Ik heb vorige week de N95 8gb versie gekocht. Pracht toestel, kan nagenoeg alles. Alleen vind ik het toestel vrij traag en erg groot. Design vind ik in combinatie met het zwart wel mooi, dit integenstelling tot de N95 (zilverkleurig).
Op de N95 heb ik tot nu toe elke website kunnen bezoeken, van hyves (als ik me niet vergis vrij zware pagina) tot hotmail.com. Al kun je voor dat laatste ook MS Live downloaden, waarmee je hotmail berichten gewoon in je normale berichtenbox kunt ontvangen. Deze Live editie bevat ook een MSN. Zelfs IRC zou je adhv een apart 3rd party software programma kunnen installeren

Ook Youtube.com inclusief filmpjes werken in de browser (al wordt voor het afspelen van de filmpjes realplayer gebruikt). Moet ik bij zeggen: bij het surfen op Internet heb ik vooralsnog alleen gebruik gemaakt van mijn eigen draadloze Internetverbinding thuis, aangezien mijn 'surf unlimited' abo bij Telfort pas vanaf 1 april ingaat. Ik heb bij een collega gezien dat de streaming videos (zoals Youtube) op zijn N95 8gb via het 'surf unlimited' abo van zijn provider
niet werken. Ligt denk ik niet aan de telefoon, maar aan de provider. In de voorwaarden staat namelijk ook dat dit soort abonnementen niet bedoeld zijn voor streamingmedia (zal ze wel te veel gaan kosten).
Ik ben overigens niet op de hoogte v/d Internetfuncionaliteit van andere telefoontjes. Wellicht dat er ook kleinere en snellere toestellen zijn waarmee je ook nagenoeg elke internetpagina kan bezoeken.
Wanneer ik een nieuwe GSM wil kopen spit ik meestal de redelijk uitgebreide GoT topics door, zoals:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1241661