Yepquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
Binnenkort kan deze jongen ook met de auto naar feestjes, vandaag geslaagd voor praktijkexamen.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
Binnenkort kan deze jongen ook met de auto naar feestjes, vandaag geslaagd voor praktijkexamen.
Lekker setje!quote:
ik denk dat je deze bedoeld :quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Lekker setje!
jezus, ik internet nu ff op mn kamer met mn mobiel als modem! het heeft zeker een uur geduurd om het t downloaden
![]()
Er is wel een tracklist maar k ben lui![]()
welk liedje is dat met dat modemgeluid? Zit in deze set van prophet, zit in de qlimax set dit jaar van prophet en volgens mij zelf OOK nog in de qlimax 05 set van prophet (dvd)
Zeer zeker aanwezig, verjaardag van me broertjequote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik denk dat je deze bedoeld :
09. Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit)
het origineel is zelfs al uit 2004 geloof ik![]()
Nog mensen die naar hardbass gaan? moet ff kijken hoe het zit met mn werk anders ga ik wel, line up is lekker
Line up is goed te doen jaquote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen die naar hardbass gaan? moet ff kijken hoe het zit met mn werk anders ga ik wel, line up is lekker
Dat is Brennan Heart - Rush the rmxquote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Line up is goed te doen jaAlleen zou het goed kunnen dat ik weer eens meega naar nightmare in rotterdam... en 2 weken achter mekaar na een groot feest zit er tegenwoordig niet meer in
!
Nog een vraagje... uit je yearmix, in de intro op 2:40 ongeveer, het liedje voor het nothing else matters.. welke is dat?
hmmkay, is dat wel een beetje n "ouder" liedje dan?quote:
haha dat deuntje is inderdaad van een oudere plaat al weet ik zo niet welke..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:29 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hmmkay, is dat wel een beetje n "ouder" liedje dan?
Want als ik dat liedje hoor heb ik dus echt onwijs kippevel en flasbacks naar een van mn eerste feestjes (2005..) maar kan er de vinger niet op leggen welk feestje
Heb wel moeten lachen eerlijk gezegdquote:01. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
04. Unknown - I Feel Hypnotic
06. A-lusion - Veritas
07. Davide Sonar - Sarabande
11. Headhunterz - Subsonic
16. Prophet & Wildstylez - Alive
17. SMD - Just Like You
18. The Prophet & Zany - 384.000
20. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
22. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
25. SMD - Helemaal Kapot
Leuk om te weten wat er over 8 maanden released gaat worden
quote:After a while we can finally give you more information about our new sublabel on scantraxx, called Evolutionz!
With the problems around Ride with uz, the launch of this new label delayed till the moment we had a good first release. With the last finishing work on our 2 new tracks together with MC Villain called: Evolutionz/Part of the hard, the first release is coming closer and closer. With the track Evolutionz we made clear that we are still up to get the party started, even better then before!
Within short period we will present the releasedate. When that moment comes, we will also give more information about the releases after Evolutionz. With a bit luck we will have some exciting news!
Grtz D&S
Boy een idee? (hardstyle veteraanquote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat deuntje is inderdaad van een oudere plaat al weet ik zo niet welke..(ik denk iets met Rush in de titel..) Maargoed Brennan Heart heeft die sample opnieuw gebruikt voor deze plaat en um vorig jaar gereleased, vandaar dattie in de yearmix van 2007 zit
de met potentie wil ik wel horen. alleen doet de link het nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:43 schreef devv05 het volgende:
Status update:
- Eerste nummer (Family of Light) is nu klaar. Mocht iemand het eindresultaat nog willen horen dan moet je even een PM sturen.
- Nummer van The Rock is ingewikkeld, die zet ik even in de ijskast voor als ik weer wat meer tijd heb, het blijft voor de funMaar gaat zeker nog komen.
- Vandaag met een nieuw nummer begonnen dat mogelijk wel potentie heeft. Aan jullie om te beslissen of ik ermee doorga. Preview link: http://www.megafileupload.com/en/file/42324/unknown-128-mp3.html
Dus laat het even weten
Boeien, het staat mooi bij m'n andere dvd/cd's.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
Qlimax DVD ga ik echt niet kopen. Teveel mooie momenten en vette tracks eruit gelaten en slecht aan elkaar geplakt. Af en toe krijg je een intro te horen en bij het volgende shot krijg je al een ander nummer te horen. 15 minuten per DJ vind ik ook een beetje mager... maar goed ze moeten het toch allemaal op 1 schijfje proppen, misschien volgende keer wat meer in die super langdradige intro's knippen.
Het geld niet waard, mijns inziens.
Goed bezig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass en In Qontrol staan nu op zeker. Deze week ff kaartjes voor halen
Die site ligt de hele tijd down ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
de met potentie wil ik wel horen. alleen doet de link het niet
Ja ik vind het wel wat hebben. misschien een beetje duistere harde zware beat/kick ofzo. lijkt mij opzich wel wat maargoed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die site ligt de hele tijd down ofzo...
FIXED LINK
Het moet een lekker up-tempo nummer worden, heel anders dan m'n vorige. Let niet op de opbouw enzo, want die is er nog niet
staat bij de aftitelingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef 16meter het volgende:
die Qlimax edit van FTS is wel hard beuken zeg.... ik weet nog hoe vet ik dat vond.![]()
En hoe heet dat nummer dat erna komt op de DVD? Hele bekende track, vaak gehoord, maar de titel ken ik niet...
dat zou ik wel eens kunnen zijn, wanneer zie je die precies??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie wel een gast met een noicecontrollers shirt, maar ik weet niet of jij dat was
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
and herequote:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wie volgen er nog meer?
In Qontrol voor 80% zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijken![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
In Qontrol voor 80% zeker
Hardbass voor 50% (is wel mn verjaardag, ff kijken of er hier nog iets gebeurd anders wordt ik 28 -ouwe gek-in de Zilveren-Doooom)
maar eerst zaterdag nog naar de Matrixx
quote:Josh & Wesz vs. Glowiej - I Got You
A1. I Got You
B1. Tempo Pusher
quote:View information about Showtek - We Live For The Music / Scratch Showtek - We Live For The Music / Scratch
A1. We Live For The Music
B1. Scratch
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef NrSiX het volgende:. Komen dr nog andere leuke releases de komende tijd?
Komt niet... Had Bas daar al een tijdje terug over gemaild en deden ze niet uitbrengen dus gebruiken ze alleen als DJ-tool. Of ze moeten al van gedachte zijn veranderd in die tijdquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaia mag wel eens als release komen.. helaas hebben ze daar ook met copyright te makenjammer
Komt ook. Maar wanneer...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?![]()
En evolutionz komt binnekort met part of the hard als B kant. Had liever War coz I'm hard gezien want wat is die break geil zegmja zal wel copyright gezeur mee zijn.
Heb zo ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wie volgen er nog meer?
die is ook zo verschrikkelijk gruwelijk lekker en geilquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Facts:De welbekende kick van de Headhunterz blijft lekker. Dat blijkt maar weer bij "Hate It Or Love It"
bron: freaky.nlquote:headhunterz - subsonic/hate it or love it: 18-02-08
Davide Sonar - sarabande/here we go again 18-02-08
headhunterz vs. wildstylez - blame it/project 1 25-02-08
SMD - just like you/helemaal kapot 25-02-08
You hate me or you love me, trust me.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is ook zo verschrikkelijk gruwelijk lekker en geil![]()
![]()
![]()
Me tooquote:
ik ga overal in meequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
-Wildstylez gaat definitief doorbreken en zich aansluiten bij de grote jongens, zoals Headhunterz dat vorig jaar deed.
-Scope DJ en Frontliner gaan bekend worden bij het grote publiek.
-Ook dit jaar kan niemand zoveel kwaliteitsproducties afleveren als Mr. Technoboy.
-Q-dance gaat een meerdaags festival aankondigen na de '08 editie van DefQon.
FINALLYquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef Silaz het volgende:
[0130] - Josh_And_Wesz_vs_Glowiej_-_I_Got_You-(HC008)-Vinyl-2008-HB
Is allemaal zeer reëel, dus ik ga akkoord. En hopelijk ga ik dit jaar mijn hardstyleforum afkrijgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
-Wildstylez gaat definitief doorbreken en zich aansluiten bij de grote jongens, zoals Headhunterz dat vorig jaar deed.
-Scope DJ en Frontliner gaan bekend worden bij het grote publiek.
-Ook dit jaar kan niemand zoveel kwaliteitsproducties afleveren als Mr. Technoboy.
indeedquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Facts:Het begin gedeelte van K-traxx - straight on 2007 (tuneboy wackie remix) tot aan de break is heer-lijk. ![]()
Ik ga meeeeeeee yeah!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Voorspellingen 2008
quote:Subsonic vind ik ook heerlijk.
17 en 18quote:[MU] Showtek_-_We_live_for_the_music-cd-2008-mp3
Artist :: showtek
Title :: we live for the music
Genre :: hardstyle
Year :: 2008
Grabber :: SSF
Encoder :: LAME
Source :: CDDA
Quality :: VBR / 44,1kHz / Joint-Stereo
Streetdate :: 25-01-2008
Ripdate :: 29-01-2008
01. Walt Jenssen - Walt Mart
02. Girl From Hardasia - A Little Beat More
03. Dozer - The Church Of The Darkside
04. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
05. Dutch Master - Killer Beat
06. Zany & DV8 - Distorted
07. Hunter - Shot The Blender
08. Showtek - Scratch
09. Klone - Dragon's Liar (Builder Mix)
10. Showtek - Raver
11. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
12. Tatanka - Let's Rock
13. Noisecontrollers - Rushroom
14. Showtek - We Live For The Music
15. The Hose - Pressure
16. Josh & Wesz - I Got You
17. Deepack & Showtek - Skitzo
18. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Mix)
We shallll ariseeeeeeeeeeee tatatatatataaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |