wtf weet je hoelang ik dat al wilquote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag, maar het leek me eigenlijk steeds leuker
tis nu in hoofddorpquote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf weet je hoelang ik dat al wilwordt bijna nergens gegeven
en in Dordrecht...quote:
nee, ik ga naar zo'n introductiedag, lijkt me makkelijker om zo'n compleet plaatje te krijgenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Trek gewoon een torrent binnen om een ideetje te krijgen. Mocht je dit leuk vinden, zoek dan ook eens op Systema of Sambo.
met hem ^^quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef Matrixxx het volgende:
Krav Maga is toch een vecht'kunst' die geleerd wordt door Israëlische politiemachten etc. waarbij het de bedoeling is zo snel mogelijk iemand onschadelijk te maken met elk voorwerp of techniek die maar te bedenken is?
dat is voor mij een tering eind rijdenquote:
Daarom vraag ik me ook af of je het als sport moet beoefenen, of als zelfverdedigingstechniek?squote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef matthijz het volgende:
Ik persoonlijk vond het iets te hard. Mijn hele armen zaten onder de blauwe plekken na de eerste les. Maar als je pijn geen probleem vindt is dit een leuke en effectieve sport.
oh godquote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef matthijz het volgende:
Ik persoonlijk vond het iets te hard. Mijn hele armen zaten onder de blauwe plekken na de eerste les. Maar als je pijn geen probleem vindt is dit een leuke en effectieve sport.
Da's waarschijnlijk alleen van de 360o defense, dat is één van de weinige oefeningen waar je blauwe plekken van krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef matthijz het volgende:
kijk effe op www.krav4defense.nlquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:03 schreef n00cL30n het volgende:
Murp.. Waar on Hoofddorp wordt dit gegeven, zit al een tijdje te zoeken naar een school? (Woon zelf in Zwanenburg.)
Thanks, ziet er goed uit trouwens!quote:
ik heb vanavond mijn eerste proefles, kijken of het wat wordtquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, ziet er goed uit trouwens!
Toch maar eens kijken of ik een lesje mee kan draaien om te kijken hoe het is.
Laat effe horen hoe het was, voor mij is het toch wel één van de twee overgebleven dingen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb vanavond mijn eerste proefles, kijken of het wat wordt
ja, is goedquote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laat effe horen hoe het was, voor mij is het toch wel één van de twee overgebleven dingen..
vetquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb vanavond mijn eerste proefles, kijken of het wat wordt
meld je dan snel aan, dan kan je deze week denk ik nog meedoen, kost 10 euroquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
Nee maar serieus, laat ff weten hoe die school is murp, dan kom ik, als alles lukt, binnenkort ook ff langs.
Enjoyquote:
Jawel, vrouwen en mannen in alle leeftijden beoefenen Krav Maga.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Heb hier laatst ook wat over gelezen. Ben benieuwd of er ook vrouwen aan die lessen meedoen?
ik ben kapot ...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ennuh... Als je dit terugleest, hoop ik niet dat je al te beurs en blauw bent geworden murp?
Koel.. vertel meer man!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:27 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben kapot ...
en ik heb nu al spierpijn en ik ben bont en blauw
nou, we begonnen met warmlopen en ik dacht bij mezelf van dit trek ik niet meer, sprintjes trekken, hakkebillen, en nog meer van dat rare gedoe,quote:
Damn! Klinkt wel heel gaaf!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef murp het volgende:
[..]
[knip]
al met al een leuke avond gehad
maar ik ben zo moe en ik heb overal (spier)pijn
Tja, het is voor mij een welkome afwisseling van Kyokushin Karate en Tai Chi.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het is inderdaad een weinig elegante opsomming gevechtshandelingen gebaseerd op de grove motoriek. Dat is de enige die het nog doet in zeer stressvolle, levensbedreigende, situaties. De meeste handelingen zijn gericht op het ontwrichten van gewrichten en treffen van vitale en buitengewoon gevoelige lichaamsdelen. In het kort kan je zeggen dat je er niets anders mee kan dan een persoon buiten gevecht stellen.
Ik krijg er wel wat van mee maar ik houd er niet zo van.
ja heel makkelijk, het is vlakbij de supercoop en daar staat een grote parkeerplaats voor, vertel effe als je deze maand voor een proefles ga, dan doe ik ook nog effe een proeflesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn! Klinkt wel heel gaaf!
FF kijken of het lukt om deze maand nog ff langs te gaan!
Stomme vraag misschien, maar parkeren van auto's daar in de buurt is goed te doen?
Is koel man, gaan we doen. Mag je mij drie keer gratis kruistrappen geven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef murp het volgende:
[..]
ja heel makkelijk, het is vlakbij de supercoop en daar staat een grote parkeerplaats voor, vertel effe als je deze maand voor een proefles ga, dan doe ik ook nog effe een proefles
whoohooquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is koel man, gaan we doen. Mag je mij drie keer gratis kruistrappen geven.
ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
Godver... MURP!
Ik ben door de bezigheden rond de zwangerschap van mijn vriendin helemaal vergeten een kijkje te gaan nemen.
Komen ze binnenkort nog met proeflessen? (Ik kan nameljk niets vinden op krav4defense?)
Mmm... Misschien dat ik binnenkort wel eens een kijkje kan gaan nemen in Amstelveen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:36 schreef dapluiz het volgende:
En net weer een lekkere (buiten) les achter de rugWel weer een beetje blauw van het sparren
Hier in Den Haag kan je altijd wel een lesje mee doen als je wil zien hoe het is.
www.sportschoolhsw.nl
ik zie alleen een onsportieve skinhead-achtige doorrammen terwijl iemand al knock out is. wat heeft dit met aikido vs krav te maken?quote:
ik zou het gay noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
Staat er dan ook onder: het is wel MMA
Is een KM master vs mma master.. Vond dit filmpje op DBB, maarja.. Dit blijft een MMA fight..
Dit is Krav Maga vs Taekwondo, misschien een wat duidelijker filmpje hehe dan een gevecht in een ring:
is zeker niet toevallig in eindhoven?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe aan kickboksen en de school waar ik zit geeft ook krav maga,
de gene die dat geeft heeft dit behaald, zegt mij niks:
Opgeleid door M. Konstantinides / Moni Aizik
Reality-Based- systeem door Jim Wagner
Kapap seminar door Avi Nadia
19 januari 2008 Kubotan-instructeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |