ok,quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Fijn dat je je mening ok even verantwoord. Zo heeft hij er weinig aan...
En anders hou je kut posts voor je. Dankje.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
ok,
ik zal het even nuttig maken
Het menu rechts, dat is irritant.
hetis leeg, en vage indeling.
Kaal maar clean! Persoonlijk vind ik dat het logo niet echt bij de stijl van de website zelf past en ik zou de kleur groen iets meer terug laten komen. Best mooi ontwerpquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Johnns het volgende:
iets dat ik gisteren even gemaakt heb:
[afbeelding]
misschien nog een beetje kaal, maar ben wel een beetje tevreden
ja best wel kaal is diequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Johnns het volgende:
iets dat ik gisteren even gemaakt heb:
[afbeelding]
misschien nog een beetje kaal, maar ben wel een beetje tevreden
phoe, uhm bij mij wordt het niet echt goed weergegeven, eerst krijg je dus het logo, vervolgens er onder het menu daar onder google ads en daaronder welkom text en zo. volgens mij is het de bedoeling dat het naast elkaar staat inplaats van onder elkaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben geen designer.. Toch heb ik een eigen website, maar dan gemaakt met behulp van andere designers...
Is er een soort LOI/NHA cursus design? Zal wel niet...
Voor de geinteresseerden: klik.
wil je ff een printscreen maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja best wel kaal is die, maar kan hel wel hebben. ik vind alleen het lettertype niet echt super lekker lezen,..
[..]
phoe, uhm bij mij wordt het niet echt goed weergegeven, eerst krijg je dus het logo, vervolgens er onder het menu daar onder google ads en daaronder welkom text en zo. volgens mij is het de bedoeling dat het naast elkaar staat inplaats van onder elkaar?
en kwa kleuren combinatie vind ik het ook niet echt super,...
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Electro-Worm het volgende:
Voor pluisignintje gemaakt: [afbeelding]
screenshotquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wil je ff een printscreen maken?
of ff aangeven welke browser je gebruikt?
thanksquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.
leuke kleuren combinatie, en de 2d dingetjes links boven in de boek zijn ook leuk![]()
[..]
screenshot
gebruik dus internet explorer 7
ik moet eigenlijk ook een keer IE installeren, maar ik gebruik linux, dus maar eens opzoeken hoe dat nou ook al weer moest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.
leuke kleuren combinatie, en de 2d dingetjes links boven in de boek zijn ook leuk![]()
[..]
screenshot
gebruik dus internet explorer 7
Jij hebt m heul niet gemaaktquote:
ja! het werktquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook een keer IE installeren, maar ik gebruik linux, dus maar eens opzoeken hoe dat nou ook al weer moest.
werkt het nu beter?
-edit- ctrl-f5 aub om css te verversen...
mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Kamermans het volgende:
op deviantART heeft iemand een tekening van mij geript!![]()
![]()
kijk hier:
mijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/26675837/
zijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/53122206/
kijk rechts boven in de hoek, je ziet van de planeet soort wolken achter iets afkomen, dat heeft hij gecopieerd uit mijn tekening.
heb meteen ff admins geinformeerd hierover, ben benieuwd.
[..]
ja! het werkt
Oh nee, absoluut niet zakelijk. Puur een persoonlijke site inderdaad, en de bedoeling was om een frisse site te maken die in iedere browser gewoon goed werkt, resizen mocht geen probleem zijn en de indeling duidelijk en simpel. Aardig gelukt als ik het zelf mag zeggenquote:
Ja, erg nuttig. Persoonlijke smaak en angst voor onbekendheid is een héél goede redenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
ok,
ik zal het even nuttig maken
Het menu rechts, dat is irritant.
hetis leeg, en vage indeling.
Het is niet me style, onpraktisch is 1 van me redenen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, erg nuttig. Persoonlijke smaak en angst voor onbekendheid is een héél goede reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |