Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TT en een typo in de OP gecorrigeerd
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
ja, alles lekker, ik heb een bange kat op schoot
Nee, je dee de boldtag niet goed in de opquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!
(en hoeksje is geen spelfout trouwens, dat moet zo)
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopenquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!
KUTquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, je dee de boldtag niet goed in de op
en rokershoeksje moest met een hoofdletter
Ja geen wonder dat hij bang is nu dan............Hondje slaapt trouwens nu. Ik zag net wel een kerel met een melkbus door de straat sjouwen............als dat maar goed gaat! (Ja ik woon in Brabant he, karbietschieten is hier nogal hip).quote:Op maandag 31 december 2007 16:26 schreef murp het volgende:
[..]
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopen
Ja dan check ik je vanavond wel zekerquote:Op maandag 31 december 2007 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
Lapo van het jaar.
Het is mij.. Zorro.quote:Op maandag 31 december 2007 20:28 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja dan check ik je vanavond wel zeker
Hoi lieverd. Nee hoor, ik paf gewoon door.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef PeZu het volgende:
alle rokers zijn verdwenen![]()
1 januari & goede voornemens, doen het hoeksje laten verschrompelen
oeh sterkte beebquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Nee hoor, ik paf gewoon door.
Ben alleen ziek op het moment. Gister tijdens de nieuwjaarsborrel bij de family iets verkeerds gegeten denk ik. Sinds gistermiddag een uurtje of vijf is de wcpot mijn beste vriend. Heb de hele nacht opgezeten....![]()
![]()
Fijn hoor, al die hartjes telkens........superleuk voor je!quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh sterkte beeb
ik ga nog ff mijn bed in want
ik werd wakker gesmst maar hoef eik nog lang niet op
majaheh
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.
Ludo heeft een FOK!-baal week , PeZu ligt te neuken en Oranjekoek is op vakantie!
En nu moet ik weer werken....
Een goeie gokquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hoe weet jij dat_!
maar je bent beter
vanaaf nelaas nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een goeie gok![]()
Ja gelukkig was het eenmalig. Toch iets verkeerd gegeten dus en niet de gevreesde buikgriep die hier in Brabant heerst.....
Ik heb geen zin om te rokershoeksjen vandaag.......Ik ga een boek lezen en misschien nog ff in de CUL SC babbelen...............quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaaf nelaas niet![]()
morgen weer, de rest van het weekend
ja iedereen is ziek lijkt wel![]()
En waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.
Ludo heeft een FOK!-baal week , PeZu ligt te neuken en Oranjekoek is op vakantie!
En nu moet ik weer werken....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?![]()
Gewoon druktes in de sociale kringen, mooi hè. Had je niet verwacht van deze FOK! held, is het niet?
Alleen ik heb pijn in mijn kop bij het draaien van mijn ogen, heel bizar. Zeg nu niet: dat moet je dan maar niet doen. Deze opmerking heb ik al vaak genoeg gehoord vandaag.
Heb je er dan ook meerdere dagen last van? Ik raak er knettergek van en ben in staat om de dokter te bellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik was gewoon aan het gokken hoor Ludootje......draai nu maar niet met je ogen, want dat doet pijn....
Ik ken het gevoel overigens, is nie fijn.....
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, ik heb toch lang genoeg geslapen (lag om half 12 in bed en heb tot negen uur geslapen).........
Dan zou ik hem maar iets heel goeds in het zicht stellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:14 schreef Tezz het volgende:
Oh en nu moet ik nog een gemeen slinks plan bedenken, want ik wil met mijn man naar de Ikea.....Hoe ga ik hem meekrijgen, hmmm....
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar iets heel goeds in het zicht stellen.
Ja kan. Het klinkt als iets migraine-achtigs. Of ben je met oud/nieuw met je zatte bek van je fiets gevallen en heb je een lichte hersenschudding of zo??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er dan ook meerdere dagen last van? Ik raak er knettergek van en ben in staat om de dokter te bellen.
Misschien te lang geslapen? Dan blijf je de gehele dag duf.
Sowieso geen gekke dingen gedaan bij oud&nieuw op de fiets ofzo, was al weer redelijk nuchter op de terugweg en weet ook nog precies wat daar allemaal gebeurd is. Dat is dus uitgesloten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kan. Het klinkt als iets migraine-achtigs. Of ben je met oud/nieuw met je zatte bek van je fiets gevallen en heb je een lichte hersenschudding of zo??
Leuk deuntje op de achtergrond?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:47 schreef Tezz het volgende:
Man heeft nachtdienst gehad dus ligt nog in bed.....ik hang inmiddels al weer vier minuten in de wacht bij de belastingtelefoon.............
daft punk -alivequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk deuntje op de achtergrond?
en is de aids te genezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zo naar de dokter jeweets. Hij had nog plaatsje vrij, nice.
Terminaalquote:
wtf is dat nu voor iets raarsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er weinig last van, alleen niet teveel met me ogen bewegen.
Bedankt iig.
waar je last van hebt dat het erger wordt als je je ogen beweegtquote:
Ja het zit min of meer achter me ogen. Als ik mijn ogen in neutrale stand heb staan heb ik er niet tot nauwelijks last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar je last van hebt dat het erger wordt als je je ogen beweegt
lastig manquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja het zit min of meer achter me ogen. Als ik mijn ogen in neutrale stand heb staan heb ik er niet tot nauwelijks last van.
wrom moest je dan ook persee nu lieve tezzzzzzzquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
OMFG ik wil nooit, echt noooit meer naar IKEA in de kerstvakantie. Jajaja ik heb het zwart op wit moeten zetten van mijn man, maar dat geeft niet, want ik wil het echt NOOIT meer.
De weg er naar toe (normaal gesproken 30 minuutjes) duurde zowat anderhalf uur en in de file staan is nooit leuk. Aangekomen op de parkeerplaats stonden snotapen het verkeer te regelen, dus dan weet je wel hoe druk het was. Binnen was het schuifelen en aanschuiven...............Koffie drinken zat er niet in (ik ga dus echnie een uur in de rij staan en dan staand mijn koffie naar binnen slurpen). Achter in de winkel viel het wel mee en kon je toch nog wel een beetje ongestoord rondkijken, maar toch....pfff......Ik was erg blij dat ik weer thuis was en ben voorlopig genezen van IKEA.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had Tezz.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar gaat het nog lukken, de Ikea? Bleek stervensdruk te wezen gisteren enzo, ik wil je veel succes wensen als je daar naar toe moet..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ga in bad. In een bubbelbad. Zo. FF de Ikea stress afwassen.
ligt eraan wat je kooptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Bij de Ikea hoef je niet door het magazijn te sjouwen toch, je rekent af en je bestelling wordt bij elkaar gezocht? Tenminste in Breda..?
Tot bubbeeeeells Tezz!
Nee hoor, in Eindhoven loop je naar de kassa door het magazijn, en daar mag je zelf je spullen zoeken. Bij grootte producten word je geholpen, maar feitelijk moet je het zelf doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Bij de Ikea hoef je niet door het magazijn te sjouwen toch, je rekent af en je bestelling wordt bij elkaar gezocht? Tenminste in Breda..?
Tot bubbeeeeells Tezz!
ik zag het ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek! Welk modje loopt mijn posts in dat topic van dat knulletje te deleten.
ooh jij snodaardquote:
Ik half uurtje minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jij snodaard
ik moet me vervelen tot ong 22.00
ik hoop met hetzelfde eindresultaatquote:
ff naar het café.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop met hetzelfde eindresultaat_!
quote:
neequote:
have fun, ik moet iigg nog ff wachtenquote:
Ach is toch leuk man.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun, ik moet iigg nog ff wachten![]()
pff zo erg had ik mezelf nooit zien zitten, leifde![]()
echt
ja leuk is het wel, maar snap mezelf soms niet meer, echtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach is toch leuk man.
Ik denk dat het hier wat later wordt, al die arme zielen moesten werken op koopavond.
Ja het is aan de ene kant zo ontzettend mooi, maar aan de andere kant zo vervelend. Je kan je gewoon niet concentreren op andere dingen die ook moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk is het wel, maar snap mezelf soms niet meer, echt
ik bedoel ik ben weleens verleifd geweest maar zoals nu, bizar gewoon![]()
koopavond? ooh ja kleine dorpie zeker
geen idee eik kom er nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja het is aan de ene kant zo ontzettend mooi, maar aan de andere kant zo vervelend. Je kan je gewoon niet concentreren op andere dingen die ook moeten gebeuren.
Zijn er in Zeeland überhaupt grote dorpen/steden dan?
Als de grote steden Middelburg, Vlissingen, Terneuzen en Goes zijn..quote:
hehe nee andere dingen aan oa mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! vrij weekend?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! vrij weekend?
en weer helemaal opgeknapt tezzzjequote:
Ja gelukkig wel! En zelfs al weer genezen van het IKEA-avontuur, want ben vandaag weer met mijn man (jajaja hij is gek ik weet het) naar een woonwinkel geweest! Maar dit keer wel een mooie, geen IKEA spul en geen IKEA taferelen.....quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! En zelfs al weer genezen van het IKEA-avontuur, want ben vandaag weer met mijn man (jajaja hij is gek ik weet het) naar een woonwinkel geweest! Maar dit keer wel een mooie, geen IKEA spul en geen IKEA taferelen.....
Mooie butlertray gescored en die staat nu mooi te wezen in mijn kamer met mooie karafjes en drankjes er op....
Dat is geen geld!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn gisteren ook ff langs een meubelzaak gelopen, zagen we een leuk bankje 2 zits maar 4600 euro
Hoi!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn goede voornemen voor 2008....gewoon blijven roken...![]()
![]()
ok ok..miss iets mnder maar das door omstandigheden...![]()
![]()
ow ja...hoi...![]()
![]()
tja...k geloof niet in goede voornemens en al helemaal niet in gedwongen stoppen met roken...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Dat is ook mijn goede voornemen! Nu maar hopen dat ik dat vol kan blijven houden.
hee jij hierquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn goede voornemen voor 2008....gewoon blijven roken...![]()
![]()
ok ok..miss iets mnder maar das door omstandigheden...![]()
![]()
ow ja...hoi...![]()
![]()
ik, als echte verslaafde, heb er wel voor gezorgd dat er bij mij op het werk niet meer in de kantine wordt gerookt...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil voor dat rookverbod misschien wel stoppen, althans het lijkt me makkelijk dan gestopt te zijn. Of ik die poging ook daadwerkelijk ga ondernemen is weer een andere vraag..
uhuh maar jij rookt helemaal niet zoveel althansquote:
dat zeg ik....omstandigheden..quote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar jij rookt helemaal niet zoveel althans
oohwquote:
naar je bezoek jij en je hoofd erbij houden....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
![]()
ik rook helemala niet meer maja wrom vertel ik jou dat
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naar je bezoek jij en je hoofd erbij houden....![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Koek, hoe was het bij 'ze Germans'?
ja die duitsers weten wel wat gastvrijheid isquote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
helemaal super! Wat zijn Duitsers leuke mensen! Ik ben nog geen chagrijnige duitser tegengekomen.
We hebben heerlijk gegeten, in Willingen hebben we nog 2 dagen met het snowboard gespeeld. Bij het huisje lag een heel klein beetje sneeuw. Er is maar 1 dag sneeuw gevallen. gek om te zien dat aan de ene kant van het dorp een heel pak sneeuw ligt en aan de andere kant helemaal niks.
Zodra we het bord WIntersberg zagen was alles spierwit haha, heel gek. Willingen... net zo. Het huisje zelf was ook heel gezellig, bijna alle kachels hadden het de week ervoor begeven dus we hebben flink de openhaard opgestookt.De badkamer was ijssss en ijsssskoud. We hebben een hele leuke week achter de rug, het is zo jammer dat het zo snel voorbij gaat. Ik wou helemaal niet naar huis! En.. hier zit ik weer.. alsof ik nooit weggeweest ben.
![]()
haha we waren denk het eerste nwe fokstel van 2008quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
wahaaaa super, Fok!~Stel 2008! PeZu en JJ!
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
wahaaaa super, Fok!~Stel 2008! PeZu en JJ!
dat WEET ik wel heeeeel zeker...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha we waren denk het eerst enwe fokstel van 2008
beetje jammer dat we elkaar nog maar zo weinig hebbeb gezien hehquote:Op zondag 6 januari 2008 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat WEET ik wel heeeeel zeker...![]()
Duitsers zijn veel meer open heb ik wel eens gelezen. De Duitsers die in Zeeland komen daarentegen zie ik vaak het liefst weer linea recta omkeren.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
helemaal super! Wat zijn Duitsers leuke mensen! Ik ben nog geen chagrijnige duitser tegengekomen.
We hebben heerlijk gegeten, in Willingen hebben we nog 2 dagen met het snowboard gespeeld. Bij het huisje lag een heel klein beetje sneeuw. Er is maar 1 dag sneeuw gevallen. gek om te zien dat aan de ene kant van het dorp een heel pak sneeuw ligt en aan de andere kant helemaal niks.
Zodra we het bord WIntersberg zagen was alles spierwit haha, heel gek. Willingen... net zo. Het huisje zelf was ook heel gezellig, bijna alle kachels hadden het de week ervoor begeven dus we hebben flink de openhaard opgestookt.De badkamer was ijssss en ijsssskoud. We hebben een hele leuke week achter de rug, het is zo jammer dat het zo snel voorbij gaat. Ik wou helemaal niet naar huis! En.. hier zit ik weer.. alsof ik nooit weggeweest ben.
![]()
naja... JA!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...valt het echt zo op dan...???
![]()
Wat? Dat PeZu een bundel van zijn fobo kan maken met daarin jouw posts?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...valt het echt zo op dan...???
![]()
heb je de mijne al gezien...???quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Dat PeZu een bundel van zijn fobo kan maken met daarin jouw posts?
Na deze vakantie heb ik echt een hele andere kijk op Duitsers, ze beginnen gewoon een praatje ( in Duits, dat wel) en zijn gewoon heel erg aardig.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Duitsers zijn veel meer open heb ik wel eens gelezen. De Duitsers die in Zeeland komen daarentegen zie ik vaak het liefst weer linea recta omkeren.
Openhaardje stoken blijft toch altijd wel leuk voor kinderen, maar ook zeker voor de mannen.![]()
Eigenlijk heb je dus net zoveel dagen dat er sneeuw viel als bij ons hier.
Vakanties gaan altijd te snel voorbij.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je de mijne al gezien...???![]()
ja dat heb je...jij glurder..![]()
![]()
ik ook... ik ook!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je de mijne al gezien...???![]()
ja dat heb je...jij glurder..![]()
![]()
Ik mag niet met vreemden pratn van mijn moederquote:Op maandag 7 januari 2008 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en niet eens posten en ook nog anoniem...???
oww...dus ik ben een vreemde...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemden pratn van mijn moeder
Nee nu niet meer, niet helemaal tenminste..quote:Op maandag 7 januari 2008 00:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww...dus ik ben een vreemde.....interessant..
![]()
alles behalvequote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kwist niet dat we een ramp waren...
hahaaa. wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:
nou dat ineens..eeuuh...ja een beetje wel ja..quote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa. wat niet is kan nog komen natuurlijkMaareh hoe hebben julllie elkaar ontmoet? Ineens was je verliefd...
haha moeder koek's kruisverhoorquote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa. wat niet is kan nog komen natuurlijkMaareh hoe hebben julllie elkaar ontmoet? Ineens was je verliefd...
PF?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dat ineens..eeuuh...ja een beetje wel ja..![]()
...en PF heeft een beetje meegeholpen..
denk Pink en zeg Floyd...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PF?
De afkorting PF doet me denken aan PartyFlock maar dat zal het niet wezen.
Gezien je post geschiedenis was dat stiekem al door mijn gedachten gewandeldquote:
Ik wil nog veel meer weten natuurlijk, maar dat zal wel komenquote:
Oké, duidelijk.quote:
was er sind mei niet eens meer geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gezien je post geschiedenis was dat stiekem al door mijn gedachten gewandeld
Mogen wij die ook zien?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
Vanmiddag een foto genomen met 2 vrienden die we aan vriend geven die vanaf volgende week 6 maanden stage gaat lopen in het buitenland. We hebben een pose aangenomen die bij hun thuis hangt met zijn broertje waar we hem altijd belachelijk meemaakte. Net bewerkt en een Caribisch zandstrandje erachter gezet, wordt wel lachen.
Jij bent echt een onderzoek gestart, Oranje R de koek.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gezien je post geschiedenis was dat stiekem al door mijn gedachten gewandeld
hahaaa Ik geloof dat dat het enige was dat mij opvielquote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was er sind mei niet eens meer geweest...![]()
Stuur maar een Pmetje!quote:
Grappoig, Ludo mijn vriend zei vanmiddag nog dat ik detective moest worden hahahaaquote:Op maandag 7 januari 2008 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent echt een onderzoek gestart, Oranje R de koek.
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verse sap is heerlijk ...![]()
maar moet nu ff niet aan eten denken...
en ik ben weer toe aan vakantie....quote:Op maandag 7 januari 2008 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word er maar moe van, dat vakantie houden.
ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik ben weer toe aan vakantie....
ik mag niet meequote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga sowieso op vakantie met mijn zoon, geen idee waar maar wel ergens waar het warm is....maar een paar dagen zonder kido's, zon, rust, strand...mwoa..
![]()
je wilt rustquote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar haal jij die conclusie uit...
die drolbaars is idd verdwenenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, die Broekpoepert zien we hier ook nooit meer, verrader.
Die is ook alweer een tijdje weg inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, die Broekpoepert zien we hier ook nooit meer, verrader.
Ja!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
die drolbaars is idd verdwenen
evenals, berenanus, harajuku, tyler durden ect etc
maar JJ is nu wel hier
betersjap koekiequote:
En dat vindt jij erg?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
je spamt het hoeksje een beetje vol koek
Raar he met die ogen. Dat heb ik ook wel gehad, maar toen had ik voorhoofdholteontsteking.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Oh beterschap Koek.
Zelf niet tot nauwelijks nog last van die pijnlijke oogbewegingen.Ik voel het nog wel, maar hinderlijk is het niet meer en heb dan ook geen medicijnen meer ingenomen. Nu alleen beetje last van een lekker hoestje..
jaquote:
Voor wat heb je een busje nodig dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
Vandaag hebben we een andere auto voor mijn vriend gehaald, een Mercedes Vito, nu maar hopen dat die nog een tijdje meegaat!
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zie geen verwijder knop staan, het spijt me.
fok is weer rfocking traag..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef PeZu het volgende:
leuke
[..]
![]()
leuek auto zo'n vito
@jj ja ik riep je, kom je nog
En lekker gaan slapen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
En ik ben nog steeds kots aan het ruimen..........zielig hoor, ziek kindje.....Zegt die lieverd vannacht ook nog: mam, ga maar lekker naar bed hoor, ik spuug wel alleen...........OHHHH dan smelt een moederhart hoor!
ik ken het...of pas 's ochtends horen dat ze in de nacht ziek zijn geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
En ik ben nog steeds kots aan het ruimen..........zielig hoor, ziek kindje.....Zegt die lieverd vannacht ook nog: mam, ga maar lekker naar bed hoor, ik spuug wel alleen...........OHHHH dan smelt een moederhart hoor!
d emijn is wat ontregeld de laatse weeek maar kan niet zeggen dat ik het erg vindquote:
Je post ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
mijn nachtrust is de laatse week wat ontre
[..]
d emijn is wat ontregeld de laatse weeek maar kan niet zeggen dat ik het erg vind
ooowquote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
dat is standaard, typtyfusquote:
dat heb ik met de lotto uitslagenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet stoppen met het lezen van reisverslagen, ik raak er depressief van.
ik wa shelemaal vergeten het winnende lot te kopenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
En de uitslag van de oudejaarsloterij.
Het kwam wel in de buurt..
Iemand was me voor. Naar het schijnt gekocht in hetzelfde postkantoor als waar wij, ik enquote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wa shelemaal vergeten het winnende lot te kopen
ben vorig jaar naar Moorea ( Tahiti) geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet stoppen met het lezen van reisverslagen, ik raak er depressief van.
gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand was me voor. Naar het schijnt gekocht in hetzelfde postkantoor als waar wij, ik en, hem gekocht hadden.
Hij was in Zeeland gevallen hè!
Echt, ik heb nog zoveel ideeën. Wil de Trans Mongolië Express nog doen, die misschien van de zomer. Heel misschien! Verder nog backpacken door Azië, Afrika, Australië en Nieuw Zeeland. Nog eens terug naar Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar Moorea ( Tahiti) geweest...![]()
...miss een ideetje..
![]()
God is een oneerlijke zak! Die mensen hadden het vast niet zo hard nodig als ik.quote:
eensch op 1 na vd veranderingquote:Op maandag 7 januari 2008 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
tja..op mijn verlang lijstje staat:
New Zeeland;
Zuid Afrika;
Japan;
Zuid Amerika
dus moet ook weer flink sparen...![]()
sud-afriekquote:Op maandag 7 januari 2008 22:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow......das idd nieuw...
...welke?
doetquote:
quote:
quote:
doet me weinigquote:
Azïe doet meweinig en trek me niet echt aan...maar de Japanse cultuur..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zijn de zelfde als mij, alleen heb ik maar gewoon het gehele continent genoemd, omdat ik die gewoon in zijn totaliteit wil zien.
doen we eerst de anderequote:Op maandag 7 januari 2008 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
multi quote ftw...![]()
![]()
tis daar wel heel erg mooi hoor..
Wat burgerlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil alleen maar naar FrankrijkIerland en Schotland lijken me ook super!
mijn zoon en ik zijn, echt waar aa het kijken om te trekken door Ierland en Schotland deze zomer..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef oranjekoek het volgende:
Ik wil alleen maar naar FrankrijkIerland en Schotland lijken me ook super!
you name it babe..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik wil vakantie
en ik wil het met euh ja
well
een afgelegen bounty eilandquote:Op maandag 7 januari 2008 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
you name it babe..![]()
![]()
![]()
heb ik net een chocokoekie naast mijn lptop neergelegd, wilde um pakken...is de chocola ervan af gesmolten...
Frans Polynesië, die staat ook nog op mijn lijst.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
een afgelegen bounty eiland
eerst emenselijk contact is een uur vliegen
geneog boodschappen (niet zo moeilijk met on ons)
ja daar was ik dus afgelopen zomer...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frans Polynesië, die staat ook nog op mijn lijst.
hahaa Ja! inderdaad! De laatste jaren weinig vakantie gehad dus dan ben je snel tevredenquote:
Maar dan Hiva Toa oid?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja daar was ik dus afgelopen zomer.....maar ga alsjeblieft niet maar Bora Bora..wat een
eiland zeg...
En dan kom je Ludo tegen met zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
een afgelegen bounty eiland
eerst emenselijk contact is een uur vliegen
geneog boodschappen (niet zo moeilijk met on ons)
Je wil alleen maar naar..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa Ja! inderdaad! De laatste jaren weinig vakantie gehad dus dan ben je snel tevreden
Over reizen dan hè.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wil alleen maar naar..
Jij vergeet te dromen.
