abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59171798

Usb Crystal Ball Hub voor de PC Review:
Me dank gaat uit naar -weg- voor het leveren van Usb Crystal Ball Hub voor review doeleinden.

Inhoud:
- Kristallen bal USB Hub

Je hebt diverse soorten hubs op de markt sommige nog gekker dan de ander, zo is er dus voor ieder wat wils ! en bij het product wat ik nu review zal de mensen aanspreken die van lichtjes houden en van visjes, tja wat een mix zul je denken maar het is echt zo.

Inleiding:
Deze 4 poorts 2.0 USB hub heeft een lengte van 58 mm X 49 mm X 38 mm en is Plug and Play, ook heeft elke een poort een bescherming tegen spanning overbelasting.
Het ledje wat erin zit maakt scherp licht en maakt om de seconde een andere kleur (rood, paars, groen, blauw), ook zit in de kristallen bal een kleine vissen kom met daarin een mini vis die heel stil blijft liggen en je boos blijft aankijken.
Op de hub moet je net zoals bij alle hubs zonder adapater niet er te veel usb apparaten
op aan sluiten die veel Mini watt nodig hebben

De werking:
Omdat het PnP is hoef je alleen je de usb kabel van de hub in je usb poort van je computer te pluggen en daarna er een usb apparaat in te pluggen.
Het maakt niet ofdat er een usb apparaat in zit of niet het ledje blijft licht geven.

Slot:
Dit is een kleine review zoals je ziet maar dit komt natuurlijk omdat je er niet heel veel over kan vertellen.
De hub kost rond de ¤6 en is de leukste hub die ik tot nu toe in me bezit heb gehad.
Door de blije kleuren en het visje is het inpluggen van usb apparaaten in de hub leuk om te doen zeker in het donker.
Indien je nog een leuke hub zoekt moet je deze zeker hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door WyriHaximus op 07-06-2008 20:04:29 ]
pi_59171863
Is dat ding echt meer dan een meter lang? (Deze 4 poorts 2.0 USB hub heeft een lengte van 58 X 49 X 38 milimeter )
pi_59171896
:p ok dan even aanpassen
pi_59172214
volgens mij vertaal je het rechtstreeks uit het engels en nog slecht ook.
quote:
Het ledje wat erin zit is scherp en maakt om de seconde een andere kleur (rood, paars, groen, blauw), ook zit in de kristallen bal een neppe mini vissen kom met daarin een mini vis die heel stil blijft
*tijdelijk wonend in leuven voor de komende 6 jaar*
pi_59172538
Dat is incorrect , het is zelf geschreven maar nog niet volledig nagekeken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:10:54 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59177423
de leukste hub die ik tot nu toe in me bezit heb gehad

Kom op zeg, ga eens op een cursus nederlands.

Verder, waarom open je allemaal topics, met [review]? !
Wat wil je met deze topics bereiken?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:28:50 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59177818
. SPAM. net als de andere topics.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')