Windows Vista is dan jouw operating system (OS), met het 2e deel bedoelt hij het aantal TCP verbindingen die tegelijk geopend kunnen worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:31 schreef Nijna het volgende:
Bedoel je windows vista? met het eerste deel van je vraag?
En doe de 2e helft eens in begrijpelijke taal...?
Dan zit er dus geen probleem in de gebruikte software of de update maar ergens in jouw netwerkingstellingen of de hardware.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:40 schreef Nijna het volgende:
Als ik IE gebruik gebeurt er hetzelfde...
"De webpagina kan niet weergegeven worden"
Nee, daar word je blij vanquote:Op zondag 10 februari 2008 11:52 schreef Tarabass het volgende:
Doe eens rechtermuisknop op je internet verbinging en doe klik op repair/repareren..
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef M42 het volgende:
[..]
Nee, daar word je blij van![]()
Ik vind dat nou niet bepaald een goede tip.
Probeer het eens via een draadje. Als je dan geen problemen hebt ligt het aan de draadloze verbinding en anders waarschijnlijk aan je internetverbinding/router. (Of aan je windows...) Draai je trouwens ook nog P2P dingen constant. (Die hebben ook nogal de neiging om het max aantal connecties op te slokkenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:21 schreef Nijna het volgende:
Ik kan wel dingen posten, maar soms moet ik het dus verscheidene keren overnieuw proberen voordat er uberhaupt iets lukt. MSN werkt, maar een spelletje doen via MSN niet, omdat ik dus steeds die melding krijg dat er geen verbinding ofzo is.
Ik heb mozilla verwijderd, pc opnieuw opgestart, maar dat lijkt niet uit te maken...
We hebben ADSL (KPN), op de laptop zit ik nu draadloos. Maar volgens mij was het gisteren boven ook...
Misschien toch iets met de verbinding zelf dan...?!
Probeer eens de laptop direct naast het draadloos modem te plaatsen, het kan een probleem zijn met de signaalsterkte.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:21 schreef Nijna het volgende:
Ik kan wel dingen posten, maar soms moet ik het dus verscheidene keren overnieuw proberen voordat er uberhaupt iets lukt. MSN werkt, maar een spelletje doen via MSN niet, omdat ik dus steeds die melding krijg dat er geen verbinding ofzo is.
Ik heb mozilla verwijderd, pc opnieuw opgestart, maar dat lijkt niet uit te maken...
We hebben ADSL (KPN), op de laptop zit ik nu draadloos. Maar volgens mij was het gisteren boven ook...
Misschien toch iets met de verbinding zelf dan...?!
Waarom een afrader?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef raarmaarwaar het volgende:
als je wilt controleren of je verbinding up blijft kun je volgende doen:
zet een (constante) ping open
onder XP (onder viesbah moet je het zelf uitzoeken)
start -> uitvoeren -> cmd
ping -t www.google.nl <enter>
je ziet nu constant antwoord van google terugkomen.. als je verbinding af en toe wegvalt zie je dat dus ook...
als het aan je verbinding ligt hoef je dus niet IE te gebruiken (is zowiezo een afrader)
Ik hoop voor je dat het blijft werken, maar toch vreemd dat het sinds een bepaalde update was en een andere user precies hetzelfde probleem had.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef Nijna het volgende:
Inmiddels lijkt het opgelost... router gereset... even verder surfen om te zien of het nu echt goed is
Alles tegen Allesquote:Op zondag 10 februari 2008 17:50 schreef raarmaarwaar het volgende:
euhm is die niet voor Operating Systems?
Het werkt nog steeds dus ik denk dat het is opgelostquote:Op zondag 10 februari 2008 17:37 schreef WyriHaximus het volgende:
TS laat ff weten of het blijft werken of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |