ok,quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Fijn dat je je mening ok even verantwoord. Zo heeft hij er weinig aan...
En anders hou je kut posts voor je. Dankje.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
ok,
ik zal het even nuttig maken
Het menu rechts, dat is irritant.
hetis leeg, en vage indeling.
Kaal maar clean! Persoonlijk vind ik dat het logo niet echt bij de stijl van de website zelf past en ik zou de kleur groen iets meer terug laten komen. Best mooi ontwerpquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Johnns het volgende:
iets dat ik gisteren even gemaakt heb:
[afbeelding]
misschien nog een beetje kaal, maar ben wel een beetje tevreden
ja best wel kaal is diequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Johnns het volgende:
iets dat ik gisteren even gemaakt heb:
[afbeelding]
misschien nog een beetje kaal, maar ben wel een beetje tevreden
phoe, uhm bij mij wordt het niet echt goed weergegeven, eerst krijg je dus het logo, vervolgens er onder het menu daar onder google ads en daaronder welkom text en zo. volgens mij is het de bedoeling dat het naast elkaar staat inplaats van onder elkaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben geen designer.. Toch heb ik een eigen website, maar dan gemaakt met behulp van andere designers...
Is er een soort LOI/NHA cursus design? Zal wel niet...
Voor de geinteresseerden: klik.
wil je ff een printscreen maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja best wel kaal is die, maar kan hel wel hebben. ik vind alleen het lettertype niet echt super lekker lezen,..
[..]
phoe, uhm bij mij wordt het niet echt goed weergegeven, eerst krijg je dus het logo, vervolgens er onder het menu daar onder google ads en daaronder welkom text en zo. volgens mij is het de bedoeling dat het naast elkaar staat inplaats van onder elkaar?
en kwa kleuren combinatie vind ik het ook niet echt super,...
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef Electro-Worm het volgende:
Voor pluisignintje gemaakt: [afbeelding]
screenshotquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wil je ff een printscreen maken?
of ff aangeven welke browser je gebruikt?
thanksquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.
leuke kleuren combinatie, en de 2d dingetjes links boven in de boek zijn ook leuk![]()
[..]
screenshot
gebruik dus internet explorer 7
ik moet eigenlijk ook een keer IE installeren, maar ik gebruik linux, dus maar eens opzoeken hoe dat nou ook al weer moest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, alleen scanlines vind eigelijk nooit echt goed in een design staan, ook hier niet.
leuke kleuren combinatie, en de 2d dingetjes links boven in de boek zijn ook leuk![]()
[..]
screenshot
gebruik dus internet explorer 7
Jij hebt m heul niet gemaaktquote:
ja! het werktquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook een keer IE installeren, maar ik gebruik linux, dus maar eens opzoeken hoe dat nou ook al weer moest.
werkt het nu beter?
-edit- ctrl-f5 aub om css te verversen...
mooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Kamermans het volgende:
op deviantART heeft iemand een tekening van mij geript!![]()
![]()
kijk hier:
mijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/26675837/
zijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/53122206/
kijk rechts boven in de hoek, je ziet van de planeet soort wolken achter iets afkomen, dat heeft hij gecopieerd uit mijn tekening.
heb meteen ff admins geinformeerd hierover, ben benieuwd.
[..]
ja! het werkt
Oh nee, absoluut niet zakelijk. Puur een persoonlijke site inderdaad, en de bedoeling was om een frisse site te maken die in iedere browser gewoon goed werkt, resizen mocht geen probleem zijn en de indeling duidelijk en simpel. Aardig gelukt als ik het zelf mag zeggenquote:
Ja, erg nuttig. Persoonlijke smaak en angst voor onbekendheid is een héél goede redenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
ok,
ik zal het even nuttig maken
Het menu rechts, dat is irritant.
hetis leeg, en vage indeling.
Het is niet me style, onpraktisch is 1 van me redenen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, erg nuttig. Persoonlijke smaak en angst voor onbekendheid is een héél goede reden.
In ze comment staat jouw site hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Kamermans het volgende:
op deviantART heeft iemand een tekening van mij geript!![]()
![]()
kijk hier:
mijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/26675837/
zijn tekening: http://www.deviantart.com/deviation/53122206/
kijk rechts boven in de hoek, je ziet van de planeet soort wolken achter iets afkomen, dat heeft hij gecopieerd uit mijn tekening.
heb meteen ff admins geinformeerd hierover, ben benieuwd.
huh waar dan?quote:
http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Pagequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook een keer IE installeren, maar ik gebruik linux, dus maar eens opzoeken hoe dat nou ook al weer moest.
got itquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_PageZit alleen geen IE7 bij de laatste keer dat ik keek
. (Wel 5.0, 5.5 en 6.0
.)