Dat zal nog wel aantal jaar duren denk ik. Komt toch een beetje achteraan op het lijstje. Plus de geld kwestie..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dan kom je Ludo tegen met zijn
het is mij, LUDOquote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En dan kom je Ludo tegen met zijn
Bora Bora is idd erg mooi als je alleen aar dan ook alleen witte stranden wilt zien..want meer is er niet en het is daar vies en er zijn niet eens fatsoenlijke wegen aangelegd...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan Hiva Toa oid?
Bora Bora, wat is daar mis mee?
Maar die vakantie zou bij mij enkel in teken staan van het strand denk ik. Nu ik erover nadenk, best zonde dan ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Bora Bora is idd erg mooi als je alleen aar dan ook alleen witte stranden wilt zien..want meer is er niet en het is daar vies en er zijn niet eens fatsoenlijke wegen aangelegd.....en omdat het zo'n "prestige"eiland is, loop je dus alleen maar tussen kakkers....
..Moorea daarintegen, is echt mooi..heel veel te zien, ontzettend veel te doen en je kunt er voor vrij weinig geld verblijven. echt de moeite waar dus...
![]()
Nee zeg! We moeten dingen doen! Ik wil alles zien wat er te zien valt! alles beleven wat er te beleven valt!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die vakantie zou bij mij enkel in teken staan van het strand denk ik. Nu ik erover nadenk, best zonde dan ja.
Ik niet, nuchter as hell.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja ik ben nogal een dromer hahaaa
Maar dan ben ik al in: Azië, Afrika, Australië en Nieuw Zeeland geweest hè, waar ik wel alles gezien heb wat er te zien viel.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee zeg! We moeten dingen doen! Ik wil alles zien wat er te zien valt! alles beleven wat er te beleven valt!![]()
Zonde van je tijd, aan het strand liggen
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan ben ik al in: Azië, Afrika, Australië en Nieuw Zeeland geweest hè, waar ik wel alles gezien heb wat er te zien viel.
eensch...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee zeg! We moeten dingen doen! Ik wil alles zien wat er te zien valt! alles beleven wat er te beleven valt!![]()
Zonde van je tijd, aan het strand liggen
pff blijft bijnageen tijd meer over voor ...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eensch.....met haaien zwemmen, met dolfijnen zwemmen, safaries doen, canoëen, snorkelen, duiken..
![]()
ja heelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MurpBevalt het een beetje, Mod zijn?
Het is dan ook verre van waar. Het is of super óf klote, nooit daartussenin.quote:
Do not try this at home. De enige safari die ik meegemaakt heb was in de beeksebergen hahaa. Maar inderdaad, je tijd goed gebruiken!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eensch.....met haaien zwemmen, met dolfijnen zwemmen, safaries doen, canoëen, snorkelen, duiken..
![]()
Ben jij ok zo dol op sjoelen? het schijnt weer helemaal in te komenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff blijft bijnageen tijd meer over voor ...
murp..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef murp het volgende:
[..]
ja heelijk![]()
alleen heb ik vandaag gesport en ben ik helemaal kapot
Sporten is ook niet goed voor een mens, je zou eens een sigaretje moeten proberen!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef murp het volgende:
[..]
ja heelijk![]()
daar is ALTIJD wel tijd voor,...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff blijft bijnageen tijd meer over voor ...
neequote:Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben jij ok zo dol op sjoelen? het schijnt weer helemaal in te komen
Ja! 2 jaar geleden keer een tentje opgezet met wat vrienden op een eilandje in het Veerse Meer, kampvuurtjes bouwen, visser en bier drinken. Hadden we bootje gehuurd.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
Ben je al eens in Zeeland op vakantie geweest Ludo?
Ja beste Leeuw, het was weer uw dag niet vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is dan ook verre van waar. Het is of super óf klote, nooit daartussenin.
Super toch! dat is supergezellig!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja! 2 jaar geleden keer een tentje opgezet met wat vrienden op een eilandje in het Veerse Meer, kampvuurtjes bouwen, visser en bier drinken. Hadden we bootje gehuurd.
Maar serieus, écht vakantie. Hell no.
Die 2 mannetjes die hem aanvallen op dat filmpje, zijn die gay of wat? Wat een doetjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:30 schreef murp het volgende:
[..]
ja heelijk![]()
Sterrenbeelden.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja beste Leeuw, het was weer uw dag niet vandaag.
Ja! Ik ben een leeuw, Ludo, mijn vriend is de 11e jarig dus ook een leeuwquote:Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterrenbeelden.
Geloof je daar in?
JJ leest trouw iedere dag haar horoscoop...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterrenbeelden.
Geloof je daar in?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterrenbeelden.
Geloof je daar in?
heb ik ook net gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Sporten is ook niet goed voor een mens, je zou eens een sigaretje moeten proberen!
Dat doe ik niet eens. Doe je dat online? Wat is je horoscoop?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ leest trouw iedere dag haar horoscoop...![]()
stier is zequote:Op maandag 7 januari 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Doe je dat online? Wat is je horoscoop?
ik ben stier...een echte...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Doe je dat online? Wat is je horoscoop?
Mijn pa is weegschaal en zeker niet te dik.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Ik ben een leeuw, Ludo, mijn vriend is de 11e jarig dus ook een leeuwMIjn moeder is een leeuw mijn vader is een leeuw mijn opa was een leeuw mijn oma was een leeuw mijn oom is een leeuw. We hebben een echte leeuwenfamilie mijn broer is samen met de koningin jarig dus een ram, mijn zusje is te dik dus een weegschaal. Mijn zoon is maagd dat spreekt voor zich en mijn dochter is een schorpioen met een scherpe staart!
Ik ook als ik in de trein zit. Lees ik eerst die van de Metro en daarna die van de Spits! en beweren ze precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ leest trouw iedere dag haar horoscoop...![]()
Waar kun je die vinden?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las laats mijn geboorte horoscoop
verassend geboeg klopte er erg veel
mijnhoroscoop.nlquote:Op maandag 7 januari 2008 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn pa is weegschaal en zeker niet te dik.En bij die boogschutter en steenbok zie ik ook weinig overeenkomsten(?).
[..]
Ik ook als ik in de trein zit. Lees ik eerst die van de Metro en daarna die van de Spits! en beweren ze precies het tegenovergestelde.
[..]
Waar kun je die vinden?
www.google.nlquote:Op maandag 7 januari 2008 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn pa is weegschaal en zeker niet te dik.En bij die boogschutter en steenbok zie ik ook weinig overeenkomsten(?).
[..]
Ik ook als ik in de trein zit. Lees ik eerst die van de Metro en daarna die van de Spits! en beweren ze precies het tegenovergestelde.
[..]
Waar kun je die vinden?
en ik danquote:
ik voel me nog steeds kapotquote:Op maandag 7 januari 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En? Je voelt je al veel beter zeker?
Steek er dan nog een op! En anders een lekker drankje erbijquote:
je hebt wat goed te makenquote:
quote:Zwakke kanten kunnen zijn: soms veranderlijk. Emotioneel onevenwichtig. Trots.
http://www.1horoscoop.nl/quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
voor die dingen moet je allemaal betalen
Ja! Leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt wat goed te maken![]()
@ koek en ludo, ik zal zhe eens vrgane die stuurd eme laatst een heel goed
dat is de goede btwquote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
http://www.jouwhoroscoop.nl/snelzoek.php?sign=Maagd
probeer deze eens..
wahaaa ja die zou best eens kunnen kloppenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
http://www.jouwhoroscoop.nl/snelzoek.php?sign=Maagd
probeer deze eens..
uhuh je bent het helemaalquote:
Zij is eerlijk, openhartig, loyaal, open en oprecht.quote:
Die wijt ik eerder aan mijn afkomst dan aan mijn sterrenbeeld.quote:Zwakke kanten kunnen zijn: soms veranderlijk. Emotioneel onevenwichtig. Trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |