wtf weet je hoelang ik dat al wilquote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag, maar het leek me eigenlijk steeds leuker
tis nu in hoofddorpquote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf weet je hoelang ik dat al wilwordt bijna nergens gegeven
en in Dordrecht...quote:
nee, ik ga naar zo'n introductiedag, lijkt me makkelijker om zo'n compleet plaatje te krijgenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Trek gewoon een torrent binnen om een ideetje te krijgen. Mocht je dit leuk vinden, zoek dan ook eens op Systema of Sambo.
met hem ^^quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Matrixxx het volgende:
Krav Maga is toch een vecht'kunst' die geleerd wordt door Israëlische politiemachten etc. waarbij het de bedoeling is zo snel mogelijk iemand onschadelijk te maken met elk voorwerp of techniek die maar te bedenken is?
dat is voor mij een tering eind rijdenquote:
Daarom vraag ik me ook af of je het als sport moet beoefenen, of als zelfverdedigingstechniek?squote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef matthijz het volgende:
Ik persoonlijk vond het iets te hard. Mijn hele armen zaten onder de blauwe plekken na de eerste les. Maar als je pijn geen probleem vindt is dit een leuke en effectieve sport.
oh godquote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef matthijz het volgende:
Ik persoonlijk vond het iets te hard. Mijn hele armen zaten onder de blauwe plekken na de eerste les. Maar als je pijn geen probleem vindt is dit een leuke en effectieve sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |