abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59171826

Usb Chameleon:
Me dank gaat uit naar -weg- voor het leveren van de Usb Chameleon voor review doel einden.

Naast een USB hamster is er nu ook een USB chameleon op de markt gekomen, nu moet je niet veel verwachten van USB dieren omdat je er meer depressief van zult worden dan dat je het leuk zult gaan vinden.
Misschien zul je het de eerste paar keren wel leuk vinden nadat je het bijvoorbeeld aan al je familieleden en vrienden hebt laten zien maar daarna begint het je te irriteren, en zal je er na overmatig gebruik gek van worden.
Verder in deze review kan je lezen ofdat er eigenlijk nog wat positiefs is te zeggen over de USB Chameleon.

.

Inhoud:
- USB Chameleon

Inleiding:
Deze chameleon verkleurt niet en kan niet lopen maar kan wel zijn ogen bewegen en tong uittsteken.
Als je deze gele/oranje/blauwe chameleon ziet moet je wel even lachen omdat die er best wel leuk uitziet en het materiaal waarvan het is gemaakt is van zeer degelijk gemaakt.
De chameleon weegt 55 gram en is 20 X 13 X 8 cm lang, de usb kabel die aan deze chameleon zit is 1 meter lang.
Het enige postieve wat ik dus er over kan zeggen heeft met het uiterlijk te maken, maar daar tegenover staat wel dat het lijkt ofdat het oogje nog geolied moet worden dit geldt trouwens ook voor de tong die eruit komt.
Nadat je de chameleon 3x zijn ding hebt zien doen begin je te denken waarom heb ik in godsnaam ¤30 uit gegeven aan dit product, dit omdat het na verloop van de tijd begint te irriteren dit heeft het grootste deel te maken omdat het vernieuwing mist.

De werking:
Je plugt het kabeltje van de chameleon in je computer, hij zal deze meteen installeren omdat het PnP is ook onder Mac of Linux werkt de chameleon.
Voor de chameleon heb je geen batterijen nodig of een adapter al zijn stroom halt de chameleon uit het usb slot.
Nadat je het het erin hebt geplugd zal die om de beurt zijn ogen bewegen en tong uistekken zodat je diversiteit krijgt.
De armen, benen en staart kan je ombuigen zodat je het ook op een TFT monitor kan plaatsen.

Slot:
Tja... wat moet ik ervan zeggen het doet wat er op het doosje staat maar voor een prijs van ¤30 vindt ik het wel weggegooid geld.
Vergeleken met veel andere usb gadgets is de fun factor ook zeer laag, dit omdat die niet meer doet dan dat je in deze review kan lezen.
Als je echt plezier wilt hebben moet je geen USB dier nemen maar een echt huisdier deze zal dan wel wat meer duiten kosten dan een eenmalige investering in een USB dier maar je zult er wel een smile op je gezicht van krijgen
Kort samengevat zou ik het dus niet kopen indien je een leuke usb gadget wilt moet je de Missile Launcher kopen.
Meer over de Missile Launcher kan je in me review lezen die hier ook op de site staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door WyriHaximus op 07-06-2008 20:05:03 ]
pi_59172153
zin 1 te lang
quote:
Naast een USB hamster is er nu ook een USB chameleon op de markt gekomen, nu moet je niet veel verwachten van USB dieren omdat je er meer depressief van zult worden dan dat je het leuk zult gaan vinden, misschien is het de eerste paar keren wel leuk nadat je het bijvoorbeeld aan al je familie leden en vrienden hebt laten zien maar daarna begint het je te irriteren, en zal je er na overmatig gebruik gek van worden.
zin 2 lees hem zelf een dan zie je toch hopenlijk wel de fouten in de zinsconstructie :
quote:
Als je echt plezier wilt hebben moet je geen USB dier nemen maar een echt huisdier deze zal dan wel duiten kosten dan een eenmalige investering in een USB dier maar je zult er wel een smile op je gezicht van krijgen.
dit is nog alleen je inleiding. dude

[ Bericht 0% gewijzigd door Freak_66 op 06-06-2008 14:31:45 ]
*tijdelijk wonend in leuven voor de komende 6 jaar*
pi_59172650
Ja dat is me enige review met een slechte inleiding * even fixen*

Thanks voor de tips!
pi_59172726
quote:
Voor de chameleon heb je geen batterijen nodig of adapter als zijn stroom halt de chameleon uit het usb slot.
Juist ja

Doe ons een plezier en kap met deze onzin...
pi_59172832
Ja misschien weten jullie het wel maar ik ken genoeg mensen die zekerheid willen hebben.
pi_59173686
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef Djangos het volgende:
Ja misschien weten jullie het wel maar ik ken genoeg mensen die zekerheid willen hebben.
Hoe groot acht je de kans dat ze hier rondlopen?

Het kan me werkelijk aan mijn anus oxideren.
pi_59173866
Oh mijn God, in je logo zetten "reviews that are fun to read and informative", en dan zo'n slecht geschreven, tenenkrommende review afleveren.

Tip 1: Laat je tekst eens doorlezen en opmaken door een echte journalist.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59175608
Thanks voor de tip Johny
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:15:51 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59175675
Tip: ga niet iets journalistieks doen als je niet goed bent met taal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:17:05 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59175727
En wtf: een USB dier?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:26:44 #11
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59177778
"Me dank gaat uit naar Techgalerie.de"

Onder de noemer "Spam" gaan je topics op slot.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')