Proficiat gozer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:56 schreef Sethje het volgende:
Gisteren beat control, bfront birthday bash, en een beetje mijn eigen bday want om 12 uur was ik zelf jarig
echt vet gedraaid door iedereen,lekker sfeertje, bier voor 1,20gekken huisssss
ik zou eerst ook gaan, naar Addicted 2 bazz XL · vs. Potje Hous'n, maar ga naar een cabaretvoorstelling en moet er morgenvroeg weer op tijd uit, dus sla ff overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:44 schreef 16meter het volgende:
Vanavond is er niet veel (buiten X-Qlusive Showtek). Misschien maar een keer naar Hengelo.
op Partyflock staat dat hij maandag 28 januari 2008 vrijgegeven wordt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fucking vette line-up voor Hardbass!
de hard 3 cd rip of de volle promo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef 16meter het volgende:
SMD - Just like you
heb ik nu eindelijk in HQ![]()
![]()
Klopt niet, filmpje is al uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou eerst ook gaan, naar Addicted 2 bazz XL · vs. Potje Hous'n, maar ga naar een cabaretvoorstelling en moet er morgenvroeg weer op tijd uit, dus sla ff over
[..]
op Partyflock staat dat hij maandag 28 januari 2008 vrijgegeven wordt...
de lijn is dus:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Klopt niet, filmpje is al uit.
Misschien een van deze uit hun top 10? --> Noisecontrollers – Unbreakable/Macabre(Dj Tool)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Zany draaide gister trouwens een nieuwe van de Noisecontrollers, iets met een vrouwenstem erin maar zou bijgod niet weten hoe die heet. Jullie een idee?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de lijn is dus:
- Zany
- A-lusion
- Brennan Heart
- Alpha Twins
- Showtek Live
- Josh & Wesz
- The Prophet
- Kevin Kaos
- Davide Sonar
- Noisecontrollers Live
- JDX
- Isaac
- Dutch Master
- Activator
- Technoboy
de vetgedrukte spreken mij zeer aan![]()
![]()
niet alles op dance pollution is van techoboy hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zekere lekker plaat
Zappaman_-_Rude_Talk-(POLL288)-WEB-2008
Maar wat wil je....TBY is dé man!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Zany draaide gister trouwens een nieuwe van de Noisecontrollers, iets met een vrouwenstem erin maar zou bijgod niet weten hoe die heet. Jullie een idee?
Unbreakable is hier te horen --> http://www.youtube.com/watch?v=M214awNOWJM hoor geen vrouwenstem in het nummer, dus dan zou het Macabre kunnen zijn. Dissonance is het volgens mij ook niet, want daar zit (nog) geen vocal inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Misschien een van deze uit hun top 10? --> Noisecontrollers – Unbreakable/Macabre(Dj Tool)
zit er ook sterk over te denken om nog een kaartje te halen voor Hard Bassquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:48 schreef 16meter het volgende:
Kaartjes voor Hard Bass en InQontrol zijn binnen
ben niet een super grote fan van Italian Hardstyle, Alpha Twins boeien me ook niet echt, maar heb ze ook heel lang geleden voor het laatst gehoord, dus kan er niet echt over oordelen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
!
Alpha Twins, Dutchmaster, Activator en Technoboy spreken jou niet aan?
als in Qrimetime of als in Qlubtemp??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
op QT
QT als in QrimeTimequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als in Qrimetime of als in Qlubtemp??(en ja, ze stonden op beide feesten
)
Hard 3 CD rip neem ik aan. Promo's zit ik niet zo in.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
de hard 3 cd rip of de volle promo?
Absoluut met je eens, ik zou er niks anders van kunnen makenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:04 schreef LeonH het volgende:
Graceland gister was vet!
Neophyte Live
Zany en TBY vond ik ietswat tegenvallen maja ze draaiden de kneiters dus dat was ok. Beholder & Ballistic daarentegen![]()
![]()
. Ooh wat draaiden ze lekker, heerlijke plaatjes van 2007 en 2006 (Midnight
) en plaatjes van nu (unknown - Forget the world
)
Dus was wel een lekker avondje!
Het is hier altijd zo gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Neophyte LivePok Pok Pokkeherrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |