abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:57:25 #1
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_55593848

Na deeltje 6 gaan we weer vrolijk verder in deeltje 7!

Post hier al je zelfgemaakte designs en geef kritiek op dat van anderen. Of het nou een tekening is of het design van een website (niet het script gedeelte dus) alles wat met vormgeving en ontwerpen te maken heeft hoort hier thuis.

Probeer zoveel mogelijk opbouwende kritiek aan elkaar te geven en ga elkaar niet af lopen zeiken. Iedereen probeert er hier wat van te leren en probeer elkaar dus te helpen.

So keep creating and show us what you got...

Inspiratie materiaal en handige linkjes:
- The Favourite Website Awards
- 50 Ways to become a better designer
- 34 places to get design inspiration
- For Web Designers

En dan nog wat nuttige info (met dank aan wc-eend):

Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics:
- [Centraal] Photoshop - Vragen, tutorials en meer... #15

Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:
- Tinypic
- Xs.to
- Glowfoto
- PicVault
- UploadYourImages
- Hostpic

Topicreeks:
- Hoe zien jouw designs eruit?
- Hoe zien jouw designs eruit? #2
- Hoe zien jouw designs eruit? #3
- Hoe zien jouw designs eruit? #4
- Hoe zien jouw designs eruit? #5 As the art continues....
- Hoe zien jouw designs eruit? #6 Nieuw Talent

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_55594241
Laatste tijd een beetje aan het kloten geweest met wallpapers... Zal de verveling wel zijn.

Tevens TVP.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 28 december 2007 @ 07:54:50 #3
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_55594659
wallpapers zijn nogal easy aight?
pi_55594806
Leuk Topic!! zeker Voor herhalings bezoeken te Plaatsen.

Heb zeker al wat leuke werkjes gezien!
- To blerf or not to blerf.... Thats the question! -
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:27:36 #5
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_55595232
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-
:r Patty Brard :r
pi_55595683
Ik vind de wallpapers te simpel ogen! net wat je zegt.. het zal de verveling wel zijn, dat je daarom met dit komt Als je iets meer tijd erin steekt heb je vast leuker resultaat
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:12:18 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55595709
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:

[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
Gaat die bovenste met die Cheetah echt gebruikt worden door Nike?
Vind die schoenen wel heel erg slecht in die foto geshopt .

Zelfde verhaal met de coping van de miniramp waar de skateboarder achter staat. Je ziet best goed dat die niet scherp is terwijl de skateboarder EN de gebouwen wel scherp zijn.
pi_55597320
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de wallpapers te simpel ogen! net wat je zegt.. het zal de verveling wel zijn, dat je daarom met dit komt Als je iets meer tijd erin steekt heb je vast leuker resultaat
Wat is er mis met simpel? Hoe strakker, hoe beter, vind ik eigenlijk. Het is een wallpaper, hè, geen epilepsie-oproeper.
pi_55598826
hehe , het is erg simpel in elkaar gezet. Als je bv kijkt naar die van Amy Whijnhouse, 4/5 layers? lijkt gewoon op simpel knip en plakwerk vandaar. Ook heb je bij elke wallpaper een outer glow gebruikt die wat simpel oogt, het kan allemaal wel! Alleen zou ik het wat meer verwerken in elkaar. Ik denk dat je vast wel wat mooiers in elkaar kan zetten
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:31:02 #10
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_55600988
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Gaat die ##
Allen zijn gebruikt voor commerciële doeleinden
:r Patty Brard :r
pi_55601968
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
hehe , het is erg simpel in elkaar gezet. Als je bv kijkt naar die van Amy Whijnhouse, 4/5 layers? lijkt gewoon op simpel knip en plakwerk vandaar. Ook heb je bij elke wallpaper een outer glow gebruikt die wat simpel oogt, het kan allemaal wel! Alleen zou ik het wat meer verwerken in elkaar. Ik denk dat je vast wel wat mooiers in elkaar kan zetten
Mja, zo kijk jij ernaar omdat je verstand hebt van Photoshop. Het gaat om het uiteindelijke resultaat en ik heb m'n wallpapers het liefst vrij rustig met de meeste info aan de rechterkant omdat er links natuurlijk een aantal shortcuts staan. Normaliter ziet niemand of er twee of twintig layers zijn gebruikt omdat je daar ook niet over nadenkt.

Maar wel bedankt voor je kritiek hoor. Zal kijken hoe ik me kan verbeteren wat dat betreft, al zie ik nu nog niet helemaal in hoe. Simpel vind ik namelijk eigenlijk een beetje een non-argument. Niet alles hoeft moeilijk te zijn... Als het nou van armoede aan elkaar hing...oké.

(Die van Winehouse vind ik zelf ook wel de minste, maarja dat was ook wel een beetje een flauwe grap hier. Die van 芙蓉姐姐 is de laatste die ik heb gemaakt.)
pi_55602232
Ik kon de op niet vinden anders had ik wel nieuw tipic gemaakt

maar anyway

Mijn wuppies wallpaper is af.
http://relderson.deviantart.com/art/Wuppies-Wallpaper-72998209
Zeg maar wat je er van vind en wat er nog beter kan.

Gemaakt met 3ds max 9
pi_55603761
Hehe, wel geinig, mash_ Ik wist niet dat er nog wuppiefans waren. Mijn zusje was erg verdrietig dat alle megawuppies altijd op waren, haha.

Qua verbeteringen...misschien met photoshop nog een beetje de haren uit de ogen halen? Op een aantal plekken lijkt er haar uit de ogen te komen.

Edit: "Moeilijker" ( ) ga ik het niet maken. Vind dit wel prettig zo op de achtergrond.

[ Bericht 26% gewijzigd door SuperHarregarre op 29-12-2007 01:23:30 ]
pi_55656556
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wel geinig, mash_ Ik wist niet dat er nog wuppiefans waren. Mijn zusje was erg verdrietig dat alle megawuppies altijd op waren, haha.

Qua verbeteringen...misschien met photoshop nog een beetje de haren uit de ogen halen? Op een aantal plekken lijkt er haar uit de ogen te komen.

Edit: "Moeilijker" ( ) ga ik het niet maken. Vind dit wel prettig zo op de achtergrond.

[ afbeelding ]
Het is niet echt mijn smaak, Maar wel leuk gedaan!

Ik ben maar weer is et iets nieuws begonnen.

nog lang niet af maar het begin is er
  zondag 30 december 2007 @ 21:21:36 #15
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_55668587
Leuk gemaakt voskat! hoe heb je die onderste gemaakt? (en ook de bovenste )?
google is your friend
pi_55670356
zo, ben er ff niet en er is een nieuw topic

maargoed, voskat: ik vind de keuze van de verschillende burshes in combinatie met de kleuren in de eerste erg raar. je hebt dat zachte bloemetjes achtige roze, met opeens een doodshoofd spin, schoprion, en een prijskaartje. die combinatie snap ik niet echt.
De tweede vind ik er best nice uit zien, als ik er zo ff snel naar kijk vind ik het jammer dat je de brushes op de voorgrond die drop shadow hebt gegeven, hiedoor wordt het hele plaatje erg plat.
  maandag 31 december 2007 @ 02:32:32 #18
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_55672296
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef ThijsThijs het volgende:
Leuk gemaakt voskat! hoe heb je die onderste gemaakt? (en ook de bovenste )?
Dankje

Die onderste is op de onderste laag een stained glass filter, en dan een paar hokjes een andere kleur gegeven, en daarna nog diffuse glow erop gedaan zodat het zo geel is.
Daarna een laag met een traanplaat pattern en de kleur aangepast zodat het op roest lijkt, en daar overheen groen, zodat het lijkt alsof er van die boomshit op zit (wat ook heel vaak op tegels zit enzo die dicht bij bomen en struiken liggen).
En verder met brushes, en voor kamermans, ik had die schaduwen speciaal gedaan zodat het niet zo plat zou lijken , en daarom heb ik ook meerdere lagen planten gedaan.

En die bovenste ook met brushes (ik kan zelf nog niet zo mooi al die planten enzo maken ) en voor kamermans, die heb ik expres zo gedaan omdat ik het "meisjes-achtig" maar toch niet helemaal, ik heb die dan ook niet echt voor mezelf gemaakt maar voor op het myspace profiel van een meisje.
pi_55680481
Waar zijn ze voor eigelijk?? te klein voor een wallpaper.
Ik vind ze trouwens niet zo maar iedereen zijn smaak

update:
pi_55683923
Netjes Mash. Moet het nog een bestaand amfitheater voorstellen of niet?
  maandag 31 december 2007 @ 17:10:36 #21
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_55686916
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
Waar zijn ze voor eigelijk?? te klein voor een wallpaper.
Ik vind ze trouwens niet zo maar iedereen zijn smaak
1 ervan is een wallpaper, alleen ik moest hem verkleinen om te kunnen uploaden.
  maandag 31 december 2007 @ 20:02:12 #22
73209 dnzl
Minimalist.
pi_55691076
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:

[
-
-
[ afbeelding ]
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?

Nieuwe website gemaakt (nog in ontwikkeling maar is hopelijk over een maandje in the air)

[ Bericht 0% gewijzigd door dnzl op 01-01-2008 21:16:21 ]
pi_55691509
quote:
Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef dnzl het volgende:

[..]

Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?

Nieuwe website gemaakt (nog in ontwikkeling maar is hopelijk over een maandje in the air)
[ afbeelding ]
Zeker netjes! Ik zou alleen de achtergrond iets opacity meegeven waardoor het lichter word dus iets minder druk, va nde rest vind hem netjes!
pi_55710128
Mash, ik heb een vraagje aan jou
In het vorige deel van deze design-topic's liet je een foto zien van je te maken website.
Ik ben zelf ook van plan om een eigen portfolio/blog te maken in dezelfde stijl als die jij gebruikt en daarom ben ik ook nog een beetje opzoek naar voorbeelden van deze stijl pagina's, zou jij mij er misschien wat kunnen geven?
google is your friend
pi_55710998
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Mash, ik heb een vraagje aan jou
In het vorige deel van deze design-topic's liet je een foto zien van je te maken website.
Ik ben zelf ook van plan om een eigen portfolio/blog te maken in dezelfde stijl als die jij gebruikt en daarom ben ik ook nog een beetje opzoek naar voorbeelden van deze stijl pagina's, zou jij mij er misschien wat kunnen geven?
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')