De laatste nieuwe databaseserver is hier 4 maanden geleden afgeleverd. Is een server die speciaal voor dit bedrijf is gebouwd en is echt een monster. Ik denk niet dat er al te veel bedrijven zijn met zo'n machine. Hardware is meegegroeid. Hiermee is niet het landschap gewijzigd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, niet als je hardware (door overnames) niet toereikend is, nee.
[..]
Eh, nee, je bent alleen je eigen punten aan het ontkrachten de hele tijd.
[..]
Wat ook blijkt, als je je hardware niet mee laat groeien en je sizings laat doen door een hardwareleverancier.
[..]
Er is iig geen argument om het níet te doen.
Geen idee: http://www.ams-ix.net/technical/quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:17 schreef theiz het volgende:
'Internet zit binnenkort vol'
Met welk OS zou dat hubje draaien?
Ik heb nooit beweerd dat als performance hét issue is, dat je voor SQL Server moet kiezen. Waar ik op reageer was jouw kort-door-de-bocht opmerking:quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef theiz het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede reden om te kiezen voor MS SQL server, en niet voor Unix/Solaris.
(compleet met M$, leeeeeeuuuuk hoor, helemaal zelf verzonnen ook?)quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:40 schreef theiz het volgende:
SAP is op M$ SQL server trager als op Unix.
Zijn we het toch nog een beetje met elkaar eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat als performance hét issue is, dat je voor SQL Server moet kiezen. Waar ik op reageer was jouw kort-door-de-bocht opmerking:
[..]
(compleet met M$, leeeeeeuuuuk hoor, helemaal zelf verzonnen ook?)
Maar gelukkig heb je je al iets genuanceerder uitgedrukt sindsdien. Dáár ging het me even om.
Heb ik overigens niet zelf verzonnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
(compleet met M$, leeeeeeuuuuk hoor, helemaal zelf verzonnen ook?)
Altijd nog ruimte er voor lijkt me toch en met dit tempo hebben we met 2 dagen toch weer een nieuw topic nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi OP, alleen laten we de FF vs IE of VI vs emcs dus varen blijkbaar?
lijkt me handig, alle flamewars in 1 topic reeks houdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
Mjah, dat veroorzaakte bij mij ook nogal wat onduidelijkheid... Het FF/IE icoon staat wel in het plaatje, maar sinds dit topic zijn het geen Holy Wars meer maar OS Wars...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
Was er deze week niet in het nieuws dat Linus liep te zeuren over Gnome?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me handig, alle flamewars in 1 topic reeks houden
Linux zuigt
FF zuigt
Oude mac was geen fun
windows
Open source foundation zuigt:
willen ze dat office en Open office met elkaar omgaan, dan maakt MS een plugin voor ODF bestanden, is het weer niet goed
![]()
Dat houd mij niet tegen eerlijk gezegt, het gaat nu ook al de hele tijd over SQL servers etc. Hier een voorzetje:quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah, dat veroorzaakte bij mij ook nogal wat onduidelijkheid... Het FF/IE icoon staat wel in het plaatje, maar sinds dit topic zijn het geen Holy Wars meer maar OS Wars...
Ik wil ook over editors en browsers kunnen ranten...
En IRC Clients...irssi
...
windows messenger ftwquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Windows Live Messenger: Wat een troep. Het is net een hoer met veel te veel makeup op! (Als in veel te veel nutteloze functies, terwijll zoiets simpels als berichtjes sturen nogs teeds problemen geeft.) amsn of pebrot ftw, veel slanker, simpeler en veel minder zwaar voor je systeem!![]()
De OS wars is mij ook te specifiek.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:46 schreef whoops het volgende:
Mjah, dat veroorzaakte bij mij ook nogal wat onduidelijkheid... Het FF/IE icoon staat wel in het plaatje, maar sinds dit topic zijn het geen Holy Wars meer maar OS Wars...
quote:En IRC Clients...irssi
...
Volgens mij werkt irssi onder windows alleen maar via Cygwin...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef thedude0 het volgende:
Paas mij eens een windows versie van de nieuwste irssi, ik kan hem niet vinden namelijk.
Dat is waar ook, mijn fout M$ is lekker verwarrend bezig met al die namenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
windows live messenger zuigt ja, windows messenger niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |