Die site ligt de hele tijd down ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
de met potentie wil ik wel horen. alleen doet de link het niet
Ja ik vind het wel wat hebben. misschien een beetje duistere harde zware beat/kick ofzo. lijkt mij opzich wel wat maargoed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die site ligt de hele tijd down ofzo...
FIXED LINK
Het moet een lekker up-tempo nummer worden, heel anders dan m'n vorige. Let niet op de opbouw enzo, want die is er nog niet
staat bij de aftitelingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef 16meter het volgende:
die Qlimax edit van FTS is wel hard beuken zeg.... ik weet nog hoe vet ik dat vond.![]()
En hoe heet dat nummer dat erna komt op de DVD? Hele bekende track, vaak gehoord, maar de titel ken ik niet...
dat zou ik wel eens kunnen zijn, wanneer zie je die precies??quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie wel een gast met een noicecontrollers shirt, maar ik weet niet of jij dat was
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef mstx het volgende:
Binnenkort kan deze jongen ook met de auto naar feestjes, vandaag geslaagd voor praktijkexamen.
and herequote:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wie volgen er nog meer?
In Qontrol voor 80% zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje voor In Qontrol zaterdag al gehaald, voor Hard Bass nog even kijken![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
In Qontrol voor 80% zeker
Hardbass voor 50% (is wel mn verjaardag, ff kijken of er hier nog iets gebeurd anders wordt ik 28 -ouwe gek-in de Zilveren-Doooom)
maar eerst zaterdag nog naar de Matrixx
quote:Josh & Wesz vs. Glowiej - I Got You
A1. I Got You
B1. Tempo Pusher
quote:View information about Showtek - We Live For The Music / Scratch Showtek - We Live For The Music / Scratch
A1. We Live For The Music
B1. Scratch
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef NrSiX het volgende:. Komen dr nog andere leuke releases de komende tijd?
Komt niet... Had Bas daar al een tijdje terug over gemaild en deden ze niet uitbrengen dus gebruiken ze alleen als DJ-tool. Of ze moeten al van gedachte zijn veranderd in die tijdquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaia mag wel eens als release komen.. helaas hebben ze daar ook met copyright te makenjammer
Komt ook. Maar wanneer...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Skitzo zou uitkomen?![]()
En evolutionz komt binnekort met part of the hard als B kant. Had liever War coz I'm hard gezien want wat is die break geil zegmja zal wel copyright gezeur mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |