Ik zie dat netwerk dingetje daar rechtsbeneden inderdaad niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:43 schreef tony_clifton- het volgende:
Staat configuratiescherm / netwerkverbindingen ofzo / show in taskbar aan?
Of heb je 't allemaal maar zie je gewoon dat statusbalkje nietmeer?
altijd leuk gevonden om mezelf als pc achterlijk te bestempelen.. yayquote:
naja, ik zie het helemaal niet meer, tis niet meer regelmatigquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Yup, maar als 't regelmatig uitvalt ben je daar toch niks mee?
nee dat komt omdat je signaal dan weg isquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
naja, ik zie het helemaal niet meer, tis niet meer regelmatig, en omdat ik mijn signal strength nie meer kan zien, time ik vaak out
dat snap ik, maar hoe krijg ik dat ding weer terug in mijn notification area? zodat ik mn status zie?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef gateway het volgende:
[..]
nee dat komt omdat je signaal dan weg is
Maak eens een screenshot? Misschien is hij wel verborgen. Dan staat er een pijltje naast, als je daar op klikt, komen de rest van de pictogrammen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hoe krijg ik dat ding weer terug in mijn notification area? zodat ik mn status zie?
het is aangevinkt maar ik zie niks
Het aanvinken / of uitvinken heeft geen effectquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je dan rechtsklikt op je taakbalk, en eigenschappen kiest, dan kun je als onderste optie, op het eerste tabblad, "Niet-actieve pictogrammen opruimen" aan/uit vinken. Als je op het knopje aanpassen ernaast klikt, kun je aangeven welke pictogramman verborgen moeten worden en wanneer. (Als het programma niet gebruikt wordt, of altijd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |