Terminaalquote:
wtf is dat nu voor iets raarsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er weinig last van, alleen niet teveel met me ogen bewegen.
Bedankt iig.
waar je last van hebt dat het erger wordt als je je ogen beweegtquote:
Ja het zit min of meer achter me ogen. Als ik mijn ogen in neutrale stand heb staan heb ik er niet tot nauwelijks last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar je last van hebt dat het erger wordt als je je ogen beweegt
lastig manquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja het zit min of meer achter me ogen. Als ik mijn ogen in neutrale stand heb staan heb ik er niet tot nauwelijks last van.
wrom moest je dan ook persee nu lieve tezzzzzzzquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
OMFG ik wil nooit, echt noooit meer naar IKEA in de kerstvakantie. Jajaja ik heb het zwart op wit moeten zetten van mijn man, maar dat geeft niet, want ik wil het echt NOOIT meer.
De weg er naar toe (normaal gesproken 30 minuutjes) duurde zowat anderhalf uur en in de file staan is nooit leuk. Aangekomen op de parkeerplaats stonden snotapen het verkeer te regelen, dus dan weet je wel hoe druk het was. Binnen was het schuifelen en aanschuiven...............Koffie drinken zat er niet in (ik ga dus echnie een uur in de rij staan en dan staand mijn koffie naar binnen slurpen). Achter in de winkel viel het wel mee en kon je toch nog wel een beetje ongestoord rondkijken, maar toch....pfff......Ik was erg blij dat ik weer thuis was en ben voorlopig genezen van IKEA.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had Tezz.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar gaat het nog lukken, de Ikea? Bleek stervensdruk te wezen gisteren enzo, ik wil je veel succes wensen als je daar naar toe moet..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ga in bad. In een bubbelbad. Zo. FF de Ikea stress afwassen.
ligt eraan wat je kooptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Bij de Ikea hoef je niet door het magazijn te sjouwen toch, je rekent af en je bestelling wordt bij elkaar gezocht? Tenminste in Breda..?
Tot bubbeeeeells Tezz!
Nee hoor, in Eindhoven loop je naar de kassa door het magazijn, en daar mag je zelf je spullen zoeken. Bij grootte producten word je geholpen, maar feitelijk moet je het zelf doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Bij de Ikea hoef je niet door het magazijn te sjouwen toch, je rekent af en je bestelling wordt bij elkaar gezocht? Tenminste in Breda..?
Tot bubbeeeeells Tezz!
ik zag het ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek! Welk modje loopt mijn posts in dat topic van dat knulletje te deleten.
ooh jij snodaardquote:
Ik half uurtje minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jij snodaard
ik moet me vervelen tot ong 22.00
ik hoop met hetzelfde eindresultaatquote:
ff naar het café.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop met hetzelfde eindresultaat_!
quote:
neequote:
have fun, ik moet iigg nog ff wachtenquote:
Ach is toch leuk man.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun, ik moet iigg nog ff wachten![]()
pff zo erg had ik mezelf nooit zien zitten, leifde![]()
echt
ja leuk is het wel, maar snap mezelf soms niet meer, echtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach is toch leuk man.
Ik denk dat het hier wat later wordt, al die arme zielen moesten werken op koopavond.
Ja het is aan de ene kant zo ontzettend mooi, maar aan de andere kant zo vervelend. Je kan je gewoon niet concentreren op andere dingen die ook moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk is het wel, maar snap mezelf soms niet meer, echt
ik bedoel ik ben weleens verleifd geweest maar zoals nu, bizar gewoon![]()
koopavond? ooh ja kleine dorpie zeker
geen idee eik kom er nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja het is aan de ene kant zo ontzettend mooi, maar aan de andere kant zo vervelend. Je kan je gewoon niet concentreren op andere dingen die ook moeten gebeuren.
Zijn er in Zeeland überhaupt grote dorpen/steden dan?
Als de grote steden Middelburg, Vlissingen, Terneuzen en Goes zijn..quote:
hehe nee andere dingen aan oa mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! vrij weekend?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
FOK! vrij weekend?
en weer helemaal opgeknapt tezzzjequote:
Ja gelukkig wel! En zelfs al weer genezen van het IKEA-avontuur, want ben vandaag weer met mijn man (jajaja hij is gek ik weet het) naar een woonwinkel geweest! Maar dit keer wel een mooie, geen IKEA spul en geen IKEA taferelen.....quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! En zelfs al weer genezen van het IKEA-avontuur, want ben vandaag weer met mijn man (jajaja hij is gek ik weet het) naar een woonwinkel geweest! Maar dit keer wel een mooie, geen IKEA spul en geen IKEA taferelen.....
Mooie butlertray gescored en die staat nu mooi te wezen in mijn kamer met mooie karafjes en drankjes er op....
Dat is geen geld!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn gisteren ook ff langs een meubelzaak gelopen, zagen we een leuk bankje 2 zits maar 4600 euro
Hoi!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn goede voornemen voor 2008....gewoon blijven roken...![]()
![]()
ok ok..miss iets mnder maar das door omstandigheden...![]()
![]()
ow ja...hoi...![]()
![]()
tja...k geloof niet in goede voornemens en al helemaal niet in gedwongen stoppen met roken...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Dat is ook mijn goede voornemen! Nu maar hopen dat ik dat vol kan blijven houden.
hee jij hierquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn goede voornemen voor 2008....gewoon blijven roken...![]()
![]()
ok ok..miss iets mnder maar das door omstandigheden...![]()
![]()
ow ja...hoi...![]()
![]()
ik, als echte verslaafde, heb er wel voor gezorgd dat er bij mij op het werk niet meer in de kantine wordt gerookt...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil voor dat rookverbod misschien wel stoppen, althans het lijkt me makkelijk dan gestopt te zijn. Of ik die poging ook daadwerkelijk ga ondernemen is weer een andere vraag..
uhuh maar jij rookt helemaal niet zoveel althansquote:
dat zeg ik....omstandigheden..quote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar jij rookt helemaal niet zoveel althans
oohwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |