abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:52:06 #1
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55626751


Welkom in het Feedbacktopic van Digital Corner
En we gaan weer verder


Vorige Delen:
Deel 1: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 2: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 3: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 4: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 5: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 6: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 7: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 8: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 9: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 10: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 10
Deel 11: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11
Deel 12: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 12
Deel 13: Het grote Digital Corner Feedback topic 13
Deel 14: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 15: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 16: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 17: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 18: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 19: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 20: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 21: Het grote Digital Corner Feedback-topic
Deel 22: Het grote Digital Corner Feedback-topic
Deel 23: Het grote Digital Corner FB topic
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik (nu: FredvZ en Godlike02 WyriHaximus) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!



Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ\'s.

Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door WyriHaximus op 03-01-2008 12:13:52 ]
phluphy for president!
pi_55626937
RelVindPost.
For great justice!
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:10:24 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55627148
Ach ja, ik scroll ook mee.
pi_55627395
Wilde hier eerst een reactie plaatsen op Swetsenegger, maar heb die uiteindelijk toch maar per PM gedaan, om het vuurtje niet verder aan te wakkeren.

Einde discussie wat mij betreft. PUNT.
pi_55627448
Ik ben trouwens ook voor een mac-gedeelte in de faq, misschien gaat 't van die achterlijke opmerkingen tegen die toch alleen maar bedoelt zijn om te rellen.

Wil er mij ook gerust achter zetten maar dan liefst rond februari, heb eerst examens en wil 't beide een beetje deftig doen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 17:35:57 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55627732
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:20 schreef Osramp het volgende:
Wilde hier eerst een reactie plaatsen op Swetsenegger, maar heb die uiteindelijk toch maar per PM gedaan, om het vuurtje niet verder aan te wakkeren.

Einde discussie wat mij betreft. PUNT.
En vervolgens mij blokkeren. Stuur dan je PM ook gewoon niet, lafaard.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:46:19 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55628027
Vecht dat maar over de postduif uit dan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 18:05:06 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55628470
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Slarioux het volgende:
Vecht dat maar over de postduif uit dan.
No, wat dacht je als Osramp lekker de vlekkentyfus achter zijn hartkleppen ontwikkeld. Lijkt me een stuk structureler.

Anyway, ik ga een Windows vs Mac FAQ schrijven... met plaatjes. Ik sleur 'm nog door de Apple SC heen zodat hij zo compleet mogelijk wordt.
pi_55628573
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

No, wat dacht je als Osramp lekker de vlekkentyfus achter zijn hartkleppen ontwikkeld. Lijkt me een stuk structureler.

Anyway, ik ga een Windows vs Mac FAQ schrijven... met plaatjes. Ik sleur 'm nog door de Apple SC heen zodat hij zo compleet mogelijk wordt.
Laat hem ook even aan FredvZ lezen, misschien begrijpt hij dan eindelijk eens iets anders dan alleen maar Windows.
For great justice!
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:21 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55628817
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah dat is je steekhoudende argument De gametroef. Je kan prima gamen op een Mac. Zelfs mainstream games komen meer en meer naar de mac. Zelfs met redelijk release tijden.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=AC571007&node=home/shop_mac/software/action_games
Ehm, ik weet niet, maar alle grote titels van dit moment staan daar dus niet tussen...
WOW The Burning Crusade is dan nog wel de minste titel die ik mag verwachten als je serieus mee wil doen.
quote:
Ja, dus die koop je gewoon ergens anders voor 44 euro
Kom op zeg, zo verkoop je toch geen computers. "Ja meneer, daar verderop hebben ze wel redelijke prizen voor uitbreidingen".
quote:
Apple heeft office, volledig compatible met windows office, CS3, messengers, mail, synchronisatie programma's, p2p software, ftp clients, alle software om foto's en films te bewerken wordt standaard meegeleverd. Vertel eens, welke software is niet beschikbaar? En natuurlijk moet je een alternatief zoeken het is een ander OS he. Je kan je PS3 game ook niet op je XBOX spelen helder licht.
Verschil is wel dat ik als consument minder moeite te doen om hetzelfde spel op de concurerende console te vinden.
quote:
Vergelijkbare merk systemen zijn even duur of duurder dan een mac. Ja een apple is duurder dan een medion, maar niet als een viao om maar eens een vergelijking te noemen.
Klein detail is hier natuurlijk wel dat Apple liever zichzelf graag bevoordeeld met de lage dollarkoers en gewoon 1 dollar = 1 euro aanhoud, terwijl ik met een Sony door de lage dollarkoers wel goedkoper uitvalt (en dan ook nog eens voorzien van een blu-ray, ipv een 8x dvd-brander)

En over "freaks" gesproken: Momenteel zijn de meeste mac gebruikers toch ook fanatiekelingen???
Mensen die er dus tijd in willen stoppen om zich rot te zoeken naar alternatieven.

Dit is het laatste hier in de FB-reeks.
Swetseneger, als je wil reageren, doe dat svp via PM, dan kunnen we het FB-topic weer gebruiken waarvoor het bedoeld is.
So we just called him Fred
pi_55629012
sry, verkeerde account
pi_55629032
Fred, doe dan aub ook een beetje moeite om de gegronde argumenten aan te nemen.
Apple is niet zaligmakend maar hou de kerk in't midden: Apple is inderdaad niet 't beste gameplatform maar voor veel mensen hoeft dit niet, en voor de niet fanatieke gamer is er een minimumaanbod.

Apple is niet overdreven duur voor wat je krijgt, ook al tellen ze zwaar door voor de optie extra geheugen, terwijl dat elders veel goedkoper is. Akkoord. Is daarom elke mac serieus overpriced?

Als je mac wil pakken zeg dan dat voor de 'serieuze' gebruiker die niet geïnteresseerd is in commandline-interfaces etc. OSX bijna niet te finetunen is maar stop gewoon met mac af te breken op kulargumenten. Danku.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:58:00 #13
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55629570
Leuk die discussie over Windows vs. Mac maar daar hebben we dit topic eingelijk voor [The OS Wars] Alles vs alles deel 4 . Kan iedereen mee lezen en mee doen .
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik ben trouwens ook voor een mac-gedeelte in de faq, misschien gaat 't van die achterlijke opmerkingen tegen die toch alleen maar bedoelt zijn om te rellen.

Wil er mij ook gerust achter zetten maar dan liefst rond februari, heb eerst examens en wil 't beide een beetje deftig doen
Dit soort initiatieven zijn altijd welkom. Er waren toch al plannen dus dit kam er ook nog wel bij .

Voor de rest laten we dit topic gebruiken waar het voor is en dit soort discussies in de topic 's houden die er voor zijn .
phluphy for president!
pi_55629623
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Anyway, ik ga een Windows vs Mac FAQ schrijven... met plaatjes. Ik sleur 'm nog door de Apple SC heen zodat hij zo compleet mogelijk wordt.
Enfin, zand erover, en terug op het goede spoor.
pi_55629982
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef FredvZ het volgende:

Ehm, ik weet niet, maar alle grote titels van dit moment staan daar dus niet tussen...
WOW The Burning Crusade is dan nog wel de minste titel die ik mag verwachten als je serieus mee wil doen.
Windows Vista kwam ook met eigenschappen die Tiger al zo'n twee jaar had: dan wil je als OS-bouwer ook niet serieus mee doen. Maar je punt is dus nog steeds spellekes spelen...?
quote:
Kom op zeg, zo verkoop je toch geen computers. "Ja meneer, daar verderop hebben ze wel redelijke prizen voor uitbreidingen".
Nee, dat doe je door miljoenen neer te tellen voor banners met "Paradigit/Mediamarkt/Dynabyte/PC-reparateur recommends Windows Vista', zodat je elke drol die een PC wil voor < 300 euro een bagger-OS door de strot kunt drukken
quote:
Verschil is wel dat ik als consument minder moeite te doen om hetzelfde spel op de concurerende console te vinden.
Weer een spelargument: loop je vast in je argumenten? Hoort wel bij je Windows-OS
quote:
Klein detail is hier natuurlijk wel dat Apple liever zichzelf graag bevoordeeld met de lage dollarkoers en gewoon 1 dollar = 1 euro aanhoud, terwijl ik met een Sony door de lage dollarkoers wel goedkoper uitvalt (en dan ook nog eens voorzien van een blu-ray, ipv een 8x dvd-brander)
En...? Wat heeft de wisselkoers van doen met de werking van OSX?

Wat een argumentaties. En je vindt het gek dat je niet serieus genomen wordt..?
Calmer than you are
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:23:31 #16
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55630222


Sorry, maar ajb, voor M4c VS Window$ is FB toch niet geschikt?
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:39:39 #17
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55630615
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:23 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry, maar ajb, voor M4c VS Window$ is FB toch niet geschikt?
Nee is het ook niet, nogmaals daar is het [The OS Wars] Alles vs alles deel 4 voor. Jullie vechten dat daar maar uit en de berichten die ik daar over hier nog zie knikker ik er uit!
phluphy for president!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 20:23:22 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55631837
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nee is het ook niet, nogmaals daar is het [The OS Wars] Alles vs alles deel 4 voor. Jullie vechten dat daar maar uit en de berichten die ik daar over hier nog zie knikker ik er uit!
Dat is godverdomme helemaal makkelijk.
Modje mag allerlei blatante nonsens blaten en dan moet IK daar maar op PM op reageren. Hij zal me ook wel geblokkeerd hebben net als het discussiewonder Osramp.

Anyway, wis ook FredvZ zijn stupide reactie dan even. Anders reageer ik daar TOCH even op.
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:46:46 #19
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55634601
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is godverdomme helemaal makkelijk.
Modje mag allerlei blatante nonsens blaten en dan moet IK daar maar op PM op reageren. Hij zal me ook wel geblokkeerd hebben net als het discussiewonder Osramp.

Anyway, wis ook FredvZ zijn stupide reactie dan even. Anders reageer ik daar TOCH even op.
Zolang je dat maar in het wars topic doet zodat dit topic niet weer helemaal vol gepropt zit met mac vs. windows .
phluphy for president!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 21:55:06 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55634902
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Zolang je dat maar in het wars topic doet zodat dit topic niet weer helemaal vol gepropt zit met mac vs. windows .
verplaats ZIJN reactie dan
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:57:26 #21
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55634984
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

verplaats alle mac vs. windows reacties dan
Zal ff kijken hoe en wat .
phluphy for president!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 22:01:21 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55635110
Eerste versie, kunnen jullie hier wat mee, dan maak ik hem verder af

Windows vs Apple FAQ.

Je overweegt over te stappen naar een Apple Macintosh. Maar als windows gebruikers zit je met nogal wat vragen. Logisch. Daarvoor is deze FAQ bedoeld.

Ik lees allerlei verschillende termen zoals Apple, Mac en OSX
Apple is een bedrijf. Ze maken o.a. computers die ze voorheen Macintosh noemde (Mac) maar ook mediaplayers als de iPod alsook netwerk mediaplayers zoals de appleTV.
OSX is een besturings systeem. Net als Windows en Linux

Kan ik op een Mac hetzelfde als op een Windows PC
In het kort..., Ja.
Een Mac heeft wel een ander besturingssysteem, namelijk OSX. Je windows software zal dus niet draaien op een apple. Je hebt OSX compatible software nodig die hetzelfde doet.

Gelukkig staat er standaard al heel veel zeer bruikbare software op een Mac en is er voor praktisch elk Windows programma voor de gemiddelde gebruiker een OSX variant te vinden. Vaak freeware en van hoogstaande kwaliteit. Onderaan vind je een lijst van veel gebruikte windows software met z'n OSX equivalent.

In het uiterste geval kan je windows 'emuleren' binnen OSX door middel van een zogenaamde 'virtual pc'. Of door middel van het apple programma bootcamp kan je je Mac dualboot maken. Dan kan je bij opstarten kiezen of je Windows of OSX wil opstarten. Hier zijn een aantal randvoorwaarden voor:
1. Je hebt een legale windows licentie nodig
2. Je Mac moeten een intel Mac zijn en geen PowerPC (PPC) Mac.

Een Mac is 'out of the box' hardwarematig al erg compleet. De meest recente macs hebben bijvoorbeeld Bluetooth 2.1 + EDR en 802.11N (300Mbps) wifi. De meeste randapparatuur werkt ook op een Mac prima. Printers, verwisselbare harddisks, USB thumbdrives, Bluetooth dongles, het is allemaal geen probleem. Vaak hoef je niet eens een driver te installeren.

Wat de neuk is een intel Mac en een PowerPC mac :?
Tot 2006 gebruikte Apple een ander soort processor dan windows PC's. Dit was de PowerPC processor van IBM. In verband met leverings- en warmteproblemen is Apple overgestapt op intel processors. Dit heeft als voordeel dat de prijs/performance verhouding hoger ligt dan voorheen. Daarnaast is het nu mogelijk geworden om windows op je Mac te gerbuiken. Ideaal voor twijfelaars.

Hee, maar als ik een tweedehands Mac wil kopen moet ik dus gigantisch opletten of het wel een intel is!!eins!1
Valt mee. Apple ondersteunt nog steeds PPC in hun updates. Voor bijna alle software zijn zogenaamde 'universal binaries' die afhankelijk van het platform de PPC of Intel code installeert. En sommige software is zelfs nog steeds PPC only.

Maar... PPC wordt natuurlijk wel langzaam uitgefaseerd. De G3 wordt bijvoorbeeld officieel niet meer ondersteunt door de laatste versie van OSX (Leopard). De G4 en zeker de G5 zijn nu nog veilig aan te schaffen.

Hmz, das mooi kut. Dan vind ik een mooie app is hij alleen geschikt voor PPC en draait hij niet op mijn geile 24" alu iMac
Ook niet waar. OSX komt standaard met Rosetta, een 'vertaalprogramma' dat eventuele PPC code 'on the fly' omzet naar intel code, een zogenaamde emulator. Zonder dat de gebruiker daar wat van merkt.
Een nadeel is wel dat Rosetta vrij veel geheugen nodig heeft.

Ok, OSX is geen windows. Kan ik dus ook geen embedded Windows Media bestanden op internet afspelen?
Jawel, daarvoor is flip4mac gratis te downloaden. Samen met perian heb je min of meer alle codecs die nodig zijn om 99% van de internet media te kunnen spelen.

Apple is duur!
Een veel gehoord argument, maar dat valt eigenlijk best mee. Ja een Mac is duurder dan een gemiddelde medion of zelfbouw PC. Maar meestal is de prijs min of meer gelijk aan vergelijkbare merkPC's, zoals Sony Vaio of vergelijkbare Dell PC's.

Apple heeft een beperke line-up. Het is niet 'voor elk wat wils' of precies op je wensen aan te passen zoals met een 'normale' PC vaak wel kan.

Apple is wel vaak (extreem) duur met accessoires en bijvoorbeeld extra geheugen. Gelukkig is er gewoon compatible geheugen tegen een competitieve prijs verkrijgbaar. En accessoires zijn er natuurlijk ook van andere merken.

Ik wil wel de laatste First Person Shooter met 130FPS kunnen spelen!
Onder OSX zal dat waarschijnlijk niet lukken helaas. De hardware van de meeste macs is krachtig genoeg om behoorlijk te kunnen gamen, maar helaas laten veel game producenten OSX links liggen.

Doordat OSX nu op intel draait wordt het wel eenvoudiger voor game producenten om OSC specifieke games uit te brengen. Recentelijk heeft EA dat dan ook gedaan met 6 titels. En als er meer Mac gebruikers komen wordt het natuurlijk vanzelf interessanter.

Als alternatief zou je natuurlijk altijd dmv bootcamp even windows kunnen starten om de laatste games te kunnen draaien.

Kan ik een mac eenvoudig upgraden?
Van de meeste macs zijn alleen geheugen en harddisk te upgraden. Een nieuwe grafische kaart of processor upgrade is niet aan te raden. Alleen de Mac Pro (voorheen Powermac) heeft PCI sloten en is redelijk eenvoudig uit te breiden met extra functionaliteit.

Daarentegen zijn Macs erg compleet en is er weinig behoefte aan uitbreiding.

Mjah, voorlopig klinkt het als een hoop gezeik en gezoek. Waarom moet ik uberhaupt een Mac?
Je moet niets. Ben je blij met windows, werkt het precies zoals je wil, heb je niet op nauwelijks problemen.... dan is er weinig reden om over te stappen.

Heb je kleine ergenissen of bijvoorbeeld probleempjes met spyware of virussen door onoplettendheid of vind je windows moeilijk en onlogisch, dan is een Mac zeker het overwegen waard.

Objectief gezien is OSX zeer stabiel en consistent in zijn gebruik. Iets subjectiever is dat OSX door de gebruikers vaak geroemd wordt als 'simpel' en 'logisch'. Een marketing kreet van Apple is 'It just works' en veel Apple gebruikers denken er inderdaad zo over.

Wat maakt het dan zo prettig om mee te werken? Bijvoorbeeld het installeren van software. Als je een applicatie download voor een Mac is dat vaak een DMG bestand. Zodra de download klaar is, is dit bestand direct beschikbaar als verwisselbare harddisk. De applicatie staat, direct bruikbaar, op deze schijf. Je kan het direct gebruiken. Wil je de applicatie vaker gebruiken maar die verwisselbare harddisk niet heel de tijd bewaren, kan je de applicatie installeren. Sleep hem gewoon naar je programma map.... Geen wizards, geen ja klikken, alleen drag & drop.

Wil je het programma verwijderen? Sleep hem naar de prullenbak.

Zoeken wérkt gewoon in OSX. Spotlight vind razendsnel alle relevante resultaten. Zowel in bestandsnamen als ook IN mails en documenten.

Een ander punt is de veiligheid. Op dit moment zijn er niet of nauwelijks exploits en virussen voor OSX. Dit betekent niet dat er geen lekken in OX zitten, maar wel dat tot op heden niemand daar echt gebruik van heeft gemaakt. Daarnaast heeft OSX een 'UAC' die wel werkt in tegenstelling tot Vista. Als je écht iets tricky gaat doen op je systeem wordt om het admin wachtwoord gevraagd. Normaal gesproken werk je dus met beperkte rechten, maar merk je daar niets van.

En een mac is gewoon mooi! Punt.

  • Lijst met compatible software

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    Windows                        OSX
                       ALGEMEEN

    Office                         Microsoft office, Neo Office/Open Office, Apple iWork
    MSN/ICQ/Trillian               Adium/MSN/iChat
    Bittorent                      Transmission
    mIRC                           Collogue
    IE/FF/Opera/Safari             Safari/Camino/FF/Opera/
    Filezilla/Cute-FTP             Cyberduck/Transmit
    Winamp                         iTunes
    Winzip                         The Unarchiver

                       FOTO/FILM/TEKENEN/MUZIEK
    Moviemaker                     iMovie/iDVD/Final Cut Pro
    ifranview/ASEEDSEE             iPhoto
    CS3                            CS3/Apeture
    ---------                      Photoboot

                       MAIL/PIMs/KALENDERS
    Outlook Express                Mail/iCal/Adresboek
    Outlook                        Entourage/iCal/Adresboek
    Active sync                    iSync/The Missing Sync


                       CODING
    Zend Studio                    Zend Studio
    MySQL manager                  Cocoa Mysql
    XAMMP / Appserv                XAMMP / MAMP
    <insert C compilers>
    <insert frameworks>
    <insert IDE>


    Apple Producten:

    Randapparatuur:
    Airport Express
    Airport Extreme
    Displays
    Keyboard
    Mighty Mouse

    Desktop computers:
    Mac Pro
    Mac Mini
    iMac

    Laptops
    MacBook
    MacBook Pro

    Servers
    Xserve
    Xserve RAID

    Personal Audio & Telefonie
    iPod Shuffle
    iPod Nano
    iPod Classic
    iPod Touch
    iPhone

    Software
    OSX Leopard
    iLife
    iWork

    Handige Links

    Stores
    Official NL store
    Mac Stuff

    Fanboy Communities
    OneMoreThing.nl
    Mac Freak

    How-To Macbook Upgraden
    Macbook Upgrade

    Voor de nieuwe Apple gebruiker
    Mac Miep
    MacInstruct

    iPhone
    Bitch!
  • pi_55637829
    Los van het OS zelf, maar dat Apple marketingtechnisch gezien slecht is slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is één van de meest sterke en toonaangevende bedrijven wereldwijd op het gebied van marketing .
    We'll keep on whispering our mantras.
    pi_55639478
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef NiteSpeed het volgende:
    Los van het OS zelf, maar dat Apple marketingtechnisch gezien slecht is slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is één van de meest sterke en toonaangevende bedrijven wereldwijd op het gebied van marketing .
    Bedrijf X waar mijn ma werkt heeft dat marketingbedrijf van Apple ook eens ingeschakeld voor een lancering van een product van hun; kost 1 mln dollar, en heb nog bijna nergens reclame gezien .
    Doen ze goed inderdaad, iPhone is hier nog niet eens te krijgen en er is al een prijzenslag rond...

    Maargoed, dit is geen FB...
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 13:26:11 #25
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55650207
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
    Osramp blijft trollen: Een nieuwe iMac


    Vetsenegger, his royal sadness
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 13:32:24 #27
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55650350
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Osramp het volgende:

    [..]



    Vetsenegger, his royal sadness
    Je bent ook echt een standvastige man van je woord he .

    Vind je het goed dat ik je verder negeer? Je bent nogal oninteressant eigenlijk.
      zondag 30 december 2007 @ 13:52:28 #28
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55651082
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Als jullie wat tegen elkaar hebben vechten jullie dat maar vrolijk over PM/MSN/Mail of what ever uit maar niet in topics .
    phluphy for president!
      zondag 30 december 2007 @ 14:49:14 #29
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55653190
    Precies. Ik heb ook wel genoeg van dat moddergegooi in ons feedback topic. Vanaf nu gaan we weer lekker streng modden en bannetjes aanvragen voor de hardnekkigen onder jullie. U vraagt, wij draaien.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 14:54:23 #30
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55653378
    Gaan jullie wat met de FAQ doen, of stop ik gewoon met de moeite?
      zondag 30 december 2007 @ 14:57:36 #31
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55653492
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
    Gaan jullie wat met de FAQ doen, of stop ik gewoon met de moeite?
    slarioux@fok.nl, kom maar op dan beloof ik een mooi plekje.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 14:58:42 #32
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55653540
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 14:57 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    slarioux@fok.nl, kom maar op dan beloof ik een mooi plekje.
    Het grote Digital Corner FB topic

    Maar hij is nog niet klaar he. Software lijstje moet een stukje verder worden aangevuld.
      zondag 30 december 2007 @ 15:08:01 #33
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55653838
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Het grote Digital Corner FB topic

    Maar hij is nog niet klaar he. Software lijstje moet een stukje verder worden aangevuld.
    helemaal goed. Geef me maar een seintje als ie compleet is.
      zondag 30 december 2007 @ 15:14:39 #34
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_55654058
    wie heeft mijn vorige deel vol gebaggerd

    Nieuw Deel

    ik zal de wiki ff updaten
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
    pi_55686674
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef MouzurX het volgende:
    ik heb een maand terug een topic gemaakt over een nieuwe pc die ik wilde en toen kwam ik erachter dat het beter was om die in februari te kopen ofzo en in het 2de deel daarvan gingen ze over de kwualiteit van beeldschermen praten ofzo maar ik kan het niet terugvinden... iemand een linkje?
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
      maandag 31 december 2007 @ 17:48:18 #36
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_55687891
    http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=MouzurX+&sort=rel&f%5B%5D=16&type=alle&van=&tot=

    jouw laaste dig topic was van juli

    Heb je dat desbetreffende topic zelf gemaakt ?
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
      woensdag 2 januari 2008 @ 18:24:16 #37
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_55727627
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
    Gaan jullie wat met de FAQ doen, of stop ik gewoon met de moeite?
    Pleurt hem in een wiki man!!
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 januari 2008 @ 21:10:13 #38
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55730980
    Kan 'm niet meer editten. De freaks weten niet veel meer te verzinnen, dus dit is 'm wel.

    Windows vs Apple FAQ.

    Je overweegt over te stappen naar een Apple Macintosh. Maar als windows gebruikers zit je met nogal wat vragen. Logisch. Daarvoor is deze FAQ bedoeld.

    Ik lees allerlei verschillende termen zoals Apple, Mac en OSX
    Apple is een bedrijf. Ze maken o.a. computers die ze voorheen Macintosh noemde (Mac) maar ook mediaplayers als de iPod alsook netwerk mediaplayers zoals de appleTV.
    OSX is een besturings systeem. Net als Windows en Linux

    [Kan ik op een Mac hetzelfde als op een Windows PC
    In het kort..., Ja.
    Een Mac heeft wel een ander besturingssysteem, namelijk OSX. Je windows software zal dus niet draaien op een apple. Je hebt OSX compatible software nodig die hetzelfde doet.

    Gelukkig staat er standaard al heel veel zeer bruikbare software op een Mac en is er voor praktisch elk Windows programma voor de gemiddelde gebruiker een OSX variant te vinden. Vaak freeware en van hoogstaande kwaliteit. Onderaan vind je een lijst van veel gebruikte windows software met z'n OSX equivalent.

    In het uiterste geval kan je windows 'emuleren' binnen OSX door middel van een zogenaamde 'virtual pc'. Of door middel van het apple programma bootcamp kan je je Mac dualboot maken. Dan kan je bij opstarten kiezen of je Windows of OSX wil opstarten. Hier zijn een aantal randvoorwaarden voor:
    1. Je hebt een legale windows licentie nodig
    2. Je Mac moeten een intel Mac zijn en geen PowerPC (PPC) Mac.

    Een Mac is 'out of the box' hardwarematig al erg compleet. De meest recente macs hebben bijvoorbeeld Bluetooth 2.1 + EDR en 802.11N (300Mbps) wifi. De meeste randapparatuur werkt ook op een Mac prima. Printers, verwisselbare harddisks, USB thumbdrives, Bluetooth dongles, het is allemaal geen probleem. Vaak hoef je niet eens een driver te installeren.

    Wat de neuk is een intel Mac en een PowerPC mac
    Tot 2006 gebruikte Apple een ander soort processor dan windows PC's. Dit was de PowerPC processor van IBM. In verband met leverings- en warmteproblemen is Apple overgestapt op intel processors. Dit heeft als voordeel dat de prijs/performance verhouding hoger ligt dan voorheen. Daarnaast is het nu mogelijk geworden om windows op je Mac te gerbuiken. Ideaal voor twijfelaars.

    Hee, maar als ik een tweedehands Mac wil kopen moet ik dus gigantisch opletten of het wel een intel is!!eins!1
    Valt mee. Apple ondersteunt nog steeds PPC in hun updates. Voor bijna alle software zijn zogenaamde 'universal binaries' die afhankelijk van het platform de PPC of Intel code installeert. En sommige software is zelfs nog steeds PPC only.

    Maar... PPC wordt natuurlijk wel langzaam uitgefaseerd. De G3 wordt bijvoorbeeld officieel niet meer ondersteunt door de laatste versie van OSX (Leopard). De G4 en zeker de G5 zijn nu nog veilig aan te schaffen.

    Hmz, das mooi kut. Dan vind ik een mooie app is hij alleen geschikt voor PPC en draait hij niet op mijn geile 24" alu iMac
    Ook niet waar. OSX komt standaard met Rosetta, een 'vertaalprogramma' dat eventuele PPC code 'on the fly' omzet naar intel code, een zogenaamde emulator. Zonder dat de gebruiker daar wat van merkt.
    Een nadeel is wel dat Rosetta vrij veel geheugen nodig heeft.

    Ok, OSX is geen windows. Kan ik dus ook geen embedded Windows Media bestanden op internet afspelen?
    Jawel, daarvoor is flip4mac gratis te downloaden. Samen met perian heb je min of meer alle codecs die nodig zijn om 99% van de internet media te kunnen spelen.

    Apple is duur!
    Een veel gehoord argument, maar dat valt eigenlijk best mee. Ja een Mac is duurder dan een gemiddelde medion of zelfbouw PC. Maar meestal is de prijs min of meer gelijk aan vergelijkbare merkPC's, zoals Sony Vaio of vergelijkbare Dell PC's.

    Apple heeft een beperke line-up. Het is niet 'voor elk wat wils' of precies op je wensen aan te passen zoals met een 'normale' PC vaak wel kan.

    Apple is wel vaak (extreem) duur met accessoires en bijvoorbeeld extra geheugen. Gelukkig is er gewoon compatible geheugen tegen een competitieve prijs verkrijgbaar. En accessoires zijn er natuurlijk ook van andere merken.

    Ik wil wel de laatste First Person Shooter met 130FPS kunnen spelen!
    Onder OSX zal dat waarschijnlijk niet lukken helaas. De hardware van de meeste macs is krachtig genoeg om behoorlijk te kunnen gamen, maar helaas laten veel game producenten OSX links liggen.

    Doordat OSX nu op intel draait wordt het wel eenvoudiger voor game producenten om OSC specifieke games uit te brengen. Recentelijk heeft EA dat dan ook gedaan met 6 titels. En als er meer Mac gebruikers komen wordt het natuurlijk vanzelf interessanter.

    Als alternatief zou je natuurlijk altijd dmv bootcamp even windows kunnen starten om de laatste games te kunnen draaien.

    Kan ik een mac eenvoudig upgraden?
    Van de meeste macs zijn alleen geheugen en harddisk te upgraden. Een nieuwe grafische kaart of processor upgrade is niet aan te raden. Alleen de Mac Pro (voorheen Powermac) heeft PCI sloten en is redelijk eenvoudig uit te breiden met extra functionaliteit.

    Daarentegen zijn Macs erg compleet en is er weinig behoefte aan uitbreiding.

    Mjah, voorlopig klinkt het als een hoop gezeik en gezoek. Waarom moet ik uberhaupt een Mac?
    Je moet niets. Ben je blij met windows, werkt het precies zoals je wil, heb je niet op nauwelijks problemen.... dan is er weinig reden om over te stappen.

    Heb je kleine ergenissen of bijvoorbeeld probleempjes met spyware of virussen door onoplettendheid of vind je windows moeilijk en onlogisch, dan is een Mac zeker het overwegen waard.

    Objectief gezien is OSX zeer stabiel en consistent in zijn gebruik. Iets subjectiever is dat OSX door de gebruikers vaak geroemd wordt als 'simpel' en 'logisch'. Een marketing kreet van Apple is 'It just works' en veel Apple gebruikers denken er inderdaad zo over.

    Wat maakt het dan zo prettig om mee te werken? Bijvoorbeeld het installeren van software. Als je een applicatie download voor een Mac is dat vaak een DMG bestand. Zodra de download klaar is, is dit bestand direct beschikbaar als verwisselbare harddisk. De applicatie staat, direct bruikbaar, op deze schijf. Je kan het direct gebruiken. Wil je de applicatie vaker gebruiken maar die verwisselbare harddisk niet heel de tijd bewaren, kan je de applicatie installeren. Sleep hem gewoon naar je programma map.... Geen wizards, geen ja klikken, alleen drag & drop.

    Wil je het programma verwijderen? Sleep hem naar de prullenbak.

    Zoeken wérkt gewoon in OSX. Spotlight vind razendsnel alle relevante resultaten. Zowel in bestandsnamen als ook IN mails en documenten.

    Een ander punt is de veiligheid. Op dit moment zijn er niet of nauwelijks exploits en virussen voor OSX. Dit betekent niet dat er geen lekken in OX zitten, maar wel dat tot op heden niemand daar echt gebruik van heeft gemaakt. Daarnaast heeft OSX een 'UAC' die wel werkt in tegenstelling tot Vista. Als je écht iets tricky gaat doen op je systeem wordt om het admin wachtwoord gevraagd. Normaal gesproken werk je dus met beperkte rechten, maar merk je daar niets van.

    En een mac is gewoon mooi! Punt.

  • Lijst met compatible software
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    Windows                        OSX
                       ALGEMEEN

    Office                         Microsoft office, Neo Office/Open Office, Apple iWork
    MSN/ICQ/Trillian               Adium/MSN/iChat
    Bittorent                      Transmission
    mIRC                           Collogue
    IE/FF/Opera/Safari             Safari/Camino/FF/Opera/
    Filezilla/Cute-FTP             Cyberduck/Transmit
    Winamp                         iTunes
    Winzip                         The Unarchiver

                       FOTO/FILM/TEKENEN/MUZIEK
    Moviemaker                     iMovie/iDVD/Final Cut Pro
    ifranview/ASEEDSEE             iPhoto
    CS3                            CS3/Apeture
    Paint                          Seashore
    ---------                      Photoboot

                       MAIL/PIMs/KALENDERS
    Outlook Express                Mail/iCal/Adresboek
    Outlook                        Entourage/iCal/Adresboek
    Active sync                    iSync/The Missing Sync


                       CODING
    Zend Studio                    Zend Studio
    MySQL manager                  Cocoa Mysql
    XAMMP / Appserv                XAMMP / MAMP
    <insert C compilers>
    <insert frameworks>
    <insert IDE>


    Apple Producten:

    Randapparatuur:
    Airport Express
    Airport Extreme
    Displays
    Keyboard
    Mighty Mouse

    Desktop computers:
    Mac Pro
    Mac Mini
    iMac

    Laptops
    MacBook
    MacBook Pro

    Servers
    Xserve
    Xserve RAID

    Personal Audio & Telefonie
    iPod Shuffle
    iPod Nano
    iPod Classic
    iPod Touch
    iPhone

    Software
    OSX Leopard
    iLife
    iWork

    Handige Links

    Stores
    Official NL store
    Mac Stuff

    Fanboy Communities
    OneMoreThing.nl
    ] Mac Freak

    How-To Macbook Upgraden
    Macbook Upgrade

    Voor de nieuwe Apple gebruiker
    Mac Miep
    MacInstruct

    iPhone
    Bitch!
  •   woensdag 2 januari 2008 @ 22:01:05 #39
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55732253
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
    Kan 'm niet meer editten. De freaks weten niet veel meer te verzinnen, dus dit is 'm wel.

    Windows vs Apple FAQ.

    Je overweegt over te stappen naar een Apple Macintosh. Maar als windows gebruikers zit je met nogal wat vragen. Logisch. Daarvoor is deze FAQ bedoeld.

    [ afbeelding ] Ik lees allerlei verschillende termen zoals Apple, Mac en OSX
    Apple is een bedrijf. Ze maken o.a. computers die ze voorheen Macintosh noemde (Mac) maar ook mediaplayers als de iPod alsook netwerk mediaplayers zoals de appleTV.
    OSX is een besturings systeem. Net als Windows en Linux

    [[ afbeelding ]Kan ik op een Mac hetzelfde als op een Windows PC
    In het kort..., Ja.
    Een Mac heeft wel een ander besturingssysteem, namelijk OSX. Je windows software zal dus niet draaien op een apple. Je hebt OSX compatible software nodig die hetzelfde doet.

    Gelukkig staat er standaard al heel veel zeer bruikbare software op een Mac en is er voor praktisch elk Windows programma voor de gemiddelde gebruiker een OSX variant te vinden. Vaak freeware en van hoogstaande kwaliteit. Onderaan vind je een lijst van veel gebruikte windows software met z'n OSX equivalent.

    In het uiterste geval kan je windows 'emuleren' binnen OSX door middel van een zogenaamde 'virtual pc'. Of door middel van het apple programma bootcamp kan je je Mac dualboot maken. Dan kan je bij opstarten kiezen of je Windows of OSX wil opstarten. Hier zijn een aantal randvoorwaarden voor:
    1. Je hebt een legale windows licentie nodig
    2. Je Mac moeten een intel Mac zijn en geen PowerPC (PPC) Mac.

    Een Mac is 'out of the box' hardwarematig al erg compleet. De meest recente macs hebben bijvoorbeeld Bluetooth 2.1 + EDR en 802.11N (300Mbps) wifi. De meeste randapparatuur werkt ook op een Mac prima. Printers, verwisselbare harddisks, USB thumbdrives, Bluetooth dongles, het is allemaal geen probleem. Vaak hoef je niet eens een driver te installeren.

    [ afbeelding ] Wat de neuk is een intel Mac en een PowerPC mac
    Tot 2006 gebruikte Apple een ander soort processor dan windows PC's. Dit was de PowerPC processor van IBM. In verband met leverings- en warmteproblemen is Apple overgestapt op intel processors. Dit heeft als voordeel dat de prijs/performance verhouding hoger ligt dan voorheen. Daarnaast is het nu mogelijk geworden om windows op je Mac te gerbuiken. Ideaal voor twijfelaars.

    [ afbeelding ] Hee, maar als ik een tweedehands Mac wil kopen moet ik dus gigantisch opletten of het wel een intel is!!eins!1
    Valt mee. Apple ondersteunt nog steeds PPC in hun updates. Voor bijna alle software zijn zogenaamde 'universal binaries' die afhankelijk van het platform de PPC of Intel code installeert. En sommige software is zelfs nog steeds PPC only.

    Maar... PPC wordt natuurlijk wel langzaam uitgefaseerd. De G3 wordt bijvoorbeeld officieel niet meer ondersteunt door de laatste versie van OSX (Leopard). De G4 en zeker de G5 zijn nu nog veilig aan te schaffen.

    [ afbeelding ] Hmz, das mooi kut. Dan vind ik een mooie app is hij alleen geschikt voor PPC en draait hij niet op mijn geile 24" alu iMac
    Ook niet waar. OSX komt standaard met Rosetta, een 'vertaalprogramma' dat eventuele PPC code 'on the fly' omzet naar intel code, een zogenaamde emulator. Zonder dat de gebruiker daar wat van merkt.
    Een nadeel is wel dat Rosetta vrij veel geheugen nodig heeft.

    [ afbeelding ] Ok, OSX is geen windows. Kan ik dus ook geen embedded Windows Media bestanden op internet afspelen?
    Jawel, daarvoor is flip4mac gratis te downloaden. Samen met perian heb je min of meer alle codecs die nodig zijn om 99% van de internet media te kunnen spelen.

    [ afbeelding ] Apple is duur!
    Een veel gehoord argument, maar dat valt eigenlijk best mee. Ja een Mac is duurder dan een gemiddelde medion of zelfbouw PC. Maar meestal is de prijs min of meer gelijk aan vergelijkbare merkPC's, zoals Sony Vaio of vergelijkbare Dell PC's.

    Apple heeft een beperke line-up. Het is niet 'voor elk wat wils' of precies op je wensen aan te passen zoals met een 'normale' PC vaak wel kan.

    Apple is wel vaak (extreem) duur met accessoires en bijvoorbeeld extra geheugen. Gelukkig is er gewoon compatible geheugen tegen een competitieve prijs verkrijgbaar. En accessoires zijn er natuurlijk ook van andere merken.

    [ afbeelding ] Ik wil wel de laatste First Person Shooter met 130FPS kunnen spelen!
    Onder OSX zal dat waarschijnlijk niet lukken helaas. De hardware van de meeste macs is krachtig genoeg om behoorlijk te kunnen gamen, maar helaas laten veel game producenten OSX links liggen.

    Doordat OSX nu op intel draait wordt het wel eenvoudiger voor game producenten om OSC specifieke games uit te brengen. Recentelijk heeft EA dat dan ook gedaan met 6 titels. En als er meer Mac gebruikers komen wordt het natuurlijk vanzelf interessanter.

    Als alternatief zou je natuurlijk altijd dmv bootcamp even windows kunnen starten om de laatste games te kunnen draaien.

    [ afbeelding ] Kan ik een mac eenvoudig upgraden?
    Van de meeste macs zijn alleen geheugen en harddisk te upgraden. Een nieuwe grafische kaart of processor upgrade is niet aan te raden. Alleen de Mac Pro (voorheen Powermac) heeft PCI sloten en is redelijk eenvoudig uit te breiden met extra functionaliteit.

    Daarentegen zijn Macs erg compleet en is er weinig behoefte aan uitbreiding.

    [ afbeelding ] Mjah, voorlopig klinkt het als een hoop gezeik en gezoek. Waarom moet ik uberhaupt een Mac?
    Je moet niets. Ben je blij met windows, werkt het precies zoals je wil, heb je niet op nauwelijks problemen.... dan is er weinig reden om over te stappen.

    Heb je kleine ergenissen of bijvoorbeeld probleempjes met spyware of virussen door onoplettendheid of vind je windows moeilijk en onlogisch, dan is een Mac zeker het overwegen waard.

    Objectief gezien is OSX zeer stabiel en consistent in zijn gebruik. Iets subjectiever is dat OSX door de gebruikers vaak geroemd wordt als 'simpel' en 'logisch'. Een marketing kreet van Apple is 'It just works' en veel Apple gebruikers denken er inderdaad zo over.

    Wat maakt het dan zo prettig om mee te werken? Bijvoorbeeld het installeren van software. Als je een applicatie download voor een Mac is dat vaak een DMG bestand. Zodra de download klaar is, is dit bestand direct beschikbaar als verwisselbare harddisk. De applicatie staat, direct bruikbaar, op deze schijf. Je kan het direct gebruiken. Wil je de applicatie vaker gebruiken maar die verwisselbare harddisk niet heel de tijd bewaren, kan je de applicatie installeren. Sleep hem gewoon naar je programma map.... Geen wizards, geen ja klikken, alleen drag & drop.

    Wil je het programma verwijderen? Sleep hem naar de prullenbak.

    Zoeken wérkt gewoon in OSX. Spotlight vind razendsnel alle relevante resultaten. Zowel in bestandsnamen als ook IN mails en documenten.

    Een ander punt is de veiligheid. Op dit moment zijn er niet of nauwelijks exploits en virussen voor OSX. Dit betekent niet dat er geen lekken in OX zitten, maar wel dat tot op heden niemand daar echt gebruik van heeft gemaakt. Daarnaast heeft OSX een 'UAC' die wel werkt in tegenstelling tot Vista. Als je écht iets tricky gaat doen op je systeem wordt om het admin wachtwoord gevraagd. Normaal gesproken werk je dus met beperkte rechten, maar merk je daar niets van.

    En een mac is gewoon mooi! Punt.

  • Lijst met compatible software
    [ code verwijderd ]

    [ afbeelding ] Apple Producten:

    Randapparatuur:
    [ afbeelding ]Airport Express
    [ afbeelding ]Airport Extreme
    [ afbeelding ]Displays
    [ afbeelding ]Keyboard
    [ afbeelding ]Mighty Mouse

    Desktop computers:
    [ afbeelding ]Mac Pro
    [ afbeelding ]Mac Mini
    [ afbeelding ]iMac

    Laptops
    [ afbeelding ]MacBook
    [ afbeelding ]MacBook Pro

    Servers
    [ afbeelding ]Xserve
    [ afbeelding ]Xserve RAID

    Personal Audio & Telefonie
    [ afbeelding ]iPod Shuffle
    [ afbeelding ]iPod Nano
    [ afbeelding ]iPod Classic
    [ afbeelding ]iPod Touch
    [ afbeelding ]iPhone

    Software
    [ afbeelding ] OSX Leopard
    [ afbeelding ]iLife
    [ afbeelding ]iWork

    [ afbeelding ] Handige Links

    Stores
    [ afbeelding ]Official NL store
    [ afbeelding ]Mac Stuff

    Fanboy Communities
    [ afbeelding ]OneMoreThing.nl
    [ afbeelding ]] Mac Freak

    How-To Macbook Upgraden
    [ afbeelding ]Macbook Upgrade

    Voor de nieuwe Apple gebruiker
    [ afbeelding ]Mac Miep
    [ afbeelding ]MacInstruct

    iPhone
    [ afbeelding ] Bitch!
  • Goed heb hem ff op de wiki gepleurd: http://wiki.fok.nl/index.php/FAQ/DIG/Mac
    phluphy for president!
      donderdag 3 januari 2008 @ 18:12:44 #40
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_55750830
    Wyri, je moet ff goed converten van ubb naar wiki, ziet er niet zo mooi uit nu nml.
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      donderdag 3 januari 2008 @ 19:44:01 #41
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55753065
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef slacker_nl het volgende:
    Wyri, je moet ff goed converten van ubb naar wiki, ziet er niet zo mooi uit nu nml.
    Yup done, heb er zelfs een fout uit gehaald . (links van het 2e plaatje)
    phluphy for president!
      zaterdag 5 januari 2008 @ 10:32:12 #42
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55790213
    Ow en zou het bijna vergeten maar met dank aan Sjowhan is de banner boven in het topic geupdate .
    phluphy for president!
    pi_55803492
    Kan iemand mijn TT aanpassen?
    Philips 20

    Of moet ik dat niet hier vragen?

    TT moet zijn "Philips 20" LCD tv in de keuken"

    merci
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 5 januari 2008 @ 20:23:01 #44
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55804345
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 20:03 schreef fuckbuddy het volgende:
    Kan iemand mijn TT aanpassen?
    Philips 20" LCD tv in de keuken

    Of moet ik dat niet hier vragen?

    TT moet zijn "Philips 20" LCD tv in de keuken"

    merci
    Topic report doet het vaak ook goed maar hier is het ook geen punt .
    phluphy for president!
      zondag 6 januari 2008 @ 01:15:30 #45
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_55814492
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 10:32 schreef WyriHaximus het volgende:
    Ow en zou het bijna vergeten maar met dank aan Sjowhan is de banner boven in het topic geupdate .

    Graag gedaan
    pi_55820629
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Topic report doet het vaak ook goed maar hier is het ook geen punt .
    you're the best
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_55828318
    Zeg flapdrol van een FredvZ, gooi mijn topic eens heel snel weer open? Als je wist wat ik al heb gedaan om hier een oplossing voor te vinden.... Het enige wat ik vraag is of mensen even een paar keer kunnen klikken en laten weten of zij misschien ook een probleem tegenkomen. Ik sta GODVERDOMME altijd klaar om anderen te helpen met hun computerproblemen en dan vraag ik eens een keer om een supersimpel iets en dan moet het meteen op slot? Wat is met jou?

    Hulp gevraagd: opsporen van onreproduceerbare bugs in site!
      zondag 6 januari 2008 @ 19:36:23 #48
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_55830069
    Had het ff van te voren gevraagd.

    Voorkomt verwarringen en bokkende moderators enzo
    Hij is weer open
    So we just called him Fred
    pi_55830473
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 19:36 schreef FredvZ het volgende:
    Had het ff van te voren gevraagd.

    Voorkomt verwarringen en bokkende moderators enzo
    Ga weg man, ik was gewoon bereikbaar via PM, jij had me ook even kunnen benaderen als je je twijfels had. Ik ga natuurlijk niet van te voren vragen of ik een topic mag openen, wat denk je wel. Ik zie uberhaupt niet in waarom dit topic gesloten had moeten worden in de eerste plaats.
    quote:
    Hij is weer open
    Mijn dank.
      maandag 7 januari 2008 @ 19:11:07 #50
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_55854843
    Kan mn topic aub weer open, was vergeten mn vraag dr bij te schrijven.
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      maandag 7 januari 2008 @ 19:45:40 #51
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55855790
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef appelsjap het volgende:
    Kan mn topic aub weer open, was vergeten mn vraag dr bij te schrijven.
    Ik denk dat je met een google zoekactie "anonymous proxy" (proxies) of iets in die trant een heel eind komt .
      maandag 7 januari 2008 @ 19:49:38 #52
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_55855921
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ik denk dat je met een google zoekactie "anonymous proxy" (proxies) of iets in die trant een heel eind komt .
    danku het is al gelukt
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_55876200
    Kan hier geen slotje op?
    Warner kiest voor Blu-ray

    Er is namelijk al een centraal topic
    HD-DVD vs. Blu-ray vs Holografische schijven
      donderdag 10 januari 2008 @ 10:08:19 #54
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_55917151
    [CSS] voor dummies - Deel 7

    Mergen of eentje dichtgooien, zeg het maar

    en ik zoek een xHTML-topic voor dummies, search werkt vandaag niet mee
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      maandag 14 januari 2008 @ 17:41:28 #56
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_56028087
    you@shellscripts$ enter() { echo "Shell scripting ftw!, deel

    Wrom wordt mijn rm -rf /root wel weggehaald en die andere niet? he he he?
    Nee, maar haal die oorspronkelijke, dubbelgeposte rm -rf ook ff weg, om het echt netjes te houden. Zal wel een waarschuwing in de OP zetten om mensen vooraf te waarschuwen.

    -edit, was al weggehaald zie ik net-
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 20:57:48 #57
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56057598
    Goed bij deze: FredvZ stopt per direct. . Zal je missen fredje .
    phluphy for president!
      woensdag 16 januari 2008 @ 08:41:43 #59
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56065944
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Riparius het volgende:
    Dit ziet eruit als spam.
    Dicht nu, we het in eerste instantie ff aanzien wat er ging gebeuren.
    phluphy for president!
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 januari 2008 @ 00:22:59 #60
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_56091562
    Is er een Ericsson 500 i topic ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      donderdag 17 januari 2008 @ 07:26:33 #61
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56093559
    zoeken.fok.nl
    pi_56156598
    Probleem installatie .NET Framework mag een slotje op, heb het inmiddels opgelost
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_56219448
    Jullie zijn een stel rukkers, maar dat wisten jullie al he!
    pi_56298832
    Msn "aanval"

    Topic heeft niets met Trillian óf msn ansich te maken, maar met een of andere gare tool die iedere 3 seconden de avatar verandert, en daardoor voor een héle berg problemen zorgt

    dat zelfs mods alleen nog op het offtopic deel letten en de hele OP niet meer lezen is wel erg bedroevend trouwens...

    Zou tof zijn als hij weer open gaat.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 16:11:55 #65
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56301663
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Msn "aanval"

    Topic heeft niets met Trillian óf msn ansich te maken, maar met een of andere gare tool die iedere 3 seconden de avatar verandert, en daardoor voor een héle berg problemen zorgt

    dat zelfs mods alleen nog op het offtopic deel letten en de hele OP niet meer lezen is wel erg bedroevend trouwens...

    Zou tof zijn als hij weer open gaat.
    Ik heb het offtopic verwijderd, gebash over Trillian en MSN is niet wenselijk.
    TT aangepast, je mag het nog eens proberen.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_56330218
    Welke sjaak kan even de topic titel van Apple SC van 217 naar 218 veranderen

    dikke pakkerd van je oma!!!
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      zondag 27 januari 2008 @ 14:12:17 #67
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_56339633
    Samsung 1B le32s81b wel kopen of niet kopen ?

    Kan dit verander worden naar :
    Samsung le32s81b wel kopen of niet kopen ?

    Alvast bedankt
    happen naar de baas
    pi_56504753
    Spyware: SpyPal

    Mag hier een slotje op? Ik ga zo uit eten en format C m'n laptop wel. Jammer van het kinderachtige gedoe in het topic.
      zondag 3 februari 2008 @ 18:25:34 #69
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56504964
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 18:15 schreef fokME2 het volgende:
    Spyware: SpyPal

    Mag hier een slotje op? Ik ga zo uit eten en format C m'n laptop wel. Jammer van het kinderachtige gedoe in het topic.
    Je krijgt 1 zeikopmerking en het hoeft al niet meer?
    pi_56564916
    Kan iemand deze reactie verwijderen; usert wou niet reageren maar blijkbaar ging er wat mis .

    Kan mijn Netwerk Connectie Status niet meer zien! wtf
    pi_56649927
    Er mag een slotje op mn topic, is opgelost.
    Internetverbinding hapert sinds installatie update firefox
    Mama van 2 lieve meiden :)
    pi_56702472
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 19:40 schreef Nijna het volgende:
    Er mag een slotje op mn topic, is opgelost.
    Internetverbinding hapert sinds installatie update firefox
    opgelost != slotje
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
    pi_56718648
    [Javascript] voor dummies deel 7

    Er bestaat al een deel 7, wat nog niet vol is.
      vrijdag 15 februari 2008 @ 15:29:34 #74
    107652 Quincy5
    Back to the future
    pi_56750905
    verste bereik wifi ethernet kaart

    Waarom verwijderen jullie in zo'n geval niet gewoon de post (of minimaal de rare opmerking wegeditten) en laat je het topic open?
    Of blijft hij dan gewoon in de active topics staan?
    www.bttf.com
    I hate mornings
      vrijdag 15 februari 2008 @ 16:27:02 #75
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56752314
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 15:29 schreef Quincy5 het volgende:
    verste bereik wifi ethernet kaart

    Waarom verwijderen jullie in zo'n geval niet gewoon de post (of minimaal de rare opmerking wegeditten) en laat je het topic open?
    Of blijft hij dan gewoon in de active topics staan?
    Heb hem dicht gegooid omdat het een kick was van 4 jaar. En omdat ik in de veronderstelling was dat hij topic dat gewoon in de lijst bleef staan. Wat na navraag niet blijkt te zijn dus delete voortaan gewoon zijn reactie .
    phluphy for president!
      woensdag 20 februari 2008 @ 16:32:58 #76
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_56863079
    [XP] Kan verborgen map niet unhiden

    Deze mag dicht, probleem opgelost, met dank aan de users
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_56864122
    [Slowchat #207] Onbekende koeien.
    [Slowchat #206] Waar de newbe inburgerd

    Jullie mogen kiezen
    Van de ene is het nummer er 1 te laag
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:00:49 #78
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_56866664
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef Killjoy het volgende:
    [XP] Kan verborgen map niet unhiden

    Deze mag dicht, probleem opgelost, met dank aan de users
    Laat hem lekker open, wie weet heeft een ander er nog een vraag over .
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
    [Slowchat #207] Onbekende koeien.
    [Slowchat #206] Waar de newbe inburgerd

    Jullie mogen kiezen
    Van de ene is het nummer er 1 te laag
    Done . en bedankt bijde .
    phluphy for president!
      donderdag 21 februari 2008 @ 07:44:06 #79
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_56877394
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:00 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Laat hem lekker open, wie weet heeft een ander er nog een vraag over .
    Ok is goe
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      donderdag 21 februari 2008 @ 08:17:07 #80
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56877584
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 07:44 schreef Killjoy het volgende:

    [..]

    Ok is goe
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef slacker_nl het volgende:

    [..]

    opgelost != slotje
    Goed verwoord .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      zondag 2 maart 2008 @ 13:12:11 #81
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_57102453
    Sla wil je mijn TT van Wachtwoord ftp dan even wijzigen met iets van .htaccess en .htpasswd erbij...?
      zondag 2 maart 2008 @ 13:18:55 #82
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_57102594
    Done
      zondag 2 maart 2008 @ 13:23:08 #83
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_57102673
    Ok bedankt.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 23:49:19 #84
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_57234275
    120 GB kwijt

    Doodsverwensing
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
    pi_57234314
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef SpeedyRich het volgende:
    120 GB kwijt

    Doodsverwensing
    Ow jee... geef me maar een bannetje... ik ben stout geweest check dan ook even wat KLB topics want mogelijk staan er daar nog meer

    Stoute DE!
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      vrijdag 7 maart 2008 @ 23:53:17 #86
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_57234375
    Op Wikiupdate
    Dit topic staat er nu bij
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
      zaterdag 8 maart 2008 @ 09:02:18 #87
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57238342
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:

    [..]

    Ow jee... geef me maar een bannetje... ik ben stout geweest check dan ook even wat KLB topics want mogelijk staan er daar nog meer

    Stoute DE!
    Check dan gelijk de sloot hier, er waren een paar users die erin sprongen volgens mij .

    Serieus, als je niet normaal of constructief kunt posten, post dan niet.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 10:08:16 #88
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_57238735
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:

    [..]

    Ow jee... geef me maar een bannetje... ik ben stout geweest check dan ook even wat KLB topics want mogelijk staan er daar nog meer

    Stoute DE!
    Jezus DE, in een topic van een windowsnewbie een doodsverwensing plaatsen, hoe fucking kansloos ben je zelf dan. En dan rip je op SpeedyRich omdat ie er wat van zegt .
    pi_57243958
    Kan dit topic dicht is namelijk dubbel de mijne was wel eerder maar de andere TS heeft ermeer verstand van

    LateX #2 Waar iedereen aan de 'latex' is...

    alvast bedankt...


    nvm mod heeft het andere al gesloten.

    [ Bericht 6% gewijzigd door Wouser op 08-03-2008 15:44:35 ]
    pi_57248343
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Check dan gelijk de sloot hier, er waren een paar users die erin sprongen volgens mij .

    Serieus, als je niet normaal of constructief kunt posten, post dan niet.
    Dat maak ik zelf wel uit niet waar?
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 10:08 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Jezus DE, in een topic van een windowsnewbie een doodsverwensing plaatsen, hoe fucking kansloos ben je zelf dan. En dan rip je op SpeedyRich omdat ie er wat van zegt .
    Ik beschermde de newbie ....

    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_57309278
    excel vraagje

    Leuk en aardig, maar dit was meer een office vraag, onafhankelijk van of je nu in excel word, of wat dan ook zit.

    Horen in het excel topic niet meer de "help mn som(A1;B4); doet het niet" vragen?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 17:30:50 #92
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57309563
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Office vraagje

    Leuk en aardig, maar dit was meer een office vraag, onafhankelijk van of je nu in excel word, of wat dan ook zit.

    Horen in het excel topic niet meer de "help mn som(A1;B4); doet het niet" vragen?
    TT aangepast, en weer open. Excuus, heb het topic niet nauwlettend genoeg gelezen.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_57328513
    Vraagje: ik kon mij vaag herinneren dat er een topic was waar je kon vragen hoeveel je spul waard is.
    Is dat er nog? En als dat niet zo is; kan ik er dan één openen?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:34:33 #94
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57328627
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Beach het volgende:
    Vraagje: ik kon mij vaag herinneren dat er een topic was waar je kon vragen hoeveel je spul waard is.
    Is dat er nog? En als dat niet zo is; kan ik er dan één openen?
    * WyriHaximus trekt dat even achter de schermen wat te doen daarna

    Het overlapt imo V&A ook . Je hoort het z.s.m.
    phluphy for president!
    pi_57329003
    Ok ik wacht af
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      woensdag 12 maart 2008 @ 16:27:08 #96
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57329589
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Beach het volgende:
    Vraagje: ik kon mij vaag herinneren dat er een topic was waar je kon vragen hoeveel je spul waard is.
    Is dat er nog? En als dat niet zo is; kan ik er dan één openen?
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    * WyriHaximus trekt dat even achter de schermen wat te doen daarna

    Het overlapt imo V&A ook . Je hoort het z.s.m.
    [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 2

    . Er is een topic over, even centraal gezet. .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_57329734
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]


    [..]

    [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 2

    . Er is een topic over, even centraal gezet. .
    kijk perfect
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_57330139
    Jammer dat dat topic eigenlijk zowat dood is en ook op GoT hebben ze het niet meer.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      woensdag 12 maart 2008 @ 17:44:22 #99
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57331101
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 16:53 schreef Beach het volgende:
    Jammer dat dat topic eigenlijk zowat dood is en ook op GoT hebben ze het niet meer.
    Ja, daarom staat hij nu ook centraal. Dan zakt hij niet meer weg. (Moest zelfs de search gebruiken om hem te vinden...)
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 12 maart 2008 @ 17:59:48 #100
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_57331434
    Open je toch een nieuw topic?
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      woensdag 12 maart 2008 @ 18:13:58 #101
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_57331713
    Wrom is het guru topic een centraal topic geworden (ok, het is het ook wel), maar het feit dat ie ergens onderaan blijft hangen ookal is er een update in geweest is gewoon kneiter irritant (IMO).
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      donderdag 13 maart 2008 @ 08:18:44 #102
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_57344857
    Ik ben er "achter de schermen" over aan het praten. Ben het met je eens, btw.
      donderdag 13 maart 2008 @ 12:52:43 #103
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_57349701
    kewl, we wachten af.
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
    pi_57360633
    Het topic over Vista SP1 wordt zonder melding op slot gegooid. De service packs zijn al LEGAAL verkrijgbaar alleen nog niet via de automatische update. Een user is daarom zeer behulpzaam door 'm ergens anders te uploaden, gooien jullie 'm zonder reden / melding op slot .

    Enige uitleg ?
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_57361519
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het topic over Vista SP1 wordt zonder melding op slot gegooid. De service packs zijn al LEGAAL verkrijgbaar alleen nog niet via de automatische update. Een user is daarom zeer behulpzaam door 'm ergens anders te uploaden, gooien jullie 'm zonder reden / melding op slot .

    Enige uitleg ?
    Idd, waar sloeg dat op?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 09:10:44 #106
    107652 Quincy5
    Back to the future
    pi_57368237
    Ik denk dat het een zwaar overtrokken reactie is op de naam van bepaalde nieuwsgroepen waar veel warez wordt aangeboden.

    Overtrokken omdat over usenet zelf gewoon gepraat mag worden (zie centraal topic) en SP1 zeker niet onder warez valt. Met het beleid omtrent warez twijfelgevallen ook tegenhouden ok, maar dit is imho een beetje doorgeschoten.
    www.bttf.com
    I hate mornings
      vrijdag 14 maart 2008 @ 09:16:02 #107
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57368328
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het topic over Vista SP1 wordt zonder melding op slot gegooid. De service packs zijn al LEGAAL verkrijgbaar alleen nog niet via de automatische update. Een user is daarom zeer behulpzaam door 'm ergens anders te uploaden, gooien jullie 'm zonder reden / melding op slot .

    Enige uitleg ?
    Dat stuk heb ik dan niet helemaal mee gekregen de laatste tijd (dacht dat ze nog niet legaal verkrijg baar waren, vandaar ook het slotje), zal het ff uitzoeken en open gooien als ze idd legaal te krijgen zijn. De reden dat er nog geen reden was is omdat ik bezig was met uitzoeken toen het aquarium wat met vriendin en ik bestelt hadden een uur eerder binnen dan verwacht dus is dat er bij in geschoten, mijn excuses daar ook voor want had het wel ff moeten doen.
    phluphy for president!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 09:52:27 #108
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57368903
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het topic over Vista SP1 wordt zonder melding op slot gegooid. De service packs zijn al LEGAAL verkrijgbaar alleen nog niet via de automatische update. Een user is daarom zeer behulpzaam door 'm ergens anders te uploaden, gooien jullie 'm zonder reden / melding op slot .

    Enige uitleg ?
    Goed waar dan? Aangezien ik me rot loop te zoeken nee iets wat schijnbaar nog niet voor de standaard vista gebruiker te downloaden is (alleen MSDN wat ik vond). En dan imo illegaal is.
    phluphy for president!
    pi_57369033
    Het heeft al op tweakers gestaan, met directe link naar microsoft.com. Helaas is die link dood dus vandaar mijn vraag hier.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      vrijdag 14 maart 2008 @ 10:06:19 #110
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57369163
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Het heeft al op tweakers gestaan, met directe link naar microsoft.com. Helaas is die link dood dus vandaar mijn vraag hier.
    Hmm begin het vermoeden te krijgen dat mensen hier (inc mijzelf) de beta/rc en de final door elkaar halen. De RC en BETA zijn afaik geen probleem omdat die idd vrij beschikbaar zijn. De final is nog niet beschikbaar. En (corrent me if I'm wrong) hadden jullie het in het topic over de beta/rc en ik dacht dat jullie het over de final hadden?
    phluphy for president!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 10:28:37 #111
    107652 Quincy5
    Back to the future
    pi_57369550
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1276297
    In dit topic op tweakers staat dat sommige mensen hem al hebben; ik heb nu geen tijd om uit te zoeken welke versies en waar verkrijgbaar. Verder staat op een van de laatste pagina's dat de final half maart (nu dus bijna) beschikbaar zou komen, als dat klopt is het misschien nuttig het topic open te laten om over deze versie te praten.
    www.bttf.com
    I hate mornings
    pi_57369589
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 10:28 schreef Quincy5 het volgende:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1276297
    In dit topic op tweakers staat dat sommige mensen hem al hebben; ik heb nu geen tijd om uit te zoeken welke versies en waar verkrijgbaar. Verder staat op een van de laatste pagina's dat de final half maart (nu dus bijna) beschikbaar zou komen, als dat klopt is het misschien nuttig het topic open te laten om over deze versie te praten.
    Dat is een beta
    De nederlandse komt pas later officieel uit want ze moeten nog vertalen enzo.
    De beta is voor een gesloten beta groep als ik me niet vergis.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 10:37:54 #113
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57369729
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 10:28 schreef Quincy5 het volgende:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1276297
    In dit topic op tweakers staat dat sommige mensen hem al hebben; ik heb nu geen tijd om uit te zoeken welke versies en waar verkrijgbaar. Verder staat op een van de laatste pagina's dat de final half maart (nu dus bijna) beschikbaar zou komen, als dat klopt is het misschien nuttig het topic open te laten om over deze versie te praten.
    Idd dat is een goed idee, er is al een 2e topic over geopend btw Windows Vista SP1 NL #2 misschien een idee om daar verder te gaan, dan zal ik in het oude topic er ook ff een link heen zetten .
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Dat is een beta
    De nederlandse komt pas later officieel uit want ze moeten nog vertalen enzo.
    De beta is voor een gesloten beta groep als ik me niet vergis.
    mm er is iig genoeg onduidelijkheid over en wat Quincy5 ook al zegt lijkt het mij ook een goed idee om er een topic over te hebben .
    phluphy for president!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:07:28 #114
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_57433809
    hey wiri, hoi Jo0lz

    mag ik hier users lastig vallen?
    ik heb van horen zeggen dat hier creatieve genieën te vinden zijn en die heb ik eigenlijk wel een beetje nodig....
    Het linkjes-topic in CUL is nogal verouderd en er zijn heul veul dode linkjes, dus ik ben een mooi nieuw topic aan het maken, maar dat kan wel wat versiering/mooie tussenkopjes/etc. gebruiken.
    Vinden jullie het erg als ik hier in DIG kom zeuren om hulp?
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 18 maart 2008 @ 11:45:13 #115
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57449886
    Hoi Muck

    Geen probleem wat mij betreft . Er zijn wat topics vol met creatieve geesten hier (kwa plaatjes dan ) . (Bijvoorbeeld: [Centraal] Photoshop - Vragen, tutorials en meer... #15 en Hoe zien jouw designs eruit? #7 Share Creativity .)
    phluphy for president!
      dinsdag 18 maart 2008 @ 12:55:42 #116
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_57451348
    lief
    ik heb Raymania al zo gek gekregen dat ie me helpt
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      woensdag 19 maart 2008 @ 09:42:49 #117
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57470421
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
    lief
    ik heb Raymania al zo gek gekregen dat ie me helpt
    No prob. Al had ik je ook wel willen helpen .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 19 maart 2008 @ 11:20:10 #118
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57472206
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef slacker_nl het volgende:
    kewl, we wachten af.
    Goed we gaan het iets anders aanpakken met de centrale topics. Alleen centrale topics die niet echt druk bezocht worden krijg nu de type centraal topic om ze toch binnen handbereik te houden.
    phluphy for president!
      woensdag 19 maart 2008 @ 14:34:12 #119
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_57476341
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 09:42 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    No prob. Al had ik je ook wel willen helpen .
    weet ik toch popje
    maar je was er niet
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 20 maart 2008 @ 12:53:19 #120
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57498467
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Goed we gaan het iets anders aanpakken met de centrale topics. Alleen centrale topics die niet echt druk bezocht worden krijg nu de type centraal topic om ze toch binnen handbereik te houden.
    Jep, de minder actieve topics, bv. "Help ik zoek lettertype x" blijven centraal, de rest wordt weer losgelaten in de AT.
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 14:34 schreef Muck het volgende:

    [..]

    weet ik toch popje
    maar je was er niet
    Ik had wel gezien dat je geweest was, aan je lieve berichtje @ msn.
    doet niets, komt wel goed dus .

    Maar nu weet je het voor de volgende keer
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_57501726
    Vraagje, kan een modje voor mij een bericht editten die ik een hele tijd terug heb geplaatst?

    Het gaat om het bericht waarin ik zeg dat een bepaalde manier van msn hacken werkt (dit was vreselijk sarcastisch), maar nu ben ik al een aantal keer lastig gevallen door van die kutmongolen die denken dat ik echt kan hacken... ( )... Ik zelf kan dit bericht niet editten dus

    msn hacken makkelijk ?

    Alvast bedankt
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      donderdag 20 maart 2008 @ 15:45:42 #122
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_57501970
    Neuh. Ten eerste staat de post in GC, en dat is niet ons subforum. Ten tweede, wimpel die mongooltjes gewoon af joh
    pi_57502368
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef Slarioux het volgende:
    Neuh. Ten eerste staat de post in GC, en dat is niet ons subforum. Ten tweede, wimpel die mongooltjes gewoon af joh
    Ow kut dacht dat ie in dig stond ga ik jullie collega's even lastig vallen

    (wil best wat mongooltjes afwimpelen, maar dan blijf ik bezig)
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      donderdag 20 maart 2008 @ 17:59:27 #124
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_57504533
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 12:53 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Jep, de minder actieve topics, bv. "Help ik zoek lettertype x" blijven centraal, de rest wordt weer losgelaten in de AT.
    [..]

    Ik had wel gezien dat je geweest was, aan je lieve berichtje @ msn.
    doet niets, komt wel goed dus .

    Maar nu weet je het voor de volgende keer
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      Redactie Frontpage vrijdag 21 maart 2008 @ 12:46:16 #125
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_57518680
    hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
    wat een rare modactie topic kan dicht omdat het probleem is verholpen, dat is een reden die ik kan volgen. maar als je 4 dagen na openen ervan nog eens komt aankakken met de mededeling dat het topic niet daar hoort terwijl er alleen nog offtopic wordt gepraat EN het probleem al gefikst is, is gewoon sneu
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 21 maart 2008 @ 22:13:29 #126
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57529645
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
    hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
    wat een rare modactie topic kan dicht omdat het probleem is verholpen, dat is een reden die ik kan volgen. maar als je 4 dagen na openen ervan nog eens komt aankakken met de mededeling dat het topic niet daar hoort terwijl er alleen nog offtopic wordt gepraat EN het probleem al gefikst is, is gewoon sneu
    Tja, dat ik het pas later zag is gewoon een verhaal apart.
    Dat het in dit geval al opgelost was, is voor de TS mooi, maar voor de rest lijkt het mij niet relevant. Wijs in dit geval gewoon op de policy, er zijn daarvoor andere topics. (En ja, het topic ging mede dicht door offtopic gesprek.)

    Ik wou niet flamen ofzo hoor, en dat het sneu was daar kan ik ook niet helemaal inkomen, maar iedereen is natuurlijk wel vrij om zijn/haar mening te geven.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_57641019
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Goed we gaan het iets anders aanpakken met de centrale topics. Alleen centrale topics die niet echt druk bezocht worden krijg nu de type centraal topic om ze toch binnen handbereik te houden.
    OK.. Dus welke centrale topics worden gedecentraliseerd?
      vrijdag 28 maart 2008 @ 12:18:39 #128
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57670467
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef slakkie het volgende:

    [..]

    OK.. Dus welke centrale topics worden gedecentraliseerd?
    De topics die "levendig" zijn. De topics die dus vaak bezocht worden, blijven in de AT, en hoeven derhalve niet sticky. De topics die wat minder vaak aangeroepen worden, raken kwijt, omdat ze niet in de MyAT, of AT verschijnen , en laten we dus centraal. .

    Je kan het zelf zien nu @ de DIG index, er zijn al een stuk minder "centrale" topics.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 28 maart 2008 @ 14:02:17 #129
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_57672593
    dude, sweet, totaly!
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      Eindredactie Games maandag 31 maart 2008 @ 12:20:36 #130
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_57734643
    kan er beter gemodereert worden op topics die gaan over " welke laptop moet ik kopen" of "Stel hier een pc samen voor mij want ik ben te lui" of iets in die trant. Wij zijn algemene vraagbraak, en 10 van die topics kunnen best samengevoegd worden, anders wordt het zo herhaal riedeltje
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_57734682
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 12:20 schreef donald_dick het volgende:
    kan er beter gemodereert worden op topics die gaan over " welke laptop moet ik kopen" of "Stel hier een pc samen voor mij want ik ben te lui" of iets in die trant. Wij zijn algemene vraagbraak, en 10 van die topics kunnen best samengevoegd worden, anders wordt het zo herhaal riedeltje
    Reageer dan gewoon niet.
    Je bent zo te zien de oorzaak dat het een kut topic gaat worden.

    Kan hulp gebruiken bij aanschaf laptop
      Eindredactie Games maandag 31 maart 2008 @ 12:24:49 #132
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_57734720
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      Eindredactie Games maandag 31 maart 2008 @ 12:25:53 #133
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_57734736
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 12:22 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Reageer dan gewoon niet.
    Je bent zo te zien de oorzaak dat het een kut topic gaat worden.

    Kan hulp gebruiken bij aanschaf laptop
    domme vragen, domme antwoorden. al die vragen kunnen makkelijk in een centraal topic, dan staan ook alle antwoorden mooi onder elkaar
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_57841229
    DC++ surfnet.tropico.se hier mag een slotje op, probleem is opgelost
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
      zaterdag 5 april 2008 @ 17:51:32 #135
    107652 Quincy5
    Back to the future
    pi_57852417
    Opgelost != slotje
    www.bttf.com
    I hate mornings
      dinsdag 8 april 2008 @ 19:53:04 #136
    129759 poohy
    gelegenheidsfokster
    pi_57917025
    Mag mijn topic Beste provider online gaming + downloaden tegelijkertijd naar GAM? Ik denk dat ik daar betere reacties zal krijgen :-)
      woensdag 9 april 2008 @ 08:13:13 #137
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57927090
    Done .
    phluphy for president!
    pi_57955744
    Mag mijn topic: [gez] Bonzi Buddy mischien weer open?
    Ik weet dat het vol zit met adware, etc. Maar ik heb het programma meer nodig om het uit elkaar te halen en alleen de MS agent te gebruiken voor andere doeleinden dan spyware.

    Misschien dat er een waarschuwing bij kan dat het vol zit met malware en dat het niet geopend moet worden.
    Ik kan via google geen levende mirrors meer vinden dus probeer ik het via Fok.
      vrijdag 11 april 2008 @ 10:42:12 #139
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57977251
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef Boschkabouter het volgende:
    Mag mijn topic: [gez] Bonzi Buddy mischien weer open?
    Ik weet dat het vol zit met adware, etc. Maar ik heb het programma meer nodig om het uit elkaar te halen en alleen de MS agent te gebruiken voor andere doeleinden dan spyware.

    Misschien dat er een waarschuwing bij kan dat het vol zit met malware en dat het niet geopend moet worden.
    Ik kan via google geen levende mirrors meer vinden dus probeer ik het via Fok.
    Je mag het van mij nog even proberen, al denk ik niet dat er iemand is die je eraan kan helpen.
    Ook heb ik een waarschuwing in het topic gezet, maar als het weer zwaar offtopic en gebash wordt, dan sluit ik hem gewoon wederom.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 21 april 2008 @ 14:09:16 #140
    164931 Houtspeer
    Jealous Of Your Cigarette
    pi_58202400
    Kan de volgende topic naar Feedback verhuisd worden? Aangezien het probleem fokspecifiek is.
    Bug kan trouwens ook.

    Kan niet inloggen op FOK!
    And all the things you do with it
      maandag 21 april 2008 @ 15:33:13 #141
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58204192
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 14:09 schreef Houtspeer het volgende:
    Kan de volgende topic naar Feedback verhuisd worden? Aangezien het probleem fokspecifiek is.
    Bug kan trouwens ook.

    Kan niet inloggen op FOK!
    Done.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 21 april 2008 @ 15:35:33 #142
    164931 Houtspeer
    Jealous Of Your Cigarette
    pi_58204236
    Bedankt.
    And all the things you do with it
    pi_58453794
    Is er geen algemeen iphone topic meer?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_58454842
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef denthemen het volgende:
    Is er geen algemeen iphone topic meer?
    Gekke conclusie

    [Apple iPhone #6]: iCopter is de shit
    pi_58455945
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Gekke conclusie

    [Apple iPhone #6]: iCopter is de shit
    Was geen conclusie maar een vraag?

    Bedankt iig, ik kon hem niet vinden
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_58456017
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 16:37 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Was geen conclusie maar een vraag?

    Bedankt iig, ik kon hem niet vinden
    Gewoon even de AT van DIG op 3 maanden zetten en CTRL F
      dinsdag 6 mei 2008 @ 01:36:10 #147
    114005 Blood_Money
    where is the money?
    pi_58504468
    Ligt het aan mij, of is een topic wat ik luttele minuten heb gestart alweer genixt? Uitleg? Thanks.

    edit: Het eerste dus. Sorry.
      woensdag 7 mei 2008 @ 17:28:03 #148
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_58536745
    HTC touch diamond!!!

    Mag 'ie eventueel geopend blijven? In de zin van een centraal (dus niet centraal-centraal, maar zoals het topic over de N95 bijvoorbeeld): Hier bespreken we de HTC Diamond-topic?

    Dat mijn post met info en foto's eventueel de OP wordt? Of zal ik een nieuw topic maken?
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      woensdag 7 mei 2008 @ 20:45:40 #149
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_58540583
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Biogarde het volgende:
    HTC touch diamond!!!

    Mag 'ie eventueel geopend blijven? In de zin van een centraal (dus niet centraal-centraal, maar zoals het topic over de N95 bijvoorbeeld): Hier bespreken we de HTC Diamond-topic?

    Dat mijn post met info en foto's eventueel de OP wordt? Of zal ik een nieuw topic maken?
    Prima, het topic is weer open .
    phluphy for president!
      maandag 12 mei 2008 @ 15:04:55 #151
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_58627289
    Opgelost is geen slotje.
    pi_58627862
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 15:04 schreef Slarioux het volgende:
    Opgelost is geen slotje.
    ..wat?
    Nee.
    pi_58628267
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 15:43 schreef Opa_vertelt het volgende:

    [..]

    ..wat?
    opgelost != slotje.
    pi_58633874
    Per ongeluk dubbel: Bladeren venster: sortering
    Kan hij verwijderd worden?

    [ Bericht 14% gewijzigd door DaFrenk op 12-05-2008 22:03:11 ]
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      maandag 12 mei 2008 @ 22:30:35 #155
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_58634698
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef DaFrenk het volgende:
    Per ongeluk dubbel: Bladeren venster: sortering
    Kan hij verwijderd worden?
    Done .
    phluphy for president!
    pi_58635003
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Done .
    Thanks!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:19:05 #157
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_58664741
    Hier zitten pas echte mods, itt tot de andere fora.. KUTGW
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
    pi_58665739
    Apple of andere Laptop?

    Wat een but-slotje. Een laptop heeft toch helemaal niks met OS Wars te maken? Op het laatst ging het nota bene over garantie en support (op hardware), iets dat écht helemaal los staat van je OS.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 mei 2008 @ 15:27:27 #159
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_58665863
    Inderdaad een vreemd slotje. Vooral omdat het hele topic ook beschaafd verloopt.
      woensdag 14 mei 2008 @ 15:38:49 #160
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58666028
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
    Apple of andere Laptop?

    Wat een but-slotje. Een laptop heeft toch helemaal niks met OS Wars te maken? Op het laatst ging het nota bene over garantie en support (op hardware), iets dat écht helemaal los staat van je OS.
    Het gaat in dat OS Wars topic dan ook niet specifiek over OS'en, maar het is Alles vs Alles. Op zich was dat topic prima, maar het ging in de eerste instantie over wat voor Laptop de TS moet kopen. Dat er dan plaatjes van de MAC gepost worden met slijtage lijkt mij in dat geval dan ook compleet offtopic...
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
    Inderdaad een vreemd slotje. Vooral omdat het hele topic ook beschaafd verloopt.
    Daar heb je wel een goed punt, het was dan ook niet echt een bash topic geworden. Maar aangezien het ging om de laptop die de TS wou kopen voor zijn vriendin, is eigenlijk alles daarna offtopic...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_58666115
    Toch jammer. Lóópt er een keer een fatsoenlijke discussie op dit front, wordt het afgekapt omdat de vraag van TS 'in principe beantwoord' is. Dat kan toch geen maatstaf zijn voor het sluiten van topics? . Ik zie bijna nergens topics gesloten worden omdat de vraag van TS beantwoord is, of het moet om FB (het forum, niet dit topic) gaan. Vaak loopt er toch nog één of andere discussie die voortgekomen is uit de oorspronkelijke vraag, zo ook met dit topic. Ik snap de angst voor Windows vs. OSX vs. Linux etc topics, maar dit liep nou net lekker. D'r kan toch altijd nog een slotje op? .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:01:10 #162
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58666447
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
    Toch jammer. Lóópt er een keer een fatsoenlijke discussie op dit front, wordt het afgekapt omdat de vraag van TS 'in principe beantwoord' is. Dat kan toch geen maatstaf zijn voor het sluiten van topics? . Ik zie bijna nergens topics gesloten worden omdat de vraag van TS beantwoord is, of het moet om FB (het forum, niet dit topic) gaan. Vaak loopt er toch nog één of andere discussie die voortgekomen is uit de oorspronkelijke vraag, zo ook met dit topic. Ik snap de angst voor Windows vs. OSX vs. Linux etc topics, maar dit liep nou net lekker. D'r kan toch altijd nog een slotje op? .
    Je hebt in principe een geldig argument, ik heb met Wyri overlegd, we gaan het topic weer open stellen. Wel haal ik die paar fanboy en fApple reacties weg .

    Feedback is hier voor bedoeld, ik kan niet alles weten natuurlijk. En idd, Opgelost != slotje. (Doe ik eigenlijk nooit)
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_58666584
    Netjes, thanks.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_58958344
    Kan iemand me typfout aanpassen naar csv in deze titel:

    Gegevens uit excel of cdv automatisch in html zetten?
      woensdag 28 mei 2008 @ 12:27:23 #165
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_58961074
    Done .
    phluphy for president!
      woensdag 28 mei 2008 @ 18:29:41 #166
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_58969462
    Beste mods,

    ik zie dat er geen (centraal) Flash-topic is, zou die gemaakt mogen worden?
    Daarnaast klopt de FAQ niet meer helemaal.. moet ik die herzien?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      donderdag 29 mei 2008 @ 07:05:57 #167
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58980023
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 18:29 schreef donroyco het volgende:
    Beste mods,

    ik zie dat er geen (centraal) Flash-topic is, zou die gemaakt mogen worden?
    Daarnaast klopt de FAQ niet meer helemaal.. moet ik die herzien?
    Een centraal Flash topic, tja als er echt zoveel vraag naar is, maar heb nog niet echt veel flash topics gezien. Met de komst van filters kunnen we die straks ook eventueel afvangen.

    The FAQ is known, was al eerder begonnen het te herzien.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      zondag 1 juni 2008 @ 01:32:24 #168
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59042205
    Mogen die kleuters weg aub?

    Nieuw Google logo komt eraan?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      zondag 1 juni 2008 @ 13:50:13 #169
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59047323
    Dank Jo0Lz
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 3 juni 2008 @ 16:47:09 #170
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_59093934
    Ervaringen met terugzetten naar de fabrieksinstellingen DELL

    Dicht plz.
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_59094930
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef JimmyJames het volgende:
    Ervaringen met terugzetten naar de fabrieksinstellingen DELL

    Dicht plz.
    Laat je je de kast op jagen door 1 josti?
    Je kan haar ook gewoon negeren zoals de meeste doen.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 17:29:48 #172
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_59094976
    Nee hoor, tis dat ik elders al aan antwoorden ben geraakt.
    Please Move The Deer Crossing Sign
      dinsdag 3 juni 2008 @ 20:35:55 #173
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_59099496
    Kan geen programma's meer installeren

    Kan de naam van het topic aangepast worden? Iets van "ik heb PC problemen" of iets dergelijks
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
      woensdag 4 juni 2008 @ 08:14:55 #174
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_59107795
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Parafernalia het volgende:
    Problemen met functioneren computer

    Kan de naam van het topic aangepast worden? Iets van "ik heb PC problemen" of iets dergelijks
    Done.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 4 juni 2008 @ 16:45:36 #175
    151400 EvilMarc
    , gekkie!
    pi_59120807
    Apple SC #245 Mac OS X Lolcoat
    Ik was iets te snel, kan daar lolcat van gemaakt worden
    voordat iedereen gaat zitten zeuren.
    Heb ook al een topicreport geplaatst
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_59137984
    Geen idee wie het heeft gefixt, maar bedankt
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      donderdag 5 juni 2008 @ 11:42:08 #177
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_59140086
    phluphy for president!
    pi_59172747
    laten jullie dat zomaar toe:
    [Review] Usb Crystal Ball Hub
    [Review] Usb Missile launcher voor de PC
    [Review] Usb Chameleon
    [Review] Usb Voip Muis voor de PC
    ?
    allemaal van Djangos...
    lijkt mij niet echt de juiste manier...
      vrijdag 6 juni 2008 @ 15:06:52 #179
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_59173433
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef mschol het volgende:
    laten jullie dat zomaar toe:
    [Review] Usb Crystal Ball Hub
    [Review] Usb Missile launcher voor de PC
    [Review] Usb Chameleon
    [Review] Usb Voip Muis voor de PC
    ?
    allemaal van Djangos...
    lijkt mij niet echt de juiste manier...
    Weet zelf van niks zal het er ff met Jo0Lz over hebben of die er wat van weet. Dit is idd niet erg netjes .
    phluphy for president!
      vrijdag 6 juni 2008 @ 22:24:01 #180
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_59185402
    [TK] Sony Ericsson P1i + Tomtom EU + Tomtom GPS kan iemand dit topic naar V&A jagen, ben zo stom geweest hem in DIG te planten....
    pi_59185538
    Ik heb 'm even meegenomen.
    ijs_beer fan!
      vrijdag 6 juni 2008 @ 23:59:33 #182
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_59188263
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef NanKing het volgende:
    Ik heb 'm even meegenomen.
    Prima .
    phluphy for president!
      vrijdag 13 juni 2008 @ 11:23:09 #183
    151400 EvilMarc
    , gekkie!
    pi_59358922
    Is het geen idee om het iPhone topic te sluiten.. Ik vind dat alles iPhone ook wel in de Apple SC kan. Als er nieuws is over de iPhone wordt het in de SC gepost. Als er vragen zijn worden ze eerst in het iPhone topic geplaatst. En als daar niet snel genoeg geantwoord word komt het toch weer in de SC terecht..
    Of sla ik de plank nu volledig mis?
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_59361197
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef EvilMarc het volgende:
    Is het geen idee om het iPhone topic te sluiten.. Ik vind dat alles iPhone ook wel in de Apple SC kan. Als er nieuws is over de iPhone wordt het in de SC gepost. Als er vragen zijn worden ze eerst in het iPhone topic geplaatst. En als daar niet snel genoeg geantwoord word komt het toch weer in de SC terecht..
    Of sla ik de plank nu volledig mis?
    En mensen die niet 300 pagina´s willen terug lezen op zoek naar een nieuwtje over alleen de iphone?
    Mensen die gewoon alle info over de iphone in enkele doelgerichte topics terug willen vinden?

    Het zal mijn persoonlijk aan mijn reet roesten welke apple sc´er een nieuwe mac, muis, router, usb stick eetc etc heeft gekocht. Maar ik wil misschien wel leuke dingen lezen over de iphone.
    pi_59362380
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef EvilMarc het volgende:
    Is het geen idee om het iPhone topic te sluiten.. Ik vind dat alles iPhone ook wel in de Apple SC kan. Als er nieuws is over de iPhone wordt het in de SC gepost. Als er vragen zijn worden ze eerst in het iPhone topic geplaatst. En als daar niet snel genoeg geantwoord word komt het toch weer in de SC terecht..
    Of sla ik de plank nu volledig mis?
    Je slaat de plank helemaal mis..

    Ik wil niet allemaal van die josti's in dat Apple SC topic hebben die constant zitten te zeiken hoe ze hun nieuwe iPhone kunnen hacken
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      vrijdag 13 juni 2008 @ 13:52:51 #186
    151400 EvilMarc
    , gekkie!
    pi_59362518
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef DutchErrorist het volgende:

    [..]

    Je slaat de plank helemaal mis..

    Ik wil niet allemaal van die josti's in dat Apple SC topic hebben die constant zitten te zeiken hoe ze hun nieuwe iPhone kunnen hacken
    Hehe, goeie. Ik was ff vergeten dat sommige mensen echt van die klapdeurjosti's zijn. Die alles 6x moeten vragen
    Laat maar
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_59362575
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef EvilMarc het volgende:

    [..]

    Hehe, goeie. Ik was ff vergeten dat sommige mensen echt van die klapdeurjosti's zijn. Die alles 6x moeten vragen
    Laat maar
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_59730609
    IE (32bit) werkt niet meer op Vista (64bit)

    eindeloze FF fanboys..
    ff "promoten" en niet met een antwoord op de vraag komen
      vrijdag 27 juni 2008 @ 13:49:24 #189
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_59730948
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef mschol het volgende:
    IE (32bit) werkt niet meer op Vista (64bit)

    eindeloze FF fanboys..
    ff "promoten" en niet met een antwoord op de vraag komen
    Eindeloos? Het is er eentje . Done/
    pi_59731226
    Kan de OP van dit topic terug gezet worden: Vraag.. Het is zo schijt-irritant als een TS zoiets doet.
    pi_59731339
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 13:49 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Eindeloos? Het is er eentje . Done/
    ik bedoelde meer dat ze het bij ieder topic weer proberen
      vrijdag 27 juni 2008 @ 14:14:39 #192
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_59731468
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 14:01 schreef HuHu het volgende:
    Kan de OP van dit topic terug gezet worden: Vraag.. Het is zo schijt-irritant als een TS zoiets doet.
    Agree. En gelijk een ban erbij (BOFH mode )
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      zondag 29 juni 2008 @ 10:07:04 #193
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_59767935
    Done.
    pi_59843876
    Whehe... ik was sneller dan je slotje Slarioux , beat that .
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:01:16 #195
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_59844227
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 15:47 schreef HuHu het volgende:
    Whehe... ik was sneller dan je slotje Slarioux , beat that .
    Mijn tag is langer dan de jouwe!!!!1111
      woensdag 2 juli 2008 @ 16:04:31 #196
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_59844307
    Ga eens ergens anders met jullie epeens lopen pronken .
    phluphy for president!
    pi_59844384
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 16:01 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Mijn tag is langer dan de jouwe!!!!1111
    Mijn kleurtje is donkerder!!1!11!one!!
    SPOILER: Weet je wat:
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_59956952
    Waar is het 'Ik zoek een site' topic? (die bestond toch?)
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_59957010
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 21:03 schreef crossover het volgende:
    Waar is het 'Ik zoek een site' topic? (die bestond toch?)
    In GC dacht ik.
    pi_59957279
    Kan 'm ook daar niet vinden. Laat maar, het topic zal wel niet bestaan.
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_59975430
    Ik zat net even rond te kijken en bedacht me toen dat er volgens mij eerst altijd zo'n photoshop creatie show topic was. Is dit verdwenen of was t nou op een ander forum?
    In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
    pi_60090868
    Is er een topic over dwarsliggende iPods? De mijne wil niet opladen
    pi_60090893
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
    Is er een topic over dwarsliggende iPods? De mijne wil niet opladen
    Er is ergens een centraal ipod topic.
    Maar dat gaat meer over het ding zelf niet over problemen.

    Individuele problemen kan je dan ook beter een eigen topic over maken.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 11:42:06 #204
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
      zaterdag 19 juli 2008 @ 12:04:35 #205
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60205499
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
    Nieuw systeem voor Gamen
    Nieuw systeem voor video-editing/gaming

    Een beetje dubbel lijkt me, aangezien er al een centraal topic van is.
    Ben er met Jo0Lz over aan het praten. Wat we met de centrale topics gaan doen en over de filters. Laat het wel ff weten wat er uit komt.
    phluphy for president!
    pi_60224710
    Alle links van de FOK! smileys doen het niet meer, en de ene link die het doet, geeft smileys met een grijze achtergrond op msn.

    Kunnen ze een keer opnieuw geupload/gehost worden ergens? Heb net een nieuwe pc, en mis m'n smileys nu al
    Vivre
    pi_60224810
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 14:15 schreef Strychnine het volgende:
    Alle links van de FOK! smileys doen het niet meer, en de ene link die het doet, geeft smileys met een grijze achtergrond op msn.

    Kunnen ze een keer opnieuw geupload/gehost worden ergens? Heb net een nieuwe pc, en mis m'n smileys nu al
    Doen ze het allemaal niet meer?
    FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.

    Ik zie de smileys in elk geval nog wel (de losse).
    pi_60248511
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Doen ze het allemaal niet meer?
    FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.

    Ik zie de smileys in elk geval nog wel (de losse).
    De losse nog wel, maar geen één van de zip/rars. Tenminste, 1 doet het nog, maar die geeft dus een grijze achtergrond op msn.
    Vivre
      woensdag 23 juli 2008 @ 16:10:33 #209
    204633 Fred2
    Kritisch
    pi_60297617
    Waarom worden ze eigenlijk niet op de servers van Fok gehost?
    So we just called him Fred too
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:11:01 #210
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60299079
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef Cothen het volgende:
    Waarom worden ze eigenlijk niet op de servers van Fok gehost?
    als iemand ze werkend heeft zal ik kijken wat ik kan doen
    phluphy for president!
    pi_60300408
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    als iemand ze werkend heeft zal ik kijken wat ik kan doen
    http://www.megafileupload(...)-smileypack-zip.html

    Die doet het geloof ik
    Jump heeft hem ooit al eens op de FOK! server gezet maar ik weet de link niet meer
    pi_60357701
    [XP home] Opnieuw valideren omzeilen? die specifieke post, over die check.. willen jullie neem ik aan niet hebben
      zaterdag 26 juli 2008 @ 13:24:04 #213
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_60359664
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
    [XP home] Opnieuw valideren omzeilen? die specifieke post, over die check.. willen jullie neem ik aan niet hebben
    Ik heb de post al even geedit. Dacht dat ik al eerder een slotje had gezet, maar dat niet dus.
    Thx.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 28 juli 2008 @ 10:49:35 #214
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_60391651
    Trouwens, voor de mensen die het nog willen:

    MSN Smileys | ZIP.
    MSN Smileys | RAR.

    Try.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_60397541
    kweet niet of mijn vraag hier op z'n plaats is... maar had geen zin om hiervoor een speciaal topic te openen terwijl de vraag misschien al tig x voorbij is gekomen.

    Ik moet een gif omzetten naar een avi/mpg bestand en dat valt me zwaar tegen
    Op google heb ik al diverse programma's gevonden, maar elke keer als ik het wil opslaan, moet ik eerst het programma kopen (en voor die enkele keer dat het voorkomt, heb ik daar heul geen trek in)

    Afijn wat ik nodig heb is een gratis programma om een gif te converteren naar een avi of mpg......
    wie kan me helpen????

    edit: toch maar een topic geopend

    [ Bericht 3% gewijzigd door Desii op 30-07-2008 10:33:17 ]
    pi_60534332
    Mods,

    Zou het mogelijk zijn hier af en toe naar te kijken?: Eenvoudige website maken met OSX

    Gaat gegarandeerd OSX vs Windows-gebagger opwekken ...
      maandag 4 augustus 2008 @ 11:10:24 #217
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_60545212
    Je nu al druk maken erover is een beetje ongegrond.
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
      maandag 4 augustus 2008 @ 14:53:04 #218
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_60550219
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef slacker_nl het volgende:
    Je nu al druk maken erover is een beetje ongegrond.
    Inderdaad. Lijkt mij een kleine kans, dat dat een bash topic wordt.
    You never know, though.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 4 augustus 2008 @ 15:01:29 #219
    187069 slacker_nl
    Sicko pur sang
    pi_60550417
    Het PHP topic kan ook ontaarden in php vs java als men zou willen
    In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
    pi_60550472
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
    Trouwens, voor de mensen die het nog willen:

    MSN Smileys | ZIP.
    MSN Smileys | RAR.

    Try.
    Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrond
    Vivre
    pi_60550907
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef Strychnine het volgende:

    [..]

    Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrond
    ook als je ze invoegd?
    Of doe je alleen ff openen?
    pi_60550949
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 15:22 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    ook als je ze invoegd?
    Of doe je alleen ff openen?
    Nee, op msn zelf. Als ik ze in een mapje bij mijn afbeeldingen heb staan geven ze wel een witte achtergrond, maar zodra ik ze op msn toevoeg wordt dat grijs.
    Vivre
      maandag 4 augustus 2008 @ 16:25:42 #223
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60552309
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Inderdaad. Lijkt mij een kleine kans, dat dat een bash topic wordt.
    You never know, though.
    Valt de laatste tijd idd wel mee. Zijn vaak wel de topics die ik eerder check of alles het gaat dan andere topics vanwege het potentieel ...
    phluphy for president!
      maandag 4 augustus 2008 @ 18:57:54 #224
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_60555758
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef Strychnine het volgende:

    [..]

    Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrond
    Nou, dan is er iets op je pc niet goed gegaan met uitpakken ofzo.
    Ik heb ze hier in MSN, en ze zijn allemaal ok. Sommige zijn wel dubbel, ik zal vanavond even uitzoeken welke wel en welke niet goed zijn, en een complete maken. Er schijnen een paar te missen.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 04:10:07 #225
    95194 SpeedyRich
    doe ff normaal
    pi_60567576
    Computer schoonmaken

    Staan veel zogenaamde "humoristische" reactie's in
    Gaarne verwijderen of leeg editen of topic van slotje voorzien en TS laten vragen of ie een nieuw topic wil aanmaken
    Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
    sorry.
    leukste topic aller tijden
    Voor computergerelateerde vragen klik hier
    pi_60628942
    Is er iets van een centraal HTC topic o.i.d.? Ik heb niks kunnen vinden, maar dat hoeft niks te betekenen natuurlijk...
      donderdag 14 augustus 2008 @ 21:24:32 #228
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60836031
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Riparius het volgende:
    Spam
    Wat is er spam aan dat topic?
    phluphy for president!
    pi_60841046
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Wat is er spam aan dat topic?
    Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.
    pi_60841764
    Als dat spam is ga ik wyri en joolz live op foktv pijpen.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:51:48 #231
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60853277
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef slakkie het volgende:
    Als dat spam is ga ik wyri en joolz live op foktv pijpen.
    Hmmm laten we dan maar ff wat gaan regelen .
    phluphy for president!
    pi_60911639
    Kan een modje ff langs mijn topic komen...
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_60935418
    Je hebt er 2, misschien een linkje naar het juiste topic...
      maandag 18 augustus 2008 @ 22:29:52 #234
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_60936897
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef slakkie het volgende:
    Je hebt er 2, misschien een linkje naar het juiste topic...
    Haha, ik denk over die Pendalen.

    Waren stuk of 40 posts met alleen quotes over de fout in de TT, en iets in de OP.
    Al opgeschoond .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:45:39 #235
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_61033021
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:42:06 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_61048714
    Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
    pi_61051173
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:16 schreef Farenji het volgende:
    Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
    de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?

    het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:56:47 #238
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61051613
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:

    [..]

    de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?

    het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
    Wat een nonsens.
    pi_61052162
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:

    [..]

    de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?

    het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
    Ik vroeg jou niks.
    pi_61052387
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Wat een nonsens.
    om die reden zijn al vaker topics gesloten @ dig als ik me goed kan herrinneren
    pi_61052403
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Farenji het volgende:

    [..]

    Ik vroeg jou niks.
    dus ik mag niet reageren?
    pi_61053285
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef mschol het volgende:

    [..]

    dus ik mag niet reageren?
    Ik wilde alleen even benadrukken dat jouw mening er niet toe doet.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:05:45 #243
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61059151
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:16 schreef Farenji het volgende:
    Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
    Eens, ik had er even wat duidelijker bij moeten zetten dat het niet wenselijk is, om het "omzeilen" van dergelijke zaken hier te bespreken. Evenmin het omzeilen van ip-bans, etc.
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef mschol het volgende:

    [..]

    om die reden zijn al vaker topics gesloten @ dig als ik me goed kan herrinneren
    Klopt ook, alhoewel ik zo geen voorbeeld erbij kan vinden.
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef Farenji het volgende:

    [..]

    Ik wilde alleen even benadrukken dat jouw mening er niet toe doet.
    Nou nou .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:00:42 #244
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61059546
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef mschol het volgende:

    [..]

    om die reden zijn al vaker topics gesloten @ dig als ik me goed kan herrinneren
    Dat maakt het nog geen goede reden toch? Dat warez verboden wordt begrijp ik, dat is tegen de Nederlandse wet in veel gevallen. Een filtertje op je werk omzeilen niet en hooguit voor eigen risico.
    pi_61059608
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Dat maakt het nog geen goede reden toch? Dat warez verboden wordt begrijp ik, dat is tegen de Nederlandse wet in veel gevallen. Een filtertje op je werk omzeilen niet en hooguit voor eigen risico.
    maar een filter is er met een bepaalde reden opgezet toch?
    net zoals b.v. een kopieer beveiliging op een cd
    de 2de omzeilen mag niet, dus waarom zou de 1ste wel mogen?
    pi_61059725
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Eens, ik had er even wat duidelijker bij moeten zetten dat het niet wenselijk is, om het "omzeilen" van dergelijke zaken hier te bespreken. Evenmin het omzeilen van ip-bans, etc.
    Het wordt zo vaak besproken, dingen als proxies, ssh tunneling, tor, etc etc. Daar is niks illegaals aan. We leven hier toch niet in China?
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:33:33 #247
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61061689
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 10:06 schreef mschol het volgende:

    [..]

    maar een filter is er met een bepaalde reden opgezet toch?
    net zoals b.v. een kopieer beveiliging op een cd
    de 2de omzeilen mag niet, dus waarom zou de 1ste wel mogen?
    De 2e mag je ook omzeilen volgens de nederlandse wet. Je mag immers een kopie voor thuisgebruik maken.
    Die filter is erop gezet voor bedrijfseconomische redenen en het is niet bij wet verboden die te omzeilen. Het topic sluiten vind IK rigide.
    pi_61062375
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    De 2e mag je ook omzeilen volgens de nederlandse wet. Je mag immers een kopie voor thuisgebruik maken.
    Die filter is erop gezet voor bedrijfseconomische redenen en het is niet bij wet verboden die te omzeilen. Het topic sluiten vind IK rigide.
    heb ik het over de nederlandse wet? nee, ik praat hier over FOK. en die willen dat niet hebben..
      maandag 25 augustus 2008 @ 09:46:06 #250
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61103853
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef Riparius het volgende:
    Baggertopic.
    .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      donderdag 28 augustus 2008 @ 11:38:43 #252
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61187942
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef slakkie het volgende:
    kunnen jullie dit opic centraliseren: you@shellscripts$ enter() { echo "Shell scripting ftw!, deel 1
    Wordt niet zo regelmatig in gepost, dus dat is misschien wel handig.
    Centraal.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_61189728
    spank you
    pi_61240283
    IE8 is veel sneller dan IE7?!

    Kan iemand daar al die offtopic reacties over Firefox en Opera verwijderen?

    Je kunt tegenwoordig geeneens meer een topic openen zonder dat de fanboys het komen verzieken .
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:11:19 #255
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61240527
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 09:42 schreef HuHu het volgende:
    IE8 is veel sneller dan IE7?!

    Kan iemand daar al die offtopic reacties over Firefox en Opera verwijderen?

    Je kunt tegenwoordig geeneens meer een topic openen zonder dat de fanboys het komen verzieken .
    Done. Had het gisteren al gezien... Maar was er nog effe niet aan toe gekomen het op te ruimen.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_61261446
    hellup mijn eee701 beweegt niet meer, newby in nood, cursor vast slot internet ook nietnte openen niks f!!k hellup!! Parapono
    pi_61261682
    1) open een nieuw topic
    2) haal diep adem en kalmeer
    3) leg duidelijk uit wat het probleem is en met welk apparaat
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2008 @ 11:45:49 #258
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61261712
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 11:43 schreef mschol het volgende:
    1) open een nieuw topic
    2) haal diep adem en kalmeer
    3) leg duidelijk uit wat het probleem is en met welk apparaat
    nou ja, het is een eee701 die niet meer beweegt. Persoonlijk zou ik me zorgen maken als 'ie wél autonoom zou bewegen, maar dat terzijde.
    pi_61331252
    Kan een modje de urls uit deze post halen?

    [Slowchat Deeltje 87] Insane in the Brain
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_61340984
    Das een post van 3 jaar geleden

    en je heb er toch zelf voor gekozen omdat zo neer te zetten
    So we just called him Fred too
    pi_61354207
    Ik geloof niet dat ik blauw zie bij jou.

    Dankje.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      woensdag 3 september 2008 @ 19:32:42 #262
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_61355341
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef SHERMAN het volgende:
    Kan een modje de urls uit deze post halen?

    [Slowchat Deeltje 87] Insane in the Brain
    Je hebt er toch echt zelf voor gekozen om dat te posten. forum at fok.nl kan je verder helpen in dit geval.
    phluphy for president!
    pi_61355656
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef SHERMAN het volgende:
    Ik geloof niet dat ik blauw zie bij jou.

    Dankje.
    Die url werkt niet eens. Of heb je een rechtzaak aan je broek en moet je ervoor zorgen dat de link wordt verwijderd? whehehe. Weinig kans dat ze die URL gaan weghalen.
    pi_61405384
    Dames, heren,

    weten jullie misschien of er nog een centraal topic is van lettertype/fonts gezocht?

    BVD
    "Dude.. they can't get any better than that"
      vrijdag 5 september 2008 @ 16:45:43 #265
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_61405995
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 16:23 schreef Eastwood het volgende:
    Dames, heren,

    weten jullie misschien of er nog een centraal topic is van lettertype/fonts gezocht?

    BVD
    Was er wel, zal straks als ik weer thuis ben ff zoeken voor je .
    phluphy for president!
    pi_61406245
    Misschien makkelijk als een modje hem gelijk in de faq aanpast
    [DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
      vrijdag 5 september 2008 @ 19:19:07 #268
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_61410142
    quote:
    Heb ff aan de nieuwe #2 toegevoegd en in de oude een link naar de nieuwe.
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
    Misschien makkelijk als een modje hem gelijk in de faq aanpast
    [DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
    Done .
    phluphy for president!
    pi_61445972
    Hoi mensen,

    Ik zit met het volgende probleempje, m´n knoppen doen het voor geen ruk meer..

    slash geeft me -
    haakje openen geeft me ), haakje sluiten geeft me '
    etc

    zwaar irritant weet iemand wat ik hier in godsnaam mee moet ´vraagteken´
    pi_61446008
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 13:10 schreef Ballistic het volgende:
    Hoi mensen,

    Ik zit met het volgende probleempje, m´n knoppen doen het voor geen ruk meer..

    slash geeft me -
    haakje openen geeft me ), haakje sluiten geeft me '
    etc

    zwaar irritant weet iemand wat ik hier in godsnaam mee moet ´vraagteken´
    Je toetsenbord instellingen nakijken.
    Maar dit is een Feedback topic. Je kan waarschijnlijk beter zelf een topic openen.
    pi_61446180
    Hoogstwaarschijnlijk de taalinstelling van het toetsenbord
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      dinsdag 9 september 2008 @ 14:32:51 #272
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_61498996
    Hoi
    In welk topic kan ik deze vraag kwijt:

    Heb op de 538-site legaal wat muziek gedownload, maar nu zijn dat allemaal wma-tjes. En mijn auto-speler accepteert alleen mp3.
    "Dan zet je ze toch lekker om?"
    Prima, maar nou zegt mijn converter: Can't add... Is your wma DRM protected?
    Wat nu te doen zodat ik ze wel om kan zetten?
    Als je niet lacht, ben je dood.
    pi_61501427
    Gewoon een apart topic aanmaken daarvoor.

    ps: http://www.wma-mp3.com/
      woensdag 10 september 2008 @ 01:03:19 #274
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_61514820
    Op mijn topic kan wel een slotje
    There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
    DeviantArt
      woensdag 10 september 2008 @ 08:06:39 #275
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_61515915
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 01:03 schreef Hukkie het volgende:
    Op mijn topic kan wel een slotje
    Opgelos != slotje.
    pi_61627138
    Codecpack vraag HELP HELP HELP TIETEN

    waarom?
    Ik ben nog niet klaar met mijn probleem hoor
    pi_61627803
    Hey hallo
      zondag 14 september 2008 @ 20:34:07 #278
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_61628841
    Open maar een nieuw topic met een gewone titel.
    pi_61629284
    hehe
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_61629942
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef Slarioux het volgende:
    Open maar een nieuw topic met een gewone titel.
    Heb je last van je handjes, je kan ook de TT aanpassen ofzo
    pi_61630184
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:

    [..]

    Heb je last van je handjes, je kan ook de TT aanpassen ofzo
    Je kan ook naar school gaan en doorleren en normaal doen enzo.
      zondag 14 september 2008 @ 21:24:54 #282
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_61630480
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:

    [..]

    Heb je last van je handjes, je kan ook de TT aanpassen ofzo
    Wat slakkie zei.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2008 @ 21:35:20 #283
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61630877
    Ik vind het ook nogal treurig om een topic te sluiten omdat de titel je niet aanstaat. Kom op zeg.
    pi_61631191
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Wat slakkie zei.
    Makkelijk verschuilen achter users die niets zinnigs te zeggen hebben. Toont wel je instelling in.
    Had gewoon de TT aangepast als je zo'n probleem met tieten hebt
    pi_61634521
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

    [..]

    Makkelijk verschuilen achter users die niets zinnigs te zeggen hebben. Toont wel je instelling in.
    Had gewoon de TT aangepast als je zo'n probleem met tieten hebt
    en wat is er zo moeilijk aan voor jou om een normale TT te maken?
    snap niet dat je over mod's klaagt terwijl je zelf het op je afgeroepen hebt...
    pi_61635901
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ik vind het ook nogal treurig om een topic te sluiten omdat de titel je niet aanstaat. Kom op zeg.
    Ik heb een mooie TT: Neuk me nu, OP: ik heb problemen met Windows wie wilt me helpen.

    Nu moeten de mods maar mijn topic gaan renamen omdat ik zgn leuk wilde doen en users mijn topic in wilde lokken? Als ie een normaal topic had geopend met een normale TT, 64 bits codecs installen op Vista, dan was er niks aan de hand geweest en was er geeneens moderatie nodig geweest. Slar had het kunnen aanpassen, maar de user had ook normaal kunnen doen. De user heeft gekozen voor niet normaal doen, Slar heeft gekozen voor een slotje. Deal with it.
      maandag 15 september 2008 @ 06:43:38 #287
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_61637165
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ik vind het ook nogal treurig om een topic te sluiten omdat de titel je niet aanstaat. Kom op zeg.
    Ik vind het nogal treurig om een dergelijk topic te openen in DIG. Hij geeft het nota bene zelf aan in de OP . En dan moet ik weer op komen draven om hem te wijzigen zeker?
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

    [..]

    Makkelijk verschuilen achter users die niets zinnigs te zeggen hebben. Toont wel je instelling in.
    Had gewoon de TT aangepast als je zo'n probleem met tieten hebt
    Wat een kutargument. Had gewoon zelf een normale TT gepakt. Heeft inderdaad met mijn instelling te maken; ik ben je hondje niet.
    pi_61714863
    -knip- naar centralere plek

    [ Bericht 50% gewijzigd door mschol op 17-09-2008 21:48:22 ]
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2008 @ 21:52:30 #289
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61715309
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef slakkie het volgende:

    [..]

    Ik heb een mooie TT: Neuk me nu, OP: ik heb problemen met Windows wie wilt me helpen.

    Nu moeten de mods maar mijn topic gaan renamen omdat ik zgn leuk wilde doen en users mijn topic in wilde lokken? Als ie een normaal topic had geopend met een normale TT, 64 bits codecs installen op Vista, dan was er niks aan de hand geweest en was er geeneens moderatie nodig geweest. Slar had het kunnen aanpassen, maar de user had ook normaal kunnen doen. De user heeft gekozen voor niet normaal doen, Slar heeft gekozen voor een slotje. Deal with it.
    Dan moet je ook om kunnen gaan met kritiek op die beslissing. De vraag stond wel degelijk in de TT.
    Als er voor vage titels topics gesloten worden kan nu per direct 50 procent van alle topics dicht.

    IK vin het dus nogal een trieste beslissing. Wat JIJ er van vind interesseert me eigenlijk geen kut. Tenslotte ben je ook alleen maar user.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2008 @ 21:53:14 #290
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61715352
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 06:43 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Ik vind het nogal treurig om een dergelijk topic te openen in DIG. Hij geeft het nota bene zelf aan in de OP . En dan moet ik weer op komen draven om hem te wijzigen zeker?
    Nee hoor, je had de TT ook gewoon kunnen laten staan. Dan hoef je je niet te overwerken.
    pi_61724601
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
    IK vin het dus nogal een trieste beslissing. Wat JIJ er van vind interesseert me eigenlijk geen kut. Tenslotte ben je ook alleen maar user.
    Ik was vergeten dat de mods alleen politieagentjes zijn van het forum..
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2008 @ 09:38:01 #292
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61724665
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 09:34 schreef slakkie het volgende:

    [..]

    Ik was vergeten dat de mods alleen politieagentjes zijn van het forum..
    Ik stel juist dat hij GEEN politie agentje hoeft te spelen. "Oeoe!!! er staat 'tiet' in een topic titel.... INGRIJPEN!!!!"

    boeiuh.
    pi_61726892
    Nee, vooral niet ingrijpen zodat een serieus forum niet-serieus wordt.. dan krijg je later weer klachten met de mods doen hun werk niet.

    En het ging me meer om het feit dat je niet alleen dingen van mods (aka de politieagentjes) moet aannemen (want ik ben usert en mijn mening doet er niet toe).

    Eitherway, topics sluiten omdat de TS zo kinderlijk is om geen goede TT te bedenken en dus maar poep, pis, tiet "humor" te gaan gebruiken sta ik niet slecht tegenover. DIG is een serieus forum, laten we dat zo houden.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2008 @ 14:58:50 #294
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61732144
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:22 schreef slakkie het volgende:
    Nee, vooral niet ingrijpen zodat een serieus forum niet-serieus wordt.. dan krijg je later weer klachten met de mods doen hun werk niet.
    Kom op zeg. Zoals gezegd kan je dan half fok al sluiten.
    quote:
    En het ging me meer om het feit dat je niet alleen dingen van mods (aka de politieagentjes) moet aannemen (want ik ben usert en mijn mening doet er niet toe).
    Inderdaad, vooral het dwingende toontje in de algemene persoonsvorm is storend.
    quote:
    Eitherway, topics sluiten omdat de TS zo kinderlijk is om geen goede TT te bedenken en dus maar poep, pis, tiet "humor" te gaan gebruiken sta ik niet slecht tegenover. DIG is een serieus forum, laten we dat zo houden.
    Ja... op naar tweakers.
    pi_61732282
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Kom op zeg. Zoals gezegd kan je dan half fok al sluiten.
    [..]
    http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics

    Welke helft dan? afgezien van zelfs in klb en onz een incidenteel topic.

    Voor de rest zonde van mijn tijd om tegen een plaat aan te lullen.

    Juiste beslissing slar
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2008 @ 15:18:23 #296
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61732659
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics

    Welke helft dan? afgezien van zelfs in klb en onz een incidenteel topic.
    Het ging over 'vage' titels. Bij 80% van de titels is het maar gokken waar het topic over gaat.
    quote:
    Voor de rest zonde van mijn tijd om tegen een plaat aan te lullen.
    Ow dus je kwam alleen even trollen. Want verder sta je niet open voor enige discussie en is deze post dus compleet nutteloos nietwaar?
    quote:
    Juiste beslissing slar
    Laten we hopen dat hij zo'n juiste beslissing neemt mbt jouw trollgedrag.
    pi_61732814
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Het ging over 'vage' titels. Bij 80% van de titels is het maar gokken waar het topic over gaat.
    [..]

    Ow dus je kwam alleen even trollen. Want verder sta je niet open voor enige discussie en is deze post dus compleet nutteloos nietwaar?
    [..]

    Laten we hopen dat hij zo'n juiste beslissing neemt mbt jouw trollgedrag.
    Waar zie jij een troll?
    Jij loopt vage redenaties en aannames te spuien zonder onderbouwing en dan loop ik te trollen?
    Ik geef je een overzichtelijk lijstje met de laatst geopende topics waarvan verre van 50% kut TT´s zijn.

    En sinds wanneer wil jij in discussie met een user? Ik dacht dat je eerder al heel duidelijk had gemaakt dat je hun mening je niet kon intresseren. Dan heeft het inderdaad weinig zin om er tegen aan te lullen.

    De hele wereld is gek behalve swets
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2008 @ 15:29:33 #298
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61732919
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Waar zie jij een troll?
    Jij loopt vage redenaties en aannames te spuien zonder onderbouwing en dan loop ik te trollen?
    Ik loop helemaal geen vage redenaties te spuien ik geef mijn mening aan een mod.
    quote:
    Ik geef je een overzichtelijk lijstje met de laatst geopende topics waarvan verre van 50% kut TT´s zijn
    Daar verschillen we van mening.
    quote:
    .

    En sinds wanneer wil jij in discussie met een user? Ik dacht dat je eerder al heel duidelijk had gemaakt dat je hun mening je niet kon intresseren. Dan heeft het inderdaad weinig zin om er tegen aan te lullen.
    Ik ben dan ook geen discussie met een user begonnen. Ik geef mijn mening aan een mod. DAAROP reageerde een paar users. Waaronder jij direct met een opmerking als 'plaat' hetgeen dus als troll bedoeld is.

    Ja ik weet dat het moeilijk is als het meer dan 3 posts beslaat
    quote:
    De hele wereld is gek behalve swets
    Maar je trolled niet hoor.
    pi_61734170
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
    Kom op zeg. Zoals gezegd kan je dan half fok al sluiten.
    Das onzin.
    quote:
    Ja... op naar tweakers.
    Zie je daar!

    En volgens mij ben jij ook bekend met het feit dat er altijd users in FB reageren, zowel het forum als de topics. Je bent zelf ook nooit te beroerd om je mening te geven, om vervolgens andere aan te vallen omdat ze reageren is een beetje krom.

    I agree to disagree.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2008 @ 16:47:47 #300
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61734865
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef slakkie het volgende:

    [..]

    Das onzin.
    Daarover verschi8llen we dus van mening. Ik zag bv in DIG ook al een topic titel 'over defragmenteren en mensen' staan... wtf? Die is lekker duidelijk.
    Daar zie ik ook geen trigger happy Slarioux bijstaan om de boel te sluiten.
    quote:
    Zie je daar!

    En volgens mij ben jij ook bekend met het feit dat er altijd users in FB reageren, zowel het forum als de topics. Je bent zelf ook nooit te beroerd om je mening te geven, om vervolgens andere aan te vallen omdat ze reageren is een beetje krom.

    I agree to disagree.
    Je mag best reageren maar je poneert het als een stellig waarheid itt een mening. Het feit dat het modje vervolgens jouw MENING aanhaalt als reden stoort mij.
    pi_61738746
    Kom op zeg, does niet zo kinderachtig.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')