quote:op zondag 11 september 2005 20:57 schreef dork22 het volgende:
jhaa redelijk lelijk
[afbeelding]
dit heb ik ooit eens gemaaktmet photoshop.
waarbij?quote:op zondag 11 september 2005 20:59 schreef electro-worm het volgende:
[..]
dude hoe kom je hier nu bij
.
dat plaatje wat jij gemaakt hadquote:
oeh datingsite, 13 in een dozijn van die dingen.quote:op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef eisbaer het volgende:
nieuw projectje waar ik aan bezig ben ... helaas doe ik liever designen dan coden
[afbeelding]
misschien is het een chinees.quote:op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef veldmuis het volgende:
het eerste wat ik dacht was "een kerel die kim heet?!".
groetjes,
veldmuis
tegen wie heb je het joh?quote:op dinsdag 13 september 2005 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
die eerst is wel leuk maar die box en die gitaar vind ik er niet echt vet staan, lijkt er echt zo 'opgeplakt'. die 2e lijkt alsof je een hoop standaard brushes/patterns hebt geplukt ergens vandaan, verder is hij wel vet alleen die foto van jou is van slechte kwaliteit en echt heel lelijk uitgeknipt...en die rode outer glow maakt het er ook niet mooier op.
dan komen we aan bij je site, wel een vette layout alleen doet alles me een beetje aan standaard rock layouts denken... je heb bij alles een hoop brushes die ik vaak tegenkom gebruikt eigenlijk, je gebruikt ze wel goed hoor dat wel.. heb je die gitaar gewoon ergens vandaan of zelf foto/render gemaakt?
die boven mij maar die bewerkte zijn post.quote:
daarvoor zet je andere mensen aan het werk he, hoaxer?quote:op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef eisbaer het volgende:
nieuw projectje waar ik aan bezig ben ... helaas doe ik liever designen dan coden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |