abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56561889
Ik kan sinds een week mijn internet connectie status niet meer zien

dit ding dus

Ik klik op network connecties, en op het dik gedrukte STATUS van mijn wireless connectie, alleen dan laat hij niks zien, met als gevolg dat afgelopen week mijn internet zeer traag verloopt, ik kan immers niet zien of de signal strength een beetje fatsoenlijk loopt. Die hapert nog wel eens.

kan iemand me helpen?

bvd
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56563017
Staat configuratiescherm / netwerkverbindingen ofzo / show in taskbar aan?
Of heb je 't allemaal maar zie je gewoon dat statusbalkje nietmeer?
pi_56563740
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:43 schreef tony_clifton- het volgende:
Staat configuratiescherm / netwerkverbindingen ofzo / show in taskbar aan?
Of heb je 't allemaal maar zie je gewoon dat statusbalkje nietmeer?
Ik zie dat netwerk dingetje daar rechtsbeneden inderdaad niet meer
Maar ik kan het wel opzoeken in netwerk connecties, zij het dat als ik op status klik er niks gebeurt.
En sinds mn pc elke dag wel van plek verandert is dat zeer irritant, de signal strength verandert continu, en ik kan nu niet zien hoe sterk hij is. Hij flikkert mn internet er daardoor ook steeds uit
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_56563766
Dat kan je via de eigenschappen van de netwerkadapter (wifi-kaart ofzo) terug aanzetten .
pi_56564476
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:45 schreef Logician het volgende:
hier ga ik niet eens op antwoorden
altijd leuk gevonden om mezelf als pc achterlijk te bestempelen.. yay

pi_56564534
Ik dacht altijd dat het aanvinken van "show icon in notification area when connected" voldoende moest wezen.
pi_56564866
Yup, maar als 't regelmatig uitvalt ben je daar toch niks mee ?
pi_56564897
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Yup, maar als 't regelmatig uitvalt ben je daar toch niks mee ?
naja, ik zie het helemaal niet meer, tis niet meer regelmatig , en omdat ik mijn signal strength nie meer kan zien, time ik vaak out
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:18:46 #9
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_56566940
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

naja, ik zie het helemaal niet meer, tis niet meer regelmatig , en omdat ik mijn signal strength nie meer kan zien, time ik vaak out
nee dat komt omdat je signaal dan weg is
pi_56567112
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef gateway het volgende:

[..]

nee dat komt omdat je signaal dan weg is
dat snap ik, maar hoe krijg ik dat ding weer terug in mijn notification area? zodat ik mn status zie?

het is aangevinkt maar ik zie niks
pi_56567952
Fuck via google kom ik alleen op dingen hoe ik het moet gebruiken, niet hoe ik het terugkrijg
pi_56585220
Zou iemand mij daar bij kunnen helpen?
pi_56587911
Werkt configuratiescherm -> deze computer -> apparaatbeheer - > naam netwerkadapter (wifikaart) -> vinkje niet?

Zo herinner ik het mij toch... gebruik osx nu...
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:01:28 #14
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56589073
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dat snap ik, maar hoe krijg ik dat ding weer terug in mijn notification area? zodat ik mn status zie?

het is aangevinkt maar ik zie niks
Maak eens een screenshot? Misschien is hij wel verborgen. Dan staat er een pijltje naast, als je daar op klikt, komen de rest van de pictogrammen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:03:49 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56589116
Als je dan rechtsklikt op je taakbalk, en eigenschappen kiest, dan kun je als onderste optie, op het eerste tabblad, "Niet-actieve pictogrammen opruimen" aan/uit vinken. Als je op het knopje aanpassen ernaast klikt, kun je aangeven welke pictogramman verborgen moeten worden en wanneer. (Als het programma niet gebruikt wordt, of altijd)
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_56591045
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je dan rechtsklikt op je taakbalk, en eigenschappen kiest, dan kun je als onderste optie, op het eerste tabblad, "Niet-actieve pictogrammen opruimen" aan/uit vinken. Als je op het knopje aanpassen ernaast klikt, kun je aangeven welke pictogramman verborgen moeten worden en wanneer. (Als het programma niet gebruikt wordt, of altijd)
Het aanvinken / of uitvinken heeft geen effect

zo ziet mn notification area er uit.

Dat netwerk dingetje mis ik
En als ik op status klik op het wireless netwerk van mij via network places, gebeurt er niks!

en zo ziet de connectivity er op dit moment uit via het kut programma van ralink

om hoorndol van te worden want hij gooit mn internet om de zoveel minuten er uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')