Mooie scene was dat wel. Game of Thronesquote:
Glee > Game of Thronesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooie scene was dat wel. Game of Thrones.
Alles > Jouw UIquote:
Nah.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Game of Thrones.
Days of Our Lives in een duur fantasy jasje.
En alle mannen maar soap kijken en doen alsof het stoer is omdat ze over 209846465 afleveringen een stukje draak te zien krijgen.
Ga jij nou maar weer je "stories" kijken, bartinaquote:
Inderdaad, samen met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer je "stories" kijken, bartina.
je vastleggen aan 1 mokkel dat je leven zuur maakt en vervolgens in 33% van de gevallen er met de helft van je geld vandoor gaat.quote:
Het heeft ook voordelen.quote:
Dat is waarquote:
Als ze je leven zuur maakt moet je er natuurlijk niet mee trouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vastleggen aan 1 mokkel dat je leven zuur maakt en vervolgens in 33% van de gevallen er met de helft van je geld vandoor gaat.
Wie heeft ooit bedacht dat dit gunstig is?.
Doe eens niet zo meewerkend, dit is een alles vs alles topic, geen "kusjekroel, je hebt wel een punt, ik geef wel een beetje toe, jouw mening telt ook", topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Het heeft ook voordelen.
[..]
Dat is waar.
[..]
Als ze je leven zuur maakt moet je er natuurlijk niet mee trouwen. En die van mij mag er best met de helft van ons geld vandoor gaan. Per saldo zal dat namelijk negatief zijn, als ik de hypotheek + huidige waarde van het huis meereken.
Waarschijnlijk door vrouwen bedacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat dit gunstig is?.
Ja godverdomme wie is er hier nou mod van DIG? Tyf maar weer op naar dat kutforum van je als je weigert te dom bent om het te snappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo meewerkend, dit is een alles vs alles topic, geen "kusjekroel, je hebt wel een punt, ik geef wel een beetje toe, jouw mening telt ook", topic.
verdomme.
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja godverdomme wie is er hier nou mod van DIG? Tyf maar weer op naar dat kutforum van je als je weigert te dom bent om het te snappen.
Kutmod.quote:
Wat zeg ik nou, niet aardig doenquote:
Wanneer gaan we weer eens bieren in Molly's met Sjeen en the gang?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou, niet aardig doen.
Kutcew.
Doe maar snelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens bieren in Molly's met Sjeen en the gang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |