getypt is die daar een bericht heeft geplaatst met wat html code erin waardoor de rest van de comments en het bericht zelf achter dat grote witte vlak verstopt zitten.
hendig sjiek!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef mstx het volgende:
Mensen die niet snappen dat die grote tekst bovenaan door iemand getypt is die daar een bericht heeft geplaatst met wat html code erin waardoor de rest van de comments en het bericht zelf achter dat grote witte vlak verstopt zitten.
Check in the PF agendaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Josh & Wesz invites
Area 1
Alpha² (Alpha Twins)
B-Front
Brennan Heart
Dutch Jumperz
Glowiej
Josh & Wesz
Pavo
Pulse
Ran-D
Scope DJ
MC: Rems
Area 2
C-Rius
D-Clear
Franky Dux
Genix
K-Jael
Mars a.k.a Bad Boyz
Uzi
MC:JB
HELL Yeah!!!![]()
Dikke tracklist, deze gaan we halenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Had 'm al eens gepost ja, paar topics terug geloof ik.![]()
TRACKLIST Qlimax 2007 CD Mixed By Headhunterz
01.Headhunterz vs Wildstylez-Blame It On The Music
02.Dozer-Church Of The Darkside
03.Traum-The Frame(The Raiders Rmx)
04.Headhunterz vs Wildstylez-Project 1
05.A-Lusion-Veritas
06.Headhunterz-Subsonic
07.Headhunterz-The Power Of The Mind(Qlimax Anthem 2007)
08.Zany & DV8-Distorted
09.Tatanka vs Headhunterz-Call It Music
10.2 Best Enemy's-Les Drums(TBY Rmx)
11Headhunterz-Hate It Or Love It
12.Hardstyle Masterz Ft Max Enforcer-Light Of The Dark(Blackout Dub)
13.Noisecontrollers-Venom
behalve op het forum waar ik rondhangquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:07 schreef Sethje het volgende:
Jaah en ik heb hem al binnen..stond al op diverse forumstering wat een vette cd echt super
nieuwsgroepn is ie ook op de vinden (A)quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
behalve op het forum waar ik rondhang
Ik doe alleen torrentsquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:39 schreef Pittie het volgende:
[..]
nieuwsgroepn is ie ook op de vinden (A)
Btw er is een repack te vinden "Repack due to bad encoding..."
Thilo en Evanti.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
wie was er bij fresh FM ? heb maar een stukje gehoord..
die aftermovie is idd niet bijzonder, wat ik wle een leuk detail vond is dat je iemand met een italiaanse vlag ziet, en dat terwijl er helemaal geen italianen waren![]()
![]()
Dj HomeBoy - HardstyleNation 2008 Vol. 1quote:01. Wildstylez - k.y.h.u
02. t4t4nk4 - lets rock (tat and zat remix)
03. Zatox and activator - cant stop (original mix)
04. Brainkicker-f.m.w. (deep in the throat mix)
05. 2 best enemys - les drums (tby remix)
06. Dark oscillators - nero (original mix)
07. Unknown - Take On My Bootleg (Original Edit)
08. Outsiders - maneater
09. Southstylers - Crystal
10. Wildstylez - clubbin
11. Hardstyle masterz - age of reverse bass (dj activator remix)
12. Hunter - i shot the blender (technoboy remix)
13. Hardstyle masterz feat max enforcer - light of the dark (the blackout mix)
14. Brainkicker vs. bass modulators - ring that shit
15. K-traxx - straight on 2007 (tuneboy wackie remix)
16. Outsiders - infectious (wildstylez remix)
17. The nasty boyz-angel (hardstyle masterz cut)
18. frontliner - rock that thing
19. Clive king and xzellar - evolution leaps fwd
20. The beholder meets dj zany - euphoria
21. Erik t and e-more-hey baby sexy lady
22. Mind hunterz and alpha2 - no fear (mindhunterz mix)
23. Frontliner - tuuduu
24. Dj main-hard
25. Dj main-another world
26. Pila and the scientist - my bitch (josh and wesz rmx)
27. The beholder meets dj zany - fear reigns today
Uiteraardquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekkere cd van Qlimax.Heb meteen wat nummers in mijn carnvalsmix van 4 uur gestopt
![]()
Ow en de nieuwe hardstylenation is klaar. 27 tracks op 1 cd![]()
[..]
Als er interesse is, dan zet ik 'm wel online
Als je hem vanaaf nog niet gevonden hebt, kunnen we misschien we iets regelen (A) PM maar, ik ben ook van jou die mooie set mogen ontvangen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik doe alleen torrentsdus nog maar ff geduld hebben..
![]()
Toruwens iemand de Qrimetime aftermovie gezien? Vond hem niet erg bijzonder
dat is zo'n verschrikkelijke vette plaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:45 schreef 16meter het volgende:
Church of the dark side (DOZER)
* nattermann meldt zichquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekkere cd van Qlimax.Heb meteen wat nummers in mijn carnvalsmix van 4 uur gestopt
![]()
Ow en de nieuwe hardstylenation is klaar. 27 tracks op 1 cd![]()
[..]
Als er interesse is, dan zet ik 'm wel online
quote:Tracklist:
01 Acid Dream - Cherry Moon Trax
02 TuuuDuuu - Frontliner
03 The Church Of The Darkside - Dozer
04 Veritas - A-Lusion
05 Wonderful Days 2.08 - Charly Lownoise And Mental Theo
06 Evolutionz - D-Block and S-te-Fan
07 Faith In Your Dj - Brennan Heart
08 Subsonic - Headhunterz
09 Sarabande - Davide Sonar
10 Just Like You - SMD
11 Angel - The Nasty Boyz
12 Blame It On The Music - Headhunterz v. Wildstyles
13 Venom - Noisecontrollers
14 Straight On 2007 - K-Traxx
15 Helemaal Kapot - SMD
16 Spin Me Up - The Prophet vs. Zatox
17 Artwork - Art of Fighters
18 Drop It - 3 Steps Ahead
19 Thrillogy 2007 - Thrillogy Allstars
Donequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
altijd posten boywe hebben toch allemaal mad respect voor die boemlauwe skillz die jij bezit
dat zou je zo onderhand wel moeten weten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef LeonH het volgende:
Denk persoonlijker dat ik Hard 3 van The Prophet beter ga vinden dan Qlimax cd van Headhunterz
[..]
Enige smetje wat ik op die cd tegenkom is Wonderfull Days, maar ach daar is ook wel overheen te komenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om het even samen te vatten...
http://www2.speedyshare.c(...)prophet-hard%203.cuequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hmm geen cue-file
Wordt handmatig knippen morgen
Thanks!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www2.speedyshare.c(...)prophet-hard%203.cue
Krijg 'm alleen niet geopend op de mac dus ik zal nog even moeten verder zoeken naar een versie met losse tracks... of natuurlijk zelf gaan knippen...
Is 1 lange MP3 maar met de cuefile die Leon gepost heeft kun je hem netjes splitten in losse tracks. Moet je effe op Google een mp3-splitter proggie zoeken (zijn er zat van) en je hebt alles netjes losquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zijn dat losse nummertjes of gewoon aan een stuk door zeg maar (als een liveset)?
01 Acid Dream - Cherry Moon Traxquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef LeonH het volgende:
Denk persoonlijker dat ik Hard 3 van The Prophet beter ga vinden dan Qlimax cd van Headhunterz
[..]
quote:Welcome at Scantraxx.com
Soon the website will be updated with the following releases and previews:
Scantraxx 034:
SMD - Just Like You / Helemaal Kapot
Scantraxx Reloaded 007:
Headhunterz - Subsonic / Hated or love it
Scantraxx Reloaded 008:
Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the music / Project one
Scantraxx Italy 002:
Davide Sonar - Sarabande / Here we go again
Na een maand nog steeds lekkerquote:
quote:01. Wildstylez - k.y.h.u
02. t4t4nk4 - lets rock (tat and zat remix)
03. Zatox and activator - cant stop (original mix)
04. Brainkicker-f.m.w. (deep in the throat mix)
05. 2 best enemys - les drums (tby remix)
06. Dark oscillators - nero (original mix)
07. Unknown - Take On My Bootleg (Original Edit)
08. Outsiders - maneater
09. Southstylers - Crystal
10. Wildstylez - clubbin
11. Hardstyle masterz - age of reverse bass (dj activator remix)
12. Hunter - i shot the blender (technoboy remix)
13. Hardstyle masterz feat max enforcer - light of the dark (the blackout mix)
14. Brainkicker vs. bass modulators - ring that shit
15. K-traxx - straight on 2007 (tuneboy wackie remix)
16. Outsiders - infectious (wildstylez remix)
17. The nasty boyz-angel (hardstyle masterz cut)
18. frontliner - rock that thing
19. Clive king and xzellar - evolution leaps fwd
20. The beholder meets dj zany - euphoria
21. Erik t and e-more-hey baby sexy lady
22. Mind hunterz and alpha2 - no fear (mindhunterz mix)
23. Frontliner - tuuduu
24. Dj main-hard
25. Dj main-another world
26. Pila and the scientist - my bitch (josh and wesz rmx)
27. The beholder meets dj zany - fear reigns today
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die 'm gemist hebben
Dj HomeBoy - HardstyleNation 2008 Vol. 1
[..]
Een gemixte CDquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Ladyxima het volgende:
is het nou een mix of een cd.. enn rar
Decibel dvd binnen, van de week besteldNu nog wachten op de Qlimax
En Tracklistquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Een gemixte CDEn rar betekent dat het ingepakt is, die kun je uitpakken met WinRar, kun je gratis downloaden. Als ie uitgepakt is krijg je netjes een mp3tje
kuddedierenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
En ja hoor, het zal eens niet zo zijn..
Natuurlijk zegt weer iemand van onze groep af, waardoor waarschijnlijk de hele groep zit te twijfelen..
Vraag me af of dat nog wat wordt vanavond
Met hoeveel zijn jullie nog dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Natuurlijk zegt weer iemand van onze groep af, waardoor waarschijnlijk de hele groep zit te twijfelen..
die ga ik denk ik ook nog even bestellenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Ladyxima het volgende:
Decibel dvd binnen, van de week besteld![]()
slap gedoe ook weerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Zijn nu nog met 4 man over hier uit t dorp, van de pakweg stuk of 12quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie nog dan?
wist niet dat hij met een nieuwe release zou komen, maar eens zoeken...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zekere lekker plaat
Zappaman_-_Rude_Talk-(POLL288)-WEB-2008
Maar wat wil je....TBY is dé man!
Oooh dat dacht ik tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Slaapt ie wel? Is het wel een mens? Die gast draait en produceert zo fucking veel, dat kan niet gezond zijnquote:
Nee jij dan met je comment om 04:28 in de ochtendquote:
Moest werken, sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee jij dan met je comment om 04:28 in de ochtend![]()
Proficiat gozer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:56 schreef Sethje het volgende:
Gisteren beat control, bfront birthday bash, en een beetje mijn eigen bday want om 12 uur was ik zelf jarig
echt vet gedraaid door iedereen,lekker sfeertje, bier voor 1,20gekken huisssss
ik zou eerst ook gaan, naar Addicted 2 bazz XL · vs. Potje Hous'n, maar ga naar een cabaretvoorstelling en moet er morgenvroeg weer op tijd uit, dus sla ff overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:44 schreef 16meter het volgende:
Vanavond is er niet veel (buiten X-Qlusive Showtek). Misschien maar een keer naar Hengelo.
op Partyflock staat dat hij maandag 28 januari 2008 vrijgegeven wordt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fucking vette line-up voor Hardbass!
de hard 3 cd rip of de volle promo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef 16meter het volgende:
SMD - Just like you
heb ik nu eindelijk in HQ![]()
![]()
Klopt niet, filmpje is al uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou eerst ook gaan, naar Addicted 2 bazz XL · vs. Potje Hous'n, maar ga naar een cabaretvoorstelling en moet er morgenvroeg weer op tijd uit, dus sla ff over
[..]
op Partyflock staat dat hij maandag 28 januari 2008 vrijgegeven wordt...
de lijn is dus:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Klopt niet, filmpje is al uit.
Misschien een van deze uit hun top 10? --> Noisecontrollers – Unbreakable/Macabre(Dj Tool)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Zany draaide gister trouwens een nieuwe van de Noisecontrollers, iets met een vrouwenstem erin maar zou bijgod niet weten hoe die heet. Jullie een idee?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de lijn is dus:
- Zany
- A-lusion
- Brennan Heart
- Alpha Twins
- Showtek Live
- Josh & Wesz
- The Prophet
- Kevin Kaos
- Davide Sonar
- Noisecontrollers Live
- JDX
- Isaac
- Dutch Master
- Activator
- Technoboy
de vetgedrukte spreken mij zeer aan![]()
![]()
niet alles op dance pollution is van techoboy hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zekere lekker plaat
Zappaman_-_Rude_Talk-(POLL288)-WEB-2008
Maar wat wil je....TBY is dé man!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Zany draaide gister trouwens een nieuwe van de Noisecontrollers, iets met een vrouwenstem erin maar zou bijgod niet weten hoe die heet. Jullie een idee?
Unbreakable is hier te horen --> http://www.youtube.com/watch?v=M214awNOWJM hoor geen vrouwenstem in het nummer, dus dan zou het Macabre kunnen zijn. Dissonance is het volgens mij ook niet, want daar zit (nog) geen vocal inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Misschien een van deze uit hun top 10? --> Noisecontrollers – Unbreakable/Macabre(Dj Tool)
zit er ook sterk over te denken om nog een kaartje te halen voor Hard Bassquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:48 schreef 16meter het volgende:
Kaartjes voor Hard Bass en InQontrol zijn binnen
ben niet een super grote fan van Italian Hardstyle, Alpha Twins boeien me ook niet echt, maar heb ze ook heel lang geleden voor het laatst gehoord, dus kan er niet echt over oordelen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
!
Alpha Twins, Dutchmaster, Activator en Technoboy spreken jou niet aan?
als in Qrimetime of als in Qlubtemp??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
op QT
QT als in QrimeTimequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als in Qrimetime of als in Qlubtemp??(en ja, ze stonden op beide feesten
)
Hard 3 CD rip neem ik aan. Promo's zit ik niet zo in.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
de hard 3 cd rip of de volle promo?
Absoluut met je eens, ik zou er niks anders van kunnen makenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:04 schreef LeonH het volgende:
Graceland gister was vet!
Neophyte Live
Zany en TBY vond ik ietswat tegenvallen maja ze draaiden de kneiters dus dat was ok. Beholder & Ballistic daarentegen![]()
![]()
. Ooh wat draaiden ze lekker, heerlijke plaatjes van 2007 en 2006 (Midnight
) en plaatjes van nu (unknown - Forget the world
)
Dus was wel een lekker avondje!
Het is hier altijd zo gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Neophyte LivePok Pok Pokkeherrie!
quote:02: Wat vind je de meest vette track van het jaar 2007? En waarom?
Voor mij is dat Showtek met 'FTS'.
Deze plaat heeft alles wat een goede Hardstyle plaat nodig heeft. Eenvoud, treffende lyrics, sterke beats en originaliteit.
Heb jij hem al binnen ja? Krijg ik m dinsdag pasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Woehoe, qlimax dvd is een lekkere
Mijn "omleiding" shirtje komt ook ff heerlijk in beeld bij TBY
Dat wel, ik heb ; m ook gedownload, maar ga 'm wel kopen denk ik....zoiets moet gewoon bij de collectiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:48 schreef devv05 het volgende:
Kon niet wachten en heb 'm vast maar gedownload voor een preview. Lekkere dvd, alleen jammer dat leuke stukjes zoals dat kerknummer van A-lusion, Krezip en Zo Verdomd Alleen er niet tussen zitten.
Tby heeft altijd al goede contacten met scantraxx gehad. Hij draait ook op de SWAT feesten en ik denk dat het een kweste van tijd voordat HH en tby samen wat gaan produceren.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:17 schreef 16meter het volgende:
Gister naar Technoboy in Starlight (of all places) geweest.
Draaide veel nieuwe Scantraxx knallers. Subsonic, Blame it, Last of the mohicanz etc.. (veel Headhunterz ja)
ik krijg hem ook volgende week pasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Woehoe, qlimax dvd is een lekkere
Mijn "omleiding" shirtje komt ook ff heerlijk in beeld bij TBY
Ik zie wel een gast met een noicecontrollers shirt, maar ik weet niet of jij dat wasquote:Op zondag 27 januari 2008 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik krijg hem ook volgende week pas![]()
maar volgens mijn kameraad sta ik er ook op
![]()
Haha ja was een geslaagd feestje..ineens gaat de deurbel...staan faistos,jones en scope voor de deur hahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alsnog proficiat sethje
Heb je verder nog een leuke verjaardag gehad ? was er nog een surprise?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja was een geslaagd feestje..ineens gaat de deurbel...staan faistos,jones en scope voor de deur hahaha
quote:The Prophet @ Dieka.
01. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
02. Zany - Sky High
03. Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
04. Unknown - I Feel Hypnotic
05. Headhunterz - Digiwave
06. A-lusion - Veritas
07. Davide Sonar - Sarabande
08. Outsiders - Maneater
09. Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit)
10. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
11. Headhunterz - Subsonic
12. Pavo - Elektronic
13. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
14. Lowriders - Don't Get Back
15. The Pitcher - Underwater
16. Prophet & Wildstylez - Alive
17. SMD - Just Like You
18. The Prophet & Zany - 384.000
19. Southstylers - Crystal
20. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
21. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us!
22. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
23. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
24. Moon - Blow The Speakers
25. SMD - Helemaal Kapot
haha ja toen hebben ze wat gezopen en daarna zijn hun 3 naar xq gegaanquote:Op maandag 28 januari 2008 13:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe SURPRISEEEEEen toen kwamen ze je bier op zuipen ?:P
Dus je was toch op xq joh?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha ja toen hebben ze wat gezopen en daarna naar xq gegaanwas echt lachen
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha ja toen hebben ze wat gezopen en daarna naar xq gegaanwas echt lachen
Ja is een beetje gegroeid het afgelopen jaar...wij gaan ieder feest af etc. en dat word blijkbaaar gewaardeerdquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef NrSiX het volgende:
Je kent ze persoonlijk?
* NrSiX raakt Sethje aan
Haha nee ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 16:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dus je was toch op xq joh?. Hoe vond je het dan?
Haren (Twisted) your home-town?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Tijdens canraval komen Jones en Faistos ook 2 dagen op onze wagen draaien en blijven ze hier van zondag tot en met dinsdag pitten(op zondag is er een groot pleinfeest waar het geluid van 6 wagens word doorgelust en dan 2 uur lang DBSTF & Villain komen). Coen ( Zentiments ) komt ook 2 dagen mee carnaval vieren en Scope kwam waarschijnlijk nog met jones en faistos mee als ie vrij kon krijgen
dus dat word weer een mooie bende
![]()
Yepquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
Binnenkort kan deze jongen ook met de auto naar feestjes, vandaag geslaagd voor praktijkexamen.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
Binnenkort kan deze jongen ook met de auto naar feestjes, vandaag geslaagd voor praktijkexamen.
Lekker setje!quote:
ik denk dat je deze bedoeld :quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Lekker setje!
jezus, ik internet nu ff op mn kamer met mn mobiel als modem! het heeft zeker een uur geduurd om het t downloaden
![]()
Er is wel een tracklist maar k ben lui![]()
welk liedje is dat met dat modemgeluid? Zit in deze set van prophet, zit in de qlimax set dit jaar van prophet en volgens mij zelf OOK nog in de qlimax 05 set van prophet (dvd)
Zeer zeker aanwezig, verjaardag van me broertjequote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik denk dat je deze bedoeld :
09. Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit)
het origineel is zelfs al uit 2004 geloof ik![]()
Nog mensen die naar hardbass gaan? moet ff kijken hoe het zit met mn werk anders ga ik wel, line up is lekker
Line up is goed te doen jaquote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen die naar hardbass gaan? moet ff kijken hoe het zit met mn werk anders ga ik wel, line up is lekker
Dat is Brennan Heart - Rush the rmxquote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Line up is goed te doen jaAlleen zou het goed kunnen dat ik weer eens meega naar nightmare in rotterdam... en 2 weken achter mekaar na een groot feest zit er tegenwoordig niet meer in
!
Nog een vraagje... uit je yearmix, in de intro op 2:40 ongeveer, het liedje voor het nothing else matters.. welke is dat?
hmmkay, is dat wel een beetje n "ouder" liedje dan?quote:
haha dat deuntje is inderdaad van een oudere plaat al weet ik zo niet welke..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:29 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hmmkay, is dat wel een beetje n "ouder" liedje dan?
Want als ik dat liedje hoor heb ik dus echt onwijs kippevel en flasbacks naar een van mn eerste feestjes (2005..) maar kan er de vinger niet op leggen welk feestje
Heb wel moeten lachen eerlijk gezegdquote:01. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
04. Unknown - I Feel Hypnotic
06. A-lusion - Veritas
07. Davide Sonar - Sarabande
11. Headhunterz - Subsonic
16. Prophet & Wildstylez - Alive
17. SMD - Just Like You
18. The Prophet & Zany - 384.000
20. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
22. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
25. SMD - Helemaal Kapot
Leuk om te weten wat er over 8 maanden released gaat worden
quote:After a while we can finally give you more information about our new sublabel on scantraxx, called Evolutionz!
With the problems around Ride with uz, the launch of this new label delayed till the moment we had a good first release. With the last finishing work on our 2 new tracks together with MC Villain called: Evolutionz/Part of the hard, the first release is coming closer and closer. With the track Evolutionz we made clear that we are still up to get the party started, even better then before!
Within short period we will present the releasedate. When that moment comes, we will also give more information about the releases after Evolutionz. With a bit luck we will have some exciting news!
Grtz D&S
Boy een idee? (hardstyle veteraanquote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat deuntje is inderdaad van een oudere plaat al weet ik zo niet welke..(ik denk iets met Rush in de titel..) Maargoed Brennan Heart heeft die sample opnieuw gebruikt voor deze plaat en um vorig jaar gereleased, vandaar dattie in de yearmix van 2007 zit
de met potentie wil ik wel horen. alleen doet de link het nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:43 schreef devv05 het volgende:
Status update:
- Eerste nummer (Family of Light) is nu klaar. Mocht iemand het eindresultaat nog willen horen dan moet je even een PM sturen.
- Nummer van The Rock is ingewikkeld, die zet ik even in de ijskast voor als ik weer wat meer tijd heb, het blijft voor de funMaar gaat zeker nog komen.
- Vandaag met een nieuw nummer begonnen dat mogelijk wel potentie heeft. Aan jullie om te beslissen of ik ermee doorga. Preview link: http://www.megafileupload.com/en/file/42324/unknown-128-mp3.html
Dus laat het even weten
Boeien, het staat mooi bij m'n andere dvd/cd's.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
Qlimax DVD ga ik echt niet kopen. Teveel mooie momenten en vette tracks eruit gelaten en slecht aan elkaar geplakt. Af en toe krijg je een intro te horen en bij het volgende shot krijg je al een ander nummer te horen. 15 minuten per DJ vind ik ook een beetje mager... maar goed ze moeten het toch allemaal op 1 schijfje proppen, misschien volgende keer wat meer in die super langdradige intro's knippen.
Het geld niet waard, mijns inziens.
Goed bezig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass en In Qontrol staan nu op zeker. Deze week ff kaartjes voor halen
Die site ligt de hele tijd down ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
de met potentie wil ik wel horen. alleen doet de link het niet
Ja ik vind het wel wat hebben. misschien een beetje duistere harde zware beat/kick ofzo. lijkt mij opzich wel wat maargoed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die site ligt de hele tijd down ofzo...
FIXED LINK
Het moet een lekker up-tempo nummer worden, heel anders dan m'n vorige. Let niet op de opbouw enzo, want die is er nog niet
staat bij de aftitelingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef 16meter het volgende:
die Qlimax edit van FTS is wel hard beuken zeg.... ik weet nog hoe vet ik dat vond.![]()
En hoe heet dat nummer dat erna komt op de DVD? Hele bekende track, vaak gehoord, maar de titel ken ik niet...
dat zou ik wel eens kunnen zijn, wanneer zie je die precies??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie wel een gast met een noicecontrollers shirt, maar ik weet niet of jij dat was
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
and herequote:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wie volgen er nog meer?
In Qontrol voor 80% zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijken![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
In Qontrol voor 80% zeker
Hardbass voor 50% (is wel mn verjaardag, ff kijken of er hier nog iets gebeurd anders wordt ik 28 -ouwe gek-in de Zilveren-Doooom)
maar eerst zaterdag nog naar de Matrixx
quote:Josh & Wesz vs. Glowiej - I Got You
A1. I Got You
B1. Tempo Pusher
quote:View information about Showtek - We Live For The Music / Scratch Showtek - We Live For The Music / Scratch
A1. We Live For The Music
B1. Scratch
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef NrSiX het volgende:. Komen dr nog andere leuke releases de komende tijd?
Komt niet... Had Bas daar al een tijdje terug over gemaild en deden ze niet uitbrengen dus gebruiken ze alleen als DJ-tool. Of ze moeten al van gedachte zijn veranderd in die tijdquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaia mag wel eens als release komen.. helaas hebben ze daar ook met copyright te makenjammer
Komt ook. Maar wanneer...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?![]()
En evolutionz komt binnekort met part of the hard als B kant. Had liever War coz I'm hard gezien want wat is die break geil zegmja zal wel copyright gezeur mee zijn.
Heb zo ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wie volgen er nog meer?
die is ook zo verschrikkelijk gruwelijk lekker en geilquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Facts:De welbekende kick van de Headhunterz blijft lekker. Dat blijkt maar weer bij "Hate It Or Love It"
bron: freaky.nlquote:headhunterz - subsonic/hate it or love it: 18-02-08
Davide Sonar - sarabande/here we go again 18-02-08
headhunterz vs. wildstylez - blame it/project 1 25-02-08
SMD - just like you/helemaal kapot 25-02-08
You hate me or you love me, trust me.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is ook zo verschrikkelijk gruwelijk lekker en geil![]()
![]()
![]()
Me tooquote:
ik ga overal in meequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
-Wildstylez gaat definitief doorbreken en zich aansluiten bij de grote jongens, zoals Headhunterz dat vorig jaar deed.
-Scope DJ en Frontliner gaan bekend worden bij het grote publiek.
-Ook dit jaar kan niemand zoveel kwaliteitsproducties afleveren als Mr. Technoboy.
-Q-dance gaat een meerdaags festival aankondigen na de '08 editie van DefQon.
FINALLYquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef Silaz het volgende:
[0130] - Josh_And_Wesz_vs_Glowiej_-_I_Got_You-(HC008)-Vinyl-2008-HB
Is allemaal zeer reëel, dus ik ga akkoord. En hopelijk ga ik dit jaar mijn hardstyleforum afkrijgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
-Wildstylez gaat definitief doorbreken en zich aansluiten bij de grote jongens, zoals Headhunterz dat vorig jaar deed.
-Scope DJ en Frontliner gaan bekend worden bij het grote publiek.
-Ook dit jaar kan niemand zoveel kwaliteitsproducties afleveren als Mr. Technoboy.
indeedquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Facts:Het begin gedeelte van K-traxx - straight on 2007 (tuneboy wackie remix) tot aan de break is heer-lijk. ![]()
Ik ga meeeeeeee yeah!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
quote:Subsonic vind ik ook heerlijk.
17 en 18quote:[MU] Showtek_-_We_live_for_the_music-cd-2008-mp3
Artist :: showtek
Title :: we live for the music
Genre :: hardstyle
Year :: 2008
Grabber :: SSF
Encoder :: LAME
Source :: CDDA
Quality :: VBR / 44,1kHz / Joint-Stereo
Streetdate :: 25-01-2008
Ripdate :: 29-01-2008
01. Walt Jenssen - Walt Mart
02. Girl From Hardasia - A Little Beat More
03. Dozer - The Church Of The Darkside
04. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
05. Dutch Master - Killer Beat
06. Zany & DV8 - Distorted
07. Hunter - Shot The Blender
08. Showtek - Scratch
09. Klone - Dragon's Liar (Builder Mix)
10. Showtek - Raver
11. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
12. Tatanka - Let's Rock
13. Noisecontrollers - Rushroom
14. Showtek - We Live For The Music
15. The Hose - Pressure
16. Josh & Wesz - I Got You
17. Deepack & Showtek - Skitzo
18. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Mix)
We shallll ariseeeeeeeeeeee tatatatatataaquote:
Nee ok, mijn Hardcore collectie is niet zo groot, dus vandaar. Maar dan ik weer opgelucht ademhalenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Melodie is in grote lijnen hetzelfde als de melodie van de Na-Goyah remix en 't origineel als ik het zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |