quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verse sap is heerlijk ...![]()
maar moet nu ff niet aan eten denken...
en ik ben weer toe aan vakantie....quote:Op maandag 7 januari 2008 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word er maar moe van, dat vakantie houden.
ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik ben weer toe aan vakantie....
ik mag niet meequote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga sowieso op vakantie met mijn zoon, geen idee waar maar wel ergens waar het warm is....maar een paar dagen zonder kido's, zon, rust, strand...mwoa..
![]()
je wilt rustquote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar haal jij die conclusie uit...
die drolbaars is idd verdwenenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, die Broekpoepert zien we hier ook nooit meer, verrader.
Die is ook alweer een tijdje weg inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, die Broekpoepert zien we hier ook nooit meer, verrader.
Ja!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
die drolbaars is idd verdwenen
evenals, berenanus, harajuku, tyler durden ect etc
maar JJ is nu wel hier
betersjap koekiequote:
En dat vindt jij erg?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
je spamt het hoeksje een beetje vol koek
Raar he met die ogen. Dat heb ik ook wel gehad, maar toen had ik voorhoofdholteontsteking.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Oh beterschap Koek.
Zelf niet tot nauwelijks nog last van die pijnlijke oogbewegingen.Ik voel het nog wel, maar hinderlijk is het niet meer en heb dan ook geen medicijnen meer ingenomen. Nu alleen beetje last van een lekker hoestje..
jaquote:
Voor wat heb je een busje nodig dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
Vandaag hebben we een andere auto voor mijn vriend gehaald, een Mercedes Vito, nu maar hopen dat die nog een tijdje meegaat!
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zie geen verwijder knop staan, het spijt me.
fok is weer rfocking traag..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef PeZu het volgende:
leuke
[..]
![]()
leuek auto zo'n vito
@jj ja ik riep je, kom je nog
En lekker gaan slapen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
En ik ben nog steeds kots aan het ruimen..........zielig hoor, ziek kindje.....Zegt die lieverd vannacht ook nog: mam, ga maar lekker naar bed hoor, ik spuug wel alleen...........OHHHH dan smelt een moederhart hoor!
ik ken het...of pas 's ochtends horen dat ze in de nacht ziek zijn geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
En ik ben nog steeds kots aan het ruimen..........zielig hoor, ziek kindje.....Zegt die lieverd vannacht ook nog: mam, ga maar lekker naar bed hoor, ik spuug wel alleen...........OHHHH dan smelt een moederhart hoor!
d emijn is wat ontregeld de laatse weeek maar kan niet zeggen dat ik het erg vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |