Gaat die bovenste met die Cheetah echt gebruikt worden door Nike?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de wallpapers te simpel ogen! net wat je zegt.. het zal de verveling wel zijn, dat je daarom met dit komtAls je iets meer tijd erin steekt heb je vast leuker resultaat
Mja, zo kijk jij ernaar omdat je verstand hebt van Photoshop. Het gaat om het uiteindelijke resultaat en ik heb m'n wallpapers het liefst vrij rustig met de meeste info aan de rechterkant omdat er links natuurlijk een aantal shortcuts staan. Normaliter ziet niemand of er twee of twintig layers zijn gebruikt omdat je daar ook niet over nadenkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
hehe , het is erg simpel in elkaar gezet. Als je bv kijkt naar die van Amy Whijnhouse, 4/5 layers? lijkt gewoon op simpel knip en plakwerk vandaar. Ook heb je bij elke wallpaper een outer glow gebruikt die wat simpel oogt, het kan allemaal wel! Alleen zou ik het wat meer verwerken in elkaar. Ik denk dat je vast wel wat mooiers in elkaar kan zetten
Het is niet echt mijn smaak, Maar wel leuk gedaan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wel geinig, mash_Ik wist niet dat er nog wuppiefans waren.
Mijn zusje was erg verdrietig dat alle megawuppies altijd op waren, haha.
Qua verbeteringen...misschien met photoshop nog een beetje de haren uit de ogen halen? Op een aantal plekken lijkt er haar uit de ogen te komen.
Edit: "Moeilijker" () ga ik het niet maken. Vind dit wel prettig zo op de achtergrond.
![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef ThijsThijs het volgende:
Leuk gemaakt voskat! hoe heb je die onderste gemaakt? (en ook de bovenste)?
1 ervan is een wallpaper, alleen ik moest hem verkleinen om te kunnen uploaden.quote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
Waar zijn ze voor eigelijk?? te klein voor een wallpaper.
Ik vind ze trouwens niet zomaar iedereen zijn smaak
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[
-
-
[ afbeelding ]
Zeker netjes! Ik zou alleen de achtergrond iets opacity meegeven waardoor het lichter word dus iets minder druk, va nde rest vind hem netjes!quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef dnzl het volgende:
[..]
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?
Nieuwe website gemaakt (nog in ontwikkeling maar is hopelijk over een maandje in the air)
[ afbeelding ]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Mash, ik heb een vraagje aan jou
In het vorige deel van deze design-topic's liet je een foto zien van je te maken website.
Ik ben zelf ook van plan om een eigen portfolio/blog te maken in dezelfde stijl als die jij gebruikt en daarom ben ik ook nog een beetje opzoek naar voorbeelden van deze stijl pagina's, zou jij mij er misschien wat kunnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |