abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56504144
Live vanuit windows safe mode..

Daarnet draaide ik een full system scan met spysweeper en die kwam SpyPal tegen op m'n laptop. Hij kon het echter niet verwijderen (laptop loopt vast als ik hem dat laat doen).

Nu ik in safe mode weer een scan doe lijkt het erop dat spysweeper hem niet niet ziet, waarschijnlijk omdat het nu niet draait.

Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?

Windows XP Pro SP2
pi_56504214
Spypal is een keylogger voor msn

En als je op Google zoekt naar ''Spypal delete'' vind je gelijk dit godverdomme:
http://www.411-spyware.com/remove-spypal

How hard can it be?
pi_56504304
http://www.411-spyware.com/remove-spypal

Spuit 11.

Oh, en SpyPal logt veel meer sla enkel MSN:
quote:
SpyPal spy software records: all keystrokes, windows opened, clipboard activaties, passwords typed and applications executed; all Skype, Windows Live Messenger, MSN Messenger, ICQ, AIM, Yahoo! Messenger and Windows Messenger's conversation text; all websites visited in MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Netscape Commnicator, Netscape Browser, AOL Explorer, Avant Browser, Maxthon, NetCaptor and SlimBrowser; all emails read in Microsoft Outlook 97/2000/XP/2003, Windows Vista WinMail and Microsoft Outlook Express 5/6; all documents opened in MS Word and Notepad. It even takes screen snapshots at your set interval like a surveillance camera.
Bron
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  Donald Duck held zondag 3 februari 2008 @ 17:57:39 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56504433
Wat een kloterig stukje software is dat zeg, als je zo leest wat het allemaal in de gaten houdt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56504544
Als ik google op spypal remove dan krijg ik inderdaad als eerste die 411 site, waar je geen ruk aan hebt omdat je spypal helemaal niet tegenkomt in je taskmanager? De volgende hits zijn links om de software te downloaden?

Daarbij ging spysweeper het voor me verwijderen, maar dat liep vast? Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Zeker als ik kijk naar wat Spypal allemaal logt wil ik er gewoon vanaf.
pi_56504557
installeer het dan niet
sorry.. ik kan er ook niets aan doen
pi_56504616
Ga eens iemand anders lastigvallen.

Not in the mood for games.
  Donald Duck held zondag 3 februari 2008 @ 18:10:24 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56504671
Ook belangrijk is natuurlijk uitzoeken welke eikel dat programma bij je heeft geinstalleerd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56504695
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook belangrijk is natuurlijk uitzoeken welke eikel dat programma bij je heeft geinstalleerd
eh zijn ouders toch?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56504819
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:03 schreef fokME2 het volgende:
Als ik google op spypal remove dan krijg ik inderdaad als eerste die 411 site, waar je geen ruk aan hebt omdat je spypal helemaal niet tegenkomt in je taskmanager?
Je zegt het zelf in de OP al, hij draait niet omdat je in veilige modus zit.
Dus gewoon in veilige modus die manual removal doen zo ver als het kan, of anders in normale modus.

Denk na
pi_56507075
Wie hebben er eigenlijk allemaal een account op de laptop? Alleen jij zelf, heeft er ooit een huidige ex van je op zitten werken, je pa en/of ma?

En als je die rommel niet weg krijgt zal je uit eindelijk toch op en verse installatie uit komen. En daar zal je niet op zitten te wachten lijkt me.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_56510032
@RacerDKB: Het probleem is dus dat ik die exe bestanden niet kon vinden, dus dan valt er weinig te verwijderen in veilige modus. Toch geeft spysweeper aan dat het programma er is.

@buitenbeentje: Alleen ik, toevallig had ik net van de week een volledige backup gemaakt, dus dan maar format C:\.
pi_56510225
Dan succes met opnieuw installeren. Zo zie je maar dat het maken van een back-up zeer nuttig is.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_56513049
Dankjewel, backups.
pi_56513253
Heb je restore cd's of moet je opnieuw installeren?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_56515499
Het is al gebeurd, opnieuw installeren. Zo moeilijk is het niet.

- Windows install
- Nog wat applicaties
- Klaar!

Eigenlijk moet ik dit gewoon standaard doen en een eigen image maken ofzo. Het ding is weer retesnel nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')