Neger des heils. Spaarndammerbuurtkliekquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:22 schreef melvjehz het volgende:
kheb laatst 2 shirts ontworpen voor die contest van freshcotton:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allebei heb ik ze laten drukken
nee man majoor vloshardt van Jeugd van tegenwoordig !quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neger des heils. Spaarndammerbuurtkliek
Die van Opgezwolle is tof. Jammer van het lettertype dat je hebt gebruikt. En die foto's, zelf gemaakt of .. ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:22 schreef melvjehz het volgende:
kheb laatst 2 shirts ontworpen voor die contest van freshcotton:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allebei heb ik ze laten drukken
Of dubbel B natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef melvjehz het volgende:
[..]
nee man majoor vloshardt van Jeugd van tegenwoordig !
Misschien nog iets meer overgang tussen het meisje en rechts de figuren creërenquote:
Had ik geprobeerd,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien nog iets meer overgang tussen het meisje en rechts de figuren creëren
Of misschien is overgang een verkeerd woord, samenhang danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
Had ik geprobeerd,
Maar ik vond het te druk..
Zag er niet chill uit![]()
daar was ik te lui voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of misschien is overgang een verkeerd woord, samenhang dan![]()
Iets naar beneden scrollen, dan zie je toch jouw avatar (tenminste ik neem dat het jouw avatar is) staan met de melding; "Some Art use from "quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef Kamermans het volgende:
[..]
huh waar dan?
ik ben nog ff verder door zijn gallery aan het bladeren, ben nu bij tekening 4 waarbij hij delen uit mijn tekening copieerd![]()
mijn tekening:
http://www.deviantart.com/deviation/26675837/
"zijn" tekeningen
http://www.deviantart.com/deviation/53122206/
http://www.deviantart.com/deviation/29192986
http://www.deviantart.com/deviation/47416079
http://www.deviantart.com/deviation/32487408
Gewoon geéen anime/manga tekenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
Ben bezig met mijn anime drawings in een portfolio te plaatsen. Deviantart? Eigen portfolio? Iemand een idee
Dudequote:
ja dat heeft die er dus ff snel bij gezet toen ik hem verteld had dat ik de admins geinformeerd had. maar ik heb hem geen toestemming gegeven, en dus moet hij het verwijderen. ik hoop vandaag reactie van de admins te ontvangenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets naar beneden scrollen, dan zie je toch jouw avatar (tenminste ik neem dat het jouw avatar is) staan met de melding; "Some Art use from "
Het is tegen de regels in. Als hij iets van mij wilt gebruiken moet ik daar toestemming voor geven en moet hij mij dus vermelden (dat laatste heeft die dus niet net ff snel gedaan). maar ik heb hem geen toestemming gegeven, dit is gewoon art theft. en daar moet die voor gestraft worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Op die site staat "some art us from "url naar kamermans".
Zie het als erkenning. Een goede artiest zal het zo ervaren. Tenslotte betekend het dat je werk mooi wordt gevonden en dat anderen er een door geinspireerd worden om zelf ermee aan de slag te gaan. Kunst is het kopieren van de omgeving en gebruik maken van je eigen indrukken en ideeen. Zelden is iets 100% origineel omdat je die dingen nou eenmaal meeneemt in je kunst.
En een goede artiest springt er toch wel tussen uit. Kijk naar al die pop-art klonen in het verleden. Er zijn maar een paar artiesten die er uit springen. En met een beetje geluk ook jij in de toekomst.
Succes.
Beetje kinderachtig, ik zou het als een eer beschouwen dat iemand mijn werk wilt gebruiken. Maar het is jouw eigendom, dus tjah, wie ben ik om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:21 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja dat heeft die er dus ff snel bij gezet toen ik hem verteld had dat ik de admins geinformeerd had. maar ik heb hem geen toestemming gegeven, en dus moet hij het verwijderen. ik hoop vandaag reactie van de admins te ontvangen
[..]
Het is tegen de regels in. Als hij iets van mij wilt gebruiken moet ik daar toestemming voor geven en moet hij mij dus vermelden (dat laatste heeft die dus niet net ff snel gedaan). maar ik heb hem geen toestemming gegeven, dit is gewoon art theft. en daar moet die voor gestaft worden.
Zo werkt kunst gewoon. Micha Klein is er bekend mee geworden. Het gaat erom dat je je kan onderscheiden. Kun je dat niet dan heb je pech. Dat maakt iets nog niet fake. Warholl heeft zoveel dingen gekopieerd is hij dan nep ?!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:32 schreef Kamermans het volgende:
naja ik vind het gewoon een loser, hij copieerd uit anders mans tekeningen stuken en plakt dat bij elkaar. en dan post die dat en zecht dat hij het zelf maakt. hij wint er zelfs prijzen mee en geeft nergens aan dat hij gewoon fake is.
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:34 schreef Mr_Moon het volgende:
t-shirt design:
[afbeelding]
Tools: Illustrator CS3 + Photoshop CS3
Heb je de character zelf ontwerpt?quote:
met photoshop zou dat goed moeten lukken!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:04 schreef Bramzz het volgende:
Ik heb nu ook wat getekent, een huis oke :$
maar met photoshop krijg ik het niet voor elkaar met schaduw en kleur effecten het echt te laten lijken. Is dit mijn fout of moet ik een ander programma gebruiken?
bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
met photoshop zou dat goed moeten lukken!
Duplicate Later, en dan grijs maken, opacity lager, en met transform de juiste hoek o.i.d.
Het zijn ieder geval wel frisse kleuren, en wie zegt dat ik het over de zomer hebquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:11 schreef Skic. het volgende:
Die S is behoorlijk onleesbaar en de kleuren die je gebruikt hebben niks met de zomer te maken, op de strepen na.
Dan zou ik toch een andere tekst kiezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het zijn ieder geval wel frisse kleuren, en wie zegt dat ik het over de zomer heb
Brand los, ik sta open voor suggesties ter verbetering van mijn PS-creatiesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere tekst kiezen.
File > Save as en dan het filetype veranderen... (in .jpg of .png)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
iemand een idee hoe je plaatjes gewoon opslaat? en niet als project?
sorry met Lightwave bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
hmm lightwave weet ik niet, maar met maya wel. eerst plaatje laten renderen, en dan file -> save image en dan kan je weer verschillende types kiezenquote:
Heb je versie 9.0? Dan klik je eerst op het tabblad "Render", en dan zet je Render Display op Image Viewer. Dan render je je scene, en dan klik je als dat klaar is op "file", en dan "save RGBA" en dan klik je het gewenste formaat!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Bramzz het volgende:
Hoe komt het dat die kwaliteit zo bagger is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Zombine het volgende:
Ok, hier een photoshop van een hogere kwaliteit render. Ik moet nu gaan, dus nog niet helemaal af ( kleuren en al nog niet goed bijgewerkt ).
[afbeelding]
Edit: Nog wat bewerkt. Nu is ie al beter vind ik zelf!
jpg met hoge compressie lijkt wel, hoe ziet het er als PNG uit? Of iig zonder compressie?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die kwaliteit zo bagger is?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef saban het volgende:
Beste Designers!
Ik ben op zoek naar dat bekende 'I Love blabla' logo.
Meestal is Love een rode hart of staat er tussen I en Love een rode hart.
Anyone?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef saban het volgende:
Beste Designers!
Ik ben op zoek naar dat bekende 'I Love blabla' logo.
Meestal is Love een rode hart of staat er tussen I en Love een rode hart.
Anyone?
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiofuhrer.de/images/lazyfuck.jpg]afbeelding][/url]
[clique]
quote:
omg,,quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiofuhrer.de/images/lazyfuck.jpg]afbeelding][/url]
[clique]
Probeerseltje:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
Kan niemand zikjn skills los laten op een leuke banner?![]()
Omdat het nog steeds geen high quality render is. Maar een betere dan de keer daarvoorquote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jpg met hoge compressie lijkt wel, hoe ziet het er als PNG uit? Of iig zonder compressie?
Tof netjesquote:
Ah zo, kan ook ziet er het zelfde uit voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef Zombine het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds geen high quality render is. Maar een betere dan de keer daarvoor
Ik heb op deze computer niet de originele render, maar ik zal hm later posten ( Er is veel photoshop werk aan deze afbeelding ).
netjes, alleen jammer dat het zo duidelijk is dat 5 keer dezelfde brush naast elkaar gedaan hebt,.. heb je niet toevallig ook andere soortgelijke brushes?quote:
Thanks!quote:
Better Type Write Mediumquote:Op zondag 24 juni 2007 17:42 schreef saban het volgende:
[..]
Thanks!
Weet je toevallig de lettertype erook van ?
Hartje kan ik wel natekenen
ja best mooie kleurstelling, snap alleen die zwarte veeg onderaan niet. Ik weet niet of je die afegronde hoeken met "Select>Modify>Smooth" hebt gemaakt. Maar t word mooier als je ipv van smooth 20, 2 x smooth 10 doet. Nog beter is een pad. en dan met de rounded retangle tool.quote:
Rounded Retangle Tool?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja best mooie kleurstelling, snap alleen die zwarte veeg onderaan niet. Ik weet niet of je die afegronde hoeken met "Select>Modify>Smooth" hebt gemaakt. Maar t word mooier als je ipv van smooth 20, 2 x smooth 10 doet. Nog beter is een pad. en dan met de rounded retangle tool.
Vetquote:
Hopelijk zonder spelfoutenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Ravii het volgende:
* Ravii gaat een mooi OP verhaalte schrijven
dat lettertype is een beetje over-used maar t ziet er wel mooi uit wat je maaktquote:
Vindt hem wel netjes, alleen een beetje kaal misschien, het kleurgebruik vind ik vooral lekker, oogt fris!quote:
Gaaf!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Ravii het volgende:
* Ravii gaat een mooi OP verhaalte schrijven
Stoer dat menu zo in het midden, die illustrator design met die kat vind ik heel gaafquote:
leukquote:
Ik ga na deze week met het in elkaar zetten van een porto.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Kamermans het volgende:
ja prima![]()
micchien kunnen we ook de online portfolios van member er in zetten? alleen weet niet of dat er veel of weinig zeijn :p
Jepquote:
thumbs waar?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep+ kleine thumbs voor iedere link neergezet + tekst(fouten) aangepast
Die op 1 punt leunende vierkantjesquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dingen <ul> <li> </li> </ul> in html.
[/quote]quote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 24 juni 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
Idee:
de header/footer in verschillende kleurencombi's en dan een scriptje laten draaien.. Drakire, is dat geen optie? Net als __Saviour__ (dus pas als je refresht, een nieuwe kleurencombi)
heul wel in xhtml !quote:Op zondag 24 juni 2007 23:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nah, List Item <li> is een inline-element en dient niet afgesloten te worden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef Ravii het volgende:
[..]
heul wel in xhtml !
En online gooien die PSD![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar PM naar mij en donconroy
Thanksquote:Op zondag 24 juni 2007 23:55 schreef Drakire het volgende:
[..]
sorry wist ik niet w3c validator keurt het volgens mij nog wel goed als transitional HTML.
*heb jullie beide (Ravvi + donroyco) een pm gestuurd met de link naar de PSD.*
Is goed... heb mijn post nog even ge-edit (sterretjes toegevoegdquote:Op zondag 24 juni 2007 23:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig hier.
Als het een andere OP moet worden roep dan even in het FB topic ajb
ik heb 10GB aan bandbreette.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
dat van dat random image bij de op moet lukken
enige probleem is dat je dan webspace nodig hebt. Heb ik opzich wel. Weet niet hoeveel bandbreedte dit gaat trekken in een maand.
Bandbreedte zal wel meevallen. Zo gigantisch vaak zal de pagina niet opgevraagd worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef ikJur het volgende:
dat van dat random image bij de op moet lukken
enige probleem is dat je dan webspace nodig hebt. Heb ik opzich wel. Weet niet hoeveel bandbreedte dit gaat trekken in een maand.
10GB isquote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bandbreedte zal wel meevallen. Zo gigantisch vaak zal de pagina niet opgevraagd worden.
Neem bijv. Lycos. Daar is mijn icon ook gehost. Die trekt wel behoorlijk wat bandbreedte, maar ze hebben daar een fair use policy en die is erg tolerant.
linkje naar scriptjequote:Op maandag 25 juni 2007 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
ja dat zou voor dit wel genoeg moeten zijn denk ik.
Je kunt in het script ook een teller implementeren die in een database bijhoudt wat het verbruik is, en dat ie zichzelf uitschakelt als de limiet nadert.
Eukee, komt morgen, nu eerst mijn bedje opzoekenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef ikJur het volgende:
ik heb het nu lopende. als jullie je banner even wel in jpeg of gif opslaan en t liefst zo optimaal mogelijk.
ja jou scriptje zou ideaal zijn!! ik heb nu wel wat maar zonder teller enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
ja dat zou voor dit wel genoeg moeten zijn denk ik.
Je kunt in het script ook een teller implementeren die in een database bijhoudt wat het verbruik is, en dat ie zichzelf uitschakelt als de limiet nadert.
Mijn script is ook gewoon gebasseerd op een standaard random image script, maar dan sterk uitgebreid voor het bijhouden van alles. Heb op je webhost ook mysql?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef ikJur het volgende:
ja jou scriptje zou ideaal zijn!! ik heb nu wel wat maar zonder teller enzo
ja ik heb helaas nog niet zoveel verstand van php.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mijn script is ook gewoon gebasseerd op een standaard random image script, maar dan sterk uitgebreid voor het bijhouden van alles. Heb op je webhost ook mysql?
Dan moet je gewoon een simpel tabelletje aanmaken met een paar velden, bijv. voor aantal pageviews en eentje voor bandbreedte. met filesize($file) kun je de grootte opvragen van het geselecteerde bestand, dat je dan erbij optelt. Nadert dat de limiet, dan kan het script zichzelf voortijdig afbreken of zelfs een klein 'bandbreedte limiet' plaatje tonen.
maak jij t script?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Footertje moet je dan designloos maken. Simpel toch? Of je zorgt ervoor dat de headers moeten aansluiten op het footertje, en anders komen ze niet als header in de lijst.
Script? Ik? Rot op, totaal geen ervaring mee. Ik bedoelde dat je gewoon een universele footer moet maken. Lekker makkelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 01:23 schreef ikJur het volgende:
[..]
maak jij t script?![]()
heb deze ook maar geript van zo'n site-je
Nice, die gaat erinquote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Ravii het volgende:
[afbeelding]Vervolg op : HIer Url van Vorige Deel
__________________________________________________________________________________
[afbeelding] Welkom bij 'hoe zien jouw designs eruit?'
In deze reeks zullen alle artiesten / kunstenaars etc. laten zien wat zij kunnen creeren met welke hulpmiddelen dan ook.
Onthoud, dit topic is alleen om te laten zien wat je gemaakt heb, en om er commentaar op te krijgen
(a.k.a. C&C = Comments & Critics)
Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan lijkt het mij het beste als u kijkt in 1 van de volgende bijpassende topics:[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #11 ?
[afbeelding]Hier een paar handige links om u creaties te uploaden:
http://xs.to (aanraader!)
http://tinypic.com (aanraader!)
http://www.hostpic.biz
http://www.glowfoto.com/
http://www.picvault.info/
http://www.uploadyourimages.com/
[afbeelding]Topicreeks:
Hoe zien jouw designs eruit?
Hoe zien jouw designs er uit? #2
[afbeelding]
ZOIETS?!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | # Vervolg op : [url=http://forum.fok.nl/topic/820295]Klik![/url] __________________________________________________________________________________ Welkom bij 'hoe zien jouw designs eruit?' In deze reeks zullen alle artiesten / kunstenaars etc. laten zien wat zij kunnen creeren met welke hulpmiddelen dan ook. Onthoud, dit topic is alleen om te laten zien wat je gemaakt heb, en om er commentaar op te krijgen (a.k.a. C&C = Comments & Critics) Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan lijkt het mij het beste als u kijkt in 1 van de volgende bijpassende topics: [url=http://forum.fok.nl/topic/1015310/]# [Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #11[/url] # ? Hier een paar handige links om u creaties te uploaden: http://xs.to (aanraader!) http://tinypic.com (aanraader!) http://www.hostpic.biz http://www.glowfoto.com/ http://www.picvault.info/ http://www.uploadyourimages.com/ Photobucket is enkel voor een heel album. Je kunt er al je creaties in opslaan. Dus ook een tip :) www.photobucket.com Topicreeks: [url=http://forum.fok.nl/topic/752620]Hoe zien jouw designs eruit?[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/820295]Hoe zien jouw designs er uit? #2[/url] [img]http://i10.tinypic.com/4zvup8n.png[/img] |
http://sk8indtc.trimsalonpluto.nl/random/random.phpquote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Welke header gebruiken we nou?
ziet er indd mooi uitquote:Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef Electro-Worm het volgende:
We gebruken toch die andere? Vind ik er veel beter bij passen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img][i]Vervolg op :[/i] [b]HIer Url van Vorige Deel[/b] __________________________________________________________________________________ [b]Welkom bij [u]Hoe zien jouw designs eruit?[/u] [/b] In deze reeks zullen alle artiesten / kunstenaars etc. laten zien wat zij kunnen creëren met welke hulpmiddelen dan ook. Onthoud, dit topic is alleen om te laten zien wat je gemaakt heb, en om er commentaar op te krijgen [sup][sub][i](a.k.a. C&C = Comments & Critics)[/i][/sub][/sup] Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics: [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/1015310/ [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] ? [b][img]http://i7.tinypic.com/4tkxypv.png[/img]Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:[/b] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://tinypic.com]Tinypic[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://xs.to]xs.to[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.glowfoto.com]Glowfoto[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.picvault.info]PicVault[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.uploadyourimages.com]UploadYourImages[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.hostpic.biz]Hostpic[/url] [b][img]http://i7.tinypic.com/4tkxypv.png[/img] Topicreeks: [/b] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/752620 [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/820295 [b] Game on *O* [/b] Iedereen is welkom :") [img]http://i10.tinypic.com/4zvup8n.png]afbeelding[/img] |
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef ikJur het volgende:
[..]
http://sk8indtc.trimsalonpluto.nl/random/random.php
Alleen nog even de plaatjes maken en inplanten in een scriptjequote:
*hapt?*quote:Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef Electro-Worm het volgende:
We gebruken toch die andere? Vind ik er veel beter bij passen.
wat dacht je van een contest?!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:26 schreef ikJur het volgende:
ik vind t vetter als zoveel mogelijk mensen een mooie header maken en dat ie dan random erin komt te staan
gewoon de mooiste wintquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
Een contest van de 5 beste ofzo.
aangezien die toch random word?![]()
spelen met hue/saturation kunnen we welquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet ik, maar wilde even laten zien hoe de OPheader ook kanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
spelen met hue/saturation kunnen we wel
maak ook een eigen header dan, das veel leuker al die verschillende
OF we maken een WORM van 5 headersquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
Een contest van de 5 beste ofzo.
aangezien die toch random word?![]()
Precies!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde even laten zien hoe de OPheader ook kan
Vind een contest ook wel leuk... maar dan wel met vaste maten en misschien een template (zo behoud je de uniformiteit en toch ook diversiteit).. Ik zie het vanaaf wel, nu eerst werken![]()
mwahquote:Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Bellerophon het volgende:
Even totaal offtopic, maar wat een prachtige foto is dat
Nee geakquote:Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Bellerophon het volgende:
Even totaal offtopic, maar wat een prachtige foto is dat
Mooi! Welk lettertype? Rustig en toch leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Ravii het volgende:
Banner voor de whatpulse statistieken!
[afbeelding]
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #89
kan je hem showenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Het begint toch wel weer te jeuken, is er anders is een photoshoppert die een tekening van mij wilt shoppen? Kleuren e.d.
Script MT Boldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooi! Welk lettertype? Rustig en toch leuk![]()
Vanavond. Zit nu op ehr... stagequote:
Probeer www.deviantart.com isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
Heb wel ergens een afbeelding gevonden, alleen is de foto van erg slechte kwaliteit (waarvoor mijn excuses).
http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=17002
Zoiets dus...
Nee weet ik, maar laat het bij mijn vriendin inscannen binnenkort. Werkt in een Copyshopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Een scanner kost echt geen hol meer tegenwoordig.
Ik las "Ik laat mijn vriendin inscannen binnenkort"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar laat het bij mijn vriendin inscannen binnenkort. Werkt in een Copyshop
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las "Ik laat mijn vriendin inscannen binnenkort"
De tijd was anders ook al voorbij hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:46 schreef Electro-Worm het volgende:
Shut it!Ik heb al gezegd, ik kan niet meer editten omdat mod al gedaan heeft!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img][i]Vervolg op :[/i] [b]HIer Url van Vorige Deel[/b] __________________________________________________________________________________ [b]Welkom bij [u]Hoe zien jouw designs eruit?[/u] [/b] In deze reeks zullen alle artiesten / kunstenaars etc. laten zien wat zij kunnen creëren met welke hulpmiddelen dan ook. Onthoud, dit topic is alleen om te laten zien wat je gemaakt heb, en om er commentaar op te krijgen [sup][sub][i](a.k.a. C&C = Comments & Critics)[/i][/sub][/sup] Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics: [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/1015310/ [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] ? [b][img]http://i7.tinypic.com/4tkxypv.png[/img]Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:[/b] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://tinypic.com]Tinypic[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://xs.to]xs.to[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.glowfoto.com]Glowfoto[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.picvault.info]PicVault[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img][img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.uploadyourimages.com]UploadYourImages[/url] [img]http://i10.tinypic.com/6h6aic6.png[/img] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] [url=http://www.hostpic.biz]Hostpic[/url] [b][img]http://i7.tinypic.com/4tkxypv.png[/img] Topicreeks: [/b] [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/752620 [img]http://i9.tinypic.com/4vrjtk7.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/820295 [b] Game on *O* [/b] Iedereen is welkom :") [img]http://i10.tinypic.com/4zvup8n.png]afbeelding[/img] |
Donequote:
Ik zou het in DIG openen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Sure ik zal een topic maken. In GC of DIG?
Tof!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Ravii het volgende:
Ik help wel
maar een link zou wel aardig zijn
* Ravii is heel erg lui vandaag!
Om van het andere topic geen rotzooi te maken..quote:
Dan mag ik toch hopen dat jij die tuts hebt gemaakt, anders is het wel redelijk ernstig dat je er niet het miniemste beetje van af hebt geweken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef wc-eend het volgende:
Apple Tut
Summer Tut
Op die apple zijn die kleuren in 1 overlay gedaan.. was wel lastig.. weet nog niet zo goed hoe en wat
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Misschien de thema's van Deviantart gebruiken als thema/style keuze?
Grunge e.d.
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
Om van het andere topic geen rotzooi te maken..
in de OP moet iets als:
bij het aanvragen let aub op de volgende punten om het voor ons makkelijker te maken
#. Wilt u een banner, Signature of Wallpaper
#. Text op het ontwerp
#. Als het een banner moet zijn : Afmeting in pixels, of als het voor FOK moet zijn dan kan je er dat ook bij vermelden.
# Thema/style ( duister / vrolijk / cartoon / 3d...etc)
# Kleur Combinatie ( het liefst het vermelden van 1 of 2 kleuren)
zoiets?![]()
.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef Electro-Worm het volgende:
lol ok. Ik neem ff pauze, kun jij het overnemen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb. Best wel geslaagd vind ik.![]()
C&C.
Die text is verkeerd geplaatsquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
C&C.
betje erg hoog contract. daardoor ziet het er allemaal betje pixelig uit,..quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
C&C.
Waarom? Ik ben een echte n00b, wist niet hoe layers werkte, wist niet eens wat gradient overlay was, of stroke.. Geen idee hoe je die pen tool goed moet gebruiken en brushes hoe en wat.. dan is het toch handig om tuts te volgen om te kijken hoe en wat werkt.. Kijk ik snap wel dat je je eigen creativiteit los moet laten enzo, maar ik wil wel eerst een beetje weten hoe en wat in grote stappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat jij die tuts hebt gemaakt, anders is het wel redelijk ernstig dat je er niet het miniemste beetje van af hebt geweken.
Ik ken die stagequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een echte n00b, wist niet hoe layers werkte, wist niet eens wat gradient overlay was, of stroke.. Geen idee hoe je die pen tool goed moet gebruiken en brushes hoe en wat.. dan is het toch handig om tuts te volgen om te kijken hoe en wat werkt.. Kijk ik snap wel dat je je eigen creativiteit los moet laten enzo, maar ik wil wel eerst een beetje weten hoe en wat in grote stappen
Ik zal eens zelf wat proberen te maken..
Het idee vind ik mooi, nu moet je er nog voor zorgen dat het 1 geheel wordquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef Mardoek50 het volgende:
Mooie designs hier. Ik pruts zelf ook graag wat met Photoshop en ik hoop er ooit nog eens echt goed in te worden. Hier iets wat ik in het verleden heb gemaakt:
[afbeelding]
![]()
Bedankt voor de feedback.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Kamermans het volgende:
ik denk dat het door het uitknippen komt, maar er zit een soort gloed om de boom heen,.. beetje jammer
en de maan ziet er nu heel erg opgeplakt uit. dit kan je voorkomen door hem wat paarser te maken, dus dan lijkt het meer dat je door de atmosfeer heen kijkt en dan pas de maan ziet.
Dat is idd één van de problemen waar ik regelmatig tegenaan loop.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
Het idee vind ik mooi, nu moet je er nog voor zorgen dat het 1 geheel word!
je werkt met layers neem ik aan he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback.![]()
Er zit idd een "halo" om die boom, ik ben nogal slordig met het uitknippen van dingen, ook omdat ik meestal niet de beste manier ervoor kan kiezen, maar ik heb de .psd nog en ik ga proberen em aan te passen. Maar hoe krijg ik die maan paars? Met "Colorize"?
Image -> Adjustment -> Levels/Color Balance.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:56 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat is idd één van de problemen waar ik regelmatig tegenaan loop.Heb je misschien nog wat tips hoe ik dat - in 't algemeen - kan verbeteren?
Het ziet zo toch juist tof uit? Ik bedoel, realistisch hoeft het niet aangezien er ook geen ogen aan takken groeien enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:56 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat is idd één van de problemen waar ik regelmatig tegenaan loop.Heb je misschien nog wat tips hoe ik dat - in 't algemeen - kan verbeteren?
Diepte enzo in een plaatje is wel belangerijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het ziet zo toch juist tof uit? Ik bedoel, realistisch hoeft het niet aangezien er ook geen ogen aan takken groeien enzo.
Nee, voor jou misschien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
Diepte enzo in een plaatje is wel belangerijk![]()
![]()
Thnx!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het ziet zo toch juist tof uit? Ik bedoel, realistisch hoeft het niet aangezien er ook geen ogen aan takken groeien enzo.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
je werkt met layers neem ik aan he?
wat je kan doen is de maan achter de layer van de achtergrond zetten. en dan met de blending modes vam de paarsige achtergrond spelen. je krijgt dan ook de kleurverschillen die in de lucht zitten dan over de maan heen
probeer ook te werken met layermasksquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Maar ik denk dat ze wel gelijk hebben, hoewel het in dit geval misschien niet zoveel uitmaakt. Het is namelijk een probleem dat ik regelmatig heb met mijn fotosoeps, het ziet er dan uit alsof de pic nog steeds uit layers bestaat, als een soort collage ofzo. En ik heb er moeite mee om dat effect kwijt te raken.![]()
Thnx!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Image -> Adjustment -> Levels/Color Balance.
Ook zou je een layer kunnen toevoegen boven allemaal een een gradient map gebruiken.
aangezien je toch al de realiteit hebt veranderd.
kan dat best wel een beetje meer
Brushes en gradients en levels dus![]()
Signatures zijn per definitie geen designwerken. Een beetje tutorials volgen en zoveel mogelijk crappy layers met random blendingmodes over elkaar gooien. Verre van creatief.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
1ste keer met wires gewerkt.
goed om te zien dat je kwa sigs nieuwe dingen aan het uitproberen bentquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
ik zou ze uit je sig laten komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Moet je eens luisteren. Ik ben al allerlei dingen zelf aan het proberen hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Signatures zijn per definitie geen designwerken. Een beetje tutorials volgen en zoveel mogelijk crappy layers met random blendingmodes over elkaar gooien. Verre van creatief.
Probeer eens iets boeienders te laten zien, iets waar je echt moeite voor hebt gedaan. Je bent nog wel jong, maar met wat moeite heb ik het idee dat je heus wel wat leuks kunt maken.
Dankje. Any further tips?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef Kamermans het volgende:
[..]
goed om te zien dat je kwa sigs nieuwe dingen aan het uitproberen bent, text style is al stuk beter dan eerst
Goed idee! Ik ga een nieuwe maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik zou ze uit je sig laten komen
dan zie het er meer 3d uit.
ja nice, nog 1tipje voor het snoer, de hoeken zijn nu erg scherp. kijk bijvoorbeeld eens naar het snoer van je muis (als die een snoer heeftquote:
nee dat is lekker motiverend voor hem,...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef nietzman het volgende:
Proberen proschmeren. Ik kan me niet voorstellen dat het voor jou niet veel toffer zou zijn om iets 'echts' af te leveren, in plaats van wat bijeengeraapte hoopjes 'kunstjes'.
Cry me a river.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Kamermans het volgende:
nee dat is lekker motiverend voor hem,...
Nope, gaussian blur. Nu nog ff verder lezenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja nice, nog 1tipje voor het snoer, de hoeken zijn nu erg scherp. kijk bijvoorbeeld eens naar het snoer van je muis (als die een snoer heeft), in het draad zitten niet echt koeken, maar het is meer golvend.
en de schaduw die er nu op zit heb je denk ik gemaakt door drop shadow aan te vinken. nu heeft het als effect dat het snoer dus op de achtergrond ligt zegmaar, er zit geen diepte in. als je zelf met een brush de schaduw maakt kan je er dus voor keizen om sommige delen de schaduw en precies onder het snoer te doen en andere plekken het los van het snoer, daardoor komt het op de plekker waar de schaduw los zit de draad meer naar voren
[..]
nee dat is lekker motiverend voor hem,...iedereen moet eerst photoshop goed leren kennen, en door nu dit soort dingen te maken en tutorials te volgens krijg je te weten wat je allemaal en photoshop kan en daarna kan je dus al de beelden die je in je hoofd hebt ook echt op papier zetten zegmaar.
Hey i'm trying ok! Als je het zelf weet geef me dan tips!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Cry me a river.
Hij kakt een stuk of dertig van die plaatjes op een dag naar buiten, en hij zou die kunstjes nog niet onder de knie hebben? Ti's juist zaak voor 'm om daar zo snel mogelijk uit te gaan, anders blijft 'ie vastgeroest in dit standaard stramien.
precies sigs zijn leuk om de basis van vormgeven te leren. daarna moet je toch echt op ander soort design overgaan anders blijf je echt erin hangenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef NiteSpeed het volgende:
De tip is om jezelf te ontwikkelen. Signatures zijn voor photoshop tutorial hoertjes, en we zeggen net toch echt dat je waarschijnlijk beter kan. Blijf dan inderdaad niet in dat verdomde domme patroon hangen wat je nu steeds doet. Je doet jezelf enorm te kort.
Leer eens grotere bestanden te editen. Andere soorten ontwerpen.
Ik ben het met je eens v.w.b. dat ontwikkelen door meerdere disciplines te proberen, maar niet dat je sigs niet de moeite waard vindt. Ik vind sigs in zekere zin moeilijker te maken dan "vrije" designs, je moet bij sigs proberen om op een kleine oppervlakte en met weinig ruimte toch iets spectaculairs te maken. En dat valt niet mee...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef NiteSpeed het volgende:
De tip is om jezelf te ontwikkelen. Signatures zijn voor photoshop tutorial hoertjes, en we zeggen net toch echt dat je waarschijnlijk beter kan. Blijf dan inderdaad niet in dat verdomde domme patroon hangen wat je nu steeds doet. Je doet jezelf enorm te kort.
Leer eens grotere bestanden te editen. Andere soorten ontwerpen.
Niet slecht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef j1mmyarts het volgende:
Graag reacties en/of tips![]()
[afbeelding]
(niet volledige grote)
Ik vind het een beetje te "simpel" overkomen. En misschien is het een goed idee om die vlammen strakker te tekenen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:40 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Mensen nog tips om het op te vrolijken of verbeteren? Alleen de ster is met tut
die vlammen door het transparant witte heen zijn niet mooi, klein detailquote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:40 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Mensen nog tips om het op te vrolijken of verbeteren? Alleen de ster is met tut
Ik heb het geleerd via de Photoshop handleiding...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Ravii het volgende:
Heeft iemand een goeie tut voor mij hoe ik met de pen tool kan leren werken?
ik vind alleen maar bagger tuts. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